YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam Vin 06 Mar 2009, 19:59 | |
| Aha, m-am luminat! Asta oricum nu s-ar fi intamplat daca nu faceau o apropiere monitorizata. | |
|
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: TK1951 Vin 06 Mar 2009, 22:51 | |
| Din tot ce am citit pana acum reiese clar o eroare de pilotaj. Cei trei aviatori din cabina au lasat nesupravegheat cel mai importanta parametru din faza de aterizare: viteza. Cu toate ca altimetrul comandantului era defect, viteza trebuia tinuta sub control tot timpul. Sa pierzi 40 de noduri din viteza de referinta pt aterizare mi se pare o mare eroare. Pe de alta parte viteza mica de contact cu solul (83 noduri) a dus la o rata de supravetuire mai mare. | |
|
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam Sam 07 Mar 2009, 11:30 | |
| Corect, si o apropiere trebuie sa fie stabilizata, adica in cazul vitezei nu se accepta devieri mai mari de +10/-5 kts de la target speed (specificat Boeing), iar la depasirea acestor limite sub inaltimea de1000' fata de pragul pistei trebuie initiat instant go around (cand se apasa TO/GA pilotul automat se decupleaza). | |
|
kill3r999 Flight Level 100
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 44 Localizare : Constanta - LRCK(CND), Romania Data de inscriere : 28/03/2008
| Subiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam Lun 09 Mar 2009, 11:53 | |
| Iata, aici, un raport preliminar: http://avherald.com/h?article=41595ec3&opt=1 | |
|
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam | |
| |
|