Dupa cum am promis, intoarcerea
AMS-HAM-FRA-OTP
29.08.2011
cateva poze facute la Schiphol, pe 25.08, de pe panorama terrace. Vremea urata,
ce de obicei in Olanda.
cateva heavy-uri
o pasarea mai rara, din Iran
avioane pe Schiphol
CRJ200 al Belavia, spre Minsk, probabil
Fokker in activitate
...si Fokker-ul retras, dar urcat la loc de cinste si transformat in muzeu (sort of)
detalii cu PH-OFP (am avut norocul sa zbor cu un exemplar similar acum 4 ani pe MXP-AMS si nu o sa uit vreodata zgomotul celor 2 RR Tay care il propulsau)
Pe 29 dimineata am plecat spre Schiphol, unde am ajuns ceva mai greu, dupa un mic ocol prin Utrecht. E ca si cum as fi mers de la Bucuresti la Ploiesti prin Slobozia, dar se pare ca nici olandezii nu mai sunt ce au fost candva si
sitemul lor de transport mai da si rateuri. Tot e bine ca am ajuns.
Aveam deja check-in-ul facut online, am printat doar Boarding Pass-urile, am predat bagajul unei domnisoare surprinsa ca merg la "Biucareshti"si am trecut si de security, unde i-am explicat unui domn de culoare ca nu port curea cand zbor cu avionul tocmai ca sa nu fiu nevoit sa o scot in astfel de cazuri. Domnul probabil n-a fost prea multumit de raspunsul meu asa ca a procedat la dezmembrarea laptopului meu, caruia i-a scos bateria si probabil ca urma sa mai scoata si altele dar nu a gasit o surubelnita. Eu ma cam grabeam sa ajung la o toaleta ca aveam o urgenta asa ca i-am explicat frumos ca ii las laptopu sa se joace cu el si vine sa il i-au mai tarziu, dar nu a fost nevoie.
Aveam cam 40 de minute pana incepea boarding-ul, asa ca am mai facut niscai poze prin Schiphol (cred ca e aeroportul meu preferat).
KLM, fara dubii, suntem la Schiphol
Am fumat si vreo 2 tigari in locurile special amenajate si apoi am luat-o la pas spre Pier B, mai precis Gate B03, care era un bus gate si unde am asteptat
sa inceapa imbarcarea, la ora afisata, adica 08h05.
A inceput la 08H25, deoarece avionul era deja la Schiphol, dar nu putea fi alimentat (cam asa ceva, domnisoara de la gate a zis "the plane is already here but it can't get fuel").
AMS-HAM
LH3335 operated by Eurowings
Canadair CRJ900 NextGen
D-ACND first flight 04.06.2009
loadfactor 100% (inclusiv la bussines era plin)
ETD 08h35 ATD 08H50
ETA 09h30 ATA 09h45
Avionul nostru, vazut din terminal, probabil oamenii aia se chinuia sa "get fuel"
Un coleg similar, dar mai italian de felul lui
In sfarsit, incepem boarding-ul, via autobuz (Cobus-urile de la OTP sunt mult mai elegante, asta era cam rablagit)
Am ajuns la avion, acum coboram din autobuz si asteptam sa urcam in avion. (erau vreo 12 grade si batea vantul, eu eram in tricou si am urcat ultimul in avion)
Un Fokker la AMS (ceva banal, as spune)
In sfarsit in avion, primul meu CRJ.
Legroom suficient, colega de scaun o rusoaica la vreo 50 ani, care vorbea doar
rusa si care a cam dormit tot drumul.
plecam spre Rwy 24 (Kagbaan) si se vede si panorma terrace-ul cu F100-ul montat
acolo.
decolam in sfarsit si o mica intoarcere, ocazie cu care se vede frumos (link video https://www.youtube.com/watch?v=yZjN6EmGSUw)
Schiphol-ul de sus
winglet de CRJ
nu dureaza mult si intram in nori....
mic dejun...un fel de tarta cu fructe, acceptabila
cafea si suc de portocale, era prea dimineata pentru bere (de fapt imi era rusine sa nu creada oamenii aia ca's alcoolic, nu ca era prea dimineata sa beau eu bere:) )
viteza si altitudinea (cred ca mergeam cam tare)
dupa o asemenea masa copioasa, ne apropiem de Hamburg, unde suntem anutati ca ploua si sunt vreo 12 grade. Ca la Amsterdam, deci eram deja obisnuit.
App spre Hamburg....
Aterizam destul de tare pe RWY23 si apoi taxi spre gate. (link video https://www.youtube.com/watch?v=yDrDsaj0kEo )
Hamburg Airport, scris cu boscheti....
vreme incantatoare...
Air Berlin la gate
si la aterizare...
Un nene mai din nord....
Si Lufthansa are ceva zboruri pe aici...
da, si eu as vrea Sun, nu neaparat si Express... (se vede si autobuzul, mai rabla ca ala de la AMS, cred ca urmatoarea lui destinatie o sa fie la BBU, ca cel mai nou autobuz din flota
)
alte poze pe pe HAM (un 707 cred ca muzeu)
bye-bye November Delta
ajugem la terminal, arata OK, nu e cu mult mai mare ca OTP, dar traficul e cel
putin dublu...
evident, incepe sa ploua...
a ajuns si avionul nostru, tras la C16, la burduf...
D-AIDJ (sau ma rog, o bucatica de D-AIDJ)
HAM-FRA
LH013
A321-231
D-AIDJ first flight 18.07.2011 (cel mai nou avion cu care am zburat vreodata, cand am luat biletele nici nu zburase macar)
ETD 11h15 ATD 11h25
ETA 12h25 ATA 12h36
ploua, ploua, ploua, ploua
dar bagajele nu se uda, ca sunt invelite...
legroom, cred ca egal cu cel de pe 320, aceleasi scaune Slim, de la Recaro
acelasi interior modern...
un BaE de la Bruxelles
si Rossia spre Skt Petersburg (probabil aici mergea colega mea de scaun de pe primul zbor, sau poate la DME, unde plecase un SU mai devreme)
in sfarsit taxi spre active, tot RWY23...
dar nu plecam inca, mai stam
sa plece si vecinul, care fiind mai batran are prioritate...
si vecinul asta....
si asta....
si mai vin cativa...unul chiar de la AMS
si inca un AB
si in sfarsit, decolam si noi...la 12h34 (link video https://www.youtube.com/watch?v=U9-XPyGECZ4)
o gara pe langa Hamburg
in nori....
winglet
masa...sau ma rog, ceva de genul...
si bere, dar parca s-a mai micsorat de saptamana trecuta, e la 0,25. Damn...
iar masuratori, trebuia sa ma fac topografist
peste nori...
ne apropiem de FRA...
suedezii, la datorie
scoatem putin flapsurile
si acelasi app spre FRA, ca saptamana trecuta, acuma vremea e mai
prietenoasa...
Frankfurt-am-Mein
si aterizam tot pe 25L
trecem iar peste 07C/25C
si se cam vede cine e majoritar aici...
se lucreaza...
ajungem la burduf...
si pana coboara tot avionul, mai fac o poza...
si Delta Juliet, vazut din terminal. Auf Wiedersehn...
o poza de pe drum (am facut cam 15-20 de minute intre terminalul A si B. Plus
bonus, 5 minute la coada la pasapoarte ca ieseam din Schengen..
face to face with the big boys...
asta micu a aterizat pe acoperis:)
si alte avioane mari, pe Frankfurt...
urmeaza si ultimul zbor, FRA-OTP, da am obosit. Mai tarziu.