ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Ryanair (FR / RYR)

In jos 
+58
gabi-737
oldblueeyes
AIR06
Cayenne
Edi
loplo
MRares
transporter
Tila
shouriken
roger
valavia
Griff
Quebec
LeCCa
Miţă_KRP
GAC
gmc_extreme
etravel
llobregat
Boeing777-300
kayala
Virusu
Rafale
mario antonio
DouglasMD11
strainu
VIC
atr_42_500
minny
felix
Raduq
DrakulaBV
cipi_TM
Celestin
silver
malev2009
Iulius
claudiup
VicMures
kampfmaschine
adic
dc9northwest
arianne
Mengelaus
cristi_avb
Nic
mihairosioru
Thomas
gaudi
mihai
RwO
CalinCLJ
electric
andreius
metalactual
eddyz
Dylan
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 11 Mar 2010, 23:41

mihairosioru a scris:
CalinCLJ a scris:
Ar trebui sa amintim , cam multi uitam , ca din 2011 aeroporturile romanesti ar trebui sa aiba certificate Schengen pt a putea avea zboruri in acest spatiu , or , pana in prezent , conditii tehnice indeplinesc doar OTP , CLJ si TSR.

Absolut corect! Mai precis din martie 2011, sau poate chiar mai devreme pentru ca acceptarea Romaniei in Spatiul Schengen trebuie mai intai blagoslovita prin vot in Consiliul Uniunii Europene. Dar, cred ca aducerea aeroporturilor la standardele Schengen este in curtea Ministerului de Interne, mai degraba. Poate cineva care stie mai multe despre cum merge treaba la aeroporturi din acest punct de vedere ne lamureste.

Ca sa corectez informatia , cele trei mentionate VOR PUTEA indeplini criteriile certificatului Schengen . Nu stiu care e situatia la TSR , va pot spune ca la CLJ tehnic problema e realizata (avantajul aerogarilor construite in 2007-2009 ) , iar la OTP inteleg ca acum se fac modificari de flux (vezi mutarea temporara a cki desk-urilor de interne la extern) , dar nici unul din aceste trei aeroporturi NU AU CERTIFICATUL .
Sus In jos
Celestin
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 99
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/09/2009

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 12 Mar 2010, 00:44

Aveti idee cam care este LF-ul pe rutele din CND?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 12 Mar 2010, 11:31

Sigur este in jur de 80% , indiferent de perioada anului. Vara sunt curse cu LF 100%
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 12 Mar 2010, 12:25

Titlu: Air France va depune plangere impotriva concurentei irlandeze Ryanair
Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Turism/81811/Air-France-va-depune-plangere-impotriva-concurentei-irlandeze-Ryanair.html
Autor: ***
Data: 12.03.2010


Citat :
Compania aeriana Air France va depune plangere la Comisia Europeana impotriva concurentei irlandeze Ryanair, specializata in zboruri low cost, pe care o acuza ca a primit ajutoare publice ilegale, relateaza cotidianul francez Le Figaro, citat de AFP.

Potrivit Air France, ajutoarele s-au ridicat la 660 milioane euro in Europa in 2008, dintre care 35 milioane in Franta.

Plangerea ar putea fi depusa in urmatoarele saptamani, precizeaza Le Figaro, potrivit NewsIn.

Chestionat de cotidian, un purtator de cuvant al Ryanair a declarat ca grupul nu a beneficiat de ajutoare de stat si a replicat ca "Air France primeste ajutoare ilegale sub forma unor reduceri de taxe de aeroport pe rutele interne din Franta".

Nu este pentru prima oara cand Ryanair, companie in plina dezvoltare in ultimii ani, care a transportat in total 65,3 milioane de persoane in 2009, este tinta unor astfel de acuzatii.

Comisia Europeana a derulat de-a lungul anilor o serie de anchete referitoare la ajutoarele publice obtinute de Ryanair, insa in urma anchetelor, a revocat in 2008 decizia prin care obliga Ryanair sa ramburseze ajutoarele primite de la Belgia.

Compania aeriana Air France KLM a raportat pierderi operationale de 573 milioane euro in prima jumatate a anului financiar, finalizata la 30 septembrie, fata de profitul de 176 milioane euro in perioada similara din 2008.

Pentru 2010, Ryanair, cea mai mare companie low-cost europeana, si-a propus extinderea catre estul Europei, ca parte a planurilor sale de dezvoltare.

Pentru vorbitorii de lb franceza, detalii in Le Figaro :

http://www.lefigaro.fr/societes/2010/03/11/04015-20100311ARTFIG00389-air-france-veut-porter-plainte-contre-ryanair-.php

http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2010/03/11/97002-20100311FILWWW00497-ryanair-air-france-confirme-sa-plainte.php

(daca e nevoie de traduceri, pls ask Smile
Sus In jos
dc9northwest
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 90
Varsta : 33
Localizare : Geneva
Data de inscriere : 16/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 12 Mar 2010, 22:55

Mi-a placut raspunsul de curtea scolii al Ryanair:

"Ba voi primiti ajutoare ilegale". Tipic Ryanair.

De-asemenea mi s-a parut interesant ca de fapt FR nu ar avea profit daca nu ar fi sustinut de consiliile locale, desi nu ma surprinde.

Pai ma scuzati, dar orice companie ar merge bine fara a exista risc... Suspect
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptySam 13 Mar 2010, 11:34

dc9northwest a scris:
Mi-a placut raspunsul de curtea scolii al Ryanair:

"Ba voi primiti ajutoare ilegale". Tipic Ryanair.

De-asemenea mi s-a parut interesant ca de fapt FR nu ar avea profit daca nu ar fi sustinut de consiliile locale, desi nu ma surprinde.

Pai ma scuzati, dar orice companie ar merge bine fara a exista risc... Suspect

Chestia asta cu stipendiile acordate lui FR credeam ca va exploda in perioada asta de criza , dar vad ca inca le tine. Daca te uiti atent la harta lor de destinatii , cam 60-70 % din acestea sunt "in the middle of nowhere" si cred ca in felul asta se scurg zeci bune de milioane de euro de la comunitatile locale catre FR. E bine? E corect ? Cine poate spune ? De ce ei si nu altii ? De ce se fereste de adevarata concurenta pe aeroporturile principale ? ( nu doar problema taxelor e importanta , e mai impotrtanta concurenta).

Oricum , mie nu mi-au placut si nu o sa imi placa niciodata ! In ziua in care o sa "se termine" , deschid o sticla de sampanie !
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyLun 17 Mai 2010, 11:19

Titlu : Ryanair, amendata cu 3 mil. euro in Italia pentru ca si-a neglijat pasagerii in timpul crizei provocate de cenusa vulcanica
Sursa : Dailybusiness
Autor : ***
Data : 16.05.2010

Citat :
Autoritatea de aviatie civila din Italia a amendat linia aeriana Ryanair cu 3 milioane de euro din cauza unor nereguli in timpul crizei provocate de cenusa vulcanica, in timpul careia mai multi pasageri nu au primit asistenta cuvenita, conform BBC.
Conform autoritatilor italiene, un numar de cel putin 178 de pasageri nu au primit asistenta obligatorie, inclusiv alimente, lichide sau cazare, intre 17 si 22 aprilie.

Un purtator de cuvant al liniei aeriene a spus ca acuzatiile sunt "o prostie imensa", deoarece compania respecta integral reglementarile UE si chiar a primit complimente din partea autoritatilor europene pentru felul in care a administrat criza din aprilie.
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptySam 29 Mai 2010, 11:52

RyanAir deschide baza la Barcelona El Prat (BCN) cu o sumedenie de destinatii interesante. Asadar avem mai multe oportunitati de conexiuni prin Spania.
Sus In jos
cipi_TM
Membru activ
cipi_TM


Numarul mesajelor : 1409
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 04/10/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyMier 02 Iun 2010, 08:28

Titlu: Ryanair Speeds Up First Dividend As Profit Rise
Sursa: http://news.airwise.com/story/view/1275398774.html
Autor: Reuters
Data: 01.06.2010

Citat :
Ryanair Speeds Up First Dividend As Profit Rises

Irish airline Ryanair brought forward to October plans to pay its first dividend since being floated in 1997 as it swung back to a full-year profit ahead of most rivals and expected to grow earnings further this year.

Europe's biggest low-cost carrier had previously said it could end its no-dividend policy around 2013 when it will scale back growth, though some analysts have thought the comment was a move in its bargaining with Boeing over aircraft orders.

"People often listen to what Ryanair says and say this is just palaver or putting it on," deputy chief executive Michael Cawley said. "It's probably come a little bit sooner than others would have expected but notwithstanding that, it's here for real now," he said of the dividend.

Ryanair, which has a track record of striking good fleet bargains at the bottom of industry cycles, pulled out of talks with Boeing on an order for 200 aircraft last year after several warnings it would rather cut its future growth than overpay.

Ryanair expects to generate up to EUR€1 billion euros of surplus cash by the end of 2013, of which it would propose to pay EUR€500 million in a one-off dividend in October 2010 and possibly another EUR€500 million later as a dividend or share buyback.

Chief executive Michael O'Leary still kept the door ajar for a future deal with Boeing or Airbus, however, and said dividends would not become a regular feature.

"Before anybody asks silly questions like what our dividend policy will be going forward, there isn't going to be another one for at least a number of years," O'Leary told analysts.

ASH COSTS

Ryanair, which is vying with Lufthansa for the position of Europe's biggest airline by market value, has not paid dividends in the past but it has spent more than EUR€300 million on share buybacks in the past three years.

"The dividend proposal for the first time is very good news for the shareholder and a clear signal to the market that Ryanair is one of the best airlines in the sector," said Robert Czerwensky, analyst at DZ Bank in Frankfurt.

Ryanair, which last year posted its first loss in 20 years after writing down the value of its stake in former takeover target Aer Lingus, posted an adjusted net profit of EUR€319 million (USD$391 million) for the year to the end of March, before writing down another EUR€13.5 million for Aer Lingus.

Ryanair expects profit in the coming year to rise by between 10 and 15 percent excluding exceptional costs from disruptions caused by the volcanic ash cloud which drifted over European airspace from Iceland.

It estimated the ash-related costs so far at about EUR€50 million and said the disruption had upset people's appetite to book flights even though there were few airspace closures on the horizon and regulators were more relaxed about ash in the air.

Cawley said forward bookings for the summer period, which generates a big part of earnings, were looking "reasonable" but "not fantastic" and he was not expecting the European economy to return to healthy growth for at least 6 to 12 months.

Ryanair, which has some of the industry's lowest costs, has thrived in the recession, while legacy carriers and weaker low-cost airlines struggled.

British Airways last month posted a record full-year loss and its ambitions to break even next year were seen threatened by strikes, which non-unionised Ryanair has been immune from.

Cawley said however: "In a more long-term scenario we'd prefer if the economy returned to some growth and demand picked up. Ultimately we need people to travel and we need them to pay fares."
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 01 Iul 2010, 17:43

Titlu: Culmea low cost-ului: Ryanair vrea sa introduca biletul de 5 lire pentru un loc in picioare
Sursa: http://www.dailybusiness.ro/stiri-turism/culmea-low-cost-ului-ryanair-vrea-sa-introduca-biletul-de-5-lire-pentru-un-loc-in-picioare-45215
Autor: ***
Data: 01.07.2010

Citat :
Compania aeriana irlandeza Ryanair intentioneaza sa opereze zboruri pentru care sa vanda bilete de 5 lire sterline (6 euro) "cu loc in picioare", scrie The Telegraph.

Michael O'Leary, CEO-ul companiei, va prezenta propunerile conducerii companiei, printre aceastea numarandu-se si perceperea unei taxe de 1 lira pentru folosirea toaletei din avion, menita sa ii incurajeze pe pasageri sa foloseasca grupurile sanitare din aeroport.

O zona cu "scaune verticale" va fi introdusa in spatele fiecaruia dintre cele 250 de avioane ale companiei.

Ryanair va efectua testele de siguranta anul viitor. Un reprezentant al Autoritatii de Aviatie Civila a declarat insa ca planurile companiei nu corespund rigorilor sigurantei pasagerilor.

Faza cu zburatul in picioare astia chiar or sa o puna in practica...
Sus In jos
DrakulaBV
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 28/12/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 01 Iul 2010, 17:47

Nu cred ca se va permite asa ceva. In cazul unor turbulente mari nu cred ca o sa fie o scena placuta in avion.

Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 01 Iul 2010, 19:41

Chiar crezi ca nu se va permite ? Smile

Eu cred ca vor ajunge si acolo... De fapt se vrea instalarea unor scaune tip taburet de bar (mai mult sau mai putin) dar care sa permita sa bage de 2x mai multi oameni pe acelasi spatiu.

Uite niste schite, ca idee :
http://www.nrc.nl/redactie/foto/ryanair/index.html

Oricum, ideea initiala nu a fost a celor de la Ryanair, ci a chinezilor de la Spring.

Cel mai greu le va fi cu spatiul pentru bagajele de mana...
Sus In jos
Raduq
Fotograf



Numarul mesajelor : 1764
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 06/05/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 01 Iul 2010, 22:49

Oare nu v-ati dat seama pana acum ca tot ce vrea Ryanair este publicitate?
Sus In jos
felix
Fotograf
felix


Numarul mesajelor : 1009
Varsta : 31
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 12/09/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 01 Iul 2010, 22:53

Raduq a scris:
Oare nu v-ati dat seama pana acum ca tot ce vrea Ryanair este publicitate?
Ori vrea ei publicitate,sigur ca o vor avea,dar sunt in stare sa faca ce is propun....
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyJoi 01 Iul 2010, 23:11

kampfmaschine a scris:
Chiar crezi ca nu se va permite ? Smile

Eu cred ca vor ajunge si acolo... De fapt se vrea instalarea unor scaune tip taburet de bar (mai mult sau mai putin) dar care sa permita sa bage de 2x mai multi oameni pe acelasi spatiu.

Uite niste schite, ca idee :
http://www.nrc.nl/redactie/foto/ryanair/index.html

Oricum, ideea initiala nu a fost a celor de la Ryanair, ci a chinezilor de la Spring.

Cel mai greu le va fi cu spatiul pentru bagajele de mana...

Am si eu o "curiozitate", OAre cu MTOW cum o sa ramana pentru ca vorba aia si scaunele alea in picioare trag ceva la cantar si oamenii aia in plus cred ca totusi or sa fie ceva mai grei ca o papusa gonflabila sau cumva alea o sa fie locuri pentru soareci..... Sunt curios cum ar arata un A380 in cofiguratie RYR .... standard all Y merg 853 standard Ryr ar merge jumate populatia chinei...... (fara nici o urma de rasism saum alte minuni de genu)..... Publicitate.... oricat de ieftin ar fi un astfel de loc ai oricat de pe placul meu este LC eu sper sa nu bantuie Clujul pentru ca......
Sus In jos
minny
Airport Level
Airport Level
minny


Numarul mesajelor : 66
Varsta : 44
Data de inscriere : 12/04/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 02 Iul 2010, 02:25

Tocmai am zburat iarasi cu Ryan Air in WE. Pot spune ca inca is OK, dar deja unele chestii sunt putin cam enervante. Nu ai voie sa ai nici macar aparatul foto (nu SLR, am o amarata de sapuniera) separat de bagajul de mana sau gentuta cu acte. Check-in-ul online e obligatoriu. Pasagerii nu dispun de pungi de hartie pentru anumite nevoi... La bord pe langa sucuri si mancare se vand vreo 2 feluri de produse duty free, lozuri, cartele telefonice, tigari smokeless, ceasuri care nu stiu ce fac ... bai frate, te toaca, is ca picatura chinezeasca. Daca mai baga si tampeniile astea o sa iti faca viata imposibila si daca ai alternative o sa te gandesti serios inainte de a lua bilet la ei, mai ales ca nu is chiar asa ieftine toate. Prefer wizz-ul la orice ora din zi si din noapte.
Sus In jos
dc9northwest
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 90
Varsta : 33
Localizare : Geneva
Data de inscriere : 16/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 02 Iul 2010, 15:36

Pentru cine nu stie, un 737-800 este certificat pt maxim 189 de pasageri, deci nu vad cu ce i-ar ajuta pe cei de la Ryanair sa aiba astfel de locuri. De avut si mai multi pasageri intr-un singur avion nu este posibil...
Sus In jos
atr_42_500
Flight Level 400
Flight Level 400
atr_42_500


Numarul mesajelor : 1059
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/03/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 02 Iul 2010, 15:58

Mai bine ar seda pasagerii respectivi, si i-ar baga in saci, calie peste gramada. La destinatie se trezesc ei. Ar putea cobora pretul la 3 lire. Ai mai robusti vor trebui sa plateasca surplus de anestezie.
Doamne, la ce se ajunge!
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 02 Iul 2010, 21:44

dc9northwest a scris:
Pentru cine nu stie, un 737-800 este certificat pt maxim 189 de pasageri, deci nu vad cu ce i-ar ajuta pe cei de la Ryanair sa aiba astfel de locuri. De avut si mai multi pasageri intr-un singur avion nu este posibil...

Si din cate stiu eu numarul de pasageri este direct proportional cu iesirile de siguranta, acesta este si motivul pentru care a fost oprita productia lui 737-900 standarda nu ER.....
Sus In jos
VIC
Fotograf



Numarul mesajelor : 1128
Varsta : 33
Localizare : cluj-napoca
Data de inscriere : 13/03/2008

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyVin 02 Iul 2010, 23:00

RyanAir....= Retard, Retard Rolling Eyes

Cred ca ai vrut sa zici RetardAir -------- postat de un Moderator Very Happy
Sus In jos
strainu
Flight Level 300
Flight Level 300



Numarul mesajelor : 333
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/04/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyDum 04 Iul 2010, 13:31

atr_42_500 a scris:
Mai bine ar seda pasagerii respectivi, si i-ar baga in saci, calie peste gramada. La destinatie se trezesc ei. Ar putea cobora pretul la 3 lire. Ai mai robusti vor trebui sa plateasca surplus de anestezie.
Doamne, la ce se ajunge!

Există deja trasee la 2 lire cu toate taxele (dus). Vezi seria aia de filme "Why hate Ryanair" (cred că e prin partea a treia puștiul cu biletul de 2 lire)
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyDum 11 Iul 2010, 11:20

Titlu: Ryanair a transportat cu 15% mai multi pasageri in iunie
Sursa: http://www.dailybusiness.ro/stiri-turism/ryanair-a-transportat-cu-15-mai-multi-pasageri-in-iunie-45646
Autor: ***
Data: 09.07.2010

Citat :
Linia aeriana low-cost Ryanair a transportat, la nivel global, cu 15% mai multi pasageri in iunie, fata de perioada similara a anului trecut, pana la 6,71 milioane, scrie presa internationala.

In ultimele 12 luni, pana pe 30 iunie, compania aeriana a inregistrat 69,2 milioane pasageri.

Gradul de ocupare al companiei in iunie a fost de 84%, in usoara scadere fata de cel inregistrat in iunie 2009, de 85%.
Sus In jos
DouglasMD11
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 72
Varsta : 29
Localizare : Vaslui
Data de inscriere : 20/03/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyDum 11 Iul 2010, 11:36

ettyus a scris:
dc9northwest a scris:
Pentru cine nu stie, un 737-800 este certificat pt maxim 189 de pasageri, deci nu vad cu ce i-ar ajuta pe cei de la Ryanair sa aiba astfel de locuri. De avut si mai multi pasageri intr-un singur avion nu este posibil...

Si din cate stiu eu numarul de pasageri este direct proportional cu iesirile de siguranta, acesta este si motivul pentru care a fost oprita productia lui 737-900 standarda nu ER.....
Asta stiam si eu ca numarul de pasageri e proportional cu cel de iesii de urgenta ... dar o chestie pe care nu o inteleg
Boeing 767-300ER are tot atatea iesiri de urgenta cat un 737-800 adica doua langa cockpit 4 overwing si 2 in spate si poate duce 210 pasageri in configuratie de 3 clase.Tot 8 iesiri de urgenta are de exemplu si Airbus A321. Limitarea de pasageri tine oare si de marimea usilor?
Sus In jos
DouglasMD11
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 72
Varsta : 29
Localizare : Vaslui
Data de inscriere : 20/03/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyDum 11 Iul 2010, 11:40

minny a scris:
Tocmai am zburat iarasi cu Ryan Air in WE. Pot spune ca inca is OK, dar deja unele chestii sunt putin cam enervante. Nu ai voie sa ai nici macar aparatul foto (nu SLR, am o amarata de sapuniera) separat de bagajul de mana sau gentuta cu acte. Check-in-ul online e obligatoriu. Pasagerii nu dispun de pungi de hartie pentru anumite nevoi... La bord pe langa sucuri si mancare se vand vreo 2 feluri de produse duty free, lozuri, cartele telefonice, tigari smokeless, ceasuri care nu stiu ce fac ... bai frate, te toaca, is ca picatura chinezeasca. Daca mai baga si tampeniile astea o sa iti faca viata imposibila si daca ai alternative o sa te gandesti serios inainte de a lua bilet la ei, mai ales ca nu is chiar asa ieftine toate. Prefer wizz-ul la orice ora din zi si din noapte.
te toaca asa pentru ca au target... ei trebuie sa vanda un anumit numar de produse pe fiecare zbor... si daca nu isi fac targetul, li se scade din salar
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 EmptyLun 19 Iul 2010, 10:05

Titlu: Ryanair aproape de un record: Peste 7 milioane de pasageri transportati in iulie
Sursa: http://www.dailybusiness.ro/stiri-turism/ryanair-aproape-de-un-record-peste-7-milioane-de-pasageri-transportati-in-iulie-46061
Autor: ***
Data: 17.07.2010

Citat :
Compania aeriana low-cost Ryanair este la un pas de a deveni primul operator european care a transportat peste 7 milioane de pasageri intr-o luna, dupa cresterea numarului de rezervari odata cu incheierea Campionatului Mondial de Fotbal, potrivit The Telegraph.
Compania a anuntat vineri ca peste 7 milioane de pasageri si-au rezervat bilete pentru a calatori in iulie, ceea ce reprezinta un record lunar.

Perioada de vara, in special iulie si august, este cel mai bun interval pentru afacerile companiilor aeriene, in conditiile in care oamenii pleaca in vacanta in strainate.

In iulie 2009, Ryanair a transportat 6,73 milioane de pasageri.

O crestere a numarului de pasageri a inregistrat si easyJet. Desi nu a publicat inca datele pentru luna iulie, cifrele arata ca in luna iunie a transportat 4,5 milioane de pasageri, cu 10% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Ryanair (FR / RYR)   Ryanair (FR / RYR) - Pagina 4 Empty

Sus In jos
 
Ryanair (FR / RYR)
Sus 
Pagina 4 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CND-BLQ-CND cu Ryanair
» CND-PSA-CND cu Ryanair
» Ryanair To Order 300 Aircraft By Year-End
» Aeroportul Arad - 2008
» Ryanair la Sibiu

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: