| Malev (MA / MAH) | |
|
+51etravel arianne MRares B32fly valavia schumi eugen Voicu Thomas Boeing777-300 Skylink Rafale Miţă_KRP VicMures bumbutza Iulius transporter Raduq petrudimoff RATus CalinCLJ allex liviu.dnistran LeCCa lrbc loplo Mengelaus Virusu Red13 kampfmaschine metalactual Tila cipi_TM raduvisitor Griff mario antonio delu atr_42_500 Capt_Vio geno Alex_tm win_oradea tataie2010 CDA flaviu eddyz RwO ovidiu51 laurus gabi-737 Nic 55 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Joi 07 Ian 2010, 11:39 | |
| Are sidesticks http://www.airliners.net/photo/Sukhoi/Sukhoi-Superjet-100-95/1581287/L/ | |
|
| |
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Joi 07 Ian 2010, 13:12 | |
| Vorbind despre motoare rusesti. Institutul Lomonosov din Moscova au achizitionat prin 2008 pe IBM Blue Gene/P cu care vor simula procesele care au loc in camera de ardere. In Rusia la ora actuala sunt mai multe institute care au in posesie super-calculatoare tocmai ptr a simula procesele care au loc in camera de ardere.
Ultimele variante de AL-31 (Su-27) sau RD-33 (MiG-29) au suferit o serie de imbunatatiri bazate pe cercetarea acestor institute. | |
|
| |
delu Membru activ
Numarul mesajelor : 438 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/09/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Joi 07 Ian 2010, 13:51 | |
| Din ce am citit, in cazut motorului SaM146, o participare importanta o are Snecma, care a printre altele proiectat sistemul de control al motorului FADEC, camera de ardere si ansamblul T/C de inalta presiune, iar contributia NPO Saturn a fost la ansamblul T/C de joasa presiune si sistemul de montare pe aeronava. Acum ar fi interesant de vazut daca cei de la Snecma au beneficiat in vre un fel de rezultatele institutilor de cercetare rusesti, cu toate ca eu unul ma indoiesc puternic, cu toate ca nu stiu cine a finantat acele institute dar presupun ca armata/guvernul rus!
Deasemenea interesant este lista cu principalii furnizori pentru Sukhoi Superjet 100:
Avionics – THALES
Control systems – LEIBHERR
Environmental control system – LEIBHERR
Landing gear – MESSIER DOWTY
Fuel System – INTERTECHNIQUE (ZODIAC)
Interior – B/E AEROSPACE
Fire protection system – AUTRONICS (CURTISS WRIGHT)
Oxygen system – B/E AEROSPACE
APU – HONEYWELL
Crew seats – IPECO
Hydraulic system – PARKER
Electrical system – HAMILTON SUNDSTRAND
Engine vibration sensors – VIBRO-METER
Wheels, brakes - GOODRICH | |
|
| |
raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Dum 28 Feb 2010, 12:23 | |
| Odata cu renationalizarea companiei, se va vedea in ce mod comanda pentru cele 15 (+15) Superjet 100 va fi afectata: - Citat :
Malev is to become profitable by 2012 at the latest, it says: "In order to achieve this, further tough measures can be expected in the operation of the company." These will include employee layoffs, network reorganisation and renegotiation of supplier contracts.
Sursa: http://www.flightglobal.com/articles/2010/02/27/338886/troubled-malev-is-renationalised.html | |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Mier 17 Mar 2010, 12:22 | |
| Eu abia astept sa vad acele Suhoi... Pana acum constructorii rusi de aeronave nu au avut succes, si nici acces pe piata europeana... Judecand dupa modele lor vechi cred ca ar avea succes si ar crea si concurenta... |
|
| |
cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Joi 18 Mar 2010, 09:10 | |
| Titlu: Malev zboara definitiv din Iasi. Timisoara, sub semnul intrebarii Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Turism/82202/Malev-zboara-definitiv-din-Iasi-Timisoara-sub-semnul-intrebarii.html Autor: Roxana Grosu Data: 18.03.2010 - Citat :
- Malev zboara definitiv din Iasi. Timisoara, sub semnul intrebarii
Desi declarau ca incepand din orarul de vara zborurile din Iasi si Timisoara, suspendate pe timpul iernii, vor fi reluate, reprezentantii companiei aeriene de linie Malev au decis ca ruta Iasi-Budapesta sa ramana suspendata si incepand din 28 martie (orarul de vara). “Cursa de Iasi nu se va mai opera cu siguranta, in timp ce Timisoara este inca sub semnul intrebarii desi mai este putin timp pana la inceperea orarului de vara”, a declarat, pentru Wall-Street, Madalina Cretu (foto), country manager Malev Romania. In aceste conditii Malev ar putea ramane doar cu cele 45 de zboruri saptamanale in relatia cu Romania operate din Bucuresti, Cluj-Napoca si Targu-Mures catre Budapesta. Anularea acestor rute confirma odata in plus problemele cu care se confrunta operatorul aerian care, de curand a fost reluat din nou de statul maghiar in schimbul sumei de 93,4 milioane euro. Ungaria va deveni astfel actionarul majoritar, in locul bancii publice ruse Vnesheconombank. Banca detinea pachetul de control din 2009, dupa ce preluase actiunile vandute in 2007 firmei AirBridge, a lui Boris Abramovici, in cursul celei de-a saptea incercari de a privatiza compania dupa caderea comunismului in 1990. In cadrul acordului, Vnesheconombank ar urma sa plateasca 32 milioane euro in garantii bancare catre Ungaria si ar urma sa converteasca imprumuturile actuale "relativ nefavorabile" ale Malev in unele purtatoare de dobanzi mici, se mai arata in comunicatul ministerului. La randul sau, guvernul ungar va implementa un plan major de restructurare, ce va include disponibilizari, in incercarea de a readuce compania pe profit pana in 2012, a precizat ministerul, care l-a reconfirmat in functie pe actualul director general Martin Gauss. Compania rusa AirBridge va pastra 5% din actiunile Malev. Principalii competitori ai Malev pe piata locala sunt TAROM, Lufthansa, Air France KLM, Austrian Airlines, British Airways sau Alitalia. | |
|
| |
Tila Flight Level 200
Numarul mesajelor : 200 Varsta : 51 Localizare : Targu Mures/Budapest Data de inscriere : 16/06/2008
| Subiect: Malev (MA / MAH) Mier 19 Mai 2010, 08:35 | |
| La Malev se lucreaza la reintroducerea rutelor intercontinentale. Linga rutele "clasice" (New York - JFK, Toronto - YYZ) se lucreaza la intoducerea rutei si spre Los Angeles - LAX. Pentru indeplinirea zborurilor compania vrea sa preia doua Boeing 767-300 de la compania spaniola Air Europa. Se discuta si despre soarta Boeingului 767-200 (HA-LHB) care acum e conservat pe aeroportul din Budapesta. Vor sa reintroduca si avional acesta in flota Malev. Planul e ca cu acest avion ar putea efectua zboruri chartere spre Asia. Sa vedem daca stirile vor ramane stiri sau vor deveni reale.... | |
|
| |
metalactual Membru activ
Numarul mesajelor : 538 Varsta : 56 Localizare : Buc. Data de inscriere : 19/02/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Dum 30 Mai 2010, 19:50 | |
| Are cineva idee, e musai sa fac check-in on-line pentru Malev sau merge si clasic ?? Pe site-ul lor nu vad ceva, in sensul ca daca nu fac check-in on-line si il fac in aeroport, as platii ceva extra. | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Mar 04 Ian 2011, 17:41 | |
| Titlu: Ungaria negociaza vanzarea Malev Sursa: wall-street.ro Autor: *** Data: 04.01.2011 - Citat :
- Ungaria este in discutii pentru vanzarea companiei de transport aerian Malev, a anuntat Ministerul Dezvoltarii, reactionand la informatiile aparute in presa privind negocieri intre guvern si principalul actionar al operatorului german low-cost Air Berlin, transmite Reuters.
Esas Holding, cel mai important actionar al companiei germanie Air Berlin, negociaza preluarea unei participatii majoritare la Malev, au declarat pentu ziarul Napi Gazdasag surse apropiate discutiilor, informeaza Mediafax.
Ministerul National al Dezvoltarii a anuntat ca este implicat in "discutii la nivel inalt, intense, cu posibili investitori profesionisti a caror situatie financiara si perspectiva pe termen lung le poate permite sa duca la bun sfarsit un parteneriat si o strategie pe termen lung pentru compania nationala de transport aerian".
Ministerul nu a dezvaluit care sunt potentialii investitori.
Ungaria a esuat in repetate randuri sa privatizeze Malev, iar guvernul a fost nevoit sa finanteze compania cu peste 20 miliarde forinti (circa 96 milioane de dolari) in 2010 pentru a evita falimentul. | |
|
| |
Tila Flight Level 200
Numarul mesajelor : 200 Varsta : 51 Localizare : Targu Mures/Budapest Data de inscriere : 16/06/2008
| Subiect: Budapesta - Ferihegy (BUD / LHBP) Vin 04 Feb 2011, 08:36 | |
| Malév Hungarian Airlines vopsit retro Bombardier Dash 8-Q402
Sursa: http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7039306&nseq=0 Autor: if Data: 03:02:2011 | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Vin 04 Feb 2011, 12:40 | |
| - Tila a scris:
- Malév Hungarian Airlines vopsit retro
Bombardier Dash 8-Q402 In sfarsit, dupa mult timp l`au vopsit! Arata foarte bine, imi place, dar parca statea mai bine pe un 737!! Spor la vanatoare!! Alex | |
|
| |
Red13 Moderator
Numarul mesajelor : 715 Varsta : 42 Localizare : De Ronde Venen Data de inscriere : 12/06/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Vin 04 Feb 2011, 12:51 | |
| Malev goes RETRO! http://www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/De-Havilland-Canada/1860504/L/ | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Vin 04 Feb 2011, 13:24 | |
| Supeeeeerb! Abia astept sa-l vedem la cluj! | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Malev Retro Vin 04 Feb 2011, 15:20 | |
| http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7039257&nseq=1
Foto: Szabó Gábor Data:February 03, 2011
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7039277&nseq=1
Foto: if Data: 03.02.2011
ALex | |
|
| |
Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Vin 04 Feb 2011, 21:32 | |
| De abia il astept la Cluj, mai ales ca LQD-ul vinde intr-una la noi | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Lun 07 Feb 2011, 12:38 | |
| Bine arata! Si ideea de a il pune pe un prop imi pare interesanta | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Joi 12 Mai 2011, 23:22 | |
| HA-LOU este la Norwich, unde isi primeste "toalele" ONE WORLD! Pe 15 Mai v`a zbura pentru prima data cu noile haine! Spor la prins ALex | |
|
| |
loplo Fotograf
Numarul mesajelor : 911 Varsta : 45 Localizare : EDDK Data de inscriere : 19/01/2009
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Lun 16 Mai 2011, 14:21 | |
| Ieri seara la LHBP. Poza nu imi apartine. Iar aici din timpul vopsirii, pe pagina facebook a Malev. | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Lun 16 Mai 2011, 18:04 | |
| | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Joi 21 Iul 2011, 18:18 | |
| Hainan Airlines (a 4-a companie chineza) este interesata de cumpararea Malev.
Hainan Airlines mai este interesata de cumpararea Hochtief Airport Ltd Co, companie germana care se ocupa de gestionarea aeropoartelor din Atena, Budapesta, Düsseldorf, Hamburg, Sydney si Tirana.
Sursa | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Vin 05 Aug 2011, 21:06 | |
| Travel Service (compania mama a Smartwings - low-cost din Cehia) este interesata sa cumpere Malev.
Travel Service zboara si sub numele propriu in regim charter.
Sursa info | |
|
| |
lrbc Fotograf
Numarul mesajelor : 1823 Varsta : 110 Localizare : Bacău Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Vin 05 Aug 2011, 21:38 | |
| - kampfmaschine a scris:
- Hainan Airlines (a 4-a companie chineza) este interesata de cumpararea Malev.
Hainan Airlines mai este interesata de cumpararea Hochtief Airport Ltd Co, companie germana care se ocupa de gestionarea aeropoartelor din Atena, Budapesta, Düsseldorf, Hamburg, Sydney si Tirana.
Sursa aeropoartelor??? | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Sam 06 Aug 2011, 12:34 | |
| Aeroporturilor ...oboseala | |
|
| |
cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Operatorul aerian ungar Malev ar putea fi obligat sa returneze 332 mil. euro Mar 06 Dec 2011, 22:00 | |
| Titlu: Operatorul aerian ungar Malev ar putea fi obligat sa returneze 332 mil. euro Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Turism/113466/operatorul-aerian-ungar-malev-ar-putea-fi-obligat-sa-returneze-332-mil-euro.html Autor: *** Data: 06.12.2011 - Citat :
- Operatorul aerian ungar Malev ar putea fi obligat sa returneze 332 mil. euro
Transportatorul aerian Malev din Ungaria ar putea fi obligat anul viitor de Comisia Europeana (CE) sa returneze ajutoare de stat ilegale in valoare de 100 de miliarde de forinti (332 milioane euro), primite inainte de 2010, a declarat ministrul Dezvoltarii, Tamas Fellegi, citat de Portfolio.hu.
Guvernul a cautat un cumparator pentru Malev si cauta in continuare un investitor puternic pentru preluarea unei participatii majoritare, dar a ajuns la concluzia ca Ungaria are nevoie de o companie nationala de transport aerian, scrie Mediafax.
Fellegi a subliniat ca Malev a trecut pe profit in octombrie si va obtine un rezultat pozitiv si in noiembrie.
"Ungaria nu poate ramane fara o companie aeriana nationala. Fara un transportator national, avantajul Ungariei, ca tinta de investitii, va disparea", a explicat Fellegi motivul pentru care statul trebuie sa se implice in continure la Malev.
Fellegi a adaugat ca Malev trebuie sa mentina destinatii care nu sunt neaparat profitabile, dar care sunt importante din punct de vedere politic.
Investigatia CE referitoare la ajutoarele de stat primite de Malev urmeaza sa se incheie anul viitor, iar din acest motiv guvernul nu poate sa vanda compania pana la sfarsitul acestui an.
Fellegi a confirmat informatii anterioare potrivit carora au existat negocieri pentru o posibila cooperare cu Hainan Airlines din China, dar a spus ca in prezent au loc negocieri cu operatori europeni.
Ministrul a aratat ca cel putin 51% din Malev va trebui sa fie detinuta de catre o companie sau un investitor din UE si a adaugat ca nu exista un plan B in caz de esec.
El a refuzat ca precizeze cine este posibilul investitor european, dar a spus ca este o companie listata la bursa, negocierile sunt avansate, iar un acord final ar putea fi incheiat in primavara anului viitor. | |
|
| |
LeCCa Flight Level 200
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti - Baneasa Str Marinarilor / Campina , Prahova Data de inscriere : 11/07/2010
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) Lun 30 Ian 2012, 19:00 | |
| http://www.telenews.ro/international/europa/compania-aeriana-ungara-malev~-in-pragul-falimentului.html - Citat :
- Compania aeriană naţională Malev din Ungaria se află în pragul falimentului şi ar putea rămâne fără bani în câteva zile, dacă statul va respecta o decizie a Curţii Europene de Justiţie care îi interzice acordarea oricărui nou ajutor operatorului.
În lipsa sprijinului financiar, Malev nu va mai putea să efectueze niciun fel de zbor în februarie. Ultima şansă pentru ca Malev să continue activitatea a fost considerată o adunare generală de la sfârşitul săptămânii trecute, dar acţionarii nu au decis majorarea capitalului companiei.
Malev este în pragul falimentului, au declarat luni surse ministeriale şi din piaţă.
Gravitatea situaţiei este atestată de faptul că reprezentanţii Ministerului Dezvoltării nu au oferit niciun fel de informaţie referitoare la situaţia financiară a Malev şi finanţarea viitoare a companiei.
În plus, ministerul nu a respins informaţia potrivit căreia Malev va rămâne fără bani la începutul lui februarie, astfel încât aeronavele ar ar putea rămâne la sol weekend-ul viitor.
Începând de luni, Malev a fost inclusă în categoria companiilor de importanţă strategică, astfel încât, potrivit legii falimentului, modificată anul trecut, este posibil a creditorii să nu poată să lanseze proceduri de insolvenţă împotriva acesteia. În aceste condiţii, în cazul falimentului sau al unui proces de lichidare al Malev, beneficiarul va fi statul. | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Malev (MA / MAH) | |
| |
|
| |
| Malev (MA / MAH) | |
|