ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Dileme

In jos 
+43
Quebec
marius
Vladut
Mengelaus
propellerdream
Thomas
Balki
ALMI
craft737
mihairosioru
gabi-737
Lucian
lancer_two_one
Nic
Voicu
eugen
Griff
Dylan
arianne
valavia
Balaurul
hayabusa
llobregat
horizob
VIC
flaviu
Red13
kill3r999
Raduq
CDA
Virusu
Edi
ovidiu51
laurus
RwO
bobocell
RATus
airbusA380
aegean
Eurofighter
Capt_Vio
YR-DNY
Cayenne
47 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AutorMesaj
propellerdream
Flight Level 400
Flight Level 400
propellerdream


Numarul mesajelor : 622
Varsta : 50
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/07/2008

Dileme - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Dileme   Dileme - Pagina 9 EmptyJoi 21 Mai 2009, 15:10

Viorel, APU este un mic motor cu turbina de gaz care functioneaza ca generator de curent si presiune statica si presiune hidraulica pentru sistemele aeronavei cata vreme avionul sta la sol si nu are pornite motoarele principale pentru propulsie. Incearca sa-ti aduci aminte ca atunci cand esti la imbarcare si urci pe scarile avionului se aude in coada un zgomot de motor. Ala este APU. Dupa ce pornesc motoarele principale (cabina inchisa, scarile detasate de avion etc.) APU este scos din functiune. El mai poate fi folosit in situatii de urgenta cand sunt probleme cu alte sisteme ale avionului.

Deci APU nu este o chestie vizibila de la sol. Este incapsulat, la Boeing si Airbus, in coada avionului. La alte modele de avion poate fi situat si in gondola unuia dintre motoarele de pe aripi.


In ceea ce priveste sistemul cu elice/turbina de care spui ca se coboara sub fuselaj, acela se numeste Ram Air Turbine si este un dispozitiv care ajuta pilotul sa controleze comenzile avionului si sistemele electrice/electronice principale in cazul pierderii totale a propulsiei motoarelor. Este un sistem pentru cazuri speciale. Ca pilot nu vrei niciodata sa-l vezi la treaba... Very Happy
Sus In jos
http://www.propellerdream.ro
Vizitato
Vizitator




Dileme - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Dileme   Dileme - Pagina 9 EmptyJoi 21 Mai 2009, 16:57

NATO a scris:
APU nu este un motor in adevaratul sens al cuvantului,nu propulseaza ci genereaza energie pt sisteme,iar smekeria aia de la Airbus se numeste RAT-ram air turbine.a fost folosita de celebrul avion al Transat care abia a reusit sa aterizeze in Azore,dupa o traversare cu peripetii
Da, eu am aflat ca exista motorasul ala la Mayday unde un A330 de la AirTransat (Canada) a aterizat in Azores.

propellerdream a scris:
Ca pilot nu vrei niciodata sa-l vezi la treaba... Very Happy
Te cred, eu doresc sa devin pilot, si nu as vrea sa vad asa ceva cum functioneaza in zbor. Very Happy
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Dileme - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Dileme   Dileme - Pagina 9 EmptyJoi 21 Mai 2009, 17:20

Deja imi pare mie acest topic "Povesti Cu Pesti" si daca se cauta bine pe gogule se vor gasi detalii despre ce si cum inseamna APU, cele 5 motoare, accidentul/incidentul legat depovestea mea si al 5-lea motor si tot felul de balarii de genu cred ca en.wikipedia.org ar ajuta mult pentru ca deja se tot repeta acelasi lucru si nu se ajunge nicaieri, de la 6 motoare s-a ajuns la APU .........
Sus In jos
Continut sponsorizat





Dileme - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Dileme   Dileme - Pagina 9 Empty

Sus In jos
 
Dileme
Sus 
Pagina 9 din 9Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Discutii generale - Aviation Chat-
Mergi direct la: