ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Riscurile spottingului la noi

In jos 
+38
nicu1980
Edi
GYN
Griff
Boeing777-300
Gabinho
vic_atc
horizob
Balki
flaviu
jester
grek
crizatu
Mengelaus
valavia
kill3r999
allex
Raduq
Dylan
felix
Virusu
b707nicolae
Spark
vishzu
metalactual
ovidiu51
RoNIN_731
RwO
Voicu
craft737
Capt_Vio
airbusA380
hayabusa
Cayenne
YR-DNY
Nic
RATus
gabi-737
42 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Gabinho
Flight Level 100
Flight Level 100
Gabinho


Numarul mesajelor : 121
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 02 Mar 2009, 12:35

Am si eu o rugaminte pentru valavia. Daca poate pune o poza cu OTP vazut de sus si sa marcheze locurile unde el sta pt spotting. Eventual si unde a stat vic_atc (ca sa vedem si unde nu e bine sa stam).

Ar mai fi o intrebare/sugestie. De pe pasajul pietonal peste DN nu se pot face poze? Pare o locatie interesanta!

Eu personal as vrea sa fac filmari cu avioane pe short final. Am fost ieri la baneasa insa traficul e cam slabut. In 2 ore doar 3 pasari am filmat.

Multumesc si astept un raspuns! cheers
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/69Gabinho69
valavia
Administrator
valavia


Numarul mesajelor : 2881
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 18/08/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 02 Mar 2009, 13:58

Gabinho, diseara (acum is la munca) daca am timp voi pune un printscreen de pe google maps cu locurile de unde fotografiez eu avioanele. Regula de aur este, daca stai in raza vizuala a celor de la aeroport sa te duci in prealabil sa vb cu ei si sa stabilesti o pozitie de unde poti face foto. Ideal ar fi sa contactezi securitatea aeroportuara, vezi postarile mele de mai sus.

Referitor la pasarela pietonala de peste DN1 de la podul de la aeroport, te ajuta eventual pt poze facute la aterizari pe 08L pt ca pe 08R pozele vor fi contrejour (soarele in fata) si nu te ajuta deloc
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 02 Mar 2009, 15:11

Am fost si eu duminica ptr vreo 2 ore sa fac poze. am fost la aqua park si pot sa spun ca locatia este foarte buna. Te duci in parcare la hotel Confort, platesti parcarea si nu te deranjeaza nimeni.

Am prins toate aterizarile intre 13.00 si 15.00 si au fost cateva. am prins air france, lufthansa, vreo 5 taromuri, CSA, BA, LOT si acel avion fantoma, fara nici o schema pe el. o sa pun pozele peste vreo saptamana, caci nu am timp sa ma ocup de ele momentan.
Sus In jos
Griff
Moderator
Griff


Numarul mesajelor : 1400
Varsta : 40
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 02 Mar 2009, 18:16

Boeing777-300 a scris:
acel avion fantoma, fara nici o schema pe el.

Nu e chiar fantoma. E Vision Airlines. Transporta turisti intre SUA si diverse tari exotice. Inainte venea pe BBU.
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 02 Mar 2009, 18:29

Griff a scris:
Boeing777-300 a scris:
acel avion fantoma, fara nici o schema pe el.

Nu e chiar fantoma. E Vision Airlines. Transporta turisti intre SUA si diverse tari exotice. Inainte venea pe BBU.

Am uitat sa pun ghilimele cand am scris avion fantoma. la fel, ai uitat sa sa le pui si tu cand ai scris turisti.

PS: stiam ca e Vision Airlines. a mai fost postat pe forum.
Sus In jos
GYN
Flight Level 400
Flight Level 400
GYN


Numarul mesajelor : 1026
Varsta : 61
Localizare : Cluj-EREDI
Data de inscriere : 09/02/2009

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyMier 11 Mar 2009, 00:51

Ca sa vedeti cum e cu spottingul pe la noi,cititi trip reportul The Romanian Tour .
Recomand sa luati un calmant inainte si sa mai aveti unul pregatit after Exclamation
Sus In jos
http://gyxtremespotting.time2forum.com/
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyDum 15 Mar 2009, 21:42

gabi-737 a scris:
Frumoase poze, si premiera bineinteles cheers . Pana la urma tot trebuie sa va duceti la conducerea aeroportului in audienta si sa le prezentati pe scurt treaba cu pozatul si sa cereti in scris o aprobare daca asa merge pe acolo si odata avuta hartia in mana le puteti arata tuturor care pazesc aeroportul. Eu asa vad o rezolvare echitabila.

Astia chiar sunt din epoca de piatra. Mentalitati comuniste in toata splendoarea lor si este incredibil ptr mine cat de greu se schimba. Cand alte aeroporturi au terase de spotting chiar deasupra terminalelor, in aer liber, inapoiatii astia de la Otopeni inca legimiteaza pe oricine se apropie de gardul lor.
Se tot dau creti cu securitatea lu' peste prajit cand pe aeroportul lor au intrat in urma cu cativa ani cei de la Catavencu si se plimbau pe pista. Astia incep sa ma enervez cu excesul lor de zel de tip comunist.
Sus In jos
valavia
Administrator
valavia


Numarul mesajelor : 2881
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 18/08/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyDum 15 Mar 2009, 22:08

Multam de laude Very Happy

@Boeing 777-300: Situatia nu e chiar asa de rea precum pare......pe partea pe care eram eu (si au fost si altii) se afla si Baza Aeriana 90. Fiind obiectiv militar este normal ca si nivelul de securitate sa fie altul decat cel al altor aeroporturi europene.....sincer, pe mine nu ma deranjeaza ca ma legitimeaza ci ma deranjeaza ca nu pot fotografia aeronave ce sunt in aer fara a avea o autorizatie (pt contrail imi trebuie autorizatie de la AACR? lol! )....dar se va rezolva si asta pt ca intentionez sa ajung la conducerea aeroportuara pt aprobari cat de curand. Sunt de acord ca in tarisoara noatra draga securitatea asta e aplicata mult prea excesiv si nu asa ar trebui dar daca asta e situatia trebuie sa ne adaptam. Doare faptul ca trebuie sa merg la Schipol, Schwechat, Heatrow etc pt a realiza fotografii in adev sens al cuvantului pt ca la mine in tara nu pot face asta (desi cica am fi in UE - cu numele ca la nivel de civilizatie mai avem 50-100 de ani de recuperat). Cat despre terasa de spotting la OTP nu cred ca va exista vreodata asa ceva desi din punct de vedere economic ar fi bine-venita pt aeroport....asta e, pana se schimba ceva ne multumim cu privitul pe airliners/jetphotos a fotografiilor facute de straini la noi in tara (din locuri in care eu unul nici nu visez sa ajung sa fotografiez).

Cer senin si avion in focus Razz
Sus In jos
craft737
Airport Level
Airport Level
craft737


Numarul mesajelor : 89
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 20/04/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 11:49

Mie nu prea mi-a iesit treaba ieri... Sad

Am avut niste treaba si am ajuns abia pe la 5 la aeroport... m-am dus langa balizaj la 08R, cu aparatul in mana... salivand dupa niste avioane... am asteptat, am asteptat... nimic... cand, la un moment dat aud un vuiet puternic si pe deasupra mea trece un 319 de la Easyjet... deci, era clar... in operare este 26L. Ma sui in masina si o iau spre iesirea din otopeni, sa intorc, sa merg in camp la 26L. Ajung in Tunari si cand sa dau sa intru pe drumul care duce spre locul de spotting de la 26L, vad un avion pe finala la 08R, iar in spatele lui se zareau timid, alta pereche de landing lights... deci, pana am ajuns eu in Tunari, au mutat activitatea pe 08R.. Am oprit masina, am bagat o tigara de nervi Smile si am pornit spre aeroport.. era deja vreo 5 jumatate ceasul si oricum eram ofticat, asa ca m-am dus direct la aeroport sa-mi astept prietena, care venea pe la 18:50... am stat vreo jumatate de ora la restaurantul de la plecari, dupa care am mers afara in parcarea de la sosiri, in ideea ca trag niste avioane in poza... bineintles, cum am scos camera a venit la mine "brigada anti-tero"..
Security guy: Alo!! Domnu`... n-aveti voie sa faceti poze!
Eu: De ce?
Security guy: Pai nu e voie, nu vedeti semnul?
Eu: (ma uit prin parcare.. stanga, dreapta, sus, jos..) Nu, unde e?
Security guy: Ia uitati-va acolo... (aratand cu degetul spre cladirea aeroportului, "impanzita" de semne cu fotografiatul interzis)
Eu: Pai semnele sunt acolo... eu sunt aici, in parcare, unde nu vad nici un semn!
Security guy: Domne, semnele alea sunt pentru tot aeroportul. N-aveti voie sa faceti poze si gata, vreti sa chem politia sa va explice asta?
Vreo 2-3 taximetristi din zona, incepusera deja sa se uite la mine ca la cel mai mare terorist, zambind ironic si scuipand seminte... asta era gata gata sa puna mana pe statie, sa cheme politia... n-aveam chef de circ, asa ca m-am resemnat si am bagat camera in masina... paznicul cu un zambet de mare erou, isi ridica nadragii si pleaca la treaba lui (care o fi aia..) eu inchid masina si plec dezamagit spre terminal.

Concluzia 1... o zi proasta, umbrita de directia vantului, care si-a batut joc de mine..
Concluzia 2... paznicii celui mai important aeroport al tarii, aproape ca-l aresteaza pe unul care nu face altceva decat sa traga 2-3 avioane in poza, dar ii ignora total pe taximetristii care scuipa seminte pe jos si iti cer 100 de euro pentru o cursa pana in centru.
Concluzia 3... valavia, te sustin si daca vrei sa mergi sa ai o discutie cu cei din conducerea aeroportului, da-mi de stire si merg si eu cu tine. Este o aberatie totala ceea ce se intampla la OTP...

Acum, revenind la subiectul forumului, avioanele... ieri am vazut si eu 2 premiere pe OTP (premiere, cel putin pt. mine..) sau mai bine zis, o premiera si o "dilema" A320 de la AirOne care a facut cursa FCO-OTP-FCO si... o companie despre care habar n-aveam pana acum, am cautat si pe jetphotos si pe airfleets si n-am gasit nimic... Este vorba chiar de cursa cu care a venit si prietena mea de la Atena... un Airbus 320, alb pe care scria cu verde "VTA", "VIA", "VLA" ceva de genul, nu am vazut exact, pt. ca era intuneric, dar erau sigur 3 litere, prima "V" si a 3a "A" Smile ... deriva rosie pe care scria cu alb acelasi lucru si motoare IAE. Avionul venea de la Atena, ca OA383 si din ce mi-a spus prietena mea, saptamana trecuta, cursa OTP-ATH a fost operata de acelasi avion cu acelasi echipaj. A recunoscut "fetzele" stewardezelor si numele comandatului.. nu mai stie exact cum il chema, dar a spus ca sigur nu era un nume grec si nici accent nu avea... Aveti cumva idee care-i treaba? Eu unul m-am uitat de curiozitate pe bilete... si atat pentru zborul dus cat si pt. cel de intoarcere scrie... "Olympic Airlines, flight no:... ; Operated by: Olympic Airlines ; Aircraft type: Boeing 737-300" Suspect
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 12:24

Asa cum am mai spus, incep sa ma irite fazele astea.
Sunt totusi niste persoane in conducerea aeroportului cu care se poate discuta despre chestiunea in cauza. Imi aduc
aminte ca era acolo un domn pe nume Valentin Iordache care e un tip inteligent, deschis la minte si cred ca ar putea sa va ajute. Ca demersul sa fie un succes garantat aveti nevoie de ajutorul lui ClaudiuP, adica al presei. Intalniti-va o data la spotting mai multi, el vine face un reportaj despre pasiunea voastra (am vb deja cu el) si astfel ajunge sa se stie despre voi (e nevoie de putina mediatizare, de expunere in spatiul public). Pentru ca aia se uita la voi ca la niste ciudati. Se vor uita la voi tot ca la niste ciudati si dupa aceea dar macar au idee despre cine sunteti si ce faceti. Pe urma va duceti la conducerea de la Otopeni si vb cu ei sa va indice unde sa stati si sa va lase in pace.


P.S.: Asa cum am mai spus Romania este dominata in mare masura de mentalitati comuniste. Ei se iau de cei care fac poze la gard cand alte aeropoturi fac bani din asta. Am vazut in strainatate cand aduc elevii cu clasa la terasele de spotting sa se uite la avioane si asta e o activitate frecventa in Occident.
Faza cu interzisul pozelor este o meteahna de tip securist. Mai ales acum cand traim intr-o societate globala in care accesul la informatie e atat de facil. Baze secrete ale americanilor si locul in care s-a incercat imbogatirea a uraniului de catre Siria au fost vazute de toata lumea pe Google Earth, ca sa dau cateva exemple. In aceste conditii, cam ce incearca sa protejeze astia de la Otopeni? Avioanele care ruginesc aruncate pe acolo? sunt de totul rasul....
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 13:13

O idee buna, trebuie sa ne strangem sa mergem cu "jalba-n protap", si daca vine si presa, chiar daca este unul de-al nostru, o sa avem "publicitate". Trebuie sa afle despre comunitate si "oameni de rand", cei mai putin educati si cei cu mentaliatati invechite. Trebuie informati, atat tot.
Daca este nevoie sa fim cat mai multi, in limita timpului disponibil, ma prezint si eu cu sapunul meu. Stabiliti un topic cu un sondaj cu mai multe date de mers cu "jalba", lumea voteaza si ne facem cunoscuti. Ideea asta este, sa ne facem cunoscuti si sa informam publicul, "securistii" ca nu vrem decat sa ne "benoclam" la "ciorile" noastre si sa le pozam.
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 13:28

si ca venea vorba de Romanian Tour, cam asa arata el in 2009
scroll in jos sa cititi in engleza. deci se poate... tre sa de cheme jorg nu ion, sau hans nu marius, sau borat mai degraba lol!

http://www.4aviation.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=11

P.S. in 29mai parca, vor poposi si la muzeul aviatiei, deci ar fi recomandat sa meregeti colegii de la capitala sa ii intrebati cum reusesc, cum fac rost de aprobari... valavia ma bazez pe tine Smile
Sus In jos
valavia
Administrator
valavia


Numarul mesajelor : 2881
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 18/08/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 13:58

I'll do my best prietene Wink....se anunta un sfarsit de luna Mai spottaresc daca adaugam si 31 Mai la Clinceni Razz
Sus In jos
Edi
Membru activ
Edi


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 54
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 18:09

craft737 a scris:
Acum, revenind la subiectul forumului, avioanele... ieri am vazut si eu 2 premiere pe OTP (premiere, cel putin pt. mine..) sau mai bine zis, o premiera si o "dilema" A320 de la AirOne care a facut cursa FCO-OTP-FCO si...
Începând cu 13 ianuarie 2009, zborurile companiei Alitalia pe relaţia Roma - Otopeni sunt operate de avioanele companiei AirOne (Alitalia şi AirOne au fuzionat în consorţiul CAI). Sursa: Boardingmedia.net.

craft737 a scris:
o companie despre care habar n-aveam pana acum, am cautat si pe jetphotos si pe airfleets si n-am gasit nimic... Este vorba chiar de cursa cu care a venit si prietena mea de la Atena... un Airbus 320, alb pe care scria cu verde "VTA", "VIA", "VLA" ceva de genul, nu am vazut exact, pt. ca era intuneric, dar erau sigur 3 litere, prima "V" si a 3a "A" Smile ... deriva rosie pe care scria cu alb acelasi lucru si motoare IAE. Avionul venea de la Atena, ca OA383...
Ceea ce ai descris tu este un A320 aparţinând companiei bulgăreşti Air VIA. Nu ştiam că zboară pentru Olympic, mersi de informaţie.


Edi
Sus In jos
nicu1980
Flight Level 100
Flight Level 100
nicu1980


Numarul mesajelor : 132
Varsta : 44
Localizare : ARGES
Data de inscriere : 22/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 20:33

craft737 a scris:
Mie nu prea mi-a iesit treaba ieri... Sad
Este vorba chiar de cursa cu care a venit si prietena mea de la Atena... un Airbus 320, alb pe care scria cu verde "VTA", "VIA", "VLA" ceva de genul, nu am vazut exact, pt. ca era intuneric, dar erau sigur 3 litere, prima "V" si a 3a "A" Smile ... deriva rosie pe care scria cu alb acelasi lucru si motoare IAE.
arata cumva asa?
https://2img.net/r/ihimizer/img201/1235/via.jpg
(sursa planepictures.net)
Daca da este o companie bulgareasca cu site-ul www.air-via.com
Mai face zboruri pt alte companii(i-am vazut zburand si la Roma(in 2007)


Ultima editare efectuata de catre Nic in Joi 19 Mar 2009, 08:15, editata de 1 ori (Motiv : Pozele preluate de pe alte siteuri se posteaza doar sub forma de link.)
Sus In jos
nicu1980
Flight Level 100
Flight Level 100
nicu1980


Numarul mesajelor : 132
Varsta : 44
Localizare : ARGES
Data de inscriere : 22/12/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 16 Mar 2009, 20:52

apropos de ''inteligenta'' autoritatilor :
Cand am plecat la Roma,in autobuzul care ne ducea la Avion s-a urcat si un oficial care statea chiar langa mine.Am scos aparatul si da-i la pozat aeroportul(poze care intr-adevar nu au fost chiar reusite fiindca autobuzul era cam murdar).Am vazut ca nu zice nimic si am facut ceva poze.La coborare din autobuz am vrut sa fac o fotografie (iesea superba fiindca prindeam toate aeronavele Blue Air).Atunci m-am trezit cu o mana pe umar si pe un ton ''politicos" mi s-a spus:
bai,tu nu stii ca nu ai voie sa faci poze in incinta aeroportului?Vrei sa nu te mai urci in avion?
-pai stiti ca in autobuz nu mi-ati spus nimic,erati chiar langa mine...
si a venit un raspuns de m-a socat:
''atunci erai in autobuz care nu este proprietatea Baneasa si nu mai stiu cum,si nu am avut ce sa iti fac,dar aici esti pe pamantul aeroportului pe care il pazesc eu si nu ma las influentat...
Nu aveam nici timpul si nici cheful necesare pt a intra in polemica cu el....
Ulterior m-am gandit sa vb cu vreun superior dar consider ca am si eu de pierdut asa ca mai bine am renuntat.
Deci chiar nu se pot lega de tine in autobuz saiu era dus cu pluta respectivul???

bounce
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4873
Varsta : 52
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyJoi 19 Mar 2009, 07:07

Am creat un nou subiect la Discutii Generale: Codul SQUAWK

Am sa va rog sa continuati discutiile acolo. Postul acesta va fi sters in curand.
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
deltadagger


Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 09 Noi 2009, 12:41

Salut.Eu nu sunt aici ptr. planespotting(deocamdata,zic),dar ceea ce am citit aici,ma refer la situatiile pri care a-ti trecut majoritatea din voi,nu pot sa spun decat ca nu ne-am civilizat deloc si ca au trecut degeaba 20 de ani de la lovilutie.Bineinteles ca ma refer la autoritati si la zelul cu care isi fac ei treaba.Au acceasi gandire invechita de pe vremea lui Pazvante cum ca,vezi Doamne e obiectiv militar si alte asemenea aberatii.Va spun eu oameni buni ca aici este in primul rand treaba de mentalitate,de care n-o sa scapam prea curand,nici in 50 de ani.Sunt limitati in gandire,cel putin majoritatea si uite asa nu ai ce sa le ceri.Poate singurii care ar putea sa va inteleaga,sunt tot aceia care au pasiune comuna si anume AVIATIA si tot ce tine de ea.Sau poate daca ar fi si ei de cealalta parte a gardului,cu aparatul in mana si cu inima batandu-ti alert fericit ca mai poti face inca o fotografie si inca una si tot asa mai departe.As face si eu spotting dar din pacate nu am cu ce,am doar o amarata de sapuniera si un tel. vechi de acum.Eu nu pot decat sa va doresc multa bafta in planespoting si la cat mai multe poze reusite, sa ne mai delectam si noi ceilalti.

Toate bune
Sus In jos
valavia
Administrator
valavia


Numarul mesajelor : 2881
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 18/08/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 09 Noi 2009, 13:45

Deltadagger, situatia s-a schimbat din primavara acestui an. In acest moment, la OTP, fotografiatul este permis pe baza unai legitimatii emise de cei de la securitatea aeroportuara si tin sa iti spun ca lucrurile merg de la bine in sus in ceea ce priveste relatia spotter - oficiali ai aeroportului si asta se intampkla si in tara nu numai la OTP.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 09 Noi 2009, 13:48

valavia a scris:
Deltadagger, situatia s-a schimbat din primavara acestui an. In acest moment, la OTP, fotografiatul este permis pe baza unai legitimatii emise de cei de la securitatea aeroportuara si tin sa iti spun ca lucrurile merg de la bine in sus in ceea ce priveste relatia spotter - oficiali ai aeroportului si asta se intampkla si in tara nu numai la OTP.

Intradevar situatia s-a schimbat radical fata de momentul in care a pornit acest topic, lumea incepe sa inteleaga pasiunea noastra si o accepta de cele mai multe ori fara probleme.
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
deltadagger


Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyLun 09 Noi 2009, 14:48

Salut.
Multumesc ptr. update.Este o veste buna intr-adevar.Sper din tot sufletul sa dam peste tot de oameni intelegatori si care inteleg ca nu facem asta decat din pasiune.La noi din pacate aviatia nu este la fel de madiatizata ca in alte parti si asta ar trebui sa ne dea de gandit noua celor putini.Ce pot sa zic,succes in continuare cu spottingul.Astfel fiecare aeronava nu va disparea niciodata cu adevarat.Toate bune
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptySam 14 Noi 2009, 21:19

valavia a scris:
Deltadagger, situatia s-a schimbat din primavara acestui an. In acest moment, la OTP, fotografiatul este permis pe baza unai legitimatii emise de cei de la securitatea aeroportuara si tin sa iti spun ca lucrurile merg de la bine in sus in ceea ce priveste relatia spotter - oficiali ai aeroportului si asta se intampkla si in tara nu numai la OTP.


Poti sa imi spui catre cine trebuie sa ma adresez pentru obtinerea acelei legitimatii?
mercic mult
Sus In jos
Fireteanu Horia
Flight Level 100
Flight Level 100
Fireteanu Horia


Numarul mesajelor : 100
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Data de inscriere : 16/09/2009

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyMar 29 Dec 2009, 11:41

odata cu primul spotting...si primele probleme:))Smile)...sambata (26) am iesit si eu la o sedinta..mai bine spus la prima sedinta de spotting...Si pana si acuma ma mir cum am venit acasa nemuscat de caini aia de la waterpark furiosi..care dupa ce m-au alergat de mi-au scos pepenii din mine au mai sarit si pe mine:))Smile)dupa toate astea m-au mai luat si aia de la paza de la aeroport ca nu am voie sa stau sa fac poze..Neutral


Totusi daca vrea sa ma lamureasca si pe mine cineva cu legitimatiile alea cum pot face rost de ele ca am cautata peste tot sa intreb si nu am gasit:|....(help)!!!!
Sus In jos
valavia
Administrator
valavia


Numarul mesajelor : 2881
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 18/08/2008

Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyMar 29 Dec 2009, 13:13

Horia, poti contacta pe cei de la OTP la adresa de email de pe site-ul lor. Ei iti vor da mai multe detalii.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 EmptyMar 29 Dec 2009, 23:35

Fireteanu Horia a scris:

Totusi daca vrea sa ma lamureasca si pe mine cineva cu legitimatiile alea cum pot face rost de ele ca am cautata peste tot sa intreb si nu am gasit:|....(help)!!!!

Felicitari Horia pentru faptul ca tu ai primit un raspuns la o intrebare pe care eu am pus-o acum o luna si ceva, si spor
Sus In jos
Continut sponsorizat





Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Riscurile spottingului la noi   Riscurile spottingului la noi - Pagina 5 Empty

Sus In jos
 
Riscurile spottingului la noi
Sus 
Pagina 5 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Ajutor in alegerea unui aparat

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Tehnica de spotting si de aviatie - Spotting Equipment and Skills-
Mergi direct la: