ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII

In jos 
+33
lrbc
fify
mario antonio
razvangugila
Iulius
adymartianul
MRares
B773-R
lecar
Rafale
shouriken
strainu
gabi-737
filip.serban
sorinacioo
aero
Mengelaus
eugen
Voicu
fularU
loplo
Thomas
CalinCLJ
arianne
Edi
Virusu
adrian deva
Dylan
kampfmaschine
mihaiatanasie
Miţă_KRP
GAC
cristi_avb
37 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
cristi_avb
Flight Level 200
Flight Level 200
cristi_avb


Numarul mesajelor : 292
Varsta : 37
Localizare : Ploiesti
Data de inscriere : 24/09/2009

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyVin 20 Noi 2009, 14:14

Aeroportul din Craiova intra in linie dreapta pentru modernizare, proiectul ce urmeaza a fii realizat implicand cheltuieli in valoare de 2milioane de euro.Proiectul a fost castigat de firmele Atlas si Polistart, fondurile urmand a fi asigurate de catre Consiliul Judetean Dolj. Concluzia nu ar fii decat una si lesne de dedus, aceea daca se vor accesa aceste fonduri se vor face numai la presiunea data de catre firma FORD care va investi masiv in urmatorii ani in judetul DOLJ
A fost realizat si un material video in ceea ce se doreste a fii schimbarea la fata a acestui aeroport, din pacate lasat in umbra in ultimii ani.

Wink
Sus In jos
http://www.expedia.com
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
GAC


Numarul mesajelor : 967
Varsta : 47
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Aeroportul Craiova - Stiri - Discutii   AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyMier 21 Iul 2010, 01:52

Preşedintele Consiliu lui Judeţean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a trecut ieri în revistă stadiul lucrărilor de modernizare de la Aeroportul Internaţional Craiova, de care se declară mulţumit.

“Peste circa două săptămâni - aşa cum ne-am înţeles cu constructorul - se iese din interiorul acestei investiţii şi se va aborda exteriorul. Încă din această toamnă, vom avea ceea ce ne-am propus, respectiv o nouă sală de plecări, cu spaţii atât pentru pasagerii care aşteaptă avionul, cât şi pentru agenţiile de turism, cele care vor să-şi facă publicitate şi cu spaţii de alimentaţie publică. Vrem să ne facem lecţiile, din punctul de vedere al CJ, cât mai bine, în aşa fel încât, în cursul acestui an, să avem terminate principalele obiective pe care ni le-am propus”,
a declarat Prioteasa.

Acesta a precizat că, în perioada următoare, se pregăteşte pentru aeroport şi un nou turn de control, actualul fiind considerat “depăşit”.
Nici n-a finalizat investiţia de la aeroport, că administraţia judeţeană a şi început să primească oferte pentru preluarea acesteia. Potrivit lui Ion Prioteasa, conducerea CJ Dolj este deschisă la ideea concesionării aeroportului, precizând că administraţia judeţeană ia în calcul această posibilitate după ce o societate chineză şi-a exprimat deja interesul în acest sens.

“Aeroportul este una dintre investiţiile majore ale CJ, care va deservi nu numai populaţia Doljului. În momentul în care am văzut cursele care au plecat spre Milano şi Roma şi am observat că erau şi maşini din Gorj şi Argeş, a crescut inima în noi de bucurie, pentru că, într-adevăr, devine un aeroport regional. Mai mult decât atât, dacă într-o zi va trebui să-l concesionăm, în ţară, în Europa, în China sau în Japonia - dacă va dori cineva să vină să investească pe acest aeroport -, vom fi gata să facem tot ce este nevoie, din punct de vedere legal, pentru ca acest aeroport să trăiască şi să aibă căutare. Suntem deschişi ca, în viitor, aeroportul să poată fi concesionat pentru a putea fi menţinute investiţiile actuale, iar cei care doresc să investească în continuare s-o poată face. Am primit chiar o scrisoare de intenţie din partea unei companii din Shanghai”, a spus Prioteasa.

TRANŞĂ NOUĂ

Încă o porţie de finanţare din bugetul CJ

Până să aterizeze chinezii sau investitorii din alte ţări, CJ Dolj pompează în continuare bani în modernizarea aeroportului, care va primi luna aceasta încă 1,2 milioane de lei din bugetul judeţean.

“Intrăm, în prima şedinţă a CJ, cu o modificare de buget, în care acordăm aeroportului circa 12 miliarde de lei vechi, din care să-şi achiziţioneze toate instalaţiile moderne de care are nevoie un aeroport şi, în continuare, va fi pe primul loc în ceea ce priveşte investiţia banilor din fondurile proprii ale CJ. Ne-am pus de acord, facem tot ceea ce trebuie făcut pentru a trece de rigorile Schengen-ului. După cum ştiţi, foarte curând, toate aeroporturile din ţară vor trebui să corespundă - cu camere de luat vederi, cu împrejmuiri şi cu alte încorsetări pe care le prezintă Schengen-ul”, a declarat Prioteasa.
Sursa www.editie.ro 21.07.2010
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
GAC


Numarul mesajelor : 967
Varsta : 47
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Aeroportul Craiova septembrie 2010   AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptySam 04 Sept 2010, 01:37

Aeroportul, „poarta“ Craiovei spre spaţiul Schengen
Gazeta de sud 4 septembrie 2010 - Dragoş GAVRILĂ

LINK: : AICI
Citat :

După lucrările de reabilitare şi moder-nizare a Aeroportului Craiova, ce vor fi terminate într-o lună, conducerea instituţiei şi administraţia judeţeană se orientează acum către Ministerul Transporturilor. Ar fi nevoie de 16-18 milioane de euro din fonduri europene pentru alte modernizări, dat fiind că anul viitor este aşteptată compania Wizz Air şi încep negocierile şi cu Austrian Airlines.

Aproximativ două milioane de euro s-au plătit până acum constructorilor responsabili de lucrările de reabilitare şi modernizare a Aeroportului Craiova. În timpul unei conferinţei de presă de vineri, susţinută la Aeroportul Craiova, preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, Ion Prioteasa, a anunţat că proiectul demarat în prima jumătate a acestui an este realizat în proporţie de 90%. „În curând, trebuie să vorbim deschis despre Schengen şi rigorile Schengen. Trebuia să construim ceva care să ţină cont de acest lucru şi dorim ca prin această construcţie şi prin ceea ce urmează să facem să rezolvăm problema pentru următorii 15-20 de ani“, a spus Prioteasa. „Credem că până la finele lunii septembrie vom da drumul la noul terminal şi parcării aferente. Terminalul este funcţional, dar nu am vrea ca accesul pasagerilor să se facă prin curte, aşa cum arată ea acum, ar fi probleme de disconfort pentru pasageri“, a explicat Mircea Dumitru, directorul Aeroportului Craiova, regie în subordinea CJ Dolj. „Credem că toată această investiţie va ajuta aeroportul să obţină licenţa de «deschis traficului internaţional». S-a făcut această cerere către Ministerul Transporturilor şi, de comun acord cu dumnealor, am stabilit ca auditul ministerului să fie spre finalul acestui an, astfel încât să arătăm clar separarea fluxurilor de pasageri şi că respectăm condiţiile impuse de Uniunea Europeană“, a adăugat Dumitru. Valoarea totală a proiectului de modernizare derulat în prezent este de aproximativ 2,7 milioane de euro, bani provenind din bugetul judeţului.

Speranţele aeroportului se leagă de POS-ul de transport

27 septembrie este termenul-limită privind programul operaţional sectorial de transport, faţă de care ar trebui să se pronunţe Comisia Europeană, potrivit directorului Aeroportului Craiova. „Ceea ce dorim să facem în continuare este reabilitarea a tot ceea ce înseamnă infrastructură de mişcare. Vorbim aici de pistă, căi de rulaj şi platformă, respectiv o extindere a platformei. Suma la care s-ar ridica întregul proiect se duce undeva spre 16-18 milioane de euro, bani pe care sperăm să îi luăm prin acest program operaţional sectorial“, a spus Dumitru. Proiectul include şi modernizarea echipamentelor de navigaţie în condiţii de vizibilitare redusă. Aeroportul Craiova dispune în prezent de sistemul ILS care, potrivit conducerii instituţiei, poate fi modernizat şi transformat într-un balizaj de tip CAT II. „Reabilitarea infrastructurii de mişcare are în vedere ce se va întâmpla în următorii doi ani la Craiova“, a anunţat Mircea Dumitru. „Suntem gata să punem proiectele noastre pe masa Ministerului Transporturilor“, a spus şi preşedintele CJ Dolj.

Hub de transport aerian la Craiova

Conducerea instituţiei a anunţat că, aşa cum compania Carpatair are un hub la Timişoară, alt hub va fi la Craiova. „Compania aşteaptă încă cinci aeronave, dintre care două vor fi probabil mutate permanent la Craiova şi vor face zboruri interne, care să se conecteze cu cele două zbouri directe spre Italia, la Roma şi Milano. Aceste zboruri au făcut ca numărul de pasageri lunar să fie de circa 3.000. Este cu aproape 50% mai mare decât era numărul pasagerilor anual, în urmă cu cinci ani“, a afirmat Mircea Dumitru. „Aceeaşi etapă de modernizare ţine cont de faptul că sunt discuţii destul de avansate cu o companie low-cost, Wizz Air, şi, de asemenea, încep negocierile cu compania Austrian Airlines. Vom încerca, de comun acord, să facem ceea ce facem acum cu Carpatair, să putem şi noi anul viitor să discutăm despre Craiova - Washington, spre exemplu, via Viena. Acest sistem de hub este avantajos pentru toată lumea pentru că în aeronava care ar face Craiova - Viena pot să fie pasageri pentru toate destinaţiile din Europa, America de Nord şi Canada, spre exemplu“, a mai spus Dumitru.

Wizz Air, legătura
cu Spania

Autorităţile locale au estimat că venirea operatorului Wizz Air la Craiova ar putea însemna creşterea numărului de pasageri la 5.500 - 6.000 lunar, compania urmând să efectueze zboruri directe către Spania. Aeroportul Craiova ar putea fi folosit de orice operator de transport aerian european. „Noi avem o pistă de 2.500 de metri lungime, fiind a treia din ţară. Practic, oricare operator aerian poate folosi această pistă cu toate aeronavele din dotare. Avioane de tip 747 se folosesc numai pentru zboruri transoceanice sau intercontinentale. Deasupra Europei, se merge până la Airbus 320 sau Boeing 737-800, cele mai mari, şi ambele pot utiliza pista de la Craiova“, a declarat Mircea Dumitru.

Sus In jos
http://www.planepictures.ro
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptySam 04 Sept 2010, 13:24

Este imbucurator faptul ca inca un aeroport al patriei se dezvolta intens... totusi anumite informatii par neverosimile. Una dintre ele este aceea cu al doilea Hub al Carpatair! Nu vad ce are Carpatair de castigat ? Si de unde pana unde mai asteapta V3 cinci avioane...?
Sus In jos
mihaiatanasie
Membru activ
mihaiatanasie


Numarul mesajelor : 2388
Varsta : 66
Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov
Data de inscriere : 27/06/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptySam 04 Sept 2010, 15:30

Inseamna ca rosiorenii vor muri ca magarul lui BUridan: distanta pana la Bucuresti este cam aceeasi ca pana la Craiova. Neputandu-se decide la care anume aeroport sa mearga, rosiorenii vor sta acasa. N-ar fi rau, poate ne mai furnizeaza materie prima noua, profesorilor.
Sus In jos
http://unursinnoras.blog-gratuit.ro/
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyVin 29 Oct 2010, 10:28

Titlu: Craiova: Lumini şi parcări de peste un milion de lei la aeroport
Sursa: adevarul.ro
Autor: Bogdan Marica
Data: 29.10.2010

Citat :
Suma necesară noilor lucrări, considerate necesare în condiţiile în care numărul călătorilor este în creştere, a fost alocată în şedinţa de ieri a Consiliului Judeţean Dolj.

Investiţia vizează realizarea unei instalaţii de iluminat arhitectural, amenajarea unui sistem automatizat de acces în parcaj şi extinderea parcării destinate terminalului de sosiri. Planul de dezvoltare a Aeroportului Internaţional Craiova (AIC) continuă cu două investiţii noi. Consilierii doljeni au decis în unanimitate, în şedinţa de ieri, să aloce 1.225.000 de lei pentru un proiect privind iluminarea arhitecturală, dar şi extinderea şi modernizarea parcărilor. Din suma totală, un milion este repartizat doar pentru iluminat şi pentru realizarea unui sistem automatizat de acces în parcaj. Restul banilor vor fi folosiţi pentru amenajarea unor noi locuri de parcare, ţinând cont de faptul că şi numărul călătorilor este în continuă creştere.
Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a declarat că investiţia de la aeroport este cea mai importantă din regiunea Olteniei. „Este o a doua fază a dezvoltării aeroportului din Craiova, unde vorbim de extindere. Se conturează o investiţie de excepţie a CJ. În momentul în care se va trage linie, peste doi ani, sperăm să fie cea mai importantă investiţie din regiunea Olteniei“, a spus Ion Prioteasa.

Doar 58 de locuri de parcare la aeroport în prezent

Sumele alocate provin din bugetul CJ Dolj, cei 225.000 de lei reprezentând o economie realizată de insituţie în urma licitaţiilor pentru lucrările de extindere care se desfăşoară la aeroport. În prezent, AIC dispune de o parcare de 26 de locuri pentru terminalul de plecări şi de una de 32 de locuri pentru cel de sosiri. Aceasta din urmă va fi extinsă pe o suprafaţă de 1.250 de metri pătraţi. „Ţinând cont de creşterea traficului de călători şi de condiţiile pentru funcţionarea în regim de aeroport destinat traficului internaţional în spaţiul Schengen, este necesară extinderea parcărilor actuale“, se arată în hotărârea adoptată de CJ Dolj.

Proiectul de extindere şi modernizare a Aeroportului Internaţional Craiova, început în urmă cu doi ani, este implementat în proporţie de peste 95 la sută. AIC a fost recomandat spre finanţare şi de Joint Assistance to Support Projects in European Regions (JASPER), un organism aflat într-o strânsă colaboarare cu Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare, creat special pentru a creşte numărul şi calitatea proiectelor europene.

Traficul de pasageri de pe aeroportul din Craiova a ajuns anul acesta, în luna august, la 3.000 de pasageri.
Sus In jos
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
GAC


Numarul mesajelor : 967
Varsta : 47
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 16 Dec 2010, 02:22

Titlu: Aeroportul Craiova, la standardele UE
Sursa: www.gds.ro
Autor: Bogdan Grosereanu
Data: 16.12.2010




Aeroportul Craiova, la standardele UE
Actualitate - Bogdan GROSEREANU

De ieri, călătorii beneficiază de unul dintre cele mai moderne aeroporturi din ţară, investiţiile făcute aici de CJ Dolj urmând să ajungă în următorii ani la circa 10.000.000 de euro. Din 2011, singura aerogară din Oltenia va primi zboruri directe către Barcelona şi Londra.

Din 2011, oltenii vor putea folosi Aeroportul Internaţional Craiova pentru zboruri directe către două noi destinaţii - Barcelona şi Londra, a anunţat ieri Nicolae Petrov, preşedintele Carpatair - singura companie care deserveşte în prezent aerogara din Bănie. „Zborul către Londra este solicitat de reprezentanţii Ford“, a precizat Petrov.
Preşedintele Carpatair a fost prezent ieri la inaugurarea noilor terminale ale aeroportului, care a devenit unul dintre cele mai moderne din ţară. Consiliul Judeţean (CJ) Dolj a investit circa 3.000.000 de euro din fonduri proprii pentru a dota aerogara cu terminale separate de sosiri şi plecări legate printr-o pasarelă, săli de aşteptare, spaţii pentru companiile aeriene, parcare, spaţii pentru agenţii economici şi spaţii verzi.

Aerogara Olteniei

Înfiinţat în urmă cu 72 de ani prin decret regal, de către regele Carol al II-lea, aeroportul nu a fost modernizat aproape deloc în perioada comunistă. În urmă cu trei ani şi jumătate, s-au reluat cursele regulate către diverse destinaţii, iar în 2010 s-a introdus primul zbor direct, către Roma. În ultimii ani, CJ Dolj a investit circa 7.000.000 de euro. „Suprafaţa iniţială a aerogării era de doar 500 mp, iar după toate etapele de modernizare va ajunge la 5.000 - 6.000 mp, adică îşi va creşte capacitatea de 10-12 ori. Pentru etapa următoare de modernizare, în care vom investi alte circa 3.000.000 de euro, este prevăzută o extindere a sălilor de aşteptare şi a celor de bagaje. Aeroportul va deveni unul regional, el va fi dotat cu elicoptere SMURD şi maşini de pompieri“, a spus preşedintele CJ Dolj, Ion Prioteasa. 22.000 mp de pistă au fost deja reabilitaţi, iar aerogara a fost dotată şi cu un sistem de ghidare a aeronavelor pe timp de ceaţă. În primăvara lui 2011, turnul de control va fi înlocuit cu unul mai impozant, de cinci etaje.
Aeroportul poate prelua acum un flux de 150 de călători pe oră, fiind singurul care deserveşte cele 2,3 milioane de locuitori ai Olteniei. Tocmai de aceea, CJ Dolj a văzut oportunitatea transformării aerogării într-una regională, care ar putea aduce în zonă noi investitori. De altfel, la inaugurare a fost prezent şi Mircea Geoană, preşedintele Senatului şi senator de Dolj, care a ţinut să sublinieze că Oltenia, până acum una dintre cele mai sărace regiuni ale ţării, începe să se înscrie pe o axă de dezvoltare economică importantă.
„Până acum, axul de dezvoltare era unul vertical, de la Bucureşti spre Ploieşti şi Braşov, cu întreprinderile din zona respectivă. Acum, cu noile investiţii de la Dacia Piteşti, Ford Craiova şi dezvoltarea platformei industriale de la Slatina se creionează o axă de dezvoltare orizontală, care merge până spre Timişoara“, a spus Geoană.

Link: http://www.gds.ro/Actualitate/2010-12-16/Aeroportul+Craiova,++la+standardele+UE
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4873
Varsta : 52
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 16 Dec 2010, 05:41

Un filmult mai vechi, de prin iunie, dar interesant si mai ales ... discutabil! Wink
Nasol tare arata un Boeing colorat in verde-carpat si cu inmatricularea luata de pe Jumbollino de la Romavia...
Sus In jos
adrian deva
Airport Level
Airport Level
adrian deva


Numarul mesajelor : 30
Varsta : 43
Localizare : Deva
Data de inscriere : 20/09/2009

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyDum 19 Dec 2010, 10:39

Nu sunt spotteri din Craiova sa imparta cu noi fotografiile cu noul terminal!?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyMier 29 Dec 2010, 13:46

Câţi pasageri erau în aeroportul din Craiova, în 2009? Wikipedia spune că în 2008 au existat 23,000 de pasageri. Unde pot găsi statistici sau ce aceste informaţii?
Mulţu

Does anybody know how many people served Airport Craiova in the year 2009? In Wikipedia I found information about 23,000 passengers in the year 2008. Where I can find any statistic or information?
Thank you.


Ultima editare efectuata de catre westeurope in Mier 29 Dec 2010, 15:14, editata de 1 ori
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyMier 29 Dec 2010, 14:55

westeurope a scris:
Câţi pasageri erau în aeroportul din Craiova, în 2009? Wikipedia spune că în 2008 au existat 23,000 de pasageri. Unde pot găsi statistici sau ce aceste informaţii?
Mulţu

Does anybody know how many people serves Airport Craiova in the year 2009? In Wikipedia I found information about 23,000 passengers in the year 2008. Where I can find any statistic or information?
Thank you.

incearca sa le dai un mail celor de la aeroport. sunt convins ca te vor ajuta.

http://www.aeroportcraiova.ro/contact.php?lang=ro
Sus In jos
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
GAC


Numarul mesajelor : 967
Varsta : 47
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 13 Ian 2011, 00:32

Cu Saaburile stiu ca se opereaza cursele inspre Timisoara. Stie cineva cu ce avioane se zboara pe rutele internationale de la Craiova?
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
Edi
Membru activ
Edi


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 54
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 13 Ian 2011, 00:42

Cu oricare din cele trei tipuri ale Carpatair (Saab 2000, Fokker 70 sau Fokker 100), probabil în funcţie de cerere sau aeronavă disponibilă.


Edi
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4873
Varsta : 52
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: disc   AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 13 Ian 2011, 06:37

Deocamdata cursele externe (Roma, Bergamo) se fac doar cu SA20. Au facut si cu F70/F100, dar eu nu le-am prins. Cel putin in saptamana 03-09 ianuarie, au operat doar cu Saab-ul.
Sus In jos
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
GAC


Numarul mesajelor : 967
Varsta : 47
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 13 Ian 2011, 14:23

multumesc Dylan pt lamuriri. Inca n-am vazut poze cu vreun Fokker de la Craiova. Ar fi o premiera!
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
Edi
Membru activ
Edi


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 54
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyJoi 13 Ian 2011, 17:23

GAC a scris:
Inca n-am vazut poze cu vreun Fokker de la Craiova. Ar fi o premiera!
Mă rog, asta ar putea ţine loc de, până una-alta... Smile


Edi
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: -   AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyLun 14 Feb 2011, 00:44

Salut! Sunt nou pe forum, desi va urmaresc de mai bine de un an, abia acum m-am hotarat sa ma inregistrez si eu pe forum. Apreciez munca marii majoritati a membrilor si va felicit!
Va invit cu totii sa intrati pe noul site al aeroportului din Craiova, www.aeroportcraiova.ro , s-au adus ceva imbunatatiri si cel mai important s-au pus poze din ambele terminale dupa modernizare, acum aeroportul asteaptand si alte companii sa vina sa opereze, pentru ca exista o cerere enorma (lucru vizibil mai ales prin faptul ca trenurile spre Bucuresti sunt pline de oameni care merg la aeroport) Craiova fiind un oras de 300 de mii de locuitori. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca mi s-a raspuns la mesajul lasat la sectiunea "contact" cand site-ul inca nu era refacut Shocked. Spre surprinderea mea vestile sunt bune. Atasez aici raspunsul primit sunny .

"Referitor la zborurile promise de Carpatair: Londra si Koln sint cerute de
Ford si, probabil, vor incepe la sfirsitul lui februarie sau inceputul lui
martie. Ford va decide, deoarece ei vor plati initial toate pierderile. Nu
sint convins insa ca vor fi facute de CARPATAIR, deoarece oferte mai au
depuse si CITYJET si TITAN AIR. Vom vedea cine va cistiga.
In aprilie - cel mai devreme - va incepe Barcelona.
WIZZAIR inca se lasa mai greu, dar speram sa acopere Valencia si Madrid
incepind cu programul de vara, adica dupa schimbarea orei oficiale.
Referitor la BlueAir, nu va pot spune nimic, deoarece avem de recuperat
peste 100.000 EURO de la ei pentru zborurile de posta de anul trecut si,
se pare, nu au o situatie financiara prea buna. Au pastrat brandul BlueAir
dar lucreaza sub alt nume. In plus, au renuntat la aproape jumatate din
externe si la toate zborurile interne. Vom vedea ce va mai fi.
In ceea ce priveste Viena, discutam cu AUSTRIAN dar nu va pot spune nimic
sigur.
Sper sa apara destinatiile pe care le doriti si sa fie suficienti pasageri
care sa le si sustina.
Cu deosebit respect,
Mircea Dumitru
Dir. Gen. Aerop. Craiova"


Sincer, ar fi super sa se concretizeze ce a spus domnul Director, pasageri ar fi sigur pentru ca din zona, foarte saraca de altfel au emigrat foarte multi oameni catre tarile mai sus numite si daca ar avea tarife convenabile (NU Carpatair) ar zbura sigur de la Craiova, si nu ar mai pierde atatea ore in tren sau masina sa ajunga la Bucuresti. Nu mai zic de aeroportul Baneasa, care mi-a starnit o reactie ciudata, in 2008 cand l-am folosit ultima oara, fara exagerare este mai mic si mai inghesuit decat gara din Craiova! Nu mi-a venit sa cred ca e aeroport international.
Cat despre compania care va opera zborurile spre Londra, sunt sigur ca nu va fi CarpatAir, aceasta neavand aeronave cu o autonomie asa mare (corectati-ma daca gresesc) pentru aceasta distanta, iar despre celelalte City Jet si Titan Air nu am auzit niciodata. Din punctul meu de vedere, o companie care ar trebui contactata in vederea operarii pe acest aeroport ar fi RyanAir, care detine o flota mare si care ar putea sa asigure multe destinatii, trebuie doar sa se vrea cheers cheers . Toate cele bune! Daca voi mai avea stiri despre aeroportul din Craiova, va asigur ca le voi posta de indata Very Happy
Sus In jos
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
GAC


Numarul mesajelor : 967
Varsta : 47
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyLun 14 Feb 2011, 04:33

Bine ai venit pe forum Cosmin! Si eu astept de multi ani zboruri lowcost intre Germania la Craiova, dar pana acum in afara de Carpatair (care nu e deloc lowcost) n-a mai aparut nimic. Sa speram ca Ford va demara curse noi. Ar fi grozav! Drumul de la Craiova la Bucuresti e mai lung si obositor decit orice zbor din vest pina la Craiova.
Orice poza de la Craiova ar fi binevenita! Wink
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 31
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyLun 14 Feb 2011, 18:25

Cu Fokker-ele 100, KRP ar avea range pentru LRCV-Londra. Insa nu pare sa fie politica lor sa se extinda mai departe de axa Germania-Austria-Italia, cu flota pe care o au in prezent.

CityJet mi se pare o aberatie, este o companie de business, care oricum ar opera de pe Londra City (EGLC) si ar practica preturi ridicate. Ei nu zboara decat in nord-vestul Europei.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyLun 14 Feb 2011, 20:28

Aoleu , ce confuzii face Mr.Dumitru !!!!!
Titan Airways este companie de VIP charter . Nu contest ca nu vor face anumite zboruri VIP ale oficialilor Ford de la Londra catre Craiova , dar astea NU SUNT zboruri de pasageri. Faptul ca Cityjet are RJ85 si zboara exclusiv de pe London City face IMPOSIBILA ruta respectiva oriunde in Romania.
Wizzair NU isi va periclita baza din BBU decat in conditiile in care cade de tot JOR. Pana atunci NU.
Carpatair nu are capacitate sa faca Londra pentru ca ar folosi exclusiv F100 , cu costuri de operare f mari (deci si pret/seat pe masura) , si in plus F100 sunt inca folosite mult ca short wetlease catre alte companii , de unde vin bani frumosi si siguri.
Apreciez faptul ca a raspuns intrebarilor unui pasager , dar CONTINUTUL e al unui ageamiu , nu al unui manager de aeroport.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyLun 14 Feb 2011, 21:52

Eu unul nu cred ca Wizz ar fi dispus sa "riste" putin intrarea pe AC pentru ca au la dispozitie (banuiesc) baza de date in care sunt toti pasagerii care au zburat macar in ultimele luni cu ei si pot vedea usor cati oameni din Craiova si imprejurimi au folosit aeroportul din Bucuresti Baneasa in lipsa unuia cu mai multe zboruri langa ei. Oameni sunt foarte multi, credeti-ma am facut Craiova-Bucuresti si retur cu trenul si marea majoritate a oamenilor mergeau la aeroport, de ce? pentru ca nu au unul cu mai multe zboruri accesibile "la botul calului". Eu unul cred ca macar cele mai cautate destinatii de romani : Italia (Milano, Roma, Bologna, primele doua sunt deja operate de KRP), Spania : Madrid, Valencia, Barcelona si UK (Londra) ar trebui asigurate cu o frecventa de doua zboruri pe saptamana, iar cu reclama suficienta pe arterele aglomerate din oras oamenii ar afla de ele (modelul KRP - tot orasul e plin de "Zboruri directe spre italia din Craiova, de la 65€). Inteleg ca nu are Craiova atatea investitii facute ca ceilalti poli nationali de crestere si ca e muuult mai saraca dar sunt sigur ca ar genera fluxul necesar de calatori, trebuie doar incercat si facuta publicitate! Un drum cu taxi/autobuz din orice colt al orasului nu poate dura mai mult de o jumatate de ora - 45 de minute pana la aeroport, pe cand pe actuala varianta: taxi pana la gara o jumatate de ora, tren inca 3 ore pana la Buc Nord, de acolo inca aproape o ora cu autobuzul pana la Baneasa, sunt 4 ore si jumatate pierdute degeaba, iar cu masina ar fi si mai multe tinand cont de aglomeratia din capitala. Nu are cum sa se ramana in felul asta, chiar daca oltenii s-au obisnuit sa petreca mai mult timp in tren/masina pana la bucuresti decat in zbor pana la destinatie.
P.S. Directorul (sau cine raspunde la mesaje in numele lui) e foarte preocupat, si va va raspunde la toate mailurile, mie unul mi-a raspuns la toate 3 destul de prompt, in ultimul m-a asigurat ca va pune pe site toate noutatile, si sunt sigur ca asa va fi. Asadar, daca aveti nelamuriri si vreti raspunsuri de la o persoana din interior si nu e vreun alt pasionat inregistrat pe site puteti apela la aceasta metoda pentru a afla diverse. In viitor vreau sa merg la aeroport inainte de o cursa de italia sa vad (si bineinteles sa fotografiez) cat de plina este sala de asteptare.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyLun 14 Feb 2011, 22:12

Cosmin , nu ma intelege gresit. Nu minimizez catchement area al CRV care se intinde de la Olt pana la Severin si de la Novaci pana la Dunare. E o arie de cateva sute bune de mii de locuitori.
Numai ca in general o companie aeriana nu judeca atat de simplist. Ei gandesc in termenii urmatori : ce ne aduc zborurile la CRV ? un LF de 50-60% , totodata scazand si LF acelorasi destinatii de pe BBU de la 80% la 65% . Asta inseamna in limbajul lor "risipire de resurse" Pentru un LCC "taliban" cum e WZZ , orice scadere (alta decat accidentala) a LF sub , sa zicem 75% , e o mica catastrofa. Repet , daca va cadea JOR (nu ca o doresc) si toti paxii JOR din BBU vor migra spre WZZ , atunci devine interesanta solutia CRV. Atunci da , va "aduna" paxii fosti JOR si paxii proprii din zona.
Eu asa vad lucrurile.
Pe de alta parte e frumoasa investitia in aerogara si , poate , ar merita mai multe zboruri. Succes !
Sus In jos
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyMar 15 Feb 2011, 08:52

Caline ... iar te-ai aprins ... Razz

Eu cred ca informatiile sunt destul de pertinente din partea directorului ... trebuie doar citite cu atentie Wink

Deci uite cum vad eu:

Citat :
Londra si Koln sint cerute de Ford. Ford va decide, deoarece ei vor plati initial toate pierderile.
= este vorba de corporate charter (regulat) pentru care Ford a organizat o licitatie. Nu se pune problema din câte înteleg eu de vânzare libera de locuri din avion. Asemenea curse exista destule prin Europa, câteva exemple din Germania: de la BWE (Braunschweig-Wolfsburg) la PRG, MOW, AOC, POZ, IGS (Ingolstadt, Audi) mai multe zilnice, toate pentru VW. Toate fara free sale. De exemplu PRG-BWE opereaza 2/zi de catre CSA. Sau OLT care opereaza pentru Airbus o sumedenie de chartere regulate HAM-TLS, BRE-TLS, XFW-TLS, BRE-BRS etc.
Citat :
Nu sint convins insa ca vor fi facute de CARPATAIR, deoarece oferte mai au depuse si CITYJET si TITAN AIR. Vom vedea cine va cistiga.
Faptul ca Titan Air(ways) si Cityjet au depus oferte la Ford pentru rute îmi confirma înca o data ca este vorba de un corporate charter. Titan are BAe (cu 77 seats, deci comfort sporit, dar nu VIP) si Cityjet, care opereaza doar de pe LCY si are RJ85. Normal ca Ford nu are de gând sa-si duca personalul la STN, de ce ar face-o? Dealtfel sunt convins va daca ar opera Carpatair ar face-o tot la LCY cu F70, care ar putea face aceasta ruta daca nu este la încarcatura maxima.

În ceea ce priveste Wizzair ... tind sa-i dau dreptate lui Calin, vor fi foarte atenti sa nu canibalizeze propriile rute de la BBU ... însa uite ... se pare ca sunt deschisi în principiu la asemenea idei (cursa crescuta la frecventa zilnica CLJ-LTN si acum introducerea TGM-LTN cu 3/7). Banuiesc ca s-au gândit destul de bine pâna sa ia o asemenea hotarâre.
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyMar 15 Feb 2011, 17:22

Thomas a scris:

În ceea ce priveste Wizzair ... tind sa-i dau dreptate lui Calin, vor fi foarte atenti sa nu canibalizeze propriile rute de la BBU ... însa uite ... se pare ca sunt deschisi în principiu la asemenea idei (cursa crescuta la frecventa zilnica CLJ-LTN si acum introducerea TGM-LTN cu 3/7). Banuiesc ca s-au gândit destul de bine pâna sa ia o asemenea hotarâre.

Totusi se poate cu cateva ajustari... Cel mai bun exemplu este deschiderea bazei de la Belgrad unde au avut grija ca doar LTN, FCO si DTM sa se incalece cu cele de la TSR, in rest destinatiile de la sarbi sunt orientate catre Nordul Europei iar de la TSR catre Sud si Vest. Astfel reusesc in buna masura sa nu-si canibalizeze foarte mult pasagerii, desi odata cu deschiderea rutei BEG - FCO a scazut frecventa TSR - FCO la 3/7
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   EmptyMar 15 Feb 2011, 19:42

Thomas ,
Nu m-am aprins. raspunsul lui Dumitru trebuia sa se axeze pe zboruri pt public , nu acele regular VIP charter , sincer , pe olteni ii intereseaza prea putin asta. sigur , genereaza venituri pentru aeroportul CRV , dar banuiesc ca intrebarea nu se referea la asemenea curse inaccesibile publicului.

Despre Wizz , imi pastrez parerea . Exemplul tau e oarecum particular , intrucat frecv LTN de la TGM se leaga de "sinergia" CLJ-TGM . Stiu din surse inside ca asa sta treaba. Sunt posibile si pe viitor asemenea "noutati" .
Sus In jos
Continut sponsorizat





AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII   Empty

Sus In jos
 
AEROPORTUL CRAIOVA - STIRI - DISCUTII
Sus 
Pagina 1 din 8Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL BACAU - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL SIBIU - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL CLUJ - STIRI - DISCUTII
» AEROPORTUL TUZLA - STIRI - DISCUTII

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeroporturi din Romania - Romanian Airports :: Craiova (CRA / LRCV)-
Mergi direct la: