ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Turkish, accident la Amsterdam

In jos 
+24
alexandrumih
Griff
RATus
Virusu
claudiup
loplo
VIC
raduvisitor
lancer_two_one
Heaven
Red13
eddyz
adic
Skylink
Mengelaus
arianne
Quebec
atr_42_500
hayabusa
RwO
llobregat
valavia
Boeing777-300
Dylan
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
YR-DNY
Membru activ
YR-DNY


Numarul mesajelor : 669
Varsta : 42
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/01/2008

Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam   Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 EmptyVin 06 Mar 2009, 19:59

Aha, m-am luminat! Asta oricum nu s-ar fi intamplat daca nu faceau o apropiere monitorizata.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: TK1951   Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 EmptyVin 06 Mar 2009, 22:51

Din tot ce am citit pana acum reiese clar o eroare de pilotaj. Cei trei aviatori din cabina au lasat nesupravegheat cel mai importanta parametru din faza de aterizare: viteza. Cu toate ca altimetrul comandantului era defect, viteza trebuia tinuta sub control tot timpul. Sa pierzi 40 de noduri din viteza de referinta pt aterizare mi se pare o mare eroare. Pe de alta parte viteza mica de contact cu solul (83 noduri) a dus la o rata de supravetuire mai mare.
Sus In jos
YR-DNY
Membru activ
YR-DNY


Numarul mesajelor : 669
Varsta : 42
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/01/2008

Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam   Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 EmptySam 07 Mar 2009, 11:30

Corect, si o apropiere trebuie sa fie stabilizata, adica in cazul vitezei nu se accepta devieri mai mari de +10/-5 kts de la target speed (specificat Boeing), iar la depasirea acestor limite sub inaltimea de1000' fata de pragul pistei trebuie initiat instant go around (cand se apasa TO/GA pilotul automat se decupleaza).
Sus In jos
kill3r999
Flight Level 100
Flight Level 100
kill3r999


Numarul mesajelor : 144
Varsta : 44
Localizare : Constanta - LRCK(CND), Romania
Data de inscriere : 28/03/2008

Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam   Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 EmptyLun 09 Mar 2009, 11:53

Iata, aici, un raport preliminar: http://avherald.com/h?article=41595ec3&opt=1
Sus In jos
http://simairline.net/
Continut sponsorizat





Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Turkish, accident la Amsterdam   Turkish, accident la Amsterdam - Pagina 5 Empty

Sus In jos
 
Turkish, accident la Amsterdam
Sus 
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
 Subiecte similare
-
» Accident zbor Malaysian MH17 Amsterdam - Kuala Lumpur
» Tarom reia zborurile catre Amsterdam
» Amsterdam - Schiphol (AMS / EHAM)
» Turkish Stars
» Tarom (RO / ROT)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: