ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 1 MAI la spotting si plaja.

In jos 
+4
gabi-737
Voicu
hayabusa
Cayenne
8 participanți
AutorMesaj
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 00:57

Trebuia sa fi plecat la tara de 1 mai, dar de dimineata cand m-am trezit am observat ca eram singur, pe semne ca ai mei plecasera si iar am fost uitat acasa sub pretextul ca "Dormeai prea bine ca sa te mai trezim!"
Am mancat in graba si am taiat-o spre Otopeni conform traditiei proprii de 2 ani incoace. Nu stiam unde aveam sa ma duc mai exact, decat ca vroiam sa pozez avioane. La ora 10:30 ajung in orasul Otopeni, dar nu stiam exact unde sa ma duc. Intentionam sa ma duc la locul de spotting de la pistele 26L/R ca nu fusesem niciodata.
Ma indrept catre Tunari, ies din Otopeni si merg paralel cu pista 8R. In jurul meu doar culturi agricole si nimic altceva, parea un peisaj rupt din statul Alabama. In stanga mea se vedea foarte bine aeroportul iar avioanele decolau din 2 in 2 minute. Conform spuselor pe forum, in zona pistelor 26 se ajunge prin Tunari pe un drumulet de tara ingust. Urma sa ma duc intr-acolo cand aud motoarele turate la maxim ale unui MD-83 apartinand Alitalia. Fix in dreptul meu avionul executa o miscare destul de neortodoxa la decolare ridicand brusc botul, crezand ca va lovi cu coada pista. Se ridica intr-un unghi mare lasand in urma 2 dare de fum lungi de cativa zeci de metri. In ciuda unghiului in care executa ascensiunea incepu sa vireze stanga. Nu-mi venea sa cred in ce pozitie vedeam acel Alitalia. Ma asteptam sa isi piarda din clipa in clipa portanta.
Nu am mai rezistat...ma comportam ca un copil care vede pentru prima oara un avion decoland de aproape. Am lasat naibii drumul spre Tunari si am luat-o pe camp catre aeroport. Mi-am dat jos tricoul, era o caldura de neinchipuit pentru un 1 mai iar acesta mai avea putin si se dizolva pe mine. Imediat dupa, roiuri, familii si triburi de musculite s-au pus pe petrecut vreun botez sau nunta, cred eu ca erau ale naibii de multe, pe spatele meu...mai ales pe ceafa.

1 MAI la spotting si plaja. Untitl11

1 MAI la spotting si plaja. P4240010

Mergeam pe un drumulet neumblat de ceva timp ca incet incet pe cat ma aporpiam de aeroport incepea sa dispara sub vegetatia numeroasa de pe camp. Am ajuns la un raulet cu un debit destul de redus dar cam adanc pentru al traversa cu bicicleta si a trebuie sa il ocolesc cumva...stiam ca era un pod, dar tocmai in Tunari...am mers paralel cu cursul raului pana la urmatoare decolare. cea a unui Rom-BAC 111 care ma inebunit si mai rau, moment in care am sarit in apa si am traversat-o. NU aveam sa imi pierd toata ziua cautand sa traversez un prapadit de rau...
Se vedeau cladiri si antene pe langa aerport, imprejmuite cu indicatoare de avertizare si sarma ghimpata pozitionata haotic. Mi-am scos binoclul din ghiozdan si am cautat urme de activitate...nimic. Erau 4 posturi de paza si toate libere si lasate prada ruginii...(Era 1 mai.)
Am mers fluierand Metalica pana am ajuns la gardul aeroportului...langa o padurice ghimpoasa si deasa...un soi de boschetei mai mari din care se auzeau fosnituri si pitigaieli de la fel de fel de pasari si pasarici.
Imi scot orarul cu decolari...aparatul foto si...binoclul, imi dau branci la bicicleta in iarba si ma uit la ceas. Perfect! Urma sa decoleze o cursa Austrian si...ghiciti ce, aceasta era in capatul pistei 8R asteptand permisiunea de decolare.

1 MAI la spotting si plaja. Img_0712

1 MAI la spotting si plaja. P4240032

1 MAI la spotting si plaja. P4240011

Spre dezamagirea mea s-a ridicat foarte repede, pana sa ajunga in dreptul meu, dar totul a fost ok.
Datorita faptului ca eram la 2 m de gardul aeroportului, nu aveam vizibilitate decat la 10 m in lungul gardului...apoi nimic. Nu ma asteptam ca "tovarasii" mei din Logan sa patruleze pe acolo, dar s-au straduit si in cele din urma au aparut tocmai cand ma uitam pe display-ul aparatului sa vad cum a iesit captura...i-am vazut pe acestia cam tarziu asa ca nu prea am avut ce sa fac cu aparatul si...l-am bagat in pantalonii mei de Hula-hula...zambind prosteste la Loganul care a oprit in dreptul meu.(Noroc ca aveam plasa pe interiorul pantalonilor si nu mi-a cazut scula pe crac...)
O tanti blonda cu chipiu sifonat pe cap deshide geamul si zambind ma intreaba:
-Ce faci papusa aici?
-Poi, nimic.
-Bine! Nu mai face nimic pe aici, ca te vad cei din turn (Oare Suspect ?) si nu vrem sa se cheme politia.
-...
-Asa ca fa-ti nimicul putin mai incolo ca sa nu avem probleme nici noi nici tu. Ok? (Si mi-a zambit.) Suspect
In cea mai mare graba mi-am luat catrafusele si m-am tirat mormaind ceva doar de mine inteles...

1 MAI la spotting si plaja. P4240012

La volanul masinii se afla un tip tinerel care radea de mama focului cu capul sprijinit de volan...si privirea in pedale! Suspect nu stiu de ce, dar eu cred ca se aflau pentru o mica cercetare in 2 la capatul pistei in plin camp feriti de forfota din capatul opus al aeroportului. I love you I love you
Imi era prea cald si nu aveam la mine "carburant" decat o cutie de Cola 0.33 luata de la benzinaria din Baneasa.
Am decis sa ma duc la locul clasic de spotting. Pe drum am vazut baza militara si ceva actiune pe acolo...un PUMA 330 stand in loc la mica altitudine si un C-130 Hercules care tocmai isi incalzea motoarele de curand pornite. Am plecat lasand in spate o superba imagine cu cele 2 aeronave A310 ale TAROM-ului aflate in tremurul caldurii de ora 12:00.

1 MAI la spotting si plaja. P4240013

Dupa 3 sferturi de ora ma aflam langa WaterPark la prajit sub soare, asteptand avioanele ce nu au intarziat sa apara.
Prima captura a fost un Airbus A319-112 venind de la Zurich apartinand SWISS.

1 MAI la spotting si plaja. P4240014

A urmat un SAS...

1 MAI la spotting si plaja. P4240015

KLM Boeing 737-800

1 MAI la spotting si plaja. P4240016

A320-200 British Airways

1 MAI la spotting si plaja. Img_0710

1 MAI la spotting si plaja. Img_0711

Embraer (Nu prea sunt cunoscator al acestui model...deci nu stiu prea multe tongue ) LOT

1 MAI la spotting si plaja. P4240017

Boeing 737 Lufthansa

1 MAI la spotting si plaja. P4240018

Cred ca este un A320 de la AirFrance, nu mai retin... What a Face

1 MAI la spotting si plaja. P4240019

A319 CSA in rest lapsus. tongue

1 MAI la spotting si plaja. P4240020

A318 TAROM venind de undeva de prin "Nemtania"...

1 MAI la spotting si plaja. P4240022

YR-ATE ATR 42-500 TAROM cheers

1 MAI la spotting si plaja. P4240023

Boeing 737-8Q8 MALEV "Big one". Shocked

1 MAI la spotting si plaja. P4240024

British Airways A319-131 G-EUOH

1 MAI la spotting si plaja. P4240025

Alt A318 de la TAROM se intoarce acasa cheers

1 MAI la spotting si plaja. P4240026

1 MAI la spotting si plaja. De10

Asa cum a spus si Nic cerul era superb...norii erau densi si pufosi sub forma de ciupercute, ce pareau ca provin de la explozii nucleare...(Sper sa nu Rolling Eyes )!

1 MAI la spotting si plaja. Sky_by10

Un Boeing...737

1 MAI la spotting si plaja. P4240027

si alti nori Shocked

1 MAI la spotting si plaja. Sunshi10

A320 Lufthansa

1 MAI la spotting si plaja. P4240028

Poza facuta mai mult pentru peisaj...un desktop eventual.

1 MAI la spotting si plaja. Img_0810

A320 ClikAir...poza este un pic mai ciudata deoarece pe parcursul zilei m-am tot jucat la Brightness-ul aparatului foto iar acestui avion am vrut sa ii fac o poza pe cand se afla intr-un plan mai indepartat, ceea ce am si facut...dar timpul de expunere fiind prea mare, datorita Brightness-ului, urmatoarea poza am facut-o cand deja acesta trecuse pe deasupra mea...si in graba de al incadra...nici eu nu stiu cum m-am rasucit dar intr-un final l-am prins...Chiar imi place cum a iesit:

1 MAI la spotting si plaja. P4240029

KLM 737-800 cu tot cu Winglets Smile

1 MAI la spotting si plaja. P4240030

Si in cele din urma, un superb Airbus 320-xxx de la Austrian:

1 MAI la spotting si plaja. P4240031

1 MAI la spotting si plaja. P4240034

1 MAI la spotting si plaja. P4240035

...si asa am finalizat acest 1 mai din 2008. Abea astept urmatoarea iesire la spotting in care sper sa fim cat mai multi! lol!
Sus In jos
hayabusa
Membru activ
hayabusa


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 40
Localizare : Lost Haven - Oradea
Data de inscriere : 30/03/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 10:08

Faina zi ai avut si u, si ai reusit sa ii deranjezi la tinerelul ala placerea de a conduce un Logan. Laughing
Sus In jos
Voicu
Moderator
Voicu


Numarul mesajelor : 2513
Varsta : 61
Localizare : Arad - ARW - LRAR
Data de inscriere : 28/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 13:16

mistoo zi ai avut de 1 Mai...si cu rezultate " in munca " . Felicitari !
Sus In jos
gabi-737
Membru activ
gabi-737


Numarul mesajelor : 4453
Varsta : 47
Localizare : Oradea
Data de inscriere : 26/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 13:33

Frumos mod de a petrece 1Mai, va invidiez pe voi "capitalistii", aveti un aeroport mare in care aveti ce poza, fara a va plictisi. cheers
O mica eroare ai facut totusi: AUA a venit cu A321 in ultima poza, nu cu 320, un avion fain, ce aduce mult cu 757.
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 14:31

Uf, asa e! Am observat ca este mai lung, dar chiar nu aveam unde sa ma interesez....exista cumva la A321 si modelul 111 (A321-111)? study
Sus In jos
gabi-737
Membru activ
gabi-737


Numarul mesajelor : 4453
Varsta : 47
Localizare : Oradea
Data de inscriere : 26/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 15:05

Da, sigur exista si 111, dar tu l-ai pozat pe OE-LBE care e A321-211, numit "Wachau".

AUA are 3 A321-111 : OE-LBA, B, C;
si 3 A321-211 : OE-LBD, E, F.

A321 e singurul din familia A32X care are pe eleroane sau flapsuri chestiile alea subtiri in plus de alea mari pe care le are orice avion pe aripa. Cine cunoaste termenii aviatici exacti sa ma lamureasca cum se numesc.
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 15:23

Te referi cumva la suprafetele de hipersustentatie?
Sus In jos
gabi-737
Membru activ
gabi-737


Numarul mesajelor : 4453
Varsta : 47
Localizare : Oradea
Data de inscriere : 26/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 16:02

Nu stiu cum sa ma exprim ca nu cunosc termenii aviatici prea bine, o sa incerc sa spun ce stiu:
Aripa are flapsuri care se sprijina la 321 pe 3 "chestii" carora nu le stiu denumirea.
Intre acele 3 suporturi pe flapsuri mai exsista 4 mici iesituri care numai la A321 am vazut.
1 MAI la spotting si plaja. Aripa_10
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 21:50

Am prins ideea! Eh, ma bucur ca am prins tocmai avionul ala! Wink
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyDum 04 Mai 2008, 23:27

Se numesc cutite aerodinamice.
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyLun 05 Mai 2008, 12:10

Aaa acum am inteles la ce te refereai! Deci despre acele "cutite aerodinamice"...nu prea vad eu rolul lor in aerodinamica, poate ma faceti sa inteleg. Eu stiu ca acelea se numesc Compensatoare de efort, si ajuta la coborarea flapsurilor, mentinandu-le coborate in momentul solicitarii lor la viteze mari (in momentul franarii), fara a suprasolicita pistoanele hidraulice din flapsuri prea mult. tongue
Sus In jos
RATus
Administrator
RATus


Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 40
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 29/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyLun 05 Mai 2008, 14:11

Sunt mai multi termeni intelesi gresit aici...

Cutitele aerodinamice sunt niste suprafete "taioase" drepte care de obicei traverseaza latimea aripii sau lungimea fuselajului si sunt puse acolo pentru a dirjia aerul pe suprafetele pe care sunt amplasate. Cele mai evidente sunt pe aripa de MIG-21 sau pe fuselajul avionului de remorcaj PZL-104 wilga. In mod normal suprafetele portante functioneaza (tin in aer avionul ca sa zic asa) datorita diferentei de presiune dintre extrados (partea de sus a aripii ) si intrados (jos). Daca aripa are o anumita forma ( de obicei sageata , dar cam orice forma are fenomenul asta mai mult sau mai putin pronuntat) aerul tinde sa se "scurga" catre varfurile aripii si se pierde mult din diferenta aceea de presiuni, deci scade portanta. Si atunci se pun cutitele aerodinamice care nu lasa aerul sa curga spre margini si il dirijeaza in directia dorita pentru efectele dorite. La fel se procedeaza cand pe Fuselaj sau in alte zone alea aeronavei se doreste un flux anume de aer. Sunt si alte dispozitive echivalente cutitelor aerodinaice denumite dupa amplasarea lor, cum ar fi fuzeele care usnt la capatul aripii, f evidente la planorul is-28-b2 (capetele rosii ale aripii ) . Deci cam astea sunt cutitele aerodinamice.


Compensatorul de efort este o suprafata mobila controlabila de pilot sau controlata automat care se afla pe o alta suprafata mobila a avionului. Mai clar: daca ai un avion mare sau care se misca rapid, din cauza ca aerul apasa tare pe comenzile avionului ai nevoie de un "pic de ajutor" ca sa misti comenzile alea, si atunci se pun pe ele alte comenzi mai mici care datorita actiunii aerului pe ele iti fac mai comoda miscarea comenzilor mai mari. (se poate merge mai departe cu explicatia aici dar numai daca cere careva Smile ).

Cat despre elementele de pe aripa de care vorbea Gabi cred ca au rol dual, de cutit aerodinamic si de "balamale" pentru flpsuri si adapost pentru treburile hidraulice de pe acolo Smile. Dar nu stunt sigur.. asta zic asa din instinct.
Sus In jos
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyLun 05 Mai 2008, 21:39

Super report Cayenne. Pozele sunt frumoase si imi place cum ai povestit in detaliu. Parea foarte cald. Mersi mult de trip report. Abea astept sa vad si altele. Cit ai stat acolo pina la urma?


Cayenne a scris:
... Urma sa ma duc intr-acolo cand aud motoarele turate la maxim ale unui MD-83 apartinand Alitalia. Fix in dreptul meu avionul executa o miscare destul de neortodoxa la decolare ridicand brusc botul, crezand ca va lovi cu coada pista. Se ridica intr-un unghi mare lasand in urma 2 dare de fum lungi de cativa zeci de metri. In ciuda unghiului in care executa ascensiunea incepu sa vireze stanga. Nu-mi venea sa cred in ce pozitie vedeam acel Alitalia. Ma asteptam sa isi piarda din clipa in clipa portanta...


"Climb performace" are mult de a face cu greutatea avionului (pasageri, cargo, combustibil, etc) si bineinteles conditiile meteorologice. Am vazut si eu avioane care aveau un unghi de urcare destul de neobijnuit. Sincer sa-ti zic, avioanele MD-83, par ca se catara mai abrubt doar ca sunt foarte lungi. De multe ori ma pacalesc cind vad un "American MD" pe aici pe la noi.

Mersi mult din nou.

Vio
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyLun 05 Mai 2008, 23:29

Explicatiile tale sunt corecte, RATus. Doar ca, de fapt, cutitele aerodinamice sunt plasate pe extrados, nu pe intrados. Acolo apare fenomenul de desprindere a fileurilor de aer. Cred ca m-am hazardat sa le indic ca fiind cutite aerodinamice; tu ai intuit corect: sunt niste carenaje pt hidraulica de actionare a flapsurilor. Au, desigur, si un rol de regularizare a curgerii aerodinamice, dar este un rol relativ minor si cu totul secundar.

Hmm.... fuzee zici... Mie mi-e familiara denumirea de bord marginal - vezi aripa de la A-10 Thunderbolt.

Cat despre compensatoare, ele sunt de 2 feluri, cum ai zis si tu: trimere si autocompensatoare. Trimerul este actionat de pilot (la MiG-ul 21 el este comandat prin intermediul unui dispozitiv de actionare care arata ca o frana de bicicleta, situat pe mansa), iar autocompensatorul functioneaza automat - ex: la bracarea unei suprafete de comanda, autocompensatorul se va braca in sens opus, reducand astfel efortul la mansa/palonier.
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
metalactual
Membru activ
metalactual


Numarul mesajelor : 538
Varsta : 56
Localizare : Buc.
Data de inscriere : 19/02/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyMar 06 Mai 2008, 21:25

Ce limbaj "obscen" folositi aici.... Shocked .

Posibil sa fie chiar pasarea cu care am zburat acum 4 ani la Varsovia. Tare dragut.
Thx Cayenne !


1 MAI la spotting si plaja. P4240010

Interesanta sedinta, nu te-a durut gatul, sa stai cu el asa in sus Very Happy ?
Frumos.
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyMier 07 Mai 2008, 18:32

Am plecat de acasa la ora 9:00, la 10:15 in orasul Otopeni, am mers mai "lejereanu"...si am stat pana seara la ora 18:00.
Multumesc pentru lamurire, privind CUTITELE AERODINAMICE. tongue
Glad ca ti-am prins LOT-ul tongue
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. EmptyVin 09 Mai 2008, 22:30

Mai aveam cateva poze interesante sa va arat, pe care am uitat sa le postez, dar pe care vi le-am promis ca le voi posta!

An-2 care a efectuat de langa calea ferata o decolare in aprox. 150m Shocked
1 MAI la spotting si plaja. 08050110
1 MAI la spotting si plaja. 08050111
Pilot veteran cred, efectua cu "baba batrana" niste viraje stranse la rasul copacilor, de-i dardaia celulita pe jambe.
Nu credeam ca An-2ul este in stare de asemenea performante. Stiu doar cand la show-rile aeriene arunca parasutisti si ii lua cca. 30 min sa ajunga la altitudinea de lansare a acestora...ascensiune facuta in jurul aeroportului...
1 MAI la spotting si plaja. 08050112
1 MAI la spotting si plaja. 08050113
1 MAI la spotting si plaja. 08050114

Un Saab la aterizare pe (hotel) 8L Very Happy

1 MAI la spotting si plaja. 08050115
Si in final, ATC Tower care este inca in faza de face lift:
1 MAI la spotting si plaja. 08050116
Sus In jos
Continut sponsorizat





1 MAI la spotting si plaja. Empty
MesajSubiect: Re: 1 MAI la spotting si plaja.   1 MAI la spotting si plaja. Empty

Sus In jos
 
1 MAI la spotting si plaja.
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Ianuarie pe plaja - Maldive - multe poze
» Plajă la 1500 ft
» pe plaja la olimp
» Zboruri cu elicopterul direct de pe plaja
» Spotting pe OTP in 4

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Trip Reports-
Mergi direct la: