| Cluj - Napoca - 2005 | |
|
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitato Vizitator
| Subiect: Cluj - Napoca - 2005 Joi 14 Mai 2009, 09:53 | |
| |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Joi 14 Mai 2009, 13:52 | |
| foarte faine pozele! tin minte mitingu asta... asa cam in ceata, ca plecasem din alba la 7 dimineata cu ocazie incolo direct de la un chef, si eram cam montat ... am stat in public si de acolo am mers pe aeordrom la dezmir, unde am bagat o dregere cu pailotii de la AR | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Joi 14 Mai 2009, 14:10 | |
| Gasesc pozele foarte interesante, mai ales cu ATRul, si descrirea amanuntita a bordului, in sfarsit vad si eu de unde se manevreaza roata de bot . Ma mir ca le-ai tinut pana acum la naftalina... | |
|
| |
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Joi 14 Mai 2009, 15:16 | |
| Ah, totale detaliile de cockpit! Exact cum imi plac mie! Se poate observa o presiune de 1011hpa, 24'C temperatura ext, aeronava alimentata cu 850kg combustibil, radio com.1 activ pe frecventa turnului si standby pe Approach, sistemul electric conectat pe sursa de sol, si frana elicei no.2 cuplata - inseamna ca urma probabil pornirea motorului 2 in modul Hotel! Ce-mi plac detaliile... | |
|
| |
VIC Fotograf
Numarul mesajelor : 1128 Varsta : 33 Localizare : cluj-napoca Data de inscriere : 13/03/2008
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Vin 05 Feb 2010, 17:39 | |
| mai are cineva de pe forum cumva poze de la mitingu din 2005 de la cluj? sau cel putin poze cu lotu vechi de extra | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Sam 06 Feb 2010, 13:27 | |
| | |
|
| |
VIC Fotograf
Numarul mesajelor : 1128 Varsta : 33 Localizare : cluj-napoca Data de inscriere : 13/03/2008
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Sam 06 Feb 2010, 19:55 | |
| hehe faine! astea is din 2007 atunci au fost 5 extra la cluj si a batut vantu ala de-mi zburau plombele din gura | |
|
| |
cristydev Airport Level
Numarul mesajelor : 6 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: ... Dum 07 Feb 2010, 14:25 | |
| Am si eu o intrebare ... am vazut intr`o poza de mai sus ca roata de bot se roteste dintr`un maner ... eu stiam ca se roteste din paloniere ... ma insel eu? | |
|
| |
46Pilot Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/01/2009
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Dum 07 Feb 2010, 15:33 | |
| - cristydev a scris:
- Am si eu o intrebare ... am vazut intr`o poza de mai sus ca roata de bot se roteste dintr`un maner ... eu stiam ca se roteste din paloniere ... ma insel eu?
Nu, nu te inseli, doar ca din paloniere se manevreaza pe sol aeronavele din categoria General Aviation. | |
|
| |
mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Dum 07 Feb 2010, 18:28 | |
| Eu nu sunt pilot si nu ma pricep, dar am inteles ca aeronavele mari de transport se vireaza cu ajutorul unei manivele sau volan mic, nu numai din paloniere. ATR-ul fiind din categoria asta, probabil ca nu greseste Octavian. | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 Dum 07 Feb 2010, 18:41 | |
| Corect, toate avioanele comerciale au genul asta de maner (mai exact tiller in engleza), asta desi intr-o anumita masura roata de bot poate fi controlata si cu pedalele pe unele avioane. Lucrul asta serveste in special la decolare si aterizare, la viteze medii, inainte ca (virgula) carma sa devina utila, sau, la aterizare, dupa ce si-a pierdut utilitatea. De pe forumul A.net: - Starlionblue a scris:
- It's about using different methods for different phases. During taxi, when speeds are low and you often need big deflections, the tiller is used. During take-off, you only need small deflections (except on those pesky curved runways) and you need both hands for yoke/stick and throttles.
Discutia in intregime pe tema asta AICI. | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Cluj - Napoca - 2005 | |
| |
|
| |
| Cluj - Napoca - 2005 | |
|