ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII

In jos 
+107
gmi
Boeing747Fan
Bravo Victor
IonutBz
radu.c.a
LRCV
mihai.balaj
Skywalker
GYN
oztan
zaco
DHL
mig29ovt
NATO
codrutz
mishwall
cristi_avb
Catalin80
v-twin
VicMures
conu gica
Action
gopo
Geo
LaurentiuCC
strainu
petrudimoff
flight
danutztgv16
Richelieu
attiladaniel
scaramouche
Bogdan747
KOSTYK69
victors
46Pilot
RwO
adiuss
Celestin
Dana
CDA
alinteanu
GAC
nbk!ll3r
shouriken
Boeing777-300
Apopiku
Griff
cata_124
mario antonio
gaudi
MrJack
aegean
Capt_Vio
tepes_voda
Edi
roger
nwzeu
Thomas
ovidiu51
k0b3
gabi-737
Tryby
Dumitru Fabian
dan guina
win_oradea
b707nicolae
cavver
Balki
propellerdream
LeCCa
loplo
Andrei
lyonezul
Virusu
Koala
Miţă_KRP
lrbc
mariusoctavian1
Stefan
Andrej3000
liviu.dnistran
Raduq
vishzu
raduvisitor
robert24
Alex_tm
Mengelaus
schumi
Aviatia-Romaneasca
B32fly
Dylan
mihaiatanasie
valavia
Elful
Zuky
fly_emirates
eugen
arianne
llobregat
CalinCLJ
Skylink
atr_42_500
claudiup
kampfmaschine
laurus
cipi_TM
111 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
atr_42_500
Flight Level 400
Flight Level 400
atr_42_500


Numarul mesajelor : 1059
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/03/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 09:21

Desi imi place A310, este evident ca aduce multe pierderi pt TAROM. Sunt curios cum va influenta aceasta miscare situatia economica a detasamentului 310, daca putem spune asa.
De asemena ma inteb daca va suferi modificari in interior.
Sus In jos
liviu.dnistran
Fotograf
liviu.dnistran


Numarul mesajelor : 1216
Varsta : 38
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 22/07/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 09:24

atr_42_500 a scris:
Desi imi place A310, este evident ca aduce multe pierderi pt TAROM. Sunt curios cum va influenta aceasta miscare situatia economica a detasamentului 310, daca putem spune asa.
De asemena ma inteb daca va suferi modificari in interior.

Mai rau decat pana acum nu poate fi Very Happy. Mai zbura din cand in cand dar nu cred ca isi acoperea cheltuielile. Asa ca decat sa stea in conservare, mai bine zboara din cand in cand pentru presedinte si il mai vede lumea, chiar daca l-au vopsit niste copii de gradinita.
Sus In jos
Stefan
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 178
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/04/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 10:23

CalinCLJ a scris:
Elful a scris:
Romavia mai are in curte doar BEA ,BEC-ul a disparut de mult din curtea lor .Din cate stiu eu s-a dus la CarpatAir . ABB-ul este la a 3-a mare revizie ,deci mare lucru numai poate fi facut cu el,decat vandut la indieni sau trimis la muzeu .

Gresit ! YR BEC sta la BBU "arestat/on custody" de catre lessor.

Din ce am auzit eu cica ar fi ajuns pe bacau.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 62
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 11:02

Daca va uitati pe miscarile ultimelor 2 luni , YR-LCB a facut in proportie de 95% zborurilr OTP-TLV-OTP . daca cursa e plina , avand in vedere preturile "la nivel inalt" pacticate , e ok , dsi am dubii ca si asa isi acopera costurile din vanzari.
Ce se va intampla ? Simplu : TAROM va incarca pe zborurile "prezidentiale" toate costurile YR-LCB si vom plati tot noi !
Despre interior , ma indoiesc ca va schimba ceva , pt ca aeronava asta va mai face si curse regulate banuiesc , ca la cat de des zboara El Presidente......... Sau mai sti ?
Sus In jos
Elful
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 36
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 17:35

CalinCLJ a scris:
Daca va uitati pe miscarile ultimelor 2 luni , YR-LCB a facut in proportie de 95% zborurilr OTP-TLV-OTP . daca cursa e plina , avand in vedere preturile "la nivel inalt" pacticate , e ok , dsi am dubii ca si asa isi acopera costurile din vanzari.
Ce se va intampla ? Simplu : TAROM va incarca pe zborurile "prezidentiale" toate costurile YR-LCB si vom plati tot noi !
Despre interior , ma indoiesc ca va schimba ceva , pt ca aeronava asta va mai face si curse regulate banuiesc , ca la cat de des zboara El Presidente......... Sau mai sti ?

Ok hai s-o spunem altfel , NOI nu putem plati pentru zborurile pe care le face El Prezidente si Tarom cu LCB-ul ,platim pentru ce face el prezidente cum am platit si pana acum . Cum asa?! Simplu! Romavia poate prelua in sistem wet-lease aeronava YR-LCB de la Tarom si sa se foloseasca de ea .Wet-lease = inchirierea aeronavei cu echibaj cu tot ,ori de cate ori au nevoie de ea .Astfel ca Romavia se v-a folosi de avion numai cand au nevoie asa cum am zis mai sus ,in rest Tarom-ul n-are decat sa faca cate curse doreste cu ea .
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
Mengelaus


Numarul mesajelor : 4083
Varsta : 42
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 17:40

Cum poate sa arate naspa un avion pe care sta scris Romania?
Sus In jos
mariusoctavian1
Membru activ
mariusoctavian1


Numarul mesajelor : 266
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/04/2009

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 18:08

Mengelaus a scris:
Cum poate sa arate naspa un avion pe care sta scris Romania?



bravo tinere!
in plus e A-310,LCB,ROT!
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 62
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 19:14

Elful a scris:


Ok hai s-o spunem altfel , NOI nu putem plati pentru zborurile pe care le face El Prezidente si Tarom cu LCB-ul ,platim pentru ce face el prezidente cum am platit si pana acum . Cum asa?! Simplu! Romavia poate prelua in sistem wet-lease aeronava YR-LCB de la Tarom si sa se foloseasca de ea .Wet-lease = inchirierea aeronavei cu echibaj cu tot ,ori de cate ori au nevoie de ea .Astfel ca Romavia se v-a folosi de avion numai cand au nevoie asa cum am zis mai sus ,in rest Tarom-ul n-are decat sa faca cate curse doreste cu ea .

Dragul meu , traim in Romania ! S-a mai zvonit ca cele 2 A310 vor trece la Romavia , unul pt oficialitati si al doilea pentru transport trupe.
Daca va ramane la Tarom si va fi in adhoc wetlease , asta nu schimba esential datele problemei. Sa vedeti voi cum va costa o cursa OTP-BRU vreo 4-500,000 de euro . Si uite asa , un mic ajutor de stat mascat catre Tarom. Sa nu sara taromistii pe mine , nu am nimic cu efortul lor admirabil , eu ma leg de acest gen de decizii discutabile. Am vazut A319 al Luftwaffe , recent . DE CE nu ia Romavia , transparent si onest , pe YR-LCB sau orice alta aeronava doresc , sa o finanteze din resursele MApN , ca doar e vorba de oficiali ai statului roman ! Regimul aeronavelor oficiale e altul decat al celor de linie , se vor cheltui aiurea resurse sa pazesti , sa verifici , sa o tot transformi din una in alta . Asta daca ipoteza ca YR-LCB va fi fiolosita in continuare si la curse de linie !

@ Mengelaus , ce are una cu alta ? Daca mie imi "zgarie" simtul estetic , ce sa spun ? ca e frumos doar pt ca scrie ROMANIA ? Tocmai pentru ca scrie numele tarii ar trebui multa atentie si gust .
Sus In jos
lrbc
Fotograf
lrbc


Numarul mesajelor : 1823
Varsta : 110
Localizare : Bacău
Data de inscriere : 08/05/2009

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 19:21

CalinCLJ a scris:
@ Mengelaus , ce are una cu alta ? Daca mie imi "zgarie" simtul estetic , ce sa spun ? ca e frumos doar pt ca scrie ROMANIA ? Tocmai pentru ca scrie numele tarii ar trebui multa atentie si gust .
Si cum gusturile difera, unora ne poate place si altora nu. Ceea ce e, oricum, prea putin important. Important e ca A310 de la Tarom va mai zbura; si acum scrie si ROMANIA pe el...
Sus In jos
mariusoctavian1
Membru activ
mariusoctavian1


Numarul mesajelor : 266
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/04/2009

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: lcb   AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 04 Noi 2010, 19:45

lrbc a scris:
CalinCLJ a scris:
@ Mengelaus , ce are una cu alta ? Daca mie imi "zgarie" simtul estetic , ce sa spun ? ca e frumos doar pt ca scrie ROMANIA ? Tocmai pentru ca scrie numele tarii ar trebui multa atentie si gust .
Si cum gusturile difera, unora ne poate place si altora nu. Ceea ce e, oricum, prea putin important. Important e ca A310 de la Tarom va mai zbura; si acum scrie si ROMANIA pe el...

De fapt pe ei! pe...........................lor!



Scuze da stiu aeronavele astea(LCA,B) de cind faceau JFk,PEK....cele mai tari conexiunia,pardon,curse directe.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyVin 05 Noi 2010, 15:30

Titlu: Criteriul tehnic de separare a fluxului de calatori la Otopeni pentru Schengen a fost realizat
Sursa: dailybusiness
Autor: ***
Data: 05.11.2010

Citat :
Obiectivul tehnic de separare la Aeroportul International Henri Coanda-Otopeni a fluxului de calatori din statele Schengen si non-Schengen a fost realizat, iar celelalte sectiuni ale terminalului vor fi finalizate pana in martie 2011, data stabilita pentru aderarea Romaniei, a declarat premierul Emil Boc, citat de Mediafax.
Seful Guvernului a inspectat, vineri, impreuna cu ministrul Transorturilor, lucrarile de implementare a standardelor Schengen la Aeroportul International Henri Coanda-Otopeni din Bucuresti.

"Obiectivul tehnic a fost realizat, sper sa nu lase garda jos constructorul, iar lucrarile sa fie finalizate pana in martie 2011", a spus Boc.

Premierul a amintit ca datoria Romaniei este sa asigure Uniunea Europeana ca standardele de aderare au fost indeplinite din punct de vedere tehnic si ca autoritatile de la Bucuresti au solicitat ca aderarea sa nu fie legata de criterii politice, precum problematica romilor sau Mecanismul de Control si Verificare in justitie, care trebuie tratate separat.

El a aratat astfel ca Romania este interesata de pozitia altor state, precum Olanda si Franta, in ceea ce priveste aderarea Romaniei, pornind de la principiul ca legarea acestui proces de orice criteriu politic ar reprezenta o incalcare a Tratatului UE.

La inceputul lunii octombrie, premierul Emil Boc a inspectat de asemenea noul terminal care va deservi calatori din Spatiul Schengen si a cerut conducerii Aeroportului Henri Coanda sa finalizeze pana la 4 noiembrie lucrarile, avertizand ca "vor cadea capete" daca acest termen nu va fi respectat, iar aderarea Romaniei la Schengen va fi astfel afectata.

El a aratat atunci ca lucrarile sunt finalizate in prezent in proportie de 75%, dar a atentionat ca proiectul trebuie finalizat pana la 4 noiembrie, in conditiile in care o misiune Schengen se va afla in Romania in perioada 15-17 noiembrie pentru a verifica daca sunt indeplinite standardele tehnice de aderare.
Sus In jos
robert24
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 123
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/10/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyLun 15 Noi 2010, 00:11

Iata ce apare maine la plecari pe site-ul OTP:

HBIGM Tokyo(CITY) 19:00 19:00

Are cineva idee ce e?

Stiu ca HB-IGM este un Gulfstream 550. Sa zboare la Tokyo?!?
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: temp   AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyMier 17 Noi 2010, 17:24

Titlu: Patru linii aeriene vor sa inaugureze rute din Bucuresti in 2011
Sursa: dailybusiness.ro
Autor: -
Data: 14 Nov. 2010 la 17:45


Citat :
Trei companii aeriene originare din tarile arabe si una din Turcia sunt asteptate sa inaugureze, din 2011, curse spre si dinspre Bucuresti, aglomerand rute pe care Tarom are, deocamdata, un grad de ocupare de peste 60%.

In ianuarie, Qatar Airways, operatorul din statul arab cu acelasi nume si una dintre companiile aeriene cu cea mai mare rata de dezvoltare din lume, va introduce zboruri din Bucuresti catre Doha.

Tot din luna ianuarie, Pegasus Airlines, o companie aeriana de origine turca, va incepe operarea cursei Bucuresti-Istanbul.

Surse din industria aviatiei au declarat pentru Capital ca operatorul arab Emirates va introduce de la anul cursa Dubai-Budapesta, via Bucuresti.

Un alt zbor catre Orientul Mijlociu va fi operat de catre Wataniya Airways, cel mai nou operator din Kuweit, scrie publicatia citata.
Sus In jos
Koala
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 20
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/11/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyMier 17 Noi 2010, 21:48

atr_42_500 a scris:
Desi imi place A310, este evident ca aduce multe pierderi pt TAROM. Sunt curios cum va influenta aceasta miscare situatia economica a detasamentului 310, daca putem spune asa.
De asemena ma inteb daca va suferi modificari in interior.
Esti ucigator, de unde ai scos-o ca aduce pierderi pentru Tarom? Crezi ca ei nu ar fi actionat mai devreme daca era asa?

Nu va mai dati cu parerea cand habar nu aveti cu ce se mananca aviatia si ce se intampla in interiorul unei companii
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyMier 17 Noi 2010, 21:52

Koala a scris:
atr_42_500 a scris:
Desi imi place A310, este evident ca aduce multe pierderi pt TAROM. Sunt curios cum va influenta aceasta miscare situatia economica a detasamentului 310, daca putem spune asa.
De asemena ma inteb daca va suferi modificari in interior.
Esti ucigator, de unde ai scos-o ca aduce pierderi pentru Tarom? Crezi ca ei nu ar fi actionat mai devreme daca era asa?

Nu va mai dati cu parerea cand habar nu aveti cu ce se mananca aviatia si ce se intampla in interiorul unei companii

dar de unde stii ca omu nu lucreaza in interiorul unei companii? de unde stim ca tu lucrezi in interiorul unei companii? hai sa o lasam mai usor cu tonul, si nu mi-o lua in nume de rau, dar se simte ca nu e cel mai prietenos raspuns posibil asta al tau.
Sus In jos
lyonezul
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Localizare : BUH
Data de inscriere : 10/05/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 18 Noi 2010, 01:26

Koala a scris:
atr_42_500 a scris:
Desi imi place A310, este evident ca aduce multe pierderi pt TAROM. Sunt curios cum va influenta aceasta miscare situatia economica a detasamentului 310, daca putem spune asa.
De asemena ma inteb daca va suferi modificari in interior.
Esti ucigator, de unde ai scos-o ca aduce pierderi pentru Tarom? Crezi ca ei nu ar fi actionat mai devreme daca era asa?

Nu va mai dati cu parerea cand habar nu aveti cu ce se mananca aviatia si ce se intampla in interiorul unei companii

Bai Koala tu de unde ai mai aparut mai nene? Ai numai 12 mesaje la activ si in toate ai dat lectii la toti de pe aici si sari mereu la atac. Ai si tu grija cum iti alegi cuvintele, o idee nu trebuie impusa prin forta, nu esti tu singurul destept si resul sunt prosti.

Si a propos, la 18 ani cat vad ca ai ce experienta profesionala ai tu de iti permiti sa te iei de toti? Vezi de liceu si de bacalaureat si daca vrei sa participi la discutii fa-o civilizat. Eu citest mereu forumul, apreciez parerile la toti, si reactionez foarte rar.

Uite iti zic si eu ca cele A310 ale Tarom aduc pierderi mari companiei si inca de multi ani de zile. S-au cautat solutii sa scape de ele dar nu s-a gasit nici una avantajoasa.

Sincer acum, daca vrei sa ai o participare pozitiva la forum fi mai civilizat. E un sfat prietenesc.

Numai bine,

Andy

Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 18 Noi 2010, 15:49

Koala a scris:
atr_42_500 a scris:
Desi imi place A310, este evident ca aduce multe pierderi pt TAROM. Sunt curios cum va influenta aceasta miscare situatia economica a detasamentului 310, daca putem spune asa.
De asemena ma inteb daca va suferi modificari in interior.
Esti ucigator, de unde ai scos-o ca aduce pierderi pentru Tarom? Crezi ca ei nu ar fi actionat mai devreme daca era asa?

Nu va mai dati cu parerea cand habar nu aveti cu ce se mananca aviatia si ce se intampla in interiorul unei companii

In al primul rand:...cum de unde a scos-o Question ... Pana cand si cei mai neinteresati de aviatie stiu ca cele 2 A310 aduc pierderi enorme la Tarom (si nu de o luna, doua ci din 2001)... si asta si pentru-ca presa si politicienii (din opozitie) au vuit in mai multe randuri pe acesta tema (ba ca ar trebui vandute, ba ca ar trebui reintroduse cursele tranatlantice s.a.m.d.).
Tu chiar crezi ca toti au batut moneda pe acesta tema numa de dragu de a o bate sau ca toti au mintit? chiar si oficialii RO care au recunoscut in mai multe randuri ca A310 provoaca pierderi?

In al doilea rand: Aici nimeni nu spune ca stie sau nu cu ce sa manaca aviatia, dar fiecare poate sa-si spuna o parere cu care tu trebuie sau nu sa fi de acord (asta inseamna defapt un forum), dar asta nu inseamna ca trebuie sa le sari la toti in cap care nu-s de aceiasi parere cu tine.
Asa ca, incearca te rog, sa-ti mai ostoiesti apucaturile de om ingust Exclamation

P.S.: Bine ca ai tu habar cu ce se mananca aviatia... defapt... ai si dovedit-o! Neutral
Sus In jos
Andrei
Flight Level 100
Flight Level 100
Andrei


Numarul mesajelor : 175
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 08/12/2009

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 18 Noi 2010, 17:05

Inca niste chestii interesante pe pagina de sosiri de la OTP:

ROT7002 Klagenfurt(KLU) 02:05 02:30 Aterizat (asta nu ma pot gandi decat ca e zborul de intoarcere acasa a Nationalei de fotbal dupa amicalul de ieri cu Italia, nu ?)

Iar cu cel de mai jos are cineva idee ce este ? Smile

TGM231 Singapore Changi(SIN) 02:20 02:40 Aterizat

Vad ca a plecat repede (probabil a facut doar refuel la noi), catre Santiago:

TGM231 Santiago() 03:00 03:20 Decolat
Sus In jos
http://prinlume.com
loplo
Fotograf
loplo


Numarul mesajelor : 911
Varsta : 45
Localizare : EDDK
Data de inscriere : 19/01/2009

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 18 Noi 2010, 17:13

Nationala a primit BGGul, frumos.

TGM231 este cu un Bombardier GLEX, EC-LEB. Posibil sa nu ii fi fost deajuns combustibilul pana in destinatie si s-a oprit pentru gaz (mai ieftin).
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 25 Noi 2010, 10:26

Titlu: GALERIE FOTO Aeroportul Otopeni, ultima frontieră
Sursa: adevarul.ro
Autor: Oana Balan
Data: 21.11.2010

Citat :
AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 1

Un reporter „Adevărul de seară“ a intrat în noul terminal Schengen al Aeroportului Internaţional „Henri Coandă“ din Otopeni şi a văzut care este stadiul lucrărilor. Terminalul Finger, de fapt o extindere a vechiului terminal de plecări, este finalizat în proporţie de 95%. Acum se lucrează la finisaje, la instalarea unor sisteme de securitate şi la probe.

Proiectat în forma unei viori de un arhitect italian, specializat în aeroporturi, Terminalul Finger, aşa cum îi spun oamenii de la aeroport, după denumirea vechiului Terminal Plecări Internaţionale, face parte din faza a III-a de dezvoltare a Aeroportului „Henri Coandă" din Otopeni.

Prima fază a început în 1994, cu modernizarea actualului Terminal Plecări, iar etapa a II-a a însemnat modernizarea actualului terminal Sosiri.

Întreaga etapă a treia presupune o investiţie de 150 de milioane de euro, din care 60 de milioane de euro sunt destinate exclusiv noului terminal realizat după cerinţele Schengen. Banii provin din fondurile proprii ale Companiei Naţionale de Aeroporturi Bucureşti, dar şi din credite bancare contractate de instituţie.

Gata la primăvară

Clădirea terminalului are forma unei viori

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 2

Construcţia nouă, executată de firma italiană Astaldi, a fost începută în august 2009, iar acum se află la stadiul de finisaje, instalări de sisteme şi probe.

„Ne-am mişcat destul de repede, ţinând cont că în august 2009 a început faza de proiect, nu de construcţie propriu-zisă. În martie va fi dat în folosinţă, indiferent dacă România este acceptată sau nu în spaţiul Schengen. Acest terminal este destinat atât plecărilor şi sosirilor Schengen, cât şi celor non-Schengen. Ceea ce este cel mai important este că separarea Schengen şi non-Schengen este foarte bine făcută, astfel încât călătorii nu se întâlnesc. Separarea se face prin panouri de sticlă, în ideea ca totul să fie transparent", a explicat purtătorul de cuvânt al Aeroportului „Henri Coandă", Mihaela Chiril.

În această perioadă se lucrează la amenajarea separatoarelor pentru sosiri şi plecări, în zona destinată călătorilor non-Schengen

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 3

O diferenţă esenţială constă în faptul că toţi cei care călătoresc în spaţiul Schengen nu vor mai fi supuşi controlului vamal, ci doar celui de securitate, în schimb călătorii în sau din spaţiul non-Schengen vor trece şi prin control vamal. De asemenea, toate cursele interne vor deveni automat curse Schengen.

Eficienţă

Potrivit reprezentanţilor de la Aeroportul „Henri Coandă" din Otopeni, lucrările efective la construirea noului terminal au fost executate în aproape nouă luni. „Au fost perioade în care au lucrat şi 600 de muncitori la foc continuu", a precizat Mihaela Chiril.

6.000.000 de călători pe an

La intrarea în spaţiul dedicat pasagerilor Schengen se află un indicator care arată direcţia porţilor de îmbarcare

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 4

Stadiul lucrărilor şi îndeplinirea criteriilor de aderare au fost verificate lunea trecută de Comisia Tehnică a Uniunii Europene de evaluare a României pentru intrarea în spaţiul Schengen. Auditori din zece state Schengen au analizat din punct de vedere tehnic măsurile luate pentru realizarea fluxurilor Schengen, non-Schengen şi de tranzit.

Comisia a verificat în detaliu porţile de îmbarcare, ghişeele de frontieră şi echipamentele aferente fluxurilor Schengen şi non-Schengen. Rezultatele acestei evaluări vor fi comunicate în cursul lunii decembrie, însă reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti se declară optimişti.

„Suntem 100% pregătiţi pentru aderarea la spaţiul Schengen. Noul terminal va fi folosit pentru sosiri şi plecări, atât în spaţiul Schengen, cât şi non-Schengen, şi va fi dat efectiv în funcţiune în luna martie a anului viitor", a precizat directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, Tudor Jidav.

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 5-1

Utilizarea acestui terminal, cu o suprafaţă de 16.600 de metri pătraţi, presupune o serie de schimbări majore în ceea ce priveşte atât configuraţia aeroportului, cât şi fluxul anual de pasageri. În momentul de faţă, aeroportul din Otopeni are o capacitate de 4,5 milioane de pasageri pe an.

Odată cu deschiderea noului terminal, Aeroportul „Henri Coandă" poate asigura un flux anual de şase milioane de călători. „Am putea suporta chiar un flux de zece milioane de pasageri pe an, însă fără aceeaşi calitate a serviciilor. În condiţiile unui flux anual de şase milioane de călători, asigurăm o calitate a serviciilor de nivel B, ceea ce înseamnă un nivel superior celui actual", a mai precizat Mihaela Chiril.

De două ori mai multe ghişee check-in

De asemenea, fluxul de călători pe oră de vârf se va dubla de la 1.200 de pasageri pe oră de vârf, la 2.400 de călători pe oră de vârf. Numărul ghişeelor check-in se va dubla, astfel încât de la 52, câte sunt acum, vor fi disponibile 104 ghişee. De asemenea, va creşte şi numărul porţilor de îmbarcare la 24, faţă de 9 câte sunt în prezent, dintre care 14 sunt dotate cu pasarele îmbarcare-debarcare, faţă de 5, câte sunt la momentul actual.

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 6-1

Prin ochii Schengen

În urma unui control de securitate riguros, am pătruns într-un aeroport la fel de modern ca marile aerogări din Europa sau America. Am intrat, de fapt, în interiorul viorii, al cărei gât este corpul vechiului terminal.

Săgeţile roşii trasate pe pardoseală ne indică direcţia în care trebuie să mergem: către porţile de îmbarcare. Scările rulante sunt înţepenite în liniştea nefirească pentru un terminal de aeroport. Suntem în spaţiul de îmbarcare Schengen. Din decor lipsesc băncuţele de aşteptare, spaţiile comerciale şi, evident, forfota aeroporturilor.

Porţile de îmbarcare sunt plasate de o parte şi de alta a încăperii. „Din 24 de porţi de îmbarcare, 14 au burduf. În rest, transportul călătorilor va fi asigurat cu autobuze, şi în funcţie de dorinţa companiilor aeriene", a precizat Mihaela Chiril.

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 7

„O să fie frumos"

Roboteala muncitorilor, cele câteva schele şi zgomotul burghielor în înălţimea de sticlă a clădirii atrag atenţia că încă se mai lucrează. Pe de o parte se munceşte la punerea în funcţiune a diferitelor sisteme, pe de altă parte se face şmotru. Valeriu Catrina, în vârstă de 64 de ani, face parte din echipa care se ocupă de curăţenie. Nu a zburat niciodată cu avionul, însă este impresionat de noul terminal. „O să se facă frumos", murmură el.

Separarea celor două tipuri de călători, Schengen şi non-Schengen, a fost una dintre cerinţele esenţiale. În locul destinat călătorilor care vin şi pleacă din ţările care sunt în afara spaţiului Schengen există trei porţi de îmbarcare-debarcare. Fluxul călătorilor, însă, se face absolut separat, prin compartimentări cu pereţi de sticlă. Astfel, pasagerii aflaţi în tranzit vor fi supuşi unui control riguros, într-un loc amenajat după cerinţele specifice.

Tunel de sticlă

„Frontiera României devine frontiera Schengen, astfel încât una dintre cerinţe este amenajarea unor facilităţi pentru Poliţia de Frontieră.
În spatele ghişeelor de verificare se află birouri operative, de criminalistică, potrivit cataloagelor Schengen", au mai precizat reprezentanţii Aeroportului „Henri Coandă".

Controlul se efectuează în încăperi separate, pe uşile cărora este indicată destinaţia lor - „Body Check Control", iar alte panouri indică tipurile de verificare la care sunt supuşi pasagerii: „Control X-Ray". Asupra acestor tehnici de verificare, contestate de altfel în străinătate, reprezentanţii aeroportului se abţin să ofere foarte multe detalii.

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 8

Ieşirea se face printr-un tunel din sticlă şi metal, ce emană parcă strălucirea şi misterul unei nave spaţiale. Pe mijloc este amenajat un pasaj rulant. Acest tunel conduce către vechiul Terminal Sosiri, astfel încât se păstrează aceleaşi ieşiri fizice din aeroport.

Cel puţin trei ţări nu ne vor în Schengen

Mai multe ţări UE sunt rezervate în privinţa aderării României la Spaţiul Schengen în martie 2011. Cele mai vehemente sunt Franţa şi Olanda, iar potrivit ministrului Justiţiei, Cătălin Predoiu, lor li s-a alăturat şi Finlanda. Nivelul ridicat al corupţiei şi deficienţele în reforma Justiţiei, criticate în ultimul raport al Comisiei Europene, sunt principalele argumente invocate.

Guvernul de la Paris şi-a motivat opoziţia prin problema rromilor. Apoi a adus în discuţie insecuritatea viitoarei graniţe Schengen prin acordarea cetăţeniei române moldovenilor de peste Prut. Con­­­­­­­­­servatorii din Guvernul olandez admit că se tem de un aflux de săraci. Mai mult, programul de guvernare de la Haga condiţionează aderarea României la Schengen de rezultatele luptei anticorupţie.

Noul terminal în cifre

16.600 de metri pătraţi este suprafaţa pe care se extinde noul Terminal Schengen.

24 de porţi de îmbarcare are noul terminal, dintre care 14 vor fi dotate cu pasarele de îmbarcare-debarcare.

4 saloane de protocol sunt prevăzute la noua construcţie. Conducerea aeroportului încă nu s-a hotărât asupra titulaturilor pe care le vor purta aceste saloane.

104 ghişee check-in va număra noua aripă, în prezent fiind doar 52.
Sus In jos
LeCCa
Flight Level 200
Flight Level 200
LeCCa


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti - Baneasa Str Marinarilor / Campina , Prahova
Data de inscriere : 11/07/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 09 Dec 2010, 11:44

O intrebare referitor la vreme, nu am vazut alt topic potrivit, astept pe cineva maine cu o cursa air france de la paris, si am vazut stirea asta : http://www.telenews.ro/articol/cod-galben-de-ninsori-in-toata-ara-773.html
rafalele acelea de vant prognozate de ~70kmh sunt un motiv de ingrijorare?
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
propellerdream
Flight Level 400
Flight Level 400
propellerdream


Numarul mesajelor : 622
Varsta : 50
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/07/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 09 Dec 2010, 12:41

LeCCa, vantul in rafale cu viteze atat de mari poate pune niste probleme unei aeronave aflate in faza finala de aterizare. Un factor foarte important care trebuie luat in calcul este si directia vantului relativ la directia de aterizare precum si dimensiunile aeronavei. 38 de noduri in rafale e un vand mai mult decat semnificativ pentru orice tip de aeronava.
Sus In jos
http://www.propellerdream.ro
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 32
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 09 Dec 2010, 17:43

propellerdream a scris:
... precum si dimensiunile aeronavei...

Cred ca te referi mai degraba la viteza de apropiere a aeronavei Wink
Sus In jos
LeCCa
Flight Level 200
Flight Level 200
LeCCa


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti - Baneasa Str Marinarilor / Campina , Prahova
Data de inscriere : 11/07/2010

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 09 Dec 2010, 18:21

multumesc pentru info, se pare ca la Paris sunt probleme grave din cauza ninsorii... daca ajunge pana aici vremea atat de naspa, cum se prognozeaza... e cazul sa ma astept la ce e mai rau...
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
propellerdream
Flight Level 400
Flight Level 400
propellerdream


Numarul mesajelor : 622
Varsta : 50
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/07/2008

AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 EmptyJoi 09 Dec 2010, 20:58

arianne a scris:
propellerdream a scris:
... precum si dimensiunile aeronavei...

Cred ca te referi mai degraba la viteza de apropiere a aeronavei Wink


Implicit la asta, evident Laughing
Sus In jos
http://www.propellerdream.ro
Continut sponsorizat





AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII    AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII   - Pagina 4 Empty

Sus In jos
 
AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII
Sus 
Pagina 4 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Aeroportul Bucuresti (Henri Coanda / Otopeni) - Mai 2009
» Aeroportul Bucuresti (Henri Coanda/Otopeni) - Mai 2013
» Aeroportul Bucuresti ( Henri Coanda/Otopeni ) - Mai 2012
» Aeroportul Bucuresti ( Henri Coanda/Otopeni )- Mai 2011
» Aeroportul Bucuresti (Henri Coanda/Otopeni) - Mai 2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeroporturi din Romania - Romanian Airports :: Bucuresti - Henri Coanda / Otopeni (OTP / LROP)-
Mergi direct la: