| | AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII | |
|
+45byteworks arianne tepes_voda shouriken stikosoicu pingu Richelieu AIR06 Edi Skylink silver EasyNote cristi_avb mario antonio Virusu atr_42_500 gaudi mariusgmg Rafale Radu_is fularU CalinCLJ Thomas gabi-737 alex_xy ovidiu51 B32fly allex felix Dylan lrbc kampfmaschine Mengelaus Griff mihairosioru Miţă_KRP YR-197 dc9northwest mack cipi_TM raduvisitor neagu_laurentiu wizzair7 ralu k0b3 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
k0b3 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Varsta : 44 Localizare : LRIA Data de inscriere : 03/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mier 10 Feb 2010, 13:26 | |
| - dc9northwest a scris:
- k0b3 a scris:
- Foarte pertinent punctul tau de vedere, in special in ceea ce priveste problema accesului la aeroport. Cred ca daca ar exista putina vointa, s-ar putea concepe un program pentru un autobuz care sa ruleze dupa un program corespunzator (sa spunem din 30 in 30 de minute), mai ales intrucat s-ar putea face o conexiune suplimentara pentru oamenii care locuiesc in zona Moara de Vant (deci traficul nu ar fi exclusiv orientat numai pentru pasageri).
Evident, acest traseu ar trebui sa fie Gara de Nord - Aeroport. Din pacate aeroporturile din Romania (exceptand Bucuresti, Cluj si Timisoara) nu au trafic destul pentru a sustine un autobuz care sa circule cu un orar regulat. Nu cred ca se poate face din 30 in 30 de minute. Poate pleca din Gara cu 2 ore inainte fiecarui zbor, eventual. Si de la Aeroport... la 30 de minute dupa aterizare. Cartierul de care vorbesti este rezidential dens (blocuri comuniste)? Cu cat este mai rasfirat acest cartier, cu atat este mai putin probabil acest ipotetic autobuz. Ca pentru 200 de oameni pe zi/directie nu prea merita.
Problema nu este deloc noua: Daca se introduce autobuz, se pierde din clientela taxi... Si de unde mai se ia spaga? De la Regia Autonoma? Cartierul este unul exclusiv de case, practic e zona rezidentiala. Ma gandesc ca acest autobuz ar putea face insa si un traseu circular de genul Gara - Centru - Independentei - Podul de Fier - Moara de Vant - Aeroport - cu intoarcere prin Tatarasi - Green Park - Bucsinescu - Tudor Vladimirescu - Gara si si-ar gasi utilitatea intrucat trecerea pe la Aeroport practic ar fi doar un ocol de 15 minute. Exista si varianta care o spui tu, cu cele 2 ore inainte de zbor. Sunt 4 zboruri Tarom zilnice (dus intors, exceptand weekend) spre OTP, 1 zbor (dus intors) spre TSR si cel de Viena cu Austrian. Orele sunt foarte bine distribuite, deci un plan de acoperire s-ar putea face, daca s-ar dori acest lucru. | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Aterizare de urgenţă la Iaşi. Piloţii unui avion au semnalat fum în cabină Mier 10 Feb 2010, 17:52 | |
| Titlu: Aterizare de urgenţă la Iaşi. Piloţii unui avion au semnalat fum în cabină Sursa: http://www.antena3.ro/stiri/romania/aterizare-de-urgenta-la-iasi-pilotii-unui-avion-au-semnalat-fum-in-cabina_91798.html Autor: *** Data: 10.02.2010 - Citat :
- Aterizare de urgenţă la Iaşi. Piloţii unui avion au semnalat fum în cabină
Un avion al companiei Austrian Airlines a aterizat de urgenţă pe aeroportul din Iaşi. După ce piloţii au semnalat fum în cabină. Aeronava, care venea de la Viena, a reuşit să aterizeze în condiţii de siguranţă pe pista de la Iaşi. Piloţii au purtat însă măştile de oxigen pe toată durata efectuării manevrelor de aterizare. Potrivit purtătorului de cuvânt al aeroportului din Iaşi, nu au fost înregistrate victime printre pasageri, aceştia fiind evacuaţi imediat după aterizare, în siguranţă. Un incident similar s-a petrecut marţi seară pe aeroportul Otopeni, unde un avion al companiei Air France s-a confruntat cu probleme la asterizare. Piloţii au semnalat de asemenea fum în cabină. Niciunul dintre cei 35 de pasageri nu a fost rănit. Video:http://www.videonews.ro/action/viewvideo/36705/Aterizare-de-urgenta-la-Iasi-dupa-ce-pilotii-au-semnalat-fum-in-cabina-avionului/ http://www.videonews.ro/action/viewvideo/36689/Aterizare-de-urgenta-la-Iasi/ | |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Joi 11 Feb 2010, 08:37 | |
| Cateva detalii: Titlu: Aterizare cu emotii si fum la Aeroportul Iasi Sursa: http://www.ziaruldeiasi.ro/local/aterizare-cu-emotii-si-fum-la-aeroportul-iasi~ni64vs Autor: Adrian OPRIS, Silviu BORDEIANU Data: 11.02.2010 - Citat :
Apelul echipajului catre turnul de control al Aeroportului a venit in jurul orei 13,10 minute, cu 9 minute inainte de ora aterizarii. Pilotii au anuntat ca in cabina de comanda a inceput sa patrunda fum. Imediat autoritatile au fost alertate si mobilizate pe pista aerogarii. ............
Aeronava a aterizat fara incidente, iar cei 27 de pasageri si patru membrii ai echipajului au fost coboriti in siguranta. "Ne-am deplasat cu cinci masini de interventie cu apa si spuma, ambulante SMURD si ambulante cu personal medical de la Spitalul de Urgente. Pasagerii si membrii echipajului au fost evacuati in conditii de siguranta. Nu au existat intoxicari cu fum sau atacuri de panica", a spus colonelul Neculai Iftode, prim-adjunct al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU), prezent la locul incidentului. "Trebuie sa le vina specialistii sa investigheze cauzele incidentului. Pilotii au coborit aeronava cu mastile impotriva fumului puse pe fata. Echipajele noastre au ajuns acolo progresiv, primele dupa zece minute", a adaugat colonelul Stefan Lazar, comandatul ISU. .....
Dupa aterizare, parerile printre pasagerii cursei erau impartite. Daca unii sustineau ca se putea intimpla o nenorocire daca nu reuseau sa aterizeze, altii au fost convinsi ca nu a existat nici un pericol. "Echipajul ne-a instruit ce avem de facut. Se simtea miros de fum, dar nu a fost nevoie de mastile cu oxigen. Ne-au dat prosoape umede...........
Cel mai probabil in cursul zilei de astazi, specialistii Austrian Airlines vor inspecta aeronava si vor da primele concluzii in ce priveste cauzele incidentului. Se pare ca a fost vorba despre un scurtcircuit produs in apropierea cabinei pilotilor, iar fumul ar fi patruns in zona pasagerilor prin gurile de aerisire. "Nu stim deocamdata cauza producerii fumului. Am cautat in cabina aeronavei indicii despre ce s-a intimplat, dar nu am gasit nimic. Fumul nu a mai aparut dupa ce aeronava ajunsa la sol a fost pornita. ...........a precizat George Zaharia, reprezentantul din Iasi al Austrian Airlines.
Avionul ar fi trebuit sa plece ieri inapoi spre Viena. Cursa a fost anulata, iar cei care aveau rezervari au fost dusi la Bucuresti, de unde vor fi preluati de alte curse. "Cursa spre Viena s-a anulat, iar cei 22 de pasageri care trebuiau sa plece sint transportati la Otopeni. Vor fi cazati la Bucuresti la un hotel de patru stele si vor fi preluati de alte curse cu destinatia Viena. Nu stim deocamdata daca sint probleme din cauza vremii cu autocarul, dar vom afla de la soferi daca este cazul"......
Avionul implicat este un bimotor produs de canadienii de la Bombardier Aerospace (produs initial de (de) Havilland Canada) seria Dash-8 cu un pret de catalog pentru modelul Q400 de 27 milioane de dolari.
| |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Joi 25 Feb 2010, 12:31 | |
| Salutare! Stie cineva daca Malev va relua zborul BUD-IAS din martie/aprilie? |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 08 Mar 2010, 10:33 | |
| Nu, dupa declaratiile facute. Pe de alta parte, apar doua curse spre Roma si Milano. Titlu: 300 de euro, un drum dus-intors cu avionul pana in Italia Sursa: http://www.iasiplus.ro/news/5/23377/300+de+euro%2C+un+drum+dus-intors+cu+avionul+pana+in+Italia.html Autor: Gabi Toma Data: 04 Mar 2010 - Citat :
Conducerea Aeroportului International din Iasi a negociat contractul cu compania Carpatair, iar acesta urmeaza a fi ratificat in plenul Consiliului Judetean. Compania Carpatair va introduce, de la inceputul lunii mai, doua curse pe saptamana spre Italia, Iasi – Roma si Iasi – Milano. Compania mai opereaza pe Aeroportul din Iasi alte doua curse, Iasi – Timisoara si retur. "Cei de la Aeroport au negociat contractul cu compania Carpatair si trebuie sa mai semneze contractul si sa-l aduca la ratificat in plenul CJ. Biletele ar costa cam 300 de euro dus-intors cu taxele de Aeroport incluse", a spus vicepresedintele CJ, Constantin Adascalitei. In acelasi timp, compania Malev, care opera cate trei curse pe saptamana Iasi – Budapesta va renunta la acestea. Compania a fost nationalizata de Guvernul ungar si a vandut cele sapte avione cu care opera in Romania, achizitionand, in schimb, trei aeronave noi, cu care va opera in locatii mult mai profitabile. "In luna martie, compania trebuia sa se prezinte pentru a face o notificare pentru prelungirea perioadei de efectuare a curselor, ceea ce nu s-a intamplat", a spus Marian Vasile, directorul Aeroportului.
| |
| | | k0b3 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Varsta : 44 Localizare : LRIA Data de inscriere : 03/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 09 Mar 2010, 00:44 | |
| Nimic nou sub soare, eterna "problema" cu terenurile:
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Schimb_de_terenuri_pentru_Aeroportul_Iasi_0_221378174.html
Consilierii judeţeni au aprobat astăzi un schimb de terenuri cu SRI pentru extinderea aerogării, dar nu pot spune când vor începe lucrările. Consilierii judeţeni au reluat astăzi discuţiile privind situaţia juridică a terenurilor necesare pentru demararea investiţiilor la aeroport.
Aceştia au votat în unanimitate documentaţia prin care se aprobă transmiterea unui teren de 1.706 de metri pătraţi din comuna Victoria, care va reveni Serviciului Român de Informaţii. În baza hotărârii, CJ va primi 600 de metri pătraţi pe care SRI îi deţine în apropierea aerogării ieşene.
Grosul terenului, în litigiu
Cu toate acestea, decizia aleşilor judeţeni trebuie susţinută printr-o hotărâre de Guvern care va fi luată, cel mai probabil, pe 17 martie.
Pe de altă parte, Parlamentul nu a aprobat nici până în prezent legea prin care CJ ar trebui să primească de la Academia de Ştiinţe Agricole şi Silvice „Gheorghe Ionescu-Siseşti“ în jur de 140 de hectare de teren, cea mai mare suprafaţă necesară CJ pentru demararea proiectului de modernizare a aeroportului.
„Lucrările sunt în fază iniţială. Cele mai importante decizii vor fi luate în Parlamentul României“, a anunţat Constantin Simirad, şeful CJ. În plus, edilii judeţeni au încă probleme cu proprietăţi private de aproape 5 hectare necesare pentru extinderea aeroportului. Mai mult, nici până în prezent şefii CJ nu ştiu de unde vor face rost de 200 de milioane de euro pentru lucrările de modernizare la aeroport. Numai construcţia pistei de 3.000 de metri este evaluată la aproximativ 50 de milioane de euro. | |
| | | k0b3 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Varsta : 44 Localizare : LRIA Data de inscriere : 03/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Vin 16 Apr 2010, 14:59 | |
| De curiozitate, s-a publicat pe undeva numarul de PAX la LRIA pe 2009? | |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Vin 16 Apr 2010, 18:53 | |
| - k0b3 a scris:
- De curiozitate, s-a publicat pe undeva numarul de PAX la LRIA pe 2009?
Deocamdata nu! PS (pentru administratori): cineva a schimbat, din greseala, numele topicului! | |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 07:48 | |
| Titlu: Reincep cursele Iasi-Antalya Sursa: http://www.ziaruldeiasi.ro/local/reincep-cursele-iasi-antalya~ni6hln Autor: Silviu Bordeianu Data: 20 Iulie 2010 - Citat :
Cursele Iasi-Antalya vor reveni in programul aerogarii iesene incepind de la finalul saptaminii. Dupa ce pentru o perioada operatorul de zbor s-a mutat la Bacau, motivul vehiculat fiind calitatea precara a pistei iesene, autoritatile aeroportuare au ajuns la un nou acord cu Air Trafic Bucuresti. Nu numai ca operatorul a revenit la Iasi pentru restul sezonului estival, dar s-a incheiat un contract si pentru anul viitor. Practic, un avion Boeing 737-300 va face doua curse tur-retur saptaminal pe ruta Iasi-Antalya. „Au mai ramas de efectuat in jur 20 de curse pina la finele sezonului estival", a precizat vicepresedintele CJ Constantin Adascalitei. Potrivit acestuia, s-a parafat deja un contract pentru continuarea colaborarii si in 2011, pe intervalul iunie-septembrie. „Air Trafic Bucuresti nu aveau definitivate toate aprobarile pentru a opera de la Iasi, perioada in care au mers la Bacau permitindu-le sa-si rezolve aceste probleme. Initial am discutat reluarea curselor de marti, dar operatorul nu a putut anula contractele cu autocarele care trebuiau sa duca pasagerii la Bacau", a precizat Constantin Pruteanu, comandantul Aeroportului.
| |
| | | YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 09:17 | |
|
Ultima editare efectuata de catre YR-197 in Mar 20 Iul 2010, 11:59, editata de 1 ori | |
| | | k0b3 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Varsta : 44 Localizare : LRIA Data de inscriere : 03/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 11:38 | |
| Eu tot nu inteleg cum reusesc unii sa aterizeze cu B737 la IAS si altii nu. | |
| | | Miţă_KRP Flight Level 200
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 29 Localizare : Timisoara - LRTR - TSR Data de inscriere : 12/02/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 12:26 | |
| - k0b3 a scris:
- Eu tot nu inteleg cum reusesc unii sa aterizeze cu B737 la IAS si altii nu.
Toti reusec...chiar daca mai greu... totusi reusesc! Insa probabil alte companii sau piloti sunt foarte precauti si incearca sa evite astfel de piste cand exista una mult mai buna la 100 km distanta. Pentru Air Bucharest un accident acum la inceput de drum ar insemna falimentul... nu ca ar fi cine stie ce pierdere , dar pana la urma pasagerii sunt cei mai importanti! | |
| | | neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 13:23 | |
| Dar destinatia e Antalya ? Fiindca anterior Jetran efectua spre Bodrum ! Carpatair efectueaza deja AYT. | |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 14:05 | |
| - YR-197 a scris:
Nu mai e Marian Vasile!? sau vb.despre aeroportul din Bacau!? Titlu: Seful Aeroportului Iasi demisioneaza invocand motive personale Sursa: http://www.ziaruldeiasi.ro/local/seful-aeroportului-iasi-demisioneaza-invocand-motive-personale~ni6fg8 Autor: ziaruldeiasi.ro Data: 22 Iunie 2010 - Citat :
Directorul Aeroportului Iasi Marian Vasile a anuntat, marti, ca demisioneaza din functie, invocand motive personale, in timp ce presedintele Consiliului Judetean, Constantin Simirad, sustine ca i-a cerut sa plece din post dupa ce descoperit unele nereguli la aeroport.
Directorul Aeroportului Iasi, Marian Vasile, a anuntat ca demisioneaza din functie, adaugand ca, incepand cu 1 iulie, va ocupa postul de instructor controlor trafic dirijare sol, transmite corespondentul MEDIAFAX.
"Am demisionat din motive personale, n-am avut neintelegeri cu sefii Consiliului Judetean. Voi reveni de la 1 iulie pe postul de instructor controlor trafic dirijare sol. Nu e nimic de comentat, nu e nimic spectaculos. E alegerea mea", a declarat Marian Vasile.
Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Constantin Simirad, institutie in subordinea careia se afla Aeroportul Iasi, a afirmat insa ca este nemultumit de activitatea directorului Marian Vasile, adaugand ca i-a cerut sa demisioneze din functie.
"Sunt nemultumit de activitatea lui Marian Vasile la Aeroport. A fost mai mult un director de proba. Am banuieli ca ar fi si niste nereguli acolo, de aceea am dat dispozitie sa se infiinteze o comisie care sa faca verificari la Aeroport. Am vorbit cu domnul Marian Vasile si i-am spus toate nemultumirile mele. Intr-un fel i-am cerut sa-si dea demisia si asta a facut", a declarat Constantin Simirad.
Interimatul la conducerea Aeroportului Iasi, pana la organizarea unui nou concurs, va fi ocupat de Constantin Pruteanu, in prezent director adjunct al institutiei.
Marian Vasile a fost desemnat in functia de director la Aeroportul Iasi in octombrie 2009, in urma unui concurs.
| |
| | | YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 14:16 | |
| | |
| | | k0b3 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Varsta : 44 Localizare : LRIA Data de inscriere : 03/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 17:11 | |
| - Miţă_KRP a scris:
- k0b3 a scris:
- Eu tot nu inteleg cum reusesc unii sa aterizeze cu B737 la IAS si altii nu.
Toti reusec...chiar daca mai greu... totusi reusesc! Insa probabil alte companii sau piloti sunt foarte precauti si incearca sa evite astfel de piste cand exista una mult mai buna la 100 km distanta. Pentru Air Bucharest un accident acum la inceput de drum ar insemna falimentul... nu ca ar fi cine stie ce pierdere , dar pana la urma pasagerii sunt cei mai importanti! Nu ma refer la distanta, ci la restrictiile impuse de tonajul aeronavei. | |
| | | Miţă_KRP Flight Level 200
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 29 Localizare : Timisoara - LRTR - TSR Data de inscriere : 12/02/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 20 Iul 2010, 18:06 | |
| - k0b3 a scris:
- Miţă_KRP a scris:
- k0b3 a scris:
- Eu tot nu inteleg cum reusesc unii sa aterizeze cu B737 la IAS si altii nu.
Toti reusec...chiar daca mai greu... totusi reusesc! Insa probabil alte companii sau piloti sunt foarte precauti si incearca sa evite astfel de piste cand exista una mult mai buna la 100 km distanta. Pentru Air Bucharest un accident acum la inceput de drum ar insemna falimentul... nu ca ar fi cine stie ce pierdere , dar pana la urma pasagerii sunt cei mai importanti! Nu ma refer la distanta, ci la restrictiile impuse de tonajul aeronavei. Nici eu nu m-am referit la distanta! Tot ce spun este ca unele companii incearca sa evite pistele ca cea de la Iasi (cu atat mai mult cu cat exista pista la Bacau care este mult mai buna si care poate aduce la fel de mult potential) pentru a nu risca nimic. Cat despre restrictiile de tonaj impuse nu pre am ideie, dar chiar tu ai spus ca unii pot ateriza 737 si altii nu...deci din punct de vedere al restrictiilor este perfeeect! | |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 26 Iul 2010, 11:58 | |
| Titlu: Compania Wizz Air ar putea opera si la Iasi?! Sursa: http://www.telem.ro/telem/local/26768-compania-wizz-air-ar-putea-opera-si-la-iasi.html Autor: telem.ro Data: 22.07.2010 - Citat :
Iasul risca sa mai piarda un operator de transport aerian din cauza conditiilor de pe Aeroport... Astazi reprezentantii unei companii aeriene au venit la Consiliul Judetean pentru o posibila colaborare cu Aeroportul din Iasi. Desi intentiile sunt bune, Iasul se pare ca nu poate face fata cerintelor operatorului de transport pe motiv ca pista este prea mica. Reprezentantii Consiliul Judetean vor solicita Autoritatii Aeronautice un aviz care sa certifice ca pe pista de la Iasi sa poata ateriza si decola avioane de tip A 320. Compania aeriana intentioneaza sa efectueze de la Iasi curse catre Italia, Spania si tari din fostul spatiu sovietic. "Vor opera pe Aeroportul nostru daca facem demersurile catre Autoritatea Aeronautica si pista de 1800 este accesibila pentru tipul de avioane A 320 pe care acestia le au in dotare. Vom face aceste demersuri dar sigur nu este problema numai de lungimea pistei ci si de capacitatea importanta pe care o are aceasta, dat fiind faptul ca avioanele de capacitatea asta au si o greutate foarte mare. Daca autoritatea ne va da un raspuns pozitiv in sensul acesta vom demara un contract de operare cu aceasta companie", a declarat vicepresedintele Constantin Adascalitei.
Titlu: Avioanele Wizz Air au sanse mari sa zboare de la Iasi Sursa: http://www.agendadeiasi.ro/eveniment/3-stiri/10059-avioanele-wizz-air-au-sanse-mari-sa-zboare-de-la-iasi.html Autor: agendadeiasi.ro Data: 22.07.2010 - Citat :
Reprezentantii Consiliului Judetean Iasi si cei ai companiei aeriene Wizz Air s-au intalnit astazi pentru a discuta despre posibilitatea operarii de curse aeriene si de pe Aeroportul International Iasi. Dupa o prima runda de negocieri cu conducerea Consiliului Judetean, operatorul de tip low cost s-a aratat interesat de a introduce curse si in programul aerogarii iesene. Discutiile vor continua si in perioada urmatoare. In Romania, Wizz Air opereaza zboruri in Bucuresti, Timisoara sau Cluj-Napoca.Compania opereaza 194 rute in 21 tari, foloseste aeronave de tip A 320. In Romania, Wizz Air opereaza zboruri in Bucuresti, Timisoara sau Cluj-Napoca. Conducerea autoritatii judetene s-a aratat interesata de discutiile cu cei de la Wizz Air. "Ne vom intalni in zilele urmatoare cu reprezentantii companiei aeriene pentru a purta primele discutii legate de implementarea unor curse si la Iasi. Ei au zboruri in mai multe orase din Romania si din Europa, venirea lor la Iasi fiind un lucru cat se poate de bun", a precizat Constantin Adascalitei, vicepresedintele Consiliului Judetean Iasi. In acest moment, pe Aeroportul International Iasi efectueaza curse aeriene companiile Tarom, Carpatair si Austrian Airlines, care opereaza spre Bucuresti, Viena si Timisoara.
| |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 26 Iul 2010, 21:19 | |
| Tari din fostul spatiu sovietic... Republica Moldova si Ucraina? Din cate stiu eu Wizz are licenta si pentru Republica Moldova, e adevarat? Stie cineva mai multe? - raduvisitor a scris:
- Titlu: Compania Wizz Air ar putea opera si la Iasi?!
Sursa: http://www.telem.ro/telem/local/26768-compania-wizz-air-ar-putea-opera-si-la-iasi.html Autor: telem.ro Data: 22.07.2010 - Citat :
Compania aeriana intentioneaza sa efectueze de la Iasi curse catre Italia, Spania si tari din fostul spatiu sovietic.
| |
| | | k0b3 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Varsta : 44 Localizare : LRIA Data de inscriere : 03/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 26 Iul 2010, 23:57 | |
| Suna bine dar sunt foarte sceptic. Stie careva cate e PCN-ul la IAS? | |
| | | Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 40 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Mar 27 Iul 2010, 08:03 | |
| - k0b3 a scris:
- Suna bine dar sunt foarte sceptic. Stie careva cate e PCN-ul la IAS?
Insuficient. E undeva in jur de 20. | |
| | | ralu Airport Level
Numarul mesajelor : 24 Varsta : 43 Localizare : Iasi Data de inscriere : 30/01/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Dum 01 Aug 2010, 17:43 | |
| gata si cu wizz-ul http://www.bzi.ro/pista-aeroportului-fugareste-inca-un-operator-181284#comment
oricum in curand lucrurile vor fi si mai proaste, datorita consiliului local o sa pierdem statutul de international si implicit un numar de curse pentru ca nu va fi realizat un terminal nou pt schengen. In conditiile in care mai sunt cate-va luni ei fac sedinte... Conducerea aeroportului a sugerat o constructie modulara , care in cazul construirii noului aeroport ar putea fi reamplasata , dar ... e prea complicat pt Simirad. | |
| | | Miţă_KRP Flight Level 200
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 29 Localizare : Timisoara - LRTR - TSR Data de inscriere : 12/02/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 02 Aug 2010, 09:22 | |
| - ralu a scris:
- gata si cu wizz-ul
http://www.bzi.ro/pista-aeroportului-fugareste-inca-un-operator-181284#comment
oricum in curand lucrurile vor fi si mai proaste, datorita consiliului local o sa pierdem statutul de international si implicit un numar de curse pentru ca nu va fi realizat un terminal nou pt schengen. In conditiile in care mai sunt cate-va luni ei fac sedinte... Conducerea aeroportului a sugerat o constructie modulara , care in cazul construirii noului aeroport ar putea fi reamplasata , dar ... e prea complicat pt Simirad. Tot nu inteleg ce se va intampla cu aeroporturile care nu au terminal non-schengen in momentul in care RO intra in spatiul schengen? Acele aeroporturi vor pierde tote curesele indifernet de statut lor sau doar pe cele non-schengen? | |
| | | Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 02 Aug 2010, 09:28 | |
| Doar pe cele non-shengen. Sau vor pune cursele non-shengen noaptea, vor numi aeroportul unul cu trafic international si totul va fi ca inainte. Totul e sa dovedeasca ca traficul intern nu se face in acelasi timp cu cel extern. | |
| | | raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII Lun 02 Aug 2010, 09:53 | |
| In ceea ce priveste starea aeroportului, lucrurile sunt, totusi, ceva mai nuantate, iar prea multe comentarii nu ar trebui facute la Iasi. Nu putem spune ca doar o singura persoana e responsabila pentru tot, iar toti ceilalti sunt "neprihaniti". Iasul ar fi avut acum o pista decenta, cu PCN corespunzator, arhisuficienta pentru A320-B737, fara schimburi de terenuri si amenajari de sute de milioane Euro, daca ar fi existat pragmatism, realism si s-ar fi avut habar, pur si simplu, despre ce se vrea, (nu ma refer la cunostintele tehnice si bineinteles, nici la interesele personale sau de grup, unde, probabil, exista "expertiza" necesara; sau poate ca numai asta s-a urmarit de catre "responsabilii" in cauza!). Indiferent de ce se spune, de argumente, scuze si explicatii, pentru ieseni si nu numai, Clujul ramane un exemplu pozitiv. Titlu: Autoritatile din Iasi nu au modernizat aeroportul, desi au avut bani Sursa: http://www.ziare.com/stiri/frauda/autoritatile-din-iasi-nu-au-modernizat-aeroportul-desi-au-avut-bani-1006784 Autor: ziare.com Data: 01.04.2010 - Citat :
Desi starea aeroportului din Iasi este una deplorabila, autoritatile locale nu misca niciun deget sa faca nimic si motiveaza ca nu au bani. Insa raportul anual al Curtii de Conturi arata ca prin doua hotarari de Guvern, emise in 2007 si 2008, Iasul a primit nu mai putin de 46,5 milioane lei pentru aeroport.
Dar acesti bani, fiind nefolositi, s-au intors la Guvern. Raportul, publicat recent de Curtea de Conturi, arata ca CJ Iasi a primit in perioada 2007-2008 peste 45 de milioane de lei pentru modernizarea Aeroportului, dar banii au fost trimisi inapoi pana la ultimul leut, informeaza Ziarul de Iasi.
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII | |
| |
| | | | AEROPORTUL IASI - STIRI - DISCUTII | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |