| Blue Air (0B / JOR) | |
|
+164andrei1601 oldblueeyes alex_xy mckingtom Andrei MarianR stedan robert24 RwO allex vic_atc bumbutza MRares Men In Black danip Lehoczki Cristian Aviatia-Romaneasca Laur_cfc RATus Richelieu Bogdan747 cipi_TM fly_emirates duron codrutz 46Pilot flight bogdan17 AIR06 radudanutz005 b707nicolae davidteen14 yr_malex albyna05 Miţă_KRP ovivi gabi-737 Vlad boggy72 roger loplo bagea Voicu alinushi Rafale MrJack Gabinho LeCCa liviu_br Dumitru Fabian etravel bogdan81 silver raduvisitor liviu.dnistran Iulius gelu KQQ cristi_avb ALEKS Noel petrudimoff YR-197 norwegian Messerschmitt Quebec Celestin abrazivu VicMures lucian21 kayala strainu GAC DouglasMD11 mihairosioru vladcbu dan guina Karaya 1 Justme laurus adic flaviu bistvan cavver mesterul manolescu YR-SND Skylink mariusoctavian1 mig29ovt Fireteanu Horia neobluenet Thomas VIC gmc_extreme shouriken Madone NATO Cayenne fularU Daniel Radu_is kampfmaschine atr_42_500 xpino felix Edi dc9northwest vishzu malev2009 AntiGelu Raduq JAMS lrbc Andrej3000 nrares iulianfly stefan alin Griff ionut.vasile k0b3 electric DIESEL ovidiu51 nicu1980 retro daniel.f crokodilu CalinCLJ CDA Alex_tm Heaven fify andreius B32fly DrakulaBV D13-th_TakeOff flysebi C_man mihaiatanasie propellerdream valavia RazVanAir Balki mcraffael llobregat andreos18 eugen mario antonio Boeing777-300 aegean arnold757 Dylan neagu_laurentiu Mengelaus claudiup gaudi Vreauinaer YR-BGP Virusu dragosh54321 Stefan Capt_Vio arianne babacu 168 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitato Vizitator
| Subiect: ajutor Lun 22 Mar 2010, 20:07 | |
| salut sunt din timisaora am 18 ani mam hotarat sa devin pilot as dori sa imi spuneti : 1 daca in timisoara pot face acest curs sau trebe sa merg altundeva 2 cand sunt in scrierile 3 cat mar costa multumesc |
|
| |
Stefan Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 25/04/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 22 Mar 2010, 20:12 | |
| Du-te la carpatair flight training, despre costuri si alte detalii n-am idee... | |
|
| |
Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 22 Mar 2010, 20:31 | |
| | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 29 Mar 2010, 10:20 | |
| Salutare. Aveti idee cum se numesc, in termeni tehnici, in engleza, peticele care se aplica pe fuselajele avioanelor? Ms:) | |
|
| |
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 29 Mar 2010, 11:11 | |
| - atr_42_500 a scris:
- Salutare. Aveti idee cum se numesc, in termeni tehnici, in engleza, peticele care se aplica pe fuselajele avioanelor? Ms:)
Ce petice? Altfel, petic = patch | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 29 Mar 2010, 11:42 | |
| - Griff a scris:
- atr_42_500 a scris:
- Salutare. Aveti idee cum se numesc, in termeni tehnici, in engleza, peticele care se aplica pe fuselajele avioanelor? Ms:)
Ce petice?
Altfel, petic = patch Mersi, io la astea ma refeream: Stiu ca patch se spune la petic dar ma intrebam daca asa se numesc astea si in aviatie | |
|
| |
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 29 Mar 2010, 12:04 | |
| Aha, intreb si revin.
Off topic: BAA e importalizat acolo? | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Lun 29 Mar 2010, 12:21 | |
| Da . Culmea ca pe partea ailalt nu are ) Ms mult | |
|
| |
felix Fotograf
Numarul mesajelor : 1009 Varsta : 31 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 12/09/2008
| |
| |
lrbc Fotograf
Numarul mesajelor : 1823 Varsta : 110 Localizare : Bacău Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Mier 31 Mar 2010, 19:14 | |
| Ikarus, din cate stiu pana la 14 ani minorul trebuie sa fie insotit de un adult. Dupa ce ti-ai luat buletinul se presupune ca poti merge si singur. Oricum, cel mai bine e sa suni la compania cu care vrei sa mergi si sa intrebi. | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Mier 31 Mar 2010, 19:15 | |
| Stiu doar de strainatate ....
Ca urmare a intrării in vigoare a Legii nr. 248/20.07.2005, publicată in Monitorul Oficial nr. 682/29.07.2005 privind regimul liberei circulaţii a cetăţenilor români în străinatate începând cu data de 29 ianuarie 2006, data intrării in vigoare, cetăţenii români cu vârstă sub 18 ani nu mai pot călători în străinătate neînsoţiţi.
Pentru a călători este necesar să fie însoţiţi obligatoriu de una din următoarele persoane:
1. unul din părinţi aflat în posesia declaraţiei celuilalt părinte, declaraţie autentificată de către notar, din care să rezulte acordul acestuia cu privire la efectuarea călătoriei;
2. un adult aflat în posesia cazierului judiciar şi a declaraţiei autentificate din partea ambilor părinţi din care să rezulte acordul acestora cu privire la efectuarea călătoriei. | |
|
| |
Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Mier 31 Mar 2010, 22:01 | |
| Felix, la Tarom se poate zbura neinsotit de la 12 ani pe zborurile interne asa ca banuiesc ca si la Blue Air e la fel. Cel mai usor e sa suni sa-i intrebi. | |
|
| |
Radu_is Fotograf
Numarul mesajelor : 389 Varsta : 37 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Mar 06 Apr 2010, 18:31 | |
| Stie cineva daca avionul Concorde a avut si variante/exemplare militare? Sau, mai exact, a fost construit un exemplar fara hublouri (pentru teste... etc)? Am de ceva timp aceasta poza in Pc si nu reusesc sa-mi dau seama daca e "lucrata" sau e veritabila. Mentionez ca am descarcat-o de pe un site de wallpapere (nu-mi mai amintesc care). | |
|
| |
Andrej3000 Airport Level
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 35 Localizare : Otopeni Data de inscriere : 08/03/2009
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Mar 06 Apr 2010, 19:12 | |
| Din cate vad...are roundel care apartin RoAF..probabil e facut in Photoshop... | |
|
| |
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Mar 06 Apr 2010, 19:16 | |
| | |
|
| |
Daniel Flight Level 200
Numarul mesajelor : 267 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 12:14 | |
| Am si eu o intrebare, la bordul aeronavelor vantul se masoara in mag (de la magnitudine cred ca vine).Daca vreau sa convertesc de exemplu 77 mag in km/h, sau in noduri, cum fac? | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 12:47 | |
| - Daniel a scris:
- Am si eu o intrebare, la bordul aeronavelor vantul se masoara in mag (de la magnitudine cred ca vine).Daca vreau sa convertesc de exemplu 77 mag in km/h, sau in noduri, cum fac?
Cred ca ai incurcat borcanele rau de tot. Nu exista unitatea de masura mag. In majoritatea statelor lumii vantul in aviatie este dat in noduri (kts), dar in Rusia si tarile din fostul bloc sovietic este folosit metrul pe secunda (m/s). MAG se refera in mod normal la magnetic, si anume nordul magnetic (spre deosebire de nordul geografic, true north), fata de care este masurat vantul. Diferenta dintre nordul geografic si nordul magnetic este in Romania si majoritatea Europei de cateva grade. La Otopeni de exemplu, variatia magnetica este de 4*E, adica nordul magnetic este cu 4 grade mai la est decat nordul geografic. Deoarece campul magnetic al Pamantului se schimba pe masura trecerii timpului, si pozitia nordului magnetic se schimba, si in consecinta si variatia magnetica. Sper ca n-am vorbit chinezeste. | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 12:55 | |
| Buna treaba Arianne! Pregatisem si eu raspuns dar putin mai complicat decat l-ai postat tu La noi, chiar daca am facut parte din blocul estic, vantul se masoara acum tot in KT. Eu ma gandeam la o mica greseala acolo adica la ceva consum cand am vazut "mag" adica MPG (miles per gallon) dar parca totusi 77-le ala era o cifra prea mica! | |
|
| |
propellerdream Flight Level 400
Numarul mesajelor : 622 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/07/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 13:10 | |
| Vantul la noi se masoara in noduri doar de anul trecut. Pana atunci, in buletinele meteo a fost dat doar in metri pe secunda. | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 13:14 | |
| - propellerdream a scris:
- Vantul la noi se masoara in noduri doar de anul trecut. Pana atunci, in buletinele meteo a fost dat doar in metri pe secunda.
... cunoastem Mihai, ca din '90 tot citim metare... de aceea am si strecurat acolo adverbul "acum" ca sa ne diferentiem cat de cat de vecinii de la rasarit | |
|
| |
propellerdream Flight Level 400
Numarul mesajelor : 622 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/07/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 13:19 | |
| Am precizat ca schimbarea a avut loc abia anul trecut pentru informarea completa a celui care a intrebat Si ca sa se vada cat de stransa a fost (mai este?) prietenia romano-sovietica | |
|
| |
lrbc Fotograf
Numarul mesajelor : 1823 Varsta : 110 Localizare : Bacău Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 13:28 | |
| Daca tot vreti sa dati o informatie corecta si completa, atunci: in Romania s-a trecut la raportarea vitezei vantului in noduri, asa cum cere Anexa 3 ICAO, din 2008. Pana in 2006 Anexa 3 permitea si raportarea vitezei vantului in metri pe secunda, pe langa noduri si kilometri pe ora. Romania s-a aliniat mai tarziu cu 2 ani nu din prietenie cu rusii ci pentru ca, tehnic, nu a fost capabila. Pe unele aeroporturi nu existau anemometre care sa faca afisarea in noduri. Asta s-a rezolvat in 2008 odata cu omologarea statiilor meteo semiautomate pe toate aeroporturile din tara. | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 13:37 | |
| Total de acord! ideea e ca atunci cand s-a facut trecerea, aici pe forum a fost "transmisie live". trebuie sa caut exact unde, ca nu mai gasesc! Eu unul, n-am vrut sa intru in amanunte in ceea ce priveste "dotarea". | |
|
| |
fularU Fotograf
Numarul mesajelor : 1725 Varsta : 57 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 22/04/2009
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Vin 09 Apr 2010, 16:49 | |
| Corect nea'Cornele !!!!! Motive tehnice !!! | |
|
| |
Cayenne Flight Level 300
Numarul mesajelor : 385 Varsta : 36 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 07/01/2008
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) Sam 10 Apr 2010, 13:09 | |
| STIE CINEVA ce avion a aterizat acum pe Baneasa, sau Otopeni...SAU...stie careva daca a venit vreun An-124 sau 225 la noi? Cineva care sta la 50 Km de Bucuresti, mi-a spus ca dinspre capitala catre el "a venit un A380 imens"...care a intors deasupra satului destul de jos...dupa cateva intrebari, am aflat ca avea 3 motoare pe aripa...si ca era gri sau alb... M-as mira sa vina 225-ul la noi fara sa STIM. Oricum ceva mare tot este pe aici... | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Blue Air (0B / JOR) | |
| |
|
| |
| Blue Air (0B / JOR) | |
|