ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Blue Air (0B / JOR)

In jos 
+164
andrei1601
oldblueeyes
alex_xy
mckingtom
Andrei
MarianR
stedan
robert24
RwO
allex
vic_atc
bumbutza
MRares
Men In Black
danip
Lehoczki Cristian
Aviatia-Romaneasca
Laur_cfc
RATus
Richelieu
Bogdan747
cipi_TM
fly_emirates
duron
codrutz
46Pilot
flight
bogdan17
AIR06
radudanutz005
b707nicolae
davidteen14
yr_malex
albyna05
Miţă_KRP
ovivi
gabi-737
Vlad
boggy72
roger
loplo
bagea
Voicu
alinushi
Rafale
MrJack
Gabinho
LeCCa
liviu_br
Dumitru Fabian
etravel
bogdan81
silver
raduvisitor
liviu.dnistran
Iulius
gelu
KQQ
cristi_avb
ALEKS
Noel
petrudimoff
YR-197
norwegian
Messerschmitt
Quebec
Celestin
abrazivu
VicMures
lucian21
kayala
strainu
GAC
DouglasMD11
mihairosioru
vladcbu
dan guina
Karaya 1
Justme
laurus
adic
flaviu
bistvan
cavver
mesterul manolescu
YR-SND
Skylink
mariusoctavian1
mig29ovt
Fireteanu Horia
neobluenet
Thomas
VIC
gmc_extreme
shouriken
Madone
NATO
Cayenne
fularU
Daniel
Radu_is
kampfmaschine
atr_42_500
xpino
felix
Edi
dc9northwest
vishzu
malev2009
AntiGelu
Raduq
JAMS
lrbc
Andrej3000
nrares
iulianfly
stefan alin
Griff
ionut.vasile
k0b3
electric
DIESEL
ovidiu51
nicu1980
retro
daniel.f
crokodilu
CalinCLJ
CDA
Alex_tm
Heaven
fify
andreius
B32fly
DrakulaBV
D13-th_TakeOff
flysebi
C_man
mihaiatanasie
propellerdream
valavia
RazVanAir
Balki
mcraffael
llobregat
andreos18
eugen
mario antonio
Boeing777-300
aegean
arnold757
Dylan
neagu_laurentiu
Mengelaus
claudiup
gaudi
Vreauinaer
YR-BGP
Virusu
dragosh54321
Stefan
Capt_Vio
arianne
babacu
168 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 37 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyDum 31 Iul 2011, 23:55

Blue Air s-a razgândit în ceea ce priveste operarea de la SBZ:

din iarna 2/7 BBU-SBZ-STR-SBZ-BBU
Sus In jos
ovivi
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 45
Varsta : 27
Localizare : sibiu
Data de inscriere : 09/05/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyLun 01 Aug 2011, 10:34

Thomas a scris:
Blue Air s-a razgândit în ceea ce priveste operarea de la SBZ:

din iarna 2/7 BBU-SBZ-STR-SBZ-BBU

SBZ-STR este mai mereu plina, iar mentinerea acesteia este necesara pentru ca sunt foarte multi romani si sasi langa Stuttgart si este singura ruta directa si cea mai convenabila la pret!
Sus In jos
mesterul manolescu
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 134
Varsta : 60
Localizare : Moinesti-Bacau
Data de inscriere : 24/03/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyLun 01 Aug 2011, 21:00

Pentru cultura mea [ aviatica] generala : am remarcat ca la unele avioane militare - de ex. Mirage 2000- nu exista stabilizator-profundor -ca la Mig .Sukhoi, F-16,etc -si nici ampenaje canard - ca la Gripen , Eurofighter ,J-10,etc-. Nestiinta si nelamurirea mea este:daca pe aripa se gasesc in mod normal doar flapsurile si eleroanele, ce suprafata sau element de comanda indeplineste functia profundorului ?
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyLun 01 Aug 2011, 23:47

Suprafata aia de comanda se numeste Elevon. mai multe detalii aici http://en.wikipedia.org/wiki/Elevon
Sus In jos
mesterul manolescu
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 134
Varsta : 60
Localizare : Moinesti-Bacau
Data de inscriere : 24/03/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMar 02 Aug 2011, 22:17

virusu a scris:
Suprafata aia de comanda se numeste Elevon. mai multe detalii aici http://en.wikipedia.org/wiki/Elevon

Multumesc pentru raspuns ,desi- dupa ce am citit- nu sunt sigur ca nu e vorba de " flaperon"! Si inca ceva : am vazut live evolutii ale Mirage 2000 si impresioneaza prin manevrabilitate si acuratetea miscarilor. Intrebare : de ce totusi, solutia cu elevoane nu este aplicata pe scara mai larga ? Are ceva limitari tehnice sau constructive?
Sus In jos
VIC
Fotograf



Numarul mesajelor : 1128
Varsta : 33
Localizare : cluj-napoca
Data de inscriere : 13/03/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMar 02 Aug 2011, 23:04

La ce fel de scara larga te referi? Tu-144 si Concorde folosesc elevoane
Sus In jos
mesterul manolescu
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 134
Varsta : 60
Localizare : Moinesti-Bacau
Data de inscriere : 24/03/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMar 02 Aug 2011, 23:18

VIC a scris:
La ce fel de scara larga te referi? Tu-144 si Concorde folosesc elevoane
Ma refeream doar la fightere ...
Sus In jos
Griff
Moderator
Griff


Numarul mesajelor : 1400
Varsta : 41
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMar 02 Aug 2011, 23:44

mesterul manolescu a scris:
Are ceva limitari tehnice sau constructive?

In anumite evolutii elevonul poate fi "umbrit" de aripa din fata lui. La unghiuri mari de atac pot aparea desprinderi de fileu de aer de pe aripa - aerul nu mai ajunge pe elevon, iar recuperarea avionului poate deveni destul de dificila. De asemenea ptr evitarea acestei situatii sunt impuse restrictii la anvelopa de zbor. La Mirage 2000 putin in spatele prizelor de admisie sunt 2 aripioare care au rolul de generatoare de vortex care impiedica aceste desprinderi de fileuri la alfa mari. Partea negativa la generatoarele astea de vortexuri e ca adauga rezistenta la inaintare.

Totul depinde de ce vrei sa obtii de la avion si cat vrei sa coste. Mirage 2000 e sub F-16 ca manevrabilitate, dar e mai ieftin ca F-16.
Sus In jos
codrutz
Fotograf
codrutz


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/08/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMar 02 Aug 2011, 23:52

mesterul manolescu a scris:
Are ceva limitari tehnice sau constructive?

In primul rand, solutia constructiva fara profundor/stabilizator presupune un centraj foarte mic, implicit ai nevoie de un sistem de comanda fly-by-wire, sistem electronic care si-a atins maturitatea abia dupa anii 80. De aceea, predominant vanatoarele de generatia 4-5 adopta aceasta solutie.

Pe de alta parte, un vanator trebuie sa fie manevrabil, insa nu numai. Vrei sa si urce repede, sa zboare sus, cu viteza atat mica cat si mare, preferabil economic. Oricine cu niste cunostinte modeste de aerodinamica, iti poate spune ca termenii acestia se bat cap in cap, nu poti proiecta o aripa care sa le faca bine pe toate.

Spre exemplu, o aripa dreapta, cu profil relativ gros va decola si ateriza scurt, va vira strans si va putea cara o incarcatura utila mare. Specific unui avion cu incarcare alara mica (mai putine kg/mp portant). Vezi solutiile constructive pe avioane de transport sau atac la sol.

Daca vrei sa proiectezi un interceptor, care sa ajunga repede acolo unde e nevoie de el, ii faci un profil relativ subtire, eventual biconvex. El o sa-ti bata recorduri de urcare la plafon si va avea o viteza maxima impresionanta, insa va vira larg, va decola/ateriza cu viteza mare si va suporta o incidenta maxima modesta. Vezi Mig-ul 21.

Intre cele doua extreme, sunt tot felul de solutii constructive, nici una corecta sau gresita, ci gandite cu un scop.
Sus In jos
mesterul manolescu
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 134
Varsta : 60
Localizare : Moinesti-Bacau
Data de inscriere : 24/03/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 03 Aug 2011, 07:41

Multumesc la amandoi pentru explicatii. Astept cu interes si lamuririle pentru problema pusa de " ehehe" ...
Sus In jos
Griff
Moderator
Griff


Numarul mesajelor : 1400
Varsta : 41
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 03 Aug 2011, 09:40

ehehe a scris:
Mai adaug si eu o chestie la intrebarea de mai sus: unele avioane precum B2 Spirit nu au deriva si directia, atunci ce suprafata de comanda tine locul directiei?

La B2 eleronul este dublu (la fel ca la A10) - se deschide in acelasi timp si in sus si in jos. Prin deschiderea eleronului doar pe o aripa (actioneaza ca o frana aerodinamica) se creste rezistenta la inaintare pe partea respectiva si are acelasi efect ca o deriva/directie.


Sus In jos
YR-197
Flight Level 400
Flight Level 400
YR-197


Numarul mesajelor : 799
Varsta : 62
Localizare : Arad
Data de inscriere : 08/10/2009

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 03 Aug 2011, 15:07

xpino a scris:
Salutare,

am si eu o intrebare despre un incident mai putin obisnuit petrecut la Arad in iulie-august 1982. Faceam parasutism pe atunci la Aeroclubul din Sibiu si (asa ca si acum presupun) se faceau "etape" pe mai multe aerodromuri din tara. Venise rindul Aradului dupa ce fusesem la Suceava si Deva.
Punctul era organizat undeva in partea de vest intre bretea si pista.
La un moment dat 3 colegi (2 fete din Sibiu si un baiat din Mures parca) au plecat spre aerogara dupa apa.
Pina aici sunt fapte sigure pe care mi le amintesc foarte bine, de aici incolo se complica treaba si deja de atunci am auzit mai multe variante si oricum ceva oficial, practic, n-am aflat niciodata.

Asadar:
La intoarcere, mergind inspre vest pe marginea din dreapta a bretelei (pe asfalt) cei trei ar fi fost nici mai mult nici mai putin decit ... loviti de planul drept al unui motoplanor care venea la aterizare din spatele lor. Baiatul a fost lovit foarte grav in partea stinga a craniului de o nervura plus ca a fost trintit violent la pamint. Fetele erau mai mici de statura si au fost doar "sterse" si aruncate la pamint. Evident zborul a fost oprit total vreo citeva zile cred. Baiatul a fost dus de urgenta la Cluj in stare foarte grava si nu stiu ce s-a mai intimplat cu el. Fetele (pe atunci eleve la Sanitar in Sibiu) au scapat doar cu niste cucuie si julituri).
Cam asta-i ce-mi amintesc eu dupa 28 de ani. Stiu ca suna straniu ... sa fii "calcat de avion" dar incidentul a avut loc cu siguranta si probabil a fost consemnat undeva.
Exista cineva (de la Arad eventual) care-si aminteste ?Poate cineva afla amanunte?

Multumesc.
Pa curind,

Dan
Scuze de intarziere cu raspunsul... bounce
Motoplanorul nu ateriza pe bretea (se deplasa dinspre hangar spre start)din cauza(remember!?) "santurilor"dintre pista inierbata si platforma-nu uita ecartamentul ingust al trenului si anvenguraaaaaaa...
Instructorul era comandantul de atunci al aeroclubului,Gheorghe Udrescu. Dupa acel incident,a fost mazilit din aviatie.
A revenit mai tarziu Comandant al Aeroportului Arad.
O poza cu domnia sa gasesti aici.
Sus In jos
Laur_cfc
Airport Level
Airport Level
Laur_cfc


Numarul mesajelor : 6
Localizare : KUL
Data de inscriere : 23/06/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: LHCC,LECB FIR Live ATC   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 10 Aug 2011, 15:32

Salut.Caut si eu live atc pt BCN FIR si BUD FIR.Sunt binevenite si altele daca sunt online.Multumesc.
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 10 Aug 2011, 16:43

Laur_cfc a scris:
Salut.Caut si eu live atc pt BCN FIR si BUD FIR.Sunt binevenite si altele daca sunt online.Multumesc.

salut, ai incercat pe liveatc?
Sus In jos
xpino
Fotograf
xpino


Numarul mesajelor : 227
Varsta : 59
Localizare : Sibiu
Data de inscriere : 25/01/2009

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 10 Aug 2011, 17:58

YR-197 a scris:
xpino a scris:
Salutare,

am si eu o intrebare despre un incident mai putin obisnuit petrecut la Arad in iulie-august 1982. Faceam parasutism pe atunci la Aeroclubul din Sibiu si (asa ca si acum presupun) se faceau "etape" pe mai multe aerodromuri din tara. Venise rindul Aradului dupa ce fusesem la Suceava si Deva.
Punctul era organizat undeva in partea de vest intre bretea si pista.
La un moment dat 3 colegi (2 fete din Sibiu si un baiat din Mures parca) au plecat spre aerogara dupa apa.
Pina aici sunt fapte sigure pe care mi le amintesc foarte bine, de aici incolo se complica treaba si deja de atunci am auzit mai multe variante si oricum ceva oficial, practic, n-am aflat niciodata.

Asadar:
La intoarcere, mergind inspre vest pe marginea din dreapta a bretelei (pe asfalt) cei trei ar fi fost nici mai mult nici mai putin decit ... loviti de planul drept al unui motoplanor care venea la aterizare din spatele lor. Baiatul a fost lovit foarte grav in partea stinga a craniului de o nervura plus ca a fost trintit violent la pamint. Fetele erau mai mici de statura si au fost doar "sterse" si aruncate la pamint. Evident zborul a fost oprit total vreo citeva zile cred. Baiatul a fost dus de urgenta la Cluj in stare foarte grava si nu stiu ce s-a mai intimplat cu el. Fetele (pe atunci eleve la Sanitar in Sibiu) au scapat doar cu niste cucuie si julituri).
Cam asta-i ce-mi amintesc eu dupa 28 de ani. Stiu ca suna straniu ... sa fii "calcat de avion" dar incidentul a avut loc cu siguranta si probabil a fost consemnat undeva.
Exista cineva (de la Arad eventual) care-si aminteste ?Poate cineva afla amanunte?

Multumesc.
Pa curind,

Dan
Scuze de intarziere cu raspunsul... bounce
Motoplanorul nu ateriza pe bretea (se deplasa dinspre hangar spre start)din cauza(remember!?) "santurilor"dintre pista inierbata si platforma-nu uita ecartamentul ingust al trenului si anvenguraaaaaaa...
Instructorul era comandantul de atunci al aeroclubului,Gheorghe Udrescu. Dupa acel incident,a fost mazilit din aviatie.
A revenit mai tarziu Comandant al Aeroportului Arad.
O poza cu domnia sa gasesti aici.

Salutare,

ma bucur ca isi mai aminteste cineva de incident si am si eu, in acest fel, o confirmare dupa atitia ani. Eu am mai povestit ceea ce s-a intimplat dar crede-ma ca am fost privit cu a maaaare neincredere. drunken
Da imi amintesc "santurile" dar ce ma nedumereste acum este de ce nu a putut frina totusi la timp? O fi presupus ca in cele din urma copii aia se dau la o parte. Oricum a fost tragic ceea ce s-a intimplat.
Mersi inca odata YR-197.
Pe curind,
Dan
Sus In jos
eugen
Membru activ
eugen


Numarul mesajelor : 3386
Varsta : 50
Localizare : Arad, LRAR
Data de inscriere : 30/04/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 10 Aug 2011, 20:14

Si eu am auzit de la cei mai "batrani" despre incident, in varianta mea pilotul motoplanorului a vrut sa treaca razant peste ei, sa-i sperie...
Sus In jos
Laur_cfc
Airport Level
Airport Level
Laur_cfc


Numarul mesajelor : 6
Localizare : KUL
Data de inscriere : 23/06/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 10 Aug 2011, 22:58

virusu a scris:
Laur_cfc a scris:
Salut.Caut si eu live atc pt BCN FIR si BUD FIR.Sunt binevenite si altele daca sunt online.Multumesc.

salut, ai incercat pe liveatc?
Am cautat si acolo dar n-am dat de ele.
Sus In jos
neagu_laurentiu
Flight Level 300
Flight Level 300



Numarul mesajelor : 342
Data de inscriere : 25/03/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyJoi 11 Aug 2011, 14:36

Aerostar Bacau a realizat cumva in trecut ultrausorul WT0x ?
http://www.aerostar.ro/images/istoric.jpg
http://wwww.pilotmix.com/index.php?pgid=11&lang=se&maxInfo=254
Sus In jos
cipi_TM
Membru activ
cipi_TM


Numarul mesajelor : 1409
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 04/10/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Blue Air a introdus la vanzare orarul de vara 2012   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyMier 17 Aug 2011, 16:24

Titlu: Blue Air a introdus la vanzare orarul de vara 2012
Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Turism/107985/Blue-Air-a-introdus-la-vanzare-orarul-de-vara-2012.html
Autor: ***
Data: 17.08.2011

Citat :
Blue Air a introdus la vanzare orarul de vara 2012

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 107985articol

Operatorul aerian low-cost Blue Air a introdus la vanzare bilete de avion pentru orarul de vara 2012, calatoriile pot fi facute intre 25 martie si 27 octombrie.

Preturile pornesc de la 15 euro cu TVA.

Destinatiile deja introduse in orarul de vara 2012 sunt din Bucuresti in Paris, Valencia, Bruxelles, Malaga, Larnaca, Londra, Dublin, Catania, Nisa; sau din Bacau in Roma, Milano, Torino, Bologna, Paris.

Compania Blue Air, infiintata in decembrie 2004, are in prezent 8 avioane Boeing 737 si 400 de angajati. Operatorul aerian a semnat in 2008 contracte pentru achizitionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (doua aeronave din seria 800 si trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air incepand cu anul 2013.

Pana la sfarsitul anului 2010, peste 6 milioane de pasageri au ales sa calatoreasca cu Blue Air. Anul trecut, afacerile companiei au fost de 150 de milioane de euro.

Operatorul low-cost, detinut de omul de afaceri Nelu Iordache, opereaza peste 50 de rute europene, in 14 state.

Competitorii Blue Air sunt Wizz Air si Germanwings.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyJoi 18 Aug 2011, 03:44

nu mai e LIS ?
Sus In jos
mario antonio
Membru activ



Numarul mesajelor : 1297
Varsta : 45
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyJoi 18 Aug 2011, 10:36

kampfmaschine a scris:
nu mai e LIS ?

Ciao Kampfmaschine,

LIS au introdus-o si in orarul de acum doar ca destinatie de vara, presupun ca va ramane una de sezon si atat.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyJoi 18 Aug 2011, 12:08

mario antonio a scris:


LIS au introdus-o si in orarul de acum doar ca destinatie de vara, presupun ca va ramane una de sezon si atat.

Pai la asta ma gandeam si eu, ca va ramane destinatie de vara si acum au lansat orarul de vara 2012, deci ma gandeam ca va aparea pe lista. Oricum din ceea ce am vazut eu, LF de 100% pe cursa asta.
Sus In jos
VicMures
Membru activ



Numarul mesajelor : 314
Varsta : 34
Localizare : Cluj
Data de inscriere : 29/12/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyLun 22 Aug 2011, 11:32

Stiu ca s-a mai discutat asta dar poate s-a schimbat intre timp.
Cu PPL-ul pot zbura si ULM-ul ?
Sus In jos
neagu_laurentiu
Flight Level 300
Flight Level 300



Numarul mesajelor : 342
Data de inscriere : 25/03/2008

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyLun 22 Aug 2011, 12:01

PPL-ul e o licenta cu mult peste ULM si ca atare poti zbura.
Sus In jos
Aviatia-Romaneasca
Membru activ
Aviatia-Romaneasca


Numarul mesajelor : 426
Varsta : 29
Localizare : Arad-LRAR-ARW
Data de inscriere : 25/06/2010

Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 EmptyLun 22 Aug 2011, 14:09

neagu_laurentiu imi cer scuze ca te contrazic dar nu se poate zbura cu licenta de PPL si ULM sunt doua categorii diferite..


______________

Fuji S1600 12Mp, 15x Zoom, f=5.0-75.0mm si Tasco10x25


Sus In jos
Continut sponsorizat





Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Blue Air (0B / JOR)   Blue Air (0B / JOR) - Pagina 33 Empty

Sus In jos
 
Blue Air (0B / JOR)
Sus 
Pagina 33 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 37 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Blue Air (0B / JOR)
» Air Blue ED/ABQ
» Filmulete aviatice
» BBU-NAP-BBU cu Blue Air
» Aeroportul Arad - 2008

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: