| AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII | |
|
+107gmi Boeing747Fan Bravo Victor IonutBz radu.c.a LRCV mihai.balaj Skywalker GYN oztan zaco DHL mig29ovt NATO codrutz mishwall cristi_avb Catalin80 v-twin VicMures conu gica Action gopo Geo LaurentiuCC strainu petrudimoff flight danutztgv16 Richelieu attiladaniel scaramouche Bogdan747 KOSTYK69 victors 46Pilot RwO adiuss Celestin Dana CDA alinteanu GAC nbk!ll3r shouriken Boeing777-300 Apopiku Griff cata_124 mario antonio gaudi MrJack aegean Capt_Vio tepes_voda Edi roger nwzeu Thomas ovidiu51 k0b3 gabi-737 Tryby Dumitru Fabian dan guina win_oradea b707nicolae cavver Balki propellerdream LeCCa loplo Andrei lyonezul Virusu Koala Miţă_KRP lrbc mariusoctavian1 Stefan Andrej3000 liviu.dnistran Raduq vishzu raduvisitor robert24 Alex_tm Mengelaus schumi Aviatia-Romaneasca B32fly Dylan mihaiatanasie valavia Elful Zuky fly_emirates eugen arianne llobregat CalinCLJ Skylink atr_42_500 claudiup kampfmaschine laurus cipi_TM 111 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Mar 19 Iul 2011, 19:35 | |
| gasesti detalii la sectiunea Stiri din Aviatie | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Mar 26 Iul 2011, 10:20 | |
| Pista 08R/26L am vazut ca e in reparatii. Stie cineva detalii, cat dureaza, etc? Mersi |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Mar 26 Iul 2011, 10:28 | |
| - alexcoman a scris:
- Pista 08R/26L am vazut ca e in reparatii. Stie cineva detalii, cat dureaza, etc?
Mersi Practic pista se deschide pe 30 iulie dar cu siguranta ca nu va fi folosita prea des pana pe 15 august. + RWY 08R/26L CLSD A1235/11 FROM: 25 JUL 2011 07:00 TO: 30 JUL 2011 07:00 + DME 08R IOP 1001.000MHZ/CH40X U/S A1267/11 FROM: 25 JUL 2011 08:30 TO: 15 AUG 2011 00:00 EST + DME 26L IOE 989.000MHZ/CH28X U/S A1264/11 FROM: 25 JUL 2011 08:30 TO: 15 AUG 2011 00:00 EST + LOC 26L IOE 109.100MHZ U/S A1262/11 FROM: 25 JUL 2011 08:30 TO: 15 AUG 2011 00:00 EST + LOC 08R IOP 110.300MHZ U/S A1265/11 FROM: 25 JUL 2011 08:30 TO: 15 AUG 2011 00:00 EST + GP 26L 331.400MHZ U/S A1263/11 FROM: 25 JUL 2011 08:30 TO: 15 AUG 2011 00:00 EST + GP 08R 335.000MHZ U/S A1266/11 FROM: 25 JUL 2011 08:30 TO: 15 AUG 2011 00:00 EST | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Mar 26 Iul 2011, 10:40 | |
| |
|
| |
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Mar 26 Iul 2011, 12:54 | |
| cu alte cuvinte s-a deschis sezonul la unghiuri noi pe 08L :p | |
|
| |
Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Joi 28 Iul 2011, 01:00 | |
| - arianne a scris:
- Practic pista se deschide pe 30 iulie dar cu siguranta ca nu va fi folosita prea des pana pe 15 august.
Dacă lucrările la pistă se termină la data stabilită (și nu văd de ce nu), vor fi pornite și mijloacele de radionavigație tot atunci. Termenul de ”EST” (estimate) din NOTAM se folosește când durata valabilității NOTAM-ului este incertă (în cazul nostru durata este condiționată de lucrările la pistă) și, atunci când se folosește, de obicei se pune cu ”larghețe” un termen ce depășește termenul probabil de repunere/restabilire, în primul rând pentru a evita înlocuirea NOTAM-ului cu un altul ce se referă la același lucru. FAA zice: - Citat :
- Estimated (EST): If the NOTAM duration is uncertain, the approximate expiration time may be indicated by using a date/time group followed by “EST”. Any NOTAM that includes an “EST” in the time string must be cancelled or replaced before the estimated expiration time specified in the NOTAM.
Acest fapt se observă în special în cazul NOTAM-urilor care anunță defecțiuni ale mijloacelor de navigație, care (la modul general vorbind) nu se știe cât vor dura. Se dă un NOTAM asemănător cu cele postate de tine, cu valabilitatea ”EST” de câteva zile. După care, la remedierea defecțiunii (să zicem în fix 34 de minute), se revine cu un NOTAM C (cancellation) care anunță încetarea valabilității NOTAM-ului ce conținea durata ”EST”. Edi | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Joi 28 Iul 2011, 11:11 | |
| - Edi a scris:
- arianne a scris:
- Practic pista se deschide pe 30 iulie dar cu siguranta ca nu va fi folosita prea des pana pe 15 august.
Dacă lucrările la pistă se termină la data stabilită (și nu văd de ce nu), vor fi pornite și mijloacele de radionavigație tot atunci. Termenul de ”EST” (estimate) din NOTAM se folosește când durata valabilității NOTAM-ului este incertă (în cazul nostru durata este condiționată de lucrările la pistă) și, atunci când se folosește, de obicei se pune cu ”larghețe” un termen ce depășește termenul probabil de repunere/restabilire, în primul rând pentru a evita înlocuirea NOTAM-ului cu un altul ce se referă la același lucru.
FAA zice: - Citat :
- Estimated (EST): If the NOTAM duration is uncertain, the approximate expiration time may be indicated by using a date/time group followed by “EST”. Any NOTAM that includes an “EST” in the time string must be cancelled or replaced before the estimated expiration time specified in the NOTAM.
Acest fapt se observă în special în cazul NOTAM-urilor care anunță defecțiuni ale mijloacelor de navigație, care (la modul general vorbind) nu se știe cât vor dura. Se dă un NOTAM asemănător cu cele postate de tine, cu valabilitatea ”EST” de câteva zile. După care, la remedierea defecțiunii (să zicem în fix 34 de minute), se revine cu un NOTAMC (cancellation) care anunță încetarea valabilității NOTAM-ului ce conținea durata ”EST”.
Edi
N-as fi dat prea mare atentie celor trei litere de la sfarsit "EST". Mersi mult pentru lectie! | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 01 Aug 2011, 10:16 | |
| Pentru amatori (si profesionisti desigur ) s-a redeschis 08R/26L |
|
| |
Dumitru Fabian Flight Level 100
Numarul mesajelor : 125 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 01 Aug 2011, 11:17 | |
| Nu fi asa sigur, din surse "din interior" va pot spune ca 08R/26L este raschetata aproape toata, iar conform NOTAM-urilor pe 08L decolare se permite numai de la taxiway W. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 01 Aug 2011, 11:23 | |
| Din moment ce aterizeaza avioane pe deasupra mea pe 08R cred ca pot sa fiu destul de sigur |
|
| |
Dumitru Fabian Flight Level 100
Numarul mesajelor : 125 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 01 Aug 2011, 11:57 | |
| Foarte ciudat, acum am auzit si eu pe feed 08R.... | |
|
| |
tepes_voda Airport Level
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 48 Localizare : Mannheim Data de inscriere : 16/09/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 01 Aug 2011, 12:03 | |
| Deocamdata sunt in functiune ambele piste. Numai pentru 08L/26R este restrictie de decolare de pe 08L, alinierea facandu-se la TWY W. | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Vin 26 Aug 2011, 09:57 | |
| Titlu: Romanii pot efectua check-in-ul pe telefonul mobil la Aeroportul Henri Coanda Sursa: wall-street.ro Autor: Cristian Gubandru Data: 26/08/2011 - Citat :
- Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a introdus la Aeroportul International Henri Coanda o noua tehnologie care permite pasagerilor sa efectueze formalitatile de check-in cu ajutorul telefoanelor mobile sau PDA.
Primii operatori care vor pune la dispozitia pasagerilor acest serviciu sunt Air France si KLM.
Incepand cu luna aceasta, pasagerii ce calatoresc pe ruta Bucuresti-Paris sau Bucuresti-Amsterdam vor putea urca la bordul aeronavelor pe baza unui bilet electronic afisat pe telefonul mobil. Singurul document necesar este actul de identitate.
Pentru a efectua check-in-ul pe telefonul mobil, pasagerii trebuie sa aiba acces la internet pe un telefon mobil de tip smartphone. Astfel, ei vor putea efectua check-in-ul direct pe telefonul mobil, pe websitul mobile.airfrance.com sau klm.com. Dupa completarea datelor personale necesare, acestia vor primi pe email sau pe telefon, printr-un mesaj SMS sau MMS, permisul de imbarcare ce contine un cod de bare ce garanteaza autenticitatea operatiunii. Pasagerii pot efectua aceste formalitati si isi pot alege locurile in avion, incepand cu 30 ore inaintea decolarii.
Permisul de imbarcare electronic contine toate informatiile prezente pe un permis conventional (timpul de imbarcare, poarta de imbarcare, ora decolarii, locul si clasa de calatorie). Pasagerii care calatoresc cu bagaje de cala se prezinta direct la biroul de predare a bagajelor, unde codul de bare primit pe telefonul mobil este scanat.
Pe langa formalitatile de check-in, acest cod de bare faciliteaza controlul de securitate si al pasapoartelor din aeroport. Asemeni unui permis de imbarcare conventional, permisul mobil ofera acces calatorilor la toate facilitatile aeroportului, inclusiv zonele de relaxare de tip lounge si cumparaturile din duty free.
Ca si in cazul biletelor electronice, toate detaliile rezervarii pasagerilor raman accesibile in baza de date a sistemului. In eventualitatea in care telefoanele mobile ale pasagerilor se defecteaza sau raman fara baterie, acestia isi pot tipari permisul de imbarcare la un punct de autoservire special amenajat sau pot solicita acest lucru agentiei Air France-KLM.
| |
|
| |
loplo Fotograf
Numarul mesajelor : 911 Varsta : 45 Localizare : EDDK Data de inscriere : 19/01/2009
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Joi 08 Sept 2011, 19:52 | |
| - tepes_voda a scris:
- Deocamdata sunt in functiune ambele piste.
Numai pentru 08L/26R este restrictie de decolare de pe 08L, alinierea facandu-se la TWY W. Si mai nou: - Cod:
-
A1535/11 - RWY 08R/26L CLSD. 06 SEP 09:00 2011 UNTIL 10 SEP 13:00 2011. CREATED: 06 SEP 05:43 2011 Sunt curios daca mai vin la alimentat americanii in aceasta perioada cu ale lor Heavies. Cam risky TORA de 2250M de la W pentru un MD11 bine incarcat. | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Joi 08 Sept 2011, 20:47 | |
| - loplo a scris:
- tepes_voda a scris:
- Deocamdata sunt in functiune ambele piste.
Numai pentru 08L/26R este restrictie de decolare de pe 08L, alinierea facandu-se la TWY W. Si mai nou: - Cod:
-
A1535/11 - RWY 08R/26L CLSD. 06 SEP 09:00 2011 UNTIL 10 SEP 13:00 2011. CREATED: 06 SEP 05:43 2011 Sunt curios daca mai vin la alimentat americanii in aceasta perioada cu ale lor Heavies. Cam risky TORA de 2250M de la W pentru un MD11 bine incarcat. Pentru a evita aceasta restrictie se foloseste 26R, norocul face ca si vantul va coopera in urmatoarele zile. Azi a venit N123DN (B767). | |
|
| |
cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Traficul pe aeroporturile Otopeni si Baneasa ar putea creste cu 6% Lun 12 Sept 2011, 16:11 | |
| Titlu: Traficul pe aeroporturile Otopeni si Baneasa ar putea creste cu 6% Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Turism/109090/Traficul-pe-aeroporturile-Otopeni-si-Baneasa-ar-putea-creste-cu-6.html Autor: *** Data: 12.09.2011 - Citat :
- Traficul pe aeroporturile Otopeni si Baneasa ar putea creste cu 6%
Traficul pe aeroporturile Otopeni si Baneasa ar putea creste in acest an cu 6%, de la 6,98 milioane de pasageri anul trecut la 7,43 milioane pasageri, ca urmare a intrarii pe piata a operatorilor Pegasus din Turcia si Qatar Air din Emiratele Arabe Unite, transmite Mediafax.
"In primul semestru au fost inregistrati 3,12 milioane de pasageri, iar pentru intreg anul previzionam ca vom ajunge la un trafic de 7,43 milioane de pasageri, pe cele doua aeroporturi, in crestere cu 6% fata de anul trecut. Este o crestere naturala, prin dezvoltarea unor rute unde exista mai multi pasageri, dar si prin operarea a doua companii noi la Otopeni", a declarat directorul de calitate al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB), Valentin Iordache, la un forum pe tema infrastructurii aeroportuare.
Aeroporturile Henri Coanda (Otopeni) si Aurel Vlaicu (Baneasa) functioneaza sub autoritatea CNAB.
Referitor la reorganizarea aeroportului Baneasa, care va fi transformat in aerogara pentru curse de business, Iordache a spus ca planul vizeaza scaderea traficului, de la doua milioane de pasageri pe an la valoarea la care a fost proiectat, de 300.000 pasageri pe an.
"Traficul pe Baneasa este supraglomerat. Prin reconfigurare vrem sa aducem iar traficul la 300.000 de pasageri, dar la un nivel de calitatea superioara, asemanator cu London City Airport", a afirmat Iordache.
El a spus ca check-in-ul va fi realizat in maxim 15 minute, iar distanta de la avion la parcarea auto va fi parcursa de pasageri in cel mult 5 minute.
Totodata, traficul la nivelul Romaniei ar putea creste in acest an cu 10% fata de 2010, de la 10,09 milioane pasageri la 11,1 milioane pasageri, potrivit directorului comercial al aeroportului din Cluj, Gabriela Zanc, care a citat un studiu al Asociatiei Aeroporturilor din Romania.
"Previziunile pentru perioada 2011 - 2015 sunt de crestere a traficului cu 10% in fiecare an, pana la un nivel de aproximativ 16,26 milioane pasageri", a declarat Zanc.
Din traficul total, 90% este realizat de primele patru cele mai mari aeroporturi, respectiv Otopeni, Baneasa, Timisoara si Cluj.
Zanc a adaugat ca la Aeroportul Cluj-Napoca traficul ar putea creste in acest an cu 5% si pana in 2015 cu 10%, la 1,65 milioane pasageri.
In ultimii ani, aerogara a inceput un proces de dezvoltare a infrastructurii, prin constructia unui terminal nou de sosiri si a unuia de plecari, constructia unei noi piste care are ca termen de finalizare anul viitor. Totodata, autoritatile intentioneaza sa construiasca un terminal cargo, un hotel si o parcare supraetajata. | |
|
| |
cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Linia spre Aeroportul Otopeni prinde contur: Metrorex a primit doua oferte finale Lun 03 Oct 2011, 08:27 | |
| Titlu: Linia spre Aeroportul Otopeni prinde contur: Metrorex a primit doua oferte finale Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Companii/110174/Linia-spre-Aeroportul-Otopeni-prinde-contur-Metrorex-a-primit-doua-oferte-finale.html Autor: *** Data: 30.09.2011 - Citat :
- Linia spre Aeroportul Otopeni prinde contur: Metrorex a primit doua oferte finale
Metrorex a primit doua oferte finale pentru proiectarea si supervizarea lucrarilor de constructie a Magistralei VI, respectiv legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni), valoarea estimativa a contractului fiind de 60 milioane euro.
Cele doua oferte au fost depuse de consortiul PADECO (Japonia)/Oriental Consultants Ltd Japonia/METROUL SA Romania/SENECA Group International/SYSTRA (Franta) si de la asocierea Ingerop International (Franta)/Ingerosec Corporation (Japonia)/High-Point Redel (Anglia) /IPTANA Romania/SALFO (Grecia).
Initial, in prima runda a licitatiei, Metrorex a mai primit, pe langa cele doua oferte mentionate, alte trei, de la asocierile SYSTRA (Franta)/PROIECT Bucuresti, Lavalin Romania/Tractabel Engineering Romania/Louis Berger (Franta) si de la firma spaniola IDOM Ingeniera Y Consultoria.
"La sfarsitul perioadei de evaluare a ofertelor tehnice (circa o luna) si urmare avizarii de catre Agentia Guvernamentala Japoneza JICA a tuturor actiunilor realizate, Metrorex va derula negocierile cu consultantul clasat pe primul loc, in vederea perfectarii formei finale a contractului", se arata intr-un comunicat al Metrorex, citat de Mediafax.
Firma castigatoare va asigura servicii de consultanta tehnica, economica, servicii de proiectare, asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor, inclusiv monitorizarea comportarii constructiilor, instalatiilor echipamentelor si produselor pe perioada garantiei, pentru implementarea cu succes a proiectului atat din punct de vedere a duratei si termenului de realizare, cat si a incadrarii in bugetul aprobat in conditiile asigurarii standardelor de calitate.
Linia 6 de metrou va face legatura cu reteaua actuala de metrou, printr-o ramificatie la actuala linie 4, in zona statiei de metrou 1Mai, ruta plasandu-se din zona respectiva catre Piata Presei Libere de-a lungul traseului DN1, pana la Aeroportul Otopeni.
Metrorex estimeaza ca linia va deveni operationala in aproximativ cinci ani de la inceperea lucrarilor, programata pentru a doua jumatate a anului 2012 - inceputul anului 2013.
Presedintele Traian Basescu a semnat in martie, la Tokyo, acordul privind imprumutul de peste 300 milioane de euro acordat Romaniei de Guvernul nipon in vederea constructiei Magistralei VI. | |
|
| |
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Finnair va opri zborurile Helsinki - Bucuresti Lun 03 Oct 2011, 16:06 | |
| Am auzit acum la Europa FM ca Finnair va opri in aceasta luna zborurile intre Helsinki si Bucuresti, datorita faptului ca nu este profitabil. A mai auzit cineva asta? | |
|
| |
aegean Membru activ
Numarul mesajelor : 852 Varsta : 44 Localizare : LEMD Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 03 Oct 2011, 17:15 | |
| Se pare ca asa este... incepand cu 28 octombrie Finnair nu va mai efectua zboruri Helsinki-Bucuresti. Uite aici un link in legatura cu asta.
http://www.realitatea.net/finlanda-taie-legaturile-aeriene-directe-cu-romania-nu-sunt-profitabile_875925.html | |
|
| |
Thomas Membru activ
Numarul mesajelor : 913 Varsta : 59 Localizare : Göttingen Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Lun 03 Oct 2011, 21:04 | |
| - Capt_Vio a scris:
- Am auzit acum la Europa FM ca Finnair va opri in aceasta luna zborurile intre Helsinki si Bucuresti, datorita faptului ca nu este profitabil. A mai auzit cineva asta?
A se urmari forumul... - Citat :
- Thomas
MesajSubiect: Re: Finnair (AY / FIN) Sam Aug 06, 2011 10:20 am
Din orarul de iarna Finnair renunta la HEL-OTP | |
|
| |
b707nicolae Flight Level 100
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 36 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 23/04/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Mar 04 Oct 2011, 22:16 | |
| Am trecut pe DN1 si era parcat un 767-300 Delta cu winglet, cam prin zona unde parcheaza DHL.. Si mai era si inca ceva mare (dar nu am reusit sa imi dau seama ce), se vedea doar o coada alba. Putea sa fie un A300, sau ceva.. Stie cineva ceva de ele? | |
|
| |
MrJack Airport Level
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 42 Localizare : Bucureşti Data de inscriere : 11/04/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Dum 23 Oct 2011, 22:17 | |
| Am si eu o intrebare.
Am inteles ca pe aeroportul OTP este o aeronava veche cu 2 elice, pozitionata intre doua masini, undeva aproape de terminal.
Stie cineva ce fel de aeronava este?
Multumesc anticipat | |
|
| |
gaudi Membru activ
Numarul mesajelor : 1152 Varsta : 46 Localizare : Ploiesti / Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2008
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Vin 28 Oct 2011, 14:25 | |
| Titlu: Otopeni Live, cu trupa vocal-instrumentală “Turnul de Control Sursa: www.tedoo.ro Autor: Brăduț "Brad" Florescu Data: 28.10.2011 - Citat :
- Când l-am văzut pe Cristian Oprescu, mi-am adus aminte de anii pe care i-am petrecut în radio. Omul din faţa mea nu arăta ca vocea din turnul de control, acea voce metalică, impersonală, expeditivă şi agasant de profesională. Cu părul lung, cârlionţat, blugi rupţi, cercel în ureche şi un zâmbet instalat permanent în colţul gurii, controlorul de la Otopeni se afişa ca un artist. Cât am urcat cu liftul până la etajul 9, mi-a povestit despre cursurile de fotografie pe care le urmează în timpul liber şi mi-a pus eterna întrebare: Nikon sau Canon?
Articolul complet aici | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Joi 17 Noi 2011, 08:05 | |
| D-ATUE TUIfly - DB Zug zum Flug era ieri seara (h 23) parcat pe OTP. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII Joi 17 Noi 2011, 08:18 | |
| - kampfmaschine a scris:
- D-ATUE TUIfly - DB Zug zum Flug era ieri seara (h 23) parcat pe OTP.
e venit de luni de la ora 15... nu stiu cu ce ocazie |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII | |
| |
|
| |
| AEROPORTUL HENRI COANDA/OTOPENI - STIRI - DISCUTII | |
|