ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent

In jos 
+21
mihaiatanasie
YR-197
arianne
JAMS
grassone
GYN
Dylan
RoNIN_731
ovidiu51
neagu_laurentiu
lancer_two_one
Edi
horia
VIC
vishzu
Mengelaus
propellerdream
eugen
grek
Virusu
Antoniu
25 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: BAC   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyMar 24 Feb 2009, 00:26

Antoniu a scris:
Lancer_two_one, prea complicat nume.

1. In poza cu trecerea la joasa inaltime a BAC-ului nu disting clar inmatricularea avionului. Pe bot pare a fi D, deasupra motorului pot vedea BC si ceva neclar, parca nu neaparat D. Puteti va rog sa precizati inmatricularea?
--Este BCC
In imaginea cu trecerea la joasa inaltime avem cu certitudine un BAC seria 500. YR-BCC a fost un BAC seria 400, atentie la motoare. Dupa caractere poate fi YR-BCO.
Sus In jos
grek
Flight Level 100
Flight Level 100
grek


Numarul mesajelor : 122
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/08/2008

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyMar 24 Feb 2009, 10:15

Antoniu a scris:
Grek-ule, exista un ordun al ministrului Apararii Nationale, de precizat al romaniei, care specifica faptul ca nu se va da spre casare nici o aeronava decat cu acordul Muzeului Aviatiei. Din cate stiu se respecta, dar muzeul nu vrea sa se incarce cu inventar de patrimoniu. Atat.
Cei de la muzeu habar nu aveau de soarta acelui IL 14. S-au trezit la aproape un an dupa ce a fost tocat. Din pacate aceeasi soarta o vor avea si BAC-urile, care incet, incet dispar. Tocmai a fost taiat unul dintre ele pe Otopeni acum cateva saptamani. Am inteles ca era unul din cele fabricate in Romania. Am filmele de la ciopartirea lui, dar cred ca sunt prea horror pentru iubitorii de aviatie ca sa fie postate.
E ciudat de ce nu se face nici un demers pentru revendicarea ultimelor Li 2-uri. In cativa ani e posibil sa se aleaga praful de ele.
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyMar 24 Feb 2009, 10:30

grek a scris:

E ciudat de ce nu se face nici un demers pentru revendicarea ultimelor Li 2-uri. In cativa ani e posibil sa se aleaga praful de ele.

cel de la faget cred ca ar trebui luat in atentie, mai ales ca are bordul intact, si e mai susceptibil sa fie praf in urmatorii ani. din ce am vorbit cu o doamna acolo, cica e in proprietatea familiei lor avionul... deci no comment. daca bine tin minte, mi se pare ca, scaunele din fostul barulet ar fi originale din avion. dar de asta nu mai sunt sigur
cel de la buzias, macar e mai ingrijit, dar nu mai are gram de original in interior...
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyMar 24 Feb 2009, 22:11

Citat :
Grek-ule, exista un ordun al ministrului Apararii Nationale, de precizat al romaniei, care specifica faptul ca nu se va da spre casare nici o aeronava decat cu acordul Muzeului Aviatiei. Din cate stiu se respecta, dar muzeul nu vrea sa se incarce cu inventar de patrimoniu. Atat.

Cat de SIGUR sunteti de cele afirmate?....
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 219
Varsta : 79
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyJoi 26 Feb 2009, 07:20

Mai mult ca sigur!
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyJoi 26 Feb 2009, 18:33

Domnule Antoniu, data fiind reputatia dumneavoastra si faptul ca sunteti un nume cu greutate in lumea aeronauticii, sunt absolut SIGUR de faptul ca este imperios necesar sa va informati mai bine cu privire la subiectul la care ati facut referire si sa evitati pe viitor sa faceti afirmatii hazardate. Afirmatiile hazardate sunt de acceptat din partea unor persoane cu o pregatire si cunostinte de specialitate limitate si care - de multe ori - vorbesc doar pentru a se afla in treaba. Dumneavoastra - sunt SIGUR - nu va incadrati in acest tipar.

Si, in plus, daca sunteti atat de SIGUR de cele pe care le-ati afirmat, cum se face ca Muzeul Aviatiei are in planul pe anul in curs aducerea la sediul din Bucuresti a nu mai putin de 10 (zece) aeronave??? Aeronavele se afla in momentul de fata in stocare, pe diverse foste baze aeriene din tara; desigur, este redundant sa mai mentionez ca ele vor intra in patrimoniul muzeului...
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
grek
Flight Level 100
Flight Level 100
grek


Numarul mesajelor : 122
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/08/2008

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyVin 27 Feb 2009, 09:32

RoNIN_731 a scris:
Muzeul Aviatiei are in planul pe anul in curs aducerea la sediul din Bucuresti a nu mai putin de 10 (zece) aeronave??? Aeronavele se afla in momentul de fata in stocare, pe diverse foste baze aeriene din tara; desigur, este redundant sa mai mentionez ca ele vor intra in patrimoniul muzeului...
Apropo de patrimoniul muzeului......
Am facut demersuri si am obtinut acordul de principiu din partea Aroportului Suceava pentru donarea catre MAv, a scarii de pasageri SPT 114 (scara de IL 18 ). Este o piesa care a facut istorie pe toate aeroporturile din Romania, iar modelul de la Suceava e nemodificat, complet si se afla intr-o stare buna. Ar fi tare pacat ca muzeul sa nu reuseasca sa organizeze transportul scarii si sa piarda ocazia asta. Alternativa e ca SPT-ul sa ajunga la taiat ca fier vechi.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: YR-BRA   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyVin 27 Feb 2009, 19:31

grek a scris:
Cei de la muzeu habar nu aveau de soarta acelui IL 14. S-au trezit la aproape un an dupa ce a fost tocat. Din pacate aceeasi soarta o vor avea si BAC-urile, care incet, incet dispar. Tocmai a fost taiat unul dintre ele pe Otopeni acum cateva saptamani. Am inteles ca era unul din cele fabricate in Romania. Am filmele de la ciopartirea lui, dar cred ca sunt prea horror pentru iubitorii de aviatie ca sa fie postate.
Tocmai ai asistat la distrugerea primului avion de pasageri romanesc: RomBAC 1-11, c/n 401, ex YR-BRA. In acest mod Tarom-ul si-a mai redus din deficitul financiar.
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4876
Varsta : 53
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyVin 27 Feb 2009, 20:23

Ce?!? Gata, l-au taiat deja? N-au nici un Dumnezeu, sefii aviatiei romanesti!
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptySam 28 Feb 2009, 00:16

Grek, in primul rand te felicit pt initiativa ta! In al doilea rand, de la MAv stie cineva de rezultatul initiativei tale? Te intreb deoarece sectia din care fac parte - si care se ocupa cu transportul pieselor de tehnica de forte aeriene din teritoriu - nu stie absolut nimic. E prima oara cand aud de asa ceva...
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 219
Varsta : 79
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyDum 01 Mar 2009, 11:37

RoNIN_731, Regret ca faci asemenea afirmatii, dar ce am scris se refera la ceeace s-a intamplat anterior, si da-mi voie sa-ti spun ca stiu foarte bine ce spun. Episodul Targsorul Nou va spune ceva?, daca stiti la ce ma refer, veti fi de acord cu mine, daca nu, nu, este un episod mai neinsemnat dar confirma.
Bine inteles aveti tot dreptul sa aveti o parere proprie.
Daca sunteti asa bine informat, dupa cum afirmati, va intreb de ce a fost nevoie cu 10 ani in urma ca eu sa pun la dispozitie "de mai multe ori" mijloace de transport pentru a aduce avioane la muzeu, unde era sectia care se ocupa de transportul tehnicii?
Planul pentru anul acesta? parerea mea este ca vom traii si vom vedea.
Cunosc istoria acestui muzeu de pe vremea lui Mocanu, se numea "Nucleu" si a inceput in anul 1987, adica cu aproape 22 de ani in urma.
Sus In jos
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 219
Varsta : 79
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyDum 01 Mar 2009, 13:44

Dupa desfiintarea cmpaniei LARES a fost infiintata compania TARS (Transporturile Aeriene Romano-Sovietice)

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 D2838


Baneasa, atelierele de reparatii ale aviatiei civile.

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 D5599
Sus In jos
GYN
Flight Level 400
Flight Level 400
GYN


Numarul mesajelor : 1026
Varsta : 61
Localizare : Cluj-EREDI
Data de inscriere : 09/02/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyDum 01 Mar 2009, 16:12

D-le Antoniu sunt impresionat de arhiva Dvs.Toata stima.V-as ruga sa-mi confirmati daca Aero-45 de la muzeul din Pipera este in culorile originale.La Aviasan CLJ era un SAero-45 (YR-SAE) si parca nu era vopsit chiar asa.M-as bucura daca aveti ceva foto cu Aero-45,sa le postati si eventual sa faceti precizari cu ref la culori.Mi-ar fi utile acestea la construirea unor machete scara 1:72.Multumiri anticipate !!!
Sus In jos
http://gyxtremespotting.time2forum.com/
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 219
Varsta : 79
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyDum 01 Mar 2009, 18:11

GYN, ma ameteste numele tau, dar sa ne intoarce la aparatele noastre.
Daca te pasioneaza, vom deschide un nou Topic intitulat AERO-45 si discutam acolo.
Despre cum este vopsit cel de la muzeul de la Pipera nu voi discuta din anumite motive.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Aero-45   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyDum 01 Mar 2009, 19:50

GYN a scris:
D-le Antoniu sunt impresionat de arhiva Dvs.Toata stima.V-as ruga sa-mi confirmati daca Aero-45 de la muzeul din Pipera este in culorile originale.La Aviasan CLJ era un SAero-45 (YR-SAE) si parca nu era vopsit chiar asa.M-as bucura daca aveti ceva foto cu Aero-45,sa le postati si eventual sa faceti precizari cu ref la culori.Mi-ar fi utile acestea la construirea unor machete scara 1:72.Multumiri anticipate !!!
Avionul din muzeu YR-ACR este Aero-45 standard, iar YR-SAE era un Super Aero-45, exista cateva detalii care le fac distincte.
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyDum 01 Mar 2009, 23:01

Domnule Antoniu, dvs. v-ati referit la situatia actuala deoarece ati vorbit la prezent, iar nu la trecutul destul de indepartat (10 ani) al Muzeului Aviatiei. De atunci muzeul a trecut prin vreo doua redislocari, deci nu stiu cat de actuala mai este analiza dvs.
Normal ca am dreptul la o parere cum de fapt au dreptul toate fiintele ganditoare din univers, iar parerea mea este ca - din anumite puncte de vedere - ar trebui sa abandonati trecutul pentru ca a trecut, sa nu va bateti capul cu viitorul pentru ca inca n-a venit si sa va concentrati asupra prezentului, pentru ca este tot ce conteaza. Iar prezentul asta in care traiesc eu nu va da dreptate.


Imi cer scuze membrilor acestui forum pantru ca am initiat aceasta polemica incalcand regulamentul, dar nu pot lasa necorectate afirmatii eronate la adresa institutiei in cadrul careia activez. Considerabilul volum de munca depus in ultimii ani - mai precis de la ultima redislocare - de catre angajatii MAv ma determina sa reactionez cu intensa iritare la adresa tuturor celor care fac afirmatii cel putin hazardate la adresa unei institutii unice in tara, ce ar trebui consiliata si ajutata in orice mod posibil, fara a fi improscata cu noroi si calcata in picioare...
Si nu trebuie uitat faptul ca orice critica este de apreciat, dar daca nu este insotita si de o solutie cat de cat realista, chiar ca nu-si are rostul. Parerea mea...
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 219
Varsta : 79
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 02 Mar 2009, 07:46

Domnule RoNIN_731, va inteleg frustrarea, nu neg muterea si munca depusa, poate nu stiti ca am contribuit substantial cu materiale la acesta ultima amenajare.
Dar sa ne referim la momentul actual, de ce nu este adus IL-28 ramas la Otopeni sau altul in stare mai buna? mai exista.
Oful meu cel mai mare este ca a fost distrus LA-9, aici vina este la Dvs (Muzeul), este una din piesele rare in lume.
Nu mai pomenesc de IL-10.
Cunoasteti povestea cu recuperarea Bucker-ului de la Muzeul Tehnic? cred ca nu.
Consider ca este cazul sa ne oprim deoarece deranjam comunitatea.
Am dreptate?


Ultima editare efectuata de catre Antoniu in Lun 02 Mar 2009, 09:42, editata de 2 ori
Sus In jos
grek
Flight Level 100
Flight Level 100
grek


Numarul mesajelor : 122
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/08/2008

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 02 Mar 2009, 09:03

09:00
In legatura cu scara SPT de la Suceava, am vorbit cu Dl. Sandachi despre aducerea ei in muzeu si a fost foarte incantat de idee. Nu stiu care sunt motivele pentru care informatia nu a circulat mai departe. Probabil asteapta confirmare oficiala. Deocamdata am doar un acord de principiu si ramane deschisa problema legata de partea legislativa de la aeroport. Obiectul trebuie scos din gestiune si gasita calea legala pentru actul de donatie catre muzeu. Sper sa se finalizeze cu bine povestea asta.
10:00
Tocmai am primit telefon de la Aeroportul Suceava si am fost anuntat ca scara poate fi adusa la muzeu. Mai ramane de rezolvat problema transportului.
Am incercat sa gasesc o platforma, dar deocamdata nu am un raspuns ferm in privinta asta. Au aparut ceva semna de intrebare cand a venit vorba de costul transportului........adica cine plateste motorina. Eu nu am resurse sa suport costul transportului pe care-l estimez la 500-700 RON.
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ
RoNIN_731


Numarul mesajelor : 449
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 02 Mar 2009, 19:01

Antoniu: Am mai spus aici si o repet: IL-ul 28 va fi adus la MAv atunci cand se vor gasi posibilitatile tehnice. Un inginer de aeronave va poate lamuri referitor la problematica transportului.
Referitor la IL-10, La-9, Bucker, etc... iarasi va referiti la trecut. Daca MAv n-ar fi trecut prin "nspe" mutari, o buna parte din patrimoniu nu ar fi ajuns in starea de degradare in care se gaseste. Iar asta-i o jumatate de raspuns.
Aveti dreptate, mai bine ne oprim aici sau continuam pe privat - cum doriti. E mai simplu asa.

Grek: am fost informati azi de catre conducerea MAv referitor la scara de IL-18. Momentan se analizeaza optiunile, urmand sa gasim o solutie in viitorul apropiat.
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
grassone
Airport Level
Airport Level
grassone


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/06/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyVin 19 Iun 2009, 23:01

in prezent, YR-CRI Boeing 737-200 vip, inca este in hangar

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Imag074

Cockpit-ul YR-BIC (Boeing 737-800) era in hangar si poza cu telefonul Sad

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Yrbic

Cockpit MD-82 la probe

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Dsc00007dei

Noul avion cumparat de BlueAir, un 737-500 de la Sterling Airlines care a venit pe BBIA pe 16 sau 17.06.2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Dsc03475c

si inca un MD-82, 17.06.2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Dsc03466

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Dsc00005bkq
Sus In jos
http://grassone02.deviantart.com/
grassone
Airport Level
Airport Level
grassone


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/06/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptySam 20 Iun 2009, 19:09

707 MIA AIRLINES

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 30012008009

Futura, care a zburat pentru Blue Air

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 14012008002

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 14012008003

este zapada pe jos pentru ca pozele sunt din iarna 2007
Sus In jos
http://grassone02.deviantart.com/
Vizitato
Vizitator




Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 22 Iun 2009, 14:49

Grssone, ce s-a intamplat cu avioanele alea? Nu le mai baga in zbor? PD: 737 ala verde, e frumos decorat!
Sus In jos
grassone
Airport Level
Airport Level
grassone


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/06/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 22 Iun 2009, 15:52

nu sa intimplat nimic cu ele, sunt la reparat si doar atata, dar nu e niciunul verde
Sus In jos
http://grassone02.deviantart.com/
Vizitato
Vizitator




Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 22 Iun 2009, 16:00

grassone a scris:
in prezent, YR-CRI Boeing 737-200 vip, inca este in hangar

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Imag074

la asta ma referam
Sus In jos
grassone
Airport Level
Airport Level
grassone


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/06/2009

Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 EmptyLun 22 Iun 2009, 16:08

a lol da nu e verde, asa se vede de la camera.... e negru perlat cu auriu
Sus In jos
http://grassone02.deviantart.com/
Continut sponsorizat





Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent   Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent - Pagina 3 Empty

Sus In jos
 
Aeronave si Aeroporturi in Romania - Din Trecut pana in Prezent
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Ce profit au facut anul trecut cele mai mari aeroporturi din Romania
» mig 23 de la giarmata
» Li-2 in Romania
» Aeronave militare
» Avioanele din Colegiul Tehnic de Aeronautica "Henri Coanda"

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeronave in Romania - Aircraft in Romania-
Mergi direct la: