09.11.2009
CPH-MUC, 06:45, zbor Lufthansa operat de catre Scandinavian Airlines.
Ziarul a fost grats. Pe cafea am dat 3 Euro.
Cand am decolat era noapte. Acum incepe sa se faca ziua.
Aterizam la Munchen la ora 08:20. SAS a inceput sa isi creeze o imagine de
companie punctuala. Capitanul a anuntat " vom ateriza la Munchen ca de obicei la timp".
La Munchen ploua.
Parcam pe platforma rezervata Lufthansa si Star Alliance.
Vreme nasoala pt. spotting
Aeronava cu care am zburat eu CPH-MUC.
Au fost in jur de 30 de pasageri. Foarte slab. Load Factor in jur de 25%.
In drum spre poarta de imbarcare pt. zborul LH MUC-CLJ
Ajung acolo. Pasageri...... in jur de 35. La o aeronava cu 70 de locuri insemnand LF de 50%.
Terminalul arata foarte bine. Frumos, curat, magazine...dar nu am avut eu timp de plimbari prin aeroport pt. ca urma imbarcarea.
Totusi am reusit sa fac cateva poze
Transportul pana la aeronava se face cu autobuzul
Poze facute din auotobuz
Asta e Dash8-Q400 apartinand Augsburg Airways cu care urma sa zburam
D-ADHD. Dar din cauza unei defectiuni tehnice nu putem sa zburam cu el, asa ca ne duc inapoi in terminal pana gasesc alta aeronava.
Eu in gandul meu .... "mama lor de Dash-uri".
Dar ma calmez repede pentru ca Lufthansa e o companie mare si poate sa inlocuiasca aeronava defecta cu un CRJ 200, 700, 900 sau un Jumbolino BaE146.
Alte poze din autobuz
Poze facute din terminal, in timp ce asteptam sa fie inlocuita aeronava defecta.
PrivatAir
Ne anunta ca ne asteapta alta aeronava si ne urcam din nou in autobuz.
Poze facute in drum spre platforma.
Urmeaza sa zburam tot cu Dash8,
D-ADHE Eu nu am zburat cu Dash niciodata, asa ca o sa fie premiera.
Decolam cu o intarziere de 40min. Ruta de zbor Munchen-Viena-Budapesta-Cluj.
Trecem peste Muntii Alpi.
Meniul: sandwich cu sunca sau cu branza, o ciocolata, cafea sau ceai, ceva de baut (eu am ales bere). Ziare germane dar si Evenimentul Zilei.
Ne apropiem de CLJ. Venim din directia 26 (adica peste oras).
Aterizam la Cluj dupa 2 ore de zbor
Ma uit pe platforma sa vad Tarom, Wizzair, Carpatair, Malev, Blueair, companiile straine care efectueaza zboruri charter etc.
Nimic. Singura aeronava care era la Cluj in momentul acela era Postasul
Aeroportul nou arata foarte bine. Nu am mai zburat aici de 5 ani pe atunci era doar terminalul vechi.
Trec de Politia De Frontiera care ne astepta cu mastile pe fata, ca sa nu se imbolnaveasca de Gripa Porcina.
Sunt 3 benzi de bagaje la Cluj. Arata foarte bine.
O ultima privire prin geam spre platforma neasteptat de goala
M-a asteptat la aeroport cumnatul meu.
Am pornit cu masina: Apahida - Gherla - Dej - Beclean - Bistrita. Doua ore printr-o ploaie mocaneasca, banere electorale, fabrici, betoane, furnale, conducte, cabluri, rugina, etc.
Romania sau mai bine zis natura e frumoasa, dar constructiile facute la intamplare sau lasate in paragina o fac sa arate ca dracu.
Drumul ( E60?) e nou nout. Asfaltat, trasat cu indicatoare noi. Nu mai vezi carute pe drum, nu iti mai strici masina prin gropi. E o placere sa conduci pe un asemenea drum.