ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

  AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII

In jos 
+48
vishzu
fishbed
VicMures
autovlad
liviu.dnistran
Balaurul
filip.serban
valavia
petrudimoff
Griff
MRares
cipi_TM
Skywalker
lrbc
loplo
Alex_tm
v-twin
Raduq
transporter
claudiup
Miţă_KRP
k0b3
Capt_Vio
YR-197
fularU
eugen
kampfmaschine
minny
dc9northwest
CalinCLJ
adrian deva
mihaiatanasie
gaudi
raduvisitor
YR-BGP
V.I.D.
coropijnita
RATus
Thomas
Mengelaus
Vreauinaer
DrakulaBV
Ioan-Adrian Popa
YR-DNY
arianne
ovidiu51
laurus
Dylan
52 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4876
Varsta : 53
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyDum 10 Aug 2008, 08:32

Baieti am inceput topicul asta pentru ca am gasit ceva articole care "spun" ca astia nu glumesc... chiar se apuca de treaba!!! Se tot auzea ca vor sa mai construiasca cel putin 3 aeroporturi in Romanika..... dar nu ii credea nimeni. Cred ca nici ei nu erau convinsi Razz . Era vorba de Galati, Deva si Brasov. Uite ca la Brasov s-au apucat de treaba. Sa vedem acum cat dureaza.... Cu denumirea in ICAO n-ar fi o problema pentru ca la "LR" mai sunt locuri si n-ar fi exclus sa fie LRBV. Cu IATA-i mai "greu" ca BRV-ul e luat de BREMERHAVEN/EDWB/BRV. Daca se rezolva problema constructiei si mai ales a dotarii, chestia cu denumirea e doar o joaca Smile
Pe Google Earth zona e impartita in 2: juma'te-i "pozata" vara iar cealalta iarna si bineinteles cu rezolutii diferite...

http://aeroportbrasov.ro/news/
http://www.fabricadebani.ro/news.aspx?iid=9952


Ultima editare efectuata de catre dylan in Lun 08 Iun 2009, 10:07, editata de 1 ori
Sus In jos
laurus
Flight Level 400
Flight Level 400
laurus


Numarul mesajelor : 403
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 04/01/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyDum 10 Aug 2008, 20:06

Poate ca o sa fie ceva de genul GMB pentru ca nu numele nu trebuie sa aibe mereu referire la locatie nu? :-?? zic si io
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyLun 11 Aug 2008, 16:11

Are cineva informatii despre locul unde va fi construit Aeroportul Brasov si ce orientare va avea pista?
Sus In jos
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 32
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyLun 11 Aug 2008, 22:05

ovidiu51 a scris:
Are cineva informatii despre locul unde va fi construit Aeroportul Brasov si ce orientare va avea pista?

Pe site-ul aeroportului, aeroportbrasov.ro ai in stanga sub titlul Ultima Stire un buton descarca. Asta in legatura cu amplasarea. Despre orientare nu stiu, desi harta sugereaza cat-decat o orientare SV-NE.
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4876
Varsta : 53
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 12 Aug 2008, 07:01

arianne a scris:
ovidiu51 a scris:
Are cineva informatii despre locul unde va fi construit Aeroportul Brasov si ce orientare va avea pista?

Pe site-ul aeroportului, aeroportbrasov.ro ai in stanga sub titlul Ultima Stire un buton descarca. Asta in legatura cu amplasarea. Despre orientare nu stiu, desi harta sugereaza cat-decat o orientare SV-NE.

ati putut face download la harta?!? la mine nu vrea nici dac-o rog Crying or Very sad
Sus In jos
YR-DNY
Membru activ
YR-DNY


Numarul mesajelor : 669
Varsta : 42
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/01/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 12 Aug 2008, 08:32

Ia uite:
 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Planh10ev1


Ultima editare efectuata de catre dylan in Mar 30 Dec 2008, 17:51, editata de 1 ori (Motiv : resize harta)
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4876
Varsta : 53
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 12 Aug 2008, 08:39

YR-DNY a scris:
Ia uite:...

tks a lot! acu fo cateva minute mi-a trimis-o pe mail si Andrei. om vedea ce-or face pana la urma.....eram sigur ca vor fi ceva probleme cu pamantul....... fiindca..... ei vor......pamant.....sau bani!


Ultima editare efectuata de catre dylan in Dum 05 Sept 2010, 09:41, editata de 1 ori
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 12 Aug 2008, 09:38

Merci, observ ca tot langa Ghimbav trage Very Happy
Sus In jos
Ioan-Adrian Popa
Airport Level
Airport Level
Ioan-Adrian Popa


Numarul mesajelor : 87
Varsta : 31
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 04/06/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 09 Sept 2008, 22:31

Mai stie cineva ceva despre lucrari?
Sus In jos
DrakulaBV
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 33
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 28/12/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 30 Dec 2008, 13:31

Sincer nu stiu daca o sa fie ceva ... ma mir cum de nu s-au saturat canadienii
Sus In jos
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 32
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 17 Feb 2009, 22:05

Titlu: S-ar putea pierde finantarea
Sursa: AeroportBrasov.ro
Autor: Czika Levente
Data: 9 Februarie 2009

Citat :
Realizarea efectiva a proiectului de investitii privind realizarea Aeroportului Brasov se pare ca este in impas, deoarece institutiile bancare care urmau sa asigure finantarea s-au declarat de curand reticente in a mai face aranjamentul financiar.

Potrivit unor surse din Consiliul judetean Brasov, "cele noua banci cu care s-a negociat au ezitari in aceste conditii de criza sa acorde banii".

Oficialii administratiei judetene regreta acum ca nu au finalizat anul trecut, cand fondurile puteau fi puse rapid la dispozitie, problemele legate de amplasamentul Aeroportului, respectiv preluarea unor loturi aflate in proprietate privata.

Saptamana viitoare, presedintele CJ, Aristotel Cancescu, si oficialii consortiului canadian Intelcan, care va realiza investitia, se vor afla la Londra, pentru a discuta pe tema aranjamentului financiar.



Titlu: Banii pentru aeroport vor fi disponibili din 15 martie
Sursa: Buna Ziua Brasov
Autor: Ovidiu Vranceanu
Data: 17 februarie 2009

Citat :
Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu (foto), ne-a declarat, ieri, că în urma discuţiilor purtate la finele săptămânii trecute la Londra, a primit asigurări de la consorţiul format din Băncile Erste Bank Group (Austria), Espirito Santo (Portugalia) şi Nordkap Bank (Elveţia) că linia de credit pentru investiţiile în Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav va fi disponibilă în perioada 15 martie - 1 aprilie. „Am fost cu Ronald Weisberger, care va fi preşedintele Consiliului de Administraţie al aeroportului, şi le-am dus băncilor finanţatoare o serie de documente care ne-au fost solicitate”, a explicat Căncescu. Linia de credit va fi de 79,6 milioane de euro.
Până la mijlocul lunii martie este în plină desfăşurare licitaţia organizată de Consiliul Judeţean Braşov pentru obţinerea unui credit de 18 milioane de euro necesar pentru cofinanţarea proiectului de investiţii Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav. Potrivit proiectului, aeroportul din judeţul Braşov va fi mai mare decât cele din Constanţa şi Timişoara, urmând să fie construit de compania canadiană Intelcan. Suprafaţa totală pe care se va întinde aeroportul va fi de 270 de hectare, din care terminalul va ocupa 10.000 de metri pătraţi, iar pista va avea o lungime de 2.600 de metri. Aeroportul va avea un flux maxim de 400 de pasageri pe oră şi două milioane pe an, precum şi o capacitate de 6.000 de tone de marfă pe oră. Investiţia în aeroport se ridică la peste 100 de milioane de euro.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: LRBV    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMar 17 Feb 2009, 23:32

Mare pierdere cu criza, deja totul pare compromis, pacat. Poate daca proiectul era inceput, mai erau sanse...
Sus In jos
DrakulaBV
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 33
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 28/12/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMier 18 Feb 2009, 14:57

Sper ca de data asta chiar o sa inceapa sa faca ceva ... nu doar vorbe in vant Mad
Sus In jos
Vreauinaer
Flight Level 100
Flight Level 100
Vreauinaer


Numarul mesajelor : 149
Varsta : 45
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 07/02/2009

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: constructia aeroportului in impas?    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyMier 25 Feb 2009, 06:34

Imi aduc aminte ce bucuros eram cand au anuntat anul trecut in primavara ca se incepe constructia aeroportului. Deja imi faceam planuri de calatorie, imi lustruiam lentilele de la aparatul foto, ma gandeam cum o sa ajung eu la aeroport din centrul brasovului. Si vine campania electorala. Apare unul din liderii politici locali si da-i cu pamblica, da-i cu gardul de imprejmuire a santierului, cu panourile pentru descrierea santierului si doar atat. Ca de atunci (acum 10 luni) tot ce au reusit sa faca la aeroport este: un gard metalic, un panou cu descrierea santierului, o ghereta de paznic si o cearta cu un cioban care nu se lasa expropriat. Si atat. Ma gandesc ca poate in primavara asta (vine campania electorala pentru alegerile europarlamentare) o sa inaugureze santul de la fundatia terminalului (partea de sud) si tot asa. Daca ne apucam de calcule serioase, la ritmul de 4 campanii electorale in 4 ani (Alegeri locale, Parlamentare, Europarlamentare si Prezidentiale) cred ca pana in 2013 or sa inaugureze toate cele patru santuri de la fundatia terminalului. Si cand o sa mor eu o sa cer sa fiu ingropat la marginea pistei, pentru ca probabil cam pe atunci or sa sape si la fundatia pistei.
Sus In jos
DrakulaBV
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 33
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 28/12/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Aeroportul Brasov a devenit subiect de controverse intre CJ si Ministerul Transporturilor    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 11:07

Titlu: Aeroportul Brasov a devenit subiect de controverse intre CJ si Ministerul Transporturilor
Sursa: TransilvaniaExpres.ro
Autor: Liliana JIGHIRA, Silviu STEFAN & Dragos CENTU
Data: 20.03.2009


Citat :
Proiectul Consiliului Judetean Brasov privind realizarea unui aeroport international la Brasov este privit cu neincredere de ministrul Transporturilor, Radu Berceanu.

El si-a exprimat indoiala ca investitia ar putea fi profitabila si a lansat ideea construirii unui aeroport de tip cargo. De partea cealalta, presedintele CJ, Aristotel Cancescu, a sustinut ca se asteapta la "strambe" din partea ministrului Berceanu, care nu a agreat proiectul nici in timpul mandatului din 2004-2005.
Presedintele Consiliului Judetean Brasov, Aristotel Cancescu, a tinut ieri sa prezinte stadiul in care se afla proiectul de investitii privind realizarea Aeroportului International de la Ghimbav. Cancescu a recunoscut ca exista un impas din punct de vedere al finantarii, dar a mentionat ca se va rezolva: "Avem documentatia depusa la BCR pentru un credit de 16 milioane de euro, dar din cauza gradului de indatorare vom primi, probabil, doar 14,5 milioane de euro. Mai sunt si alte doua banci finantatoare. Se stie, insa, ca in aceasta perioada bancile dau mai greu bani".
Presedintele administratiei brasovene a precizat ca va avea sprijinul ministrului IMM-urilor si Comertului, Constantin Nita, in derularea proiectului, "fiindca este cunoscuta pozitia ministrului Berceanu fata de aceasta investitie inca din 2004-2005 si nu vrem sa ni se bage strambe".

Berceanu nu crede in oportunitate
"Asteptarile" lui Aristotel Cancescu nu s-au lasat asteptate, astfel ca, in timpul vizitei de ieri de la Brasov, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a criticat initiativa Consiliului Judetean.
Mai voalat in conferinta de presa, dar mai transant in declaratiile facute dupa intalnirea de la IAR Ghimbav, Berceanu s-a aratat extrem de circumspect in privinta necesitatii si chiar a posibilitatii realizarii unui aeroport langa Brasov. Astfel, ministrul a tinut sa precizeze ca "noi suntem convinsi ca Brasovul are nevoie de un aeroport in apropiere, dar trebuie facute niste analize de oportunitate in privinta acestui proiect. Prima problema care trebuie rezolvata se refera la dimensiunea aeroportului, pentru ca-l poti construi cat vrei de mare, dar nu se stie daca beneficiile ulterioare vor acoperi costurile. Cred ca realizarea unei piste de 1,3-1,7 km, pe care sa poata ateriza avioane de 40 de pasageri, este un proiect fezabil. Dar mai mult, nu stiu, trebuie analizat. Nu vreau sa impiedic nici o initiativa in privinta aeroportului, dar mai trebuie facute unele analize!".

Se recomanda un aeroport de tip cargo
Sursa citata a declarat ca, de vreme ce Romania este o tara libera si democratica, oricine care are tot ce ii trebuie sa faca un aeroport poate sa-l faca, "dar e ilogic ca dupa aceea sa constate daca si vine cineva pe acel aeroport si daca a folosit la ceva investitia". Sursa citata a precizat, insa, ca daca nu se apeleaza la bani publici, unde se pune problema profitabilitatii, este doar problema investitorului.
De asemenea, Berceanu a spus ca nu crede ca este utila si viabila realizarea unui aeroport international pentru transport de persoane la Brasov, ci eventual doar pentru cargo, fiindca nu ar putea asigura legaturile spre alte destinatii: "Ma indoiesc ca exista un studiu de fezabilitate care dovedeste ca ar fi operational si profitabil", a conchis Berceanu. In aceeasi ordine de idei, ministrul a declarat ca oportunitatea construirii aeroportului trebuie vazuta si in contextul finalizarii in urmatorii patru ani a autostrazii Bucuresti-Brasov: "Peste doua-trei saptamani vom decide si consortiul care va realiza tronsonul Comarnic-Brasov, cu termen de finalizare peste patru ani, iar despre acest lucru trebuie tinut cont in discutia despre Aeroport".


Deja devine enervant ... Apare in ziar ca se fac progrese mari iar a doua zi iar s-au impiedicat de ceva Neutral
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
Mengelaus


Numarul mesajelor : 4083
Varsta : 42
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 11:21

Nu vreau sa se supere nimeni pe mine dar sincer nici eu nu cred ca ar fi profitabil un aeroport la Brasov.Mai ales ca in cativa ani, patru sau zece asta ramane de vazut, va exista o autostrada care sa lege BV de Bucuresti.De fapt eu cred ca sunt prea multe aeroporturi in RO.Problema e cu infrastructura.Daca ar exista 5 aeroporturi si o retea de autostrazi pe care ar fi trebuit sa o avem ar fi de ajuns.
La BV eventual ar merge un aeroport mic, pentru bizz jeturi si alte zburatoare de mici dimensiuni pentru turisti, conferinte etc si nu unul ca cel din SBZ sau TGM.
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4876
Varsta : 53
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 11:57

Citat :
La BV eventual ar merge un aeroport mic, pentru bizz jeturi si alte zburatoare de mici dimensiuni pentru turisti, conferinte etc
si pentru asa un aeroport trebuie macar o pista de 1500-2000 de metri, la configuratia terenului si nu numai, ar trebui scule de PNA la greu si in plus celelalte facilitati....Nu merge...! Trebuie bani multi si nu stiu cine ar investi acum intr-un proiect aproape mort din nastere! Poate mai incolo...


Ar trebui sa mutam posturile astea la subiectul care trateaza Aeroportul Brasov
Sus In jos
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 11:59

În principiu o discutie referitoare la oportunitatea unui aeroport la Brasov are sens. Însa Berceanu este ultimul în masura sa-si spuna parerea despre acest aspect. Când va numai o declaratie de genul:

Citat :
" ... Am avut o discuţie pe o variantă pe care o considerăm viabilă, în care pista să aibă o lungime cuprinsă între 1.300 şi 1.600 de metri. Totodată, eu cred că aeroportul de la Braşov ar trebui făcut pentru aeronave de tip ATR 72, un avion cu 40 de locuri”, susţine Radu Berceanu.

si îmi aduc aminte de alte idei de ale dânsului în mandatul trecut (vezi cursele RO OTP-CRA de exemplu), îmi dau seama ca nu trebuie bagat în seama.

În primul rând este în proportie de peste 80% o investitie pur privata (doar terenurile si utilitatiile sunt "investitii" publice) în valoare de peste 100 milioane de €, generatoare de sute de locuri de munca directe si probabil înca câteva mii indirecte. Doar din acest aspect un ministru ar trebui sa se bucure, sa sustina (moral) proiectul si nu sa bage continuu bete în roate, cum a facut-o deja de când este.

Iar în ceea ce priveste autostraziile ... oameni buni, anul acesta se fac 20 de ani de la "revolutie" si ce avem??? Pâna se fac autostraziile respective vor trece atâtia ani (10 cel putin), încât atunci deja România o sa fie în alta pozitie de dezvoltare.
Sus In jos
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 12:01

dylan a scris:
Citat :
La BV eventual ar merge un aeroport mic, pentru bizz jeturi si alte zburatoare de mici dimensiuni pentru turisti, conferinte etc
si pentru asa un aeroport trebuie macar o pista de 1500-2000 de metri, la configuratia terenului si nu numai, ar trebui scule de PNA la greu si in plus celelalte facilitati....Nu merge...! Trebuie bani multi si nu stiu cine ar investi acum intr-un proiect aproape mort din nastere! Poate mai incolo...

Pai investitorul Intelcan sta pregatit de vreo 3-4 ani, timp în care cei de la BV (blocati pe cât se poate de Bucuresti ...) nu au reusit înca sa rezolve problema terenului.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 12:08

Eu cred ca ar fi util un aeroport, si mai cred ca Ryan ar veni primul la Brasov, evident dupa Tarom daca baga ceva pe Brasov. E destinatia turistica cea mai cautata in tara si orasul este destul de mare sa fie si destinatie de afaceri, si nu numai orasul, mai sunt si imprejurimile. Cat despre locuri de munca ce sa mai vorbim, turismul poate deveni prima industria ca avem cu ce, nu avem cu cine (la conducatori ma refer, era o vorba, pacat de tara asta ca e locuita)
Sus In jos
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 12:21

Un articol extraordinar de bun despre acest subiect (si care parca se potriveste cu mici schimbari ce nume si locatii la orice proiect de infrastructura din România):

Îmi permit sa-l citez complet (chiar fara acordul prealabil al autorului, i-am trimis însa un mesaj în acest sens)

Sursa: www.infobrasov.net

Citat :
Sefii Brasovului se urasc si la sol si in aer

In chiar ziua desantului ministerial pedelist de la Bucuresti la Brasov, presedintele Consiliului Judetean Brasov, Aristotel Cancescu, a organizat o conferinta de presa de parare a efectului vizitei. Ministrul Economiei, Adriean Videanu si ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, au vorbit sub Tampa despre Tronsonul de autostrada Brasov-Comarnic - pentru construirea caruia urmeaza sa se aleaga foarte curand consortiul care va executa lucrarea, despre podul de la Darste, despre ocolitoarea mare a Brasovului. Dar cei doi ministri nu au uitat sa se exprime sceptic in legatura cu utilitatea si oportunitatea construirii Aeroportului International de la Ghimbav. Reactie de asteptat din partea actualilor guvernanti si motivul pentru care seful Judetului Cancescu a iesit din nou la rampa cu subiectul, anticipand umorile negative ale puterii – de orice fel ar fi ea - fata de investitii derulate de opozitie la Brasov.
Nu ca ar fi fost neaparat nevoie, dar pozitiile celor doi lideri de la Brasov – primarul Scripcaru si presedintele CJ Cancescu - apar inca o data in splendoarea penibilului si infantilismului razbunator care ii anima de atata vreme. Fiecare dintre ei a jubilat cand maharii de la Bucuresti veniti la Brasov le sustineau vocal opozitia fata de celalalt. O faceau si cand nu se prezentau fizic aici, prin sprijinirea financiara a proiectelor unuia si ignorarea desavarsita a programelor de investitii ale celuilalt.
Presedintele Cancescu a jubilat adanc la atitudinea fostului ministru Orban de a ingropa in sertarele ministerului solicitarea de finantare a ocolitoarei Brasovului, trimisa de primarul orasului. Municipalitatea a realizat din fonduri proprii investitia pana in stadiul in care se afla in prezent, avand acum promisiunea ferma ca lucrarea va continua din banii ministerului. Este randul edilului Scripcaru sa ricaneze la adresa dusmanului local, cand ministrii Berceanu si Videanu se declara sceptici in privinta sanselor de realizare a aeroportului. Pe Berceanu il deranjeaza lungimea pistei de aterizare, din care ar vrea sa mai scurteze, iar lui Videanu i se pare ca viitorul aeroport s-ar dovedi eficient doar pentru zboruri cargo, nicidecum la incarcarea pe care o preconizeaza initiatorii proiectului. Ambii ministri cred ca viitoarea autostrada care va lega Brasovul de Bucuresti - la fel de eventuala acum ca si aeroportul - va face inutila ultima investitie.
Brasovul pare ca este afectat insa de aceleasi probleme la nivel rutier si aerian. Rolul ciobanului care a blocat multa vreme demararea investitiei „Aeroportul” este jucat acum de cetateanul pus in posesie de instanta la piciorul pasajului de la Darste, un obiectiv esential pentru legarea Brasovului la DN1. Pana cand exproprierea de utilitate a rezolvat situatiile, ura dintre seful orasului si cel al judetului a fost alimentata din plin.
Meciul Scripcaru-Cancescu se duce la paritate: fiecare poate fi sigur ca celalalt a transpirat abundent cand investitiile pe care le sustine au fost periclitate. Chiar si cand e vorba de conflicte funciare, cei doi sunt angajati intr-o infruntare aeriana cu pozitii schimbatoare. Din inaltul cerului, unde plutea cu proiectul aeroportului, Cancescu este adus la sol de amenintarea ca nu va obtine fonduri pentru lucrare si de voalata opozitie ministeriala pedelista. Scripcaru tocmai a decolat spre al noualea cer, dupa ce a obtinut promisiunea finantarii ocolitoarei si unda verde pentru deblocarea diferendului de la pasajul Darste. Noul looping le-a inversat din nou pozitiile.
Trist este ca, din acrobatiile lor aproape imponderabile, nu se vede bine daca Brasovul e aerian sau terestru.

Vifor Rotar

Din pacate în presa româna vedem prea rar asemenea articole, ci în proportie de 90% doar reproduceri de declaratii ale politicieniilor ...
Sus In jos
RATus
Administrator
RATus


Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 40
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 29/12/2007

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 13:01

f tare articolul Thomas Smile)

cat despre frecusurile astea politice si romanesti, decizii regandite si recalculari de eficienta etc.... nu pot sa zic decat ca ne caracterizeaza 100% clasa politica... si pana la urma si pe cei care i-au votat
Sus In jos
coropijnita
Flight Level 100
Flight Level 100
coropijnita


Numarul mesajelor : 109
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti/Craiova
Data de inscriere : 16/09/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 14:04

Spunea cineva mai sus ca nu e nevoie de un aeroport international la Brasov. Eu sunt de acord, pe motivul urmator: in Romania sunt destul de multe aeroporturi facute pe vremea megalomaniei comuniste, dar cate sunt intr-adevar rentabile?
Discutand numai de numarul de pasageri vedem ca ar putea fi rentabile: Otopeni, Baneasa, Cluj, Timisoara. In rest sunt o gramada de aeroporturi prin tara pe care nu vine nici draq! Au o cursa pe zi acolo, daca o au si pe aia.
Aici ar fi destule exemple: Craiova, Suceava, Baia Mare, Iasi, Tg Mures, Sibiu etc.
Din cifrele de au fost publicate pe forum la traficul de pax si cargo pe anul trecut, nici Constanta nu statea ff bine, desi e oras in zona turistica.
Iar speranta ca o sa vina turistii straini la Brasov, iar mi se pare nefondata. E frumoasa zona, dar a fost stricata de constructiile fara cap si de lipsa infrastructurii, sau faptul ca e disproportionata in comparatie cu numarul de oameni pe care trebuie sa-i deserveasca. Colac peste pupaza, nici macar nu e ieftin, ba dimpotriva, preturile la servicii sunt uneori peste statiuni din tari civilizate, gen Austria, Elvetia. In cazul asta nu stiu cum o sa se inghesuie turistii straini la Brasov.
Sus In jos
http://www.n-am.ro
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 14:32

coropijnita a scris:
... In rest sunt o gramada de aeroporturi prin tara pe care nu vine nici draq! Au o cursa pe zi acolo, daca o au si pe aia. Aici ar fi destule exemple: Craiova, Suceava, Baia Mare, Iasi, Tg Mures, Sibiu etc.
... In cazul asta nu stiu cum o sa se inghesuie turistii straini la Brasov.

Cred ca aici esti prea influentat de ceea ce vezi la CRA ... Rolling Eyes

Iata zborurile pe saptamâna preconizate pentru vara urmatoare de pe aeroporturile numite de tine:

- CRA 6/7 (V3)
- SCV 12/7 (RO), 3/7 (V3) - total 15/7
- BAY 12/7 (RO)
- IAS 25/7 (RO), 6/7 (V3), 6/7 (OS), 6/7 (MA) - total 43/7 + 2/7 chartere la AYT (7H+V3)
- TGM 7/7 (MA), 3/7 (W6), 3/7 (RO) - total 13/7 + 1/7 (QI- incoming charter din BLL/CPH)
- SBZ 17/7 (RO), 8/7 (0B), 7/7 (LH), 6/7 (OS) - total 38/7 + chartere 1/7 AYT (7H) si 1/7 ZTH (WQ)

Si, pâna una alta ... în afara de charterul Cimber Air la TGM în acest s-a operat un singur incoming charter din Europa de Vest spre România: BMI MAN-OTP pentru ski la Poiana Brasov. La CND nu vor fi chartere de loc (cel putin din vest).

Asta doar asa la modul pur informativ ... macar noi aici sa discutam fondat, ziare ce scriu aberatii avem slava domnului destule ...
Sus In jos
V.I.D.
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 39
Localizare : cluj napoca
Data de inscriere : 30/08/2008

 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII EmptyVin 20 Mar 2009, 14:59

Si eu sunt de parere ca nu renteaza un aeroport international MARE la Brasov.Romania are f.multe aeroporturi dar din pacate putine sunt rentabile si de perspectiva.Asta este realitatea,nu ai cum sa le faci pe toate rentabile cand ai atatea raportat la suprafata si la dezvoltarea economica a tarii si cu distante de 100-200km intre ele.Eu cred ca cele nerentabile sunt tinute in viata si pt. ca este bine sa ai aeroporturi de rezerva.Dar,parerea mea este ca un aeroport mic,cu o mica pista betonata pt avioane mici (gen cessna citation,learjet etc) si o pista inierbata,cu un punct de frontiera si vama ar fi binevenit pt. Brasov,ceva gen Clinceni dar mai dezvoltat,desigur privat si cu alte taxe decat un mare aeroport international.Eu asa vad aviatia in Romania:ai cateva aeroporturi mai mari dispuse strategic in tara,care si-au dovedit valoarea,le dezvolti pe alea nu arunci banii aiurea iar pe celelalte le faci eficiente daca tot le ai,le privatizezi,le concesionezi,le vinzi,le gandesti sa aduca bani direct sau indirect,ca pana la urma si un aeroport este o afacere;nu il tii in spate si pompezi bani in el ca sa aiba unu sau doi parlamentari avion la scara.Multi sunt cei care vin in tara cu avioanele lor personale sau inchiriate si ar fi si mai multi daca ar avea unde sa aterizeze.De exemplu Hans are avion si ar venii cu avionul in Romania,un amarat de cessna 172,are treaba la Brasov si ar fi un aerodrom pe-acolo dar nu-l poate folosii pt ca nu are frontiera si atunci nu are voie sa aterizeze,asta este...aterizeaza la Cluj sau Tg. Mures sau Sibiu ca doar sunt internationale,sta o saptamana,viziteaza locurile noastre faine si se intoarce la aeroport sa decoleze spre casa....surpriza..tre sa vanda avionul ca sa plateasca taxele si oricum nu mai are combustibil pt ca avionul lui merge pe avgas si ala-i mai dificil de gasit pe aeroporturile noastre mari si internationale.Ma-ntelegeti?...
Sus In jos
Continut sponsorizat





 AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII Empty

Sus In jos
 
AEROPORTUL BRASOV - STIRI - DISCUTII
Sus 
Pagina 1 din 8Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL BACAU - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL SIBIU - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL CLUJ - STIRI - DISCUTII

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeroporturi din Romania - Romanian Airports :: Brasov - Ghimbav (XXX / LRBG)-
Mergi direct la: