| Dileme | |
|
+43Quebec marius Vladut Mengelaus propellerdream Thomas Balki ALMI craft737 mihairosioru gabi-737 Lucian lancer_two_one Nic Voicu eugen Griff Dylan arianne valavia Balaurul hayabusa llobregat horizob VIC flaviu Red13 kill3r999 Raduq CDA Virusu Edi ovidiu51 laurus RwO bobocell RATus airbusA380 aegean Eurofighter Capt_Vio YR-DNY Cayenne 47 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Lun 11 Mai 2009, 09:07 | |
| Am 2 intrebari pe care doresc sa vi le adresez ambele legate de identificarea aeronavelor :
1. In filmul Die Hard 2 apare un avion ce pare a fi un altoi intre C-123 si C-130 cu diferenta ca e cu 4 motoare reactive incastrate in aripa. Poate sa imi spuna cineva ce tip este ?
2. In timpul scandalului Tigareta 2 ,adica de foarte mult timp , a aparut la stiri un cadru cu un avion Il-76 doar ca in loc de motoare reactive avea motoare cu elice (turboprop). De atunci ma tot intreb si nu gasesc nicaieri o alta dovada ca acest avion chiar exista.
Ma puteti ajuta ? |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Dileme Lun 11 Mai 2009, 09:08 | |
| - Octavian a scris:
- Am 2 intrebari pe care doresc sa vi le adresez ambele legate de identificarea aeronavelor :
1. In filmul Die Hard 2 apare un avion ce pare a fi un altoi intre C-123 si C-130 cu diferenta ca e cu 4 motoare reactive incastrate in aripa. Poate sa imi spuna cineva ce tip este ?
2. In timpul scandalului Tigareta 2 ,adica de foarte mult timp , a aparut la stiri un cadru cu un avion Il-76 doar ca in loc de motoare reactive avea motoare cu elice (turboprop). De atunci ma tot intreb si nu gasesc nicaieri o alta dovada ca acest avion chiar exista.
Ma puteti ajuta ? nu ai nici o imagine cu ele? din ce am citit era vorba de un IL-76... cat despre ce au aratat ei la TV, stii cum sunt stiristii... nici in ziua de azi nu iti arata avionul despre care se vorbeste, acum 11 ani cred ca si mai slabe sanse conform dosarelor, avionul era UR-UCA adica cel din poza ASTA deci clar un IL-76 cat despre Die harder cautam | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Lun 11 Mai 2009, 09:59 | |
| Reporterii au filmat un avion la intamplare care era pe platforma la acel moment un Il-76 turboprop care putea sa nu fie legat in nici un fel de Tigareta 2 dar m-a uimit cum un asemenea avion avea si varianta asta. Ma tot intreb cum de l-au prins jurnalistii neavizati si eu nu il pot gasi nicaieri.
Cat despre avionul din Die Harder am incercat sa dau print screen dar nu imi merge. |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Dileme Lun 11 Mai 2009, 10:01 | |
| - Octavian a scris:
- Reporterii au filmat un avion la intamplare care era pe platforma la acel moment un Il-76 turboprop
Il-76 turboprop? nu prea cred ca exista... poate au filmat un AN-12 sau te miri ce... | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Dileme Mar 12 Mai 2009, 13:22 | |
| - Octavian a scris:
1. In filmul Die Hard 2 apare un avion ce pare a fi un altoi intre C-123 si C-130 cu diferenta ca e cu 4 motoare reactive incastrate in aripa. Poate sa imi spuna cineva ce tip este ?
dupa o zi de download, am vazut si eu respectiva aeronava. SF american de anii '90 e un provider clar, dar motoarele alea de pe el sunt adaugate din efecte. nu exista nici un provider cu 4 motoare, ca sa nu mai zic ca, felul in care arata motoarele zici ca-s din star trek. deci concluzia e ca, e doar un alt avion ca trebuia sa nu para american, vezi filmele cu F-5 pe post de MiG-uri, sau Puma din Rambo, pe post de Mi-24 cu aripile alea cocosate Myth Busted | |
|
| |
Balaurul Flight Level 100
Numarul mesajelor : 107 Varsta : 44 Localizare : Brasov Data de inscriere : 03/06/2008
| Subiect: Dilema... Mar 19 Mai 2009, 13:55 | |
| Salutare tuturor ! Am si eu o mica dilema. Nu am gasit nicaieri informatii despre statiile radio care echipeaza planoarele din dotarea aerocluburilor. M-ar interesa puterea emitatorului si tipul antenei care este monata pe planor, dar ma multumesc si cu fabricantul statiei Credeti ca ma puteti ajuta ? | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 16:37 | |
| salutari! statiile sunt acum de doua feluri. cea veche era Dittel FSG 40S si la asta cam atat stiu, ca nu-s mare radioamator, si mai ales la cate batai de cap am avut cu ele, nu-s fan cele noi sunt Becker AR-4201 si au inceput sa fie montate pe planoare dupa RK mai multe detalii despre becker ar-4201 AICI | |
|
| |
Balaurul Flight Level 100
Numarul mesajelor : 107 Varsta : 44 Localizare : Brasov Data de inscriere : 03/06/2008
| Subiect: TNX Mar 19 Mai 2009, 17:23 | |
| Multam' fain ! Ai o bere cand ajungi prin Bv. ! | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| |
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Boeing 747 cu 6 motoare? Mar 19 Mai 2009, 20:41 | |
| Am auzit pe la ceva prieteni ca ar exista un boeing 747 care are 2 motoare in plus, mai langa fuselajul de la cabina. Este adevarat asa ceva???Are cineva poze?
Ultima editare efectuata de catre MogaViorel in Mar 19 Mai 2009, 23:43, editata de 1 ori |
|
| |
vasi Flight Level 100
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 43 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 20:54 | |
| - MogaViorel a scris:
- Am auzit pe la ceva prieteni ca ar exista un boeing 747 care are 2 motoare in pus, mai langa fuselajul de la cabina. Este adevarat asa ceva???Are cineva poze?
eu unul nu am auzit de vreun 747 cu 6 motoare. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 20:56 | |
| - vasi a scris:
- eu unul nu am auzit de vreun 747 cu 6 motoare.
Eu am vazut video ala unde era, era un avion de pasageri, insa avea motoarele alea in plus, nu stiu exact daca erau 2 (am vazut numai partea dreapta a avionului) Ma mirat faptul ca avea unu in plus, findca de 747 care au incercat un motor mai mare ( de airbus a380) sunt poze, dar asa ceva, nu stiu... |
|
| |
arnold757 Flight Level 100
Numarul mesajelor : 129 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/04/2009
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:01 | |
| Eh, hai lasa. Sunt tot feluri de prostii prelucrate pe photoshop, sau altceva apoi puse pe youtube. Nu cred ca exista asa ceva. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:06 | |
| - arnold757 a scris:
- Eh, hai lasa. Sunt tot feluri de prostii prelucrate pe photoshop, sau altceva apoi puse pe youtube. Nu cred ca exista asa ceva.
Arnold, si eu mam gandit la asa ceva, dar era un video, care dupa parerea mea, era adevarat. Pe mine ma mirat findca, un motor (sou 2) in plus inseamna mai multa putere, deci mai multa viteza, si nu cred ca un b747 poate sa mearga mai mult de 900 (sou care o fii viteza lui) |
|
| |
vasi Flight Level 100
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 43 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:12 | |
| da-ne si noua un link la video respectiv | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:15 | |
| - vasi a scris:
- da-ne si noua un link la video respectiv
Aia caut.... dar era un video pe un telefon mobil (un video care sa trimite din telefon in telefon...) sper sa il gasesc, Ah si nu va uitati la asta, findca asta da e facut pe photoshop (in plus, in video ala nu semana deloc cu asta) : https://www.youtube.com/watch?v=Ei1JhDOUICM |
|
| |
Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:16 | |
| 747-le a fost (este) folosit şi la transportul motoarelor (pentru alţi "confraţi"), locul ales fiind nu în interiorul fuselajului, ci ataşat pe una din aripi. De unde şi iluzia că ar avea 6 motoare: Edi | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:20 | |
| - Edi a scris:
- 747-le a fost (este) folosit şi la transportul motoarelor (pentru alţi "confraţi"), locul ales fiind nu în interiorul fuselajului, ci ataşat pe una din aripi. De unde şi iluzia că ar avea 6 motoare:
Edi Asta e!!! Iti multumesc Edi, deci motorul ala, nu functioneaza in zbor nu? Dar de ce nu le baga in un avion de transport comercial, nu de pasageri?! |
|
| |
vasi Flight Level 100
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 43 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:26 | |
| | |
|
| |
Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:28 | |
| Fiind vorba de cele mai multe ori de un motor de rezervă pentru o aeronavă a aceleiaşi companii, rămasă undeva "în pană", este şi mult mai rapid aşa (următoarea cursă regulată sau avionul de înlocuire spre destinaţia respectivă) dar şi mai ieftin (pe respectiva companie o costă doar combustibilul în plus datorat modificării aerodinamicii). Într-adevăr motorul nu funcţionează în zbor, este doar ataşat de un pilon.
Edi | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:38 | |
| Mi sa pare o maniera de transport un pic ilogica, deoarece partea unde vine motorul extra trebe sa fie amenajata pentru a putea pune acest motor. Insa da, e mult mai economic. |
|
| |
Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:43 | |
| Din câte ştiu eu (n-am studiat problema foarte amănunţit) pilonul respectiv este ataşabil respectiv detaşabil de aripă în câteva minute.
Edi | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:44 | |
| Edi, ai vreo pagina unde pot sa gasesc mai multe detalii despre acest subiect? Multumesc! |
|
| |
Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:50 | |
| Discuţii (şi fotografii) pe Airliners.net.
Edi | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Dileme Mar 19 Mai 2009, 21:59 | |
| - Edi a scris:
- Din câte ştiu eu (n-am studiat problema foarte amănunţit) pilonul respectiv este ataşabil respectiv detaşabil de aripă în câteva minute.
Edi edi din cate stiu eu acel motor functioneaza deoarece static ar functiona ca o frana aerodinamica, a fost si ceva incident/accident din cauza unui al 5-lea motor. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Dileme | |
| |
|
| |
| Dileme | |
|