Numarul mesajelor : 426 Varsta : 30 Localizare : Arad-LRAR-ARW Data de inscriere : 25/06/2010
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mar 18 Mar 2014, 19:44
Mi-a spus cineva de pe Aeroport ca o saptamna cursa Wizz va fi anulata din cauza problemelor Meteo din Italia...acuma sa vedem ce si cum ...
eugen Membru activ
Numarul mesajelor : 3386 Varsta : 50 Localizare : Arad, LRAR Data de inscriere : 30/04/2008
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mar 18 Mar 2014, 19:50
Au decolat intr-un final, la 19:20 LT... (in loc de 11:20 LT)
eugen Membru activ
Numarul mesajelor : 3386 Varsta : 50 Localizare : Arad, LRAR Data de inscriere : 30/04/2008
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mier 19 Mar 2014, 08:47
Si s-a intors la 23:00 LT, cu pasagerii de la Milano, care au intarziat 12h 30 min...
Gdeck Airport Level
Numarul mesajelor : 42 Varsta : 33 Localizare : Arad Data de inscriere : 26/08/2013
Subiect: Aeroportul este din nou în impas Vin 11 Apr 2014, 19:24
Un articol aparut astazi pe site-ul de stiri glsa.ro
Citat :
Eşecuri pe bandă rulantă pentru Aeroportul Arad, a cărei conducere nu a reuşit să găsească nici acum o companie care să transforme terminalul cargo, în terminal de pasageri. Cea de a doua licitaţie pentru contractarea lucrărilor care ar putea schimba soarta aerogării arădene a fost din nou suspendată, din cauza unor contestaţii. Conducerea Aeroportului Internaţional Arad susţine că situaţia s-a complicat datorită birocraţiei şi că sunt doar chestiuni de procedură, care îşi vor găsi rezolvarea în viitorul apropiat.
Nici la a doua licitaţie pentru contractarea lucrărilor de transformare a terminalului cargo, în terminal de pasageri nu s-a reuşit finalizarea procedurii. Proiectul de circa două milioane de euro a fost scos la licitație încă din a doua săptămână a anului acesta, însă fără niciun rezultat. Procedura de licitație, cu termen limită pentru data de 31 ianuarie 2014 a fost blocată de o firmă, despre care s-a vehiculat că urmărea amânarea procedurii de contractare, întrucât nu avea încă avize pentru lucrări în aviație. În aceste condiţii, reprezentanţii aerogării arădene au scos din nou la licitaţie contractul de lucrări, imediat după soluţionarea contestaţilor la prima licitaţie. Licitaţia a fost reluată de la începutul lunii martie, însă nici de această dată autorităţile nu au reuşit să încheie un contract cu o companie care să realizeze investiţia. Procedura a fost suspendată din cauza unor noi contestaţii, de această dată pe motive financiare. Şi asta pentru că, investiţiile în terminal ar urma să se facă – potrivit conducerii Aeroportului Arad – printr-un credit furnizor. Creditul furnizor înseamnă că furnizorul livrează cumpăratorului, adică aerogării, marfa cu plata amanată, pe baza împrumutului în bani, oferit de o banca, pe o perioadă determinată, cu plata dobânzii convenite. Cumpărătorul va trebui să ramburseze creditul, direct băncii care a împrumutat furnizorul. În aceste condiţii, potrivit planurilor autorităţilor, aerogara ar urma să îşi achite datoriile pentru investiţii în timp, după ce acestea ar aduce şi profituri. „Licitaţia pentru contractarea lucrărilor de transformare a a terminalului cargo al aeroportului, în terminal de pasageri a fost suspendată pentru a doua oară. De această dată este vorba unele chetiuni de procedură, legate de dobânzi, întrucât, investiţiile urmează să se facă printr-un credit furnizor. Adică, compania care va face lucrările va veni cu finanţare. Aşteptăm decizia comisiei de soluţionare după care nu avem ce să facem decât să reluăm din nou licitaţia“, a spus Dan Balacel, directorul Aeroportului International Arad.
Numarul mesajelor : 42 Varsta : 33 Localizare : Arad Data de inscriere : 26/08/2013
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mar 13 Mai 2014, 19:30
Update. Din 13 mai, de pe site-ul vestic.ro .
Citat :
Aeroportul Arad este încă în criză, deşi ar trebuie să fie unul dintre motoarele economiei locale. În momentul de faţă doar două curse săptămânale, pe relaţia Arad – Bergamo, mai ţin în viaţă aeroportul arădean. Sigur, mai este şi activitatea cargo însă nici aici lucrurile nu sunt deloc roze.
Reprezentanţii aeroportului spun că acesta nu are nicio şansă de dezvoltare fără investiţii în infrastructura sa. Una dintre acestea se referă la transformarea terminalului Cargo în terminal de pasageri, demers care se află într-un stadiu destul de avansat. Ca urmare au crescut şi şansele ca într-un an numărul curselor de pasageri care aterizează şi decolează de pe aeroport să crească.
„Suntem aproape de finalizarea de achiziţie a lucrărilor pentru transformarea terminalului cargo în terminal de pasageri, momentan suntem în faza de analiză a ofertei. Odată cu finalizarea acestei investiţii, traficul pe aeroportul din Arad va creşte cu siguranţă pentru că aceasta este o facilitate esenţială pentru dezvoltarea aeroportului. De altfel avem deja semnat un contract cu o companie aeriană dar ca să devină operabil trebue să finalizăm această investiţie” a declarat directorul comercial al Aeroportului Arad, Ovidiu Moşneag.
Având în vedere că o singură companie a depus oferte pentru desfăşurarea investiţiei, nu există riscul ca procedurile să se prelungească din partea unei contestaţii. De asemenea reprezentanţii aeroportului spun că această transformare nu va afecta activitatea de tip cargo de pe aeroportul arădean.
„Activitatea cargo nu va fi afectată deoarece şi în prezent este folosit doar în proporţie de 25%. De altfel există chiar şi posibilitatea de mărire a spaţiului închiriat” ne-a mai declarat Ovidiu Moşneag. [...]
Gdeck Airport Level
Numarul mesajelor : 42 Varsta : 33 Localizare : Arad Data de inscriere : 26/08/2013
[...] Conducerea Aeroportului Arad a semnat, joi, un contract pentru lucrări de extindere a aerogării prin realizarea unui terminal separat pentru plecări, care va fi amenajat în spaţii actuale ale terminalului de mărfuri, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Licitaţia a fost câştigată de firma braşoveană ICCO Energ, după ce aceasta a depus singura ofertă, reprezetanţii aeroportului explicând lipsa altor participanţi la licitaţie prin faptul că finanţarea investiţiei trebuie asigurată în proporţie de 95 la sută de către câştigător, în timp ce diferenţa de cinci procente este asigurată de Consiliul Judeţean Arad, care deţine baza aeriană.
Contractul semnat cu firma braşoveană prevede asigurarea finanţării, realizarea proiectării lucrărilor şi executarea acestora în termen de 12 luni.
Valoarea contractului este de 1.843.829 euro plus TVA, mai mică decât suma estimată pentru lucrări înainte de licitaţie - 2.006.877 euro plus TVA.
"Este vorba de un credit furnizor, iar firma îşi va recupera banii investiţi în patru ani de la finalizarea lucrărilor. Aeroportul va efectua plăţile, care sunt garantate de Consiliul Judeţean", a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Arad, Nicolae Ioţcu, prezent la semnarea contractului.
Conform sursei citate, firma câştigătoare are experienţă în lucrări similare, câştigând contracte pentru modernizări pe aeroporturile din Constanţa, Baia Mare şi Tulcea.
[...]
În urma lucrărilor de modernizare, terminalul va avea peste 4.200 de metri pătraţi şi ar permite un trafic de 200.000 de pasageri pe an.
Pentru extinderea capacităţii s-a ales soluţia transformării unei părţi din Terminalul cargo în terminal de plecări pasageri, în timp ce actuala aerogară pentru pasageri va fi păstrată doar pentru fluxul de sosiri.
Terminalul cargo va mai dispune de 700 de metri pătraţi, însă reprezentanţii aeroportului spun că există teren pentru creşterea capacităţilor de depozitare a mărfurilor în caz de nevoie.
Autorităţile judeţene afirmă că reducerea spaţiilor pentru activitatea cargo nu va afecta transportul de mărfuri, operatorul existent pe baza aeriană folosind doar 320 de metri pătraţi.
Hmmm, s-a intamplat ceva pe la voi? La Bacau cand a aparut lista de planuri de zbor plina, era pentru ca au venit sa-l salte DNA-ul pe primar. Cred ca veneau dusmanii si prietenii repede la el Ceva asemanator si pe la voi?
eugen Membru activ
Numarul mesajelor : 3386 Varsta : 50 Localizare : Arad, LRAR Data de inscriere : 30/04/2008
Incepind cu data de azi , 21.08.2014 a intrat in vigoare procedura de aterizare pentru directia 27 si pentru zborurile IFR. Directia este echipata cu ILS cat. II
eugen Membru activ
Numarul mesajelor : 3386 Varsta : 50 Localizare : Arad, LRAR Data de inscriere : 30/04/2008
Vineri am fost să pozez Cupa Prieteniei la fotbal între personalul aeroportului Arad și cel din Timișoara și am schimbat câteva vorbe cu cei prezenți. Cică de luna viitoare s-ar începe lucrul la construcția noului terminal. Dar rămâne acel ”cică” De urmărit...
Gdeck Airport Level
Numarul mesajelor : 42 Varsta : 33 Localizare : Arad Data de inscriere : 26/08/2013
Transformarea Terminalului Cargo al aeroportului în terminal de pasageri începe abia luna viitoare
Citat :
Birocraţia tărăgănează proiectele de investiţii. Dacă proiectele sunt ample şi trebuie obţinute şi o serie de autorizaţii şi avize, atunci vorbim de ordinul lunilor de zile. Proiectul de transformare al Terminalului Cargo al Aeroportului Arad, în terminal de pasageri, pentru care a fost semnat un contract de execuţie acum mai bine de trei luni, va începe abia luna viitoare. Trei luni sau chiar mai bine se lucrează la proiectare şi se obţin avize de tot felul. Lucrările de transformare a Terminalului Cargo, în terminal de pasageri, la Aeroportul Arad vor începe chiar la început de sezon rece. Şi asta pentru că, potrivit conducerii aerogării încă se lucrează la proiectarea lucrărilor. Compania aleasă pe proiect, cu sediul în Braşov se ocupă atât de proiectare, cât şi de execuţie. Trebuie menţionat că, investiţia – care ar putea să schimbe soarta aerogării arădene – a întârziat mult şi pe fondul a două eşecuri de contractare a lucrărilor. Conducerea Aeroportului Arad a semnat în iunie, contractul pentru lucrări de extindere a aerogării, prin realizarea unui terminal separat pentru plecări, dintr-o parte a actualului terminal de mărfuri. Investiţia se ridică la 8.186.601 lei fără TVA, adică peste 1,84 de milioane de euro. „Proiectul de transformare a Terminalului Cargo, în terminal de pasageri este în acest moment încă în fază de proiectare. Se obţin şi o serie de avize pentru derularea acestor lucrări. Este bine că nu am întâmpinat probleme în această etapă birocratică şi lucrurile au mers bine până acum. Estimez însă că, lucrările efective vor începe luna viitoare, când începe şi sezonul rece, dar sperăm să nu avem probleme“, a spus Dan Bălăcel, directorul Aeroportului Arad.
Proiectul de investiţii prevede transformarea a 4.257 de metri pătrați în terminal de pasageri – plecări, o suprafață de mai bine de 700 de metri pătrați rămânând astfel disponibilă pentru terminalul cargo. Astfel, terminalul de plecări – sosiri ar urma să rămână terminal pentru sosiri. Extinderea aerogării este un criteriu esenţial pentru asigurarea fluxurilor de pasageri în conformitate cu reglementările internaţionale şi implicit pentru obţinerea avizelor de la Direcţia de Aviaţie Civilă şi Spaţiu Aerian a Ministerului Transporturilor. În cazul creşterii fluxului de marfă, redimensionarea Terminalului Cargo va fi oricând posibilă, fără cheltuieli mari. Lucrările vor fi finanţate prin credit furnizor în procent de 95 la sută, ceea ce înseamnă că firma suportă cheltuielile de proiectare şi execuţie, urmând să-şi recupereze banii de la aeroport în patru ani, cu garanţia Consiliului Judeţean. Aeroportul Arad nu va plăti dobândă pe acest tip de credit.
Numarul mesajelor : 19 Varsta : 32 Localizare : Arad Data de inscriere : 16/09/2013
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mier 08 Oct 2014, 19:01
Aeroportul Arad a primit aviz pentru transformarea terminalului cargo în terminal de pasageri.
Citat :
Unul dintre cele mai mari hopuri referitoare la modernizarea Aeroportului Arad a fost trecut: Autoritatea Aeronautică Civilă a avizat favorabil proiectul de transformare a terminalului cargo în terminal de pasageri. Avizul a fost primit de Aeroportul Arad chiar marţi dimineaţa. „Am primit avizul de la Autoritate, unul necesar pentru lucrările pe care le-am gândit. Acest aviz confirmă proiectul tehnic întocmit de constructor, contractul fiind semnat pentru proiectare şi execuţie. Acum, teoretic, intrăm în linie dreaptă”, a spus Dan Bălăcel, directorul Aeroportului Arad. Dar birocraţia nu este încheiată încă. Potrivit declaraţiilor lu Bălăcel, acum se va trece la întocmirea documentaţiilor necesare pentru primirea avizelor de la autorităţile locale. Vorbim aici de autorizaţii, avize şi alte documente necesare pentru demararea construcţiilor, după care se va demara, efectiv, lucrarea.
Schimbare totală Aeroportul Arad va suferi schimbări majore în urma acestor lucrări. Actualul cargo va deveni terminal pentru pasageri, de aici urmând să plece cei care vor călători cu avionul de pe aerogara noastră. Doar 700 de metri pătraţi din actuala locaţie vor mai rămâne pentru mărfuri, restul urmând să fie recompartimentat şi transformat. În ceea ce priveşte actualul terminal pentru pasageri, care este folosit atât pentru plecări, cât şi pentru sosiri, acesta va deveni doar terminal pentru sosiri. Licitaţia a fost câştigată de o firmă din Braşov autorizată de Autoritatea Aeronautică din România pentru efectuarea de lucrări la aerogări. Contractul a fost semnat pentru suma de 8,2 milioane de lei, aici fiind inclusă atât proiectarea, cât şi execuţia.
Cam un an În ceea ce priveşte termenul de finalizare a acestei lucrări, el este de aproximativ un an. „De la emiterea ordinului de începere a lucrărilor, firma va avea la dispoziţie 12 luni pentru finalizarea transformării terminalului cargo în terminal de pasageri”, a spus Dan Bălăcel. Ca atare, modernizarea Aeroportului Arad ar putea fi finalizată cândva la sfârşitul anului 2015.
CNADNR, executată silit de Aeroportul Arad pentru aproape trei milioane de lei câștigați în instanță
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a fost executată silit de Aeroportul Arad, pentru aproape trei milioane de lei, sumă obținută în instanţă drept despăgubiri după construirea autostrăzii pan-europene, care a afectat sistemul de balizaj al bazei aeriene.
Directorul Aeroportului Arad, Dan Bălăcel, a declarat, joi, corespondentului MEDIAFAX, că în conturile instituției vor intra, în câteva zile, aproximativ 3.000.000 de lei, bani obținuți din executarea silită a CNADNR, după un proces câștigat la Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ).
Bălăcel a spus că, după emiterea sentinței definitive, CNADNR a refuzat să vireze banii, astfel că s-au început procedurile de executare silită.
"Procedurile s-au încheiat recent, iar banii sunt deja la executorul judecătoresc și ne vor fi virați în câteva zile", a spus Bălăcel.
Suma de 2.940.147 de lei câștigată la ICCJ reprezintă contravaloarea investiţiilor făcute de baza aeriană şi Consiliul Judeţean (CJ) Arad în reconfigurarea sistemului de balizaj luminos, necesară după construirea autostrăzii care face parte din Coridorul IV pan-european.
Câștigarea procesului la ICCJ fusese anunțată de autoritățile din Arad la sfârșitul lunii iunie 2014. La vremea respectivă, directorul aeroportului preciza că în 12 martie 2009 CJ Arad a transferat către CNADNR o suprafață de 43.214 de metri pătraţi din zona bazei aeriene, destinată construcției autostrăzii, tronsonul "Varianta de ocolire a municipului Arad".
"Transferul era condiţionat de suportarea din bugetul autostrăzii a cheltuielilor ocazionate de modificările necesare la sistemul de balizaj. Ulterior, CNADNR nu a mai respectat această condiţie", declara Bălăcel.
El spunea că, după finalizarea centurii parte din autostrada pan-europeană chiar în vecinătatea aeroportului, pista locală nu a mai putut fi folosită noaptea.
"Practic, construcţia autostrăzii a scurtat pista aeroportului cu 180 de metri, iar balizajul a fost mutat şi a trebuit reconfigurat. Centura ocolitoare a municipiului reprezenta un obstacol din punct de vedere aeronautic pentru operaţiile de aterizare-decolare. Fără sistem de balizaj nu se putea opera pe timp de noapte sau în condiţii de vizibilitate scăzută", declara Bălăcel.
Preşedintele CJ Arad, Nicolae Ioţcu, declara că relocarea sistemului de iluminare a pistei de aterizare - care a presupus instalarea a 45 de kilometri de cabluri speciale pentru alimentarea a sute de lămpi - s-a făcut în cele din urmă cu fonduri locale. Investiţia a fost de aproximativ 2,9 milioane de lei, o parte din bani fiind obţinuţi printr-un credit de investiţii garantat de Consiliul Judeţean, în valoare de 240.000 de euro. Aceste lucrări au fost finalizate în 2013.
Aeroportul se află sub autoritatea CJ Arad, care este acţionarul majoritar.
Sursa
Gdeck Airport Level
Numarul mesajelor : 42 Varsta : 33 Localizare : Arad Data de inscriere : 26/08/2013
Subiect: Un ultim act pentru modernizarea aeroportului Lun 12 Ian 2015, 17:55
S-au miscat teribil de greu, dar se pare ca pana la urma incep si lucrarile efective. Sa le vedem terminate cat mai repede ca mai apoi sa discutam despre curse si destinatii suplimentare: Ministerul Finanţelor a emis avizul necesar pentru demararea lucrărilor de recompartimentare şi modernizare a Aeroportului International Arad.
Citat :
S-a aşteptat luni de zile acest act, au fost trimise solicitări peste solicitări la Ministerul Finanţelor, dar, până la urmă, birocraţia în ceea ce priveşte modernizarea Aeroportului Arad a fost încheiată. Consiliul Judeţean Arad (CJA) a primit avizul necesar de la Finanţe pentru a garanta financiar lucrările de recompartimentare a aerogării noastre. De aici încolo, mai este un singur pas până la aprobarea fondurilor pentru demararea lucrărilor. „Avizul respectiv era necesar pentru ca lucrarea să fie garantată financiar de către CJA. Acum toate documentele vor fi depuse la bancă de către firma care a câştigat licitaţia de modernizare a aeroportului, urmând ca, în cel mai scurt timp, să fie aprobată finanţarea pentru demararea lucrărilor”, a anunţat Dan Bălăcel, directorul Aeroportului Arad. Acesta ne-a explicat şi modul de plată a acestei lucrări: modernizarea se va realiza prin credit furnizor. Mai precis, firma va suporta din buzunarul propriu lucrările, urmând ca aeroportul să plătească în decurs de patru ani banii, câte o rată în fiecare an. Însă CJA a trebuit să garanteze pentru plata lucrărilor, în cazul în care aerogara nu va dispune de fonduri suficiente pentru a achita ratele către constructor. „Este vorba despre o chestiune birocratică”, ne-a mai spus Bălăcel.
Proiectul, aproape gata
Firma care a câştigat licitaţia pentru recompartimentarea şi modernizarea Aeroportului Arad este Icco Energ din Braşov. În cadrul contractului, societatea respectivă s-a angajat să întocmească şi proiectul tehnic. Iar faptul că birocraţia a ţinut pe loc demararea lucrărilor nu a fost o piedică pentru realizarea documentaţiei tehnice. „Proiectul tehnic al modernizării este aproape finalizat. Săptămâna viitoare vom avea o şedinţă tehnică pentru aprobarea proiectului după care constructorul va putea demara lucrările efective”, a spus directorul Aeroportului Arad.
Două milioane de euro
Recompartimentarea şi modernizarea aerogării va costa aproximativ două milioane de euro. Clădirea în care se află acum terminalele de plecări şi sosiri va deveni numai terminal de sosiri. Parte din terminalul cargo va fi recompartimentat şi transformat în terminal de plecări. Teoretic, lucrările ar putea fi finalizate până la sfârşitul acestui an, dacă vor fi respectate termenele contractuale.
Numarul mesajelor : 42 Varsta : 33 Localizare : Arad Data de inscriere : 26/08/2013
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mar 24 Mar 2015, 15:06
Am citit astazi o stire pe un pseudo-site de stiri local referitoare la Aeroportul Arad si despre cum DHL va pleca de la Arad cat de curand. In mod normal nu prea dau atentie respectivilor "jurnalisti", dar sunt curios daca exista vreun sambure de adevar. Din cate stiu eu, nu demult (2012-2013) cei de la DHL din contra, au solicitat extinderea spaţiului de închiriere în vederea mutării la punctul din Arad a serviciilor de transport rutier din Oradea şi Timişoara. Stie cineva vreun detaliu in plus, ceva concret? Asta ar fi articolul
sergiuarad Airport Level
Numarul mesajelor : 19 Varsta : 32 Localizare : Arad Data de inscriere : 16/09/2013
Subiect: Re: AEROPORTUL ARAD - STIRI - DISCUTII Mier 25 Mar 2015, 23:54
În câteva săptămâni vor începe efectiv lucrările de recompartimentare şi modernizare a Aeroportului Arad.
Vorbim de câteva săptămâni de zile până când Aeroportul Arad va intra în procesul de recompartimentare şi modernizare gândit de ani de zile, dar care va fi pus în practică în acest an. Compania care a câştigat licitaţia, una din Braşov, s-a ocupat atât de proiectare, cât şi de executarea lucrărilor. Pentru moment, proiectarea este aproape gata. „Societatea cu care am semnat contractul trebuie să predea proiectul tehnic până în data de 30 martie. Imediat după această dată va începe organizarea de şantier şi lucrările de recompatimentare şi modernizare a terminalelor aeroportului”, a anunţat Dan Bălăcel, directorul Aeroportului Arad. Aşadar, dacă lucrările vor decurge conform planului, aerogara noastră ar putea să îşi schimbe total faţa până la finele acestui an. Termenul de finalizare a lucrărilor stipulat în contract este de opt luni de la demararea lor, aşa că, prin noiembrie-decembrie ar putea fi inaugurat noua aerogară.
Credit furnizor
Modernizarea Aeroportului Arad va costa aproximativ opt milioane de lei, aici fiind inclusă atât proiectarea, cât şi lucrările efective. Deoarece nu au dispus de asemenea fonduri, reprezentanţii aerogării au decis să contracteze lucrarea pe credit furnizor. Ce înseamnă asta? Societatea care a câştigat licitaţia va lucra pe banii ei, iar Aeroportul Arad va plăti pe parcurs de patru ani aceste lucrări. Consiliul Judeţean Arad a garantat lucrarea, obligându-se ca, dacă aerogara nu va plăti facturile, să le plătească instituţia judeţeană.
sergiuarad Airport Level
Numarul mesajelor : 19 Varsta : 32 Localizare : Arad Data de inscriere : 16/09/2013
Nu știu dacă a apărut vreo știre, dar WizzAir pleacă de pe Arad La o simplă simulare pe site-ul lor, ultimul zbor Arad - Bergamo e pe 17 aprilie. Am un prieten care zboara in 20 și a fost mutat pe Timisoara. Am mai vorbit cu o cunostinta de la Aeroport care nu știe motivul, dar treaba e cât se poate de oficială. Știe cineva de ce pleacă? Din câte știu, cursa aceasta mergea bine....
LRCV Flight Level 400
Numarul mesajelor : 2060 Varsta : 38 Localizare : LRCV Data de inscriere : 26/05/2014
Nu stiu ce asteptati voi acolo in zona sa se intample, cand TSR este in foame de paxi. Voi chiar credeati ca la 50 km distanta o sa curga lapte si miere ? va inselati. De ce oare wzz a murit de ani buni doar cu acea ruta de BGY ? oare de ce ? nici nu vreau sa stiu cat de bine o fi fost pentru wzz in anii pierduti pe acolo, cam degeaba(cred).