ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 AIR INUIT MONTRÉAL (CYUL) - PUVIRNITUQ (CYPX) - SALLUIT (CYZG)

In jos 
+13
metalactual
Capt_Vio
mihaiatanasie
Virusu
Balki
TheAce
ALMI
kampfmaschine
Lery
mihail
bumbutza
gabi-737
dutzu88
17 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
dutzu88
Airport Level
Airport Level
dutzu88


Numarul mesajelor : 27
Varsta : 36
Localizare : Chicoutimi, Canada
Data de inscriere : 12/10/2010

AIR INUIT MONTRÉAL (CYUL) - PUVIRNITUQ (CYPX) - SALLUIT (CYZG) Empty
MesajSubiect: AIR INUIT MONTRÉAL (CYUL) - PUVIRNITUQ (CYPX) - SALLUIT (CYZG)   AIR INUIT MONTRÉAL (CYUL) - PUVIRNITUQ (CYPX) - SALLUIT (CYZG) EmptyMar 12 Oct 2010, 23:05

Salutări tuturor, în primul rînd doresc să mă introduc. Am 22 de ani și sunt elev-pilot în Quebec, Canada. Săptămâna asta călătoresc spre marele nord Canadian unde voi petrece o săptămână în satul Salluit.

Am scris TP-ul în timp ce eram în avion. Cei care doresc să vadă pozele vă invit să vizitați blog-ul meu, sunt în nord momentan și internetul merge ffffoarte greu. Voi pune pozele aici imediat ce voi primi confirmarea de la imageshack.us

http://aripioare.wordpress.com


Bună dimineața tuturor!

Este ora 9:30 AM si mă aflu la poarta A19 din terminalul de la CYUL. Boarding-ul este programat pentru 9:45 AM. Afară trec foarte multe avioane. Până acuma am reușit să fotografiez câteva avioane printre care un A310 ce aparține lui Air Transat (companie pentru care visez să lucrez într-o bună zi).
AIR INUIT MONTRÉAL (CYUL) - PUVIRNITUQ (CYPX) - SALLUIT (CYZG) Img8873i



Cursa din dimineața asta între CYUL-CYPX se face cu un B737-200 (2S2C) înregistrat C-GAIG.

AIR INUIT MONTRÉAL (CYUL) - PUVIRNITUQ (CYPX) - SALLUIT (CYZG) Img1863g

Odată ajuns la CYPX - Puvurnituq, voi schimba avionul, probabil un Dash-8 sau un Twin Otter.