metalactual Membru activ
Numarul mesajelor : 538 Varsta : 56 Localizare : Buc. Data de inscriere : 19/02/2008
| Subiect: Re: Spanair MD82 MAD-BCN Mier 08 Oct 2008, 21:21 | |
| Bun TR, de remarcat urcarea pe la coada avionului. Eu, care sunt cam ciuca la capitolul avioane, as fi tare curios sa intru prin "dosul" utilajului . Nu am stiut ca poti intra si pe acolo, intr-un avion de pasageri . Desi este un pic mai departe, se vede intr-o poza f. bine portul olimpic din Barca' - punct de reper cele doua turnuri alaturate, unul dintre ele fiind celebrul Mapfre Tower, celalalt fiind Hotel Arts. Binisor se vede si Agbar Tower - o constructie destul de controversata in lumea arhitectilor catalani - detalii AICI. | |
|
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 40 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Spanair MD82 MAD-BCN Joi 09 Oct 2008, 09:13 | |
| - atr_42_500 a scris:
- Din cate stiu eu APUul de la MD nu se foloseste pt aircond. Dealtfel vara veti vedea f des geamurile de la cockpit deschise la MD, e f cald in fata.
Cat despre utilizarea motoarelor la sol, se mai pratica, citez dontr-un mesaj de la un pilot pe 32x: When our APU is not working (very rare!) we just let one engine running if it's very hot and/or we don't get external power or air condition. So it's not usual to keep one engine running, every airport should have at least external electric power. Asa ceva nu se face. Eu n-am auzit de asta. Cum alimentezi? Cu motorul pornit? | |
|
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Spanair MD82 MAD-BCN Joi 09 Oct 2008, 09:30 | |
| Daca nu ai auzit tu nu inseamna ca nu se face. Io am dat copy/paste dintr-un mesaj primit de la un pilot pe 32X. Il intrebasem cand se foloseste un motor la sol, pt ca am observat acest lucru cand ma inbarcam intr-un Nouvelair 320. Interesant, e ca turatia era f mica. Ca sa nu iasa dicutii, stiu diferenta intre sunetul unui motor si cel al APU-ului si nici nu batea vantu prin motor ca s-ar fi auzit zgomotul speifiic. Nu scrie nicaieri in ceea ce am citat ca ar tine motorul pornit cat se alimenteaza. BTW la ATR, unele companii 'primesc' pasagerii cu motorul 2 pornit in H mode. So... | |
|
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Spanair MD82 MAD-BCN Joi 09 Oct 2008, 09:44 | |
| Da asa e, se foloseste pe post de APU si e si silentios (elicea fiind decuplata). Dar motorul nr.2 fiind pe aripa dreapta si imbarcarea facandu-se pe stanga nu prezinta nici un pericol pentru pasageri. Dar la jet-uri mi se pare usor dubioasa treaba, eu stiu numai ca la noi la Cluj nu se da niciodata aprobarea de pornire a motoarelor pana nu se inchid usile. Da' nu peste tot e ca la noi. | |
|
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Spanair MD82 MAD-BCN | |
| |
|