ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Airbus A 320 prabusit la New York

In jos 
+26
horizob
mouseinhouse
metalactual
loplo
ovidiu51
lancer_two_one
YR-DNY
free_flow77
Dylan
propellerdream
VIC
Heaven
arianne
Boeing777-300
Stefan
valavia
claudiup
gaudi
Virusu
RazVanAir
coropijnita
atr_42_500
Capt_Vio
Edi
llobregat
bobocell
30 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Heaven
Flight Level 100
Flight Level 100
Heaven


Numarul mesajelor : 104
Varsta : 41
Localizare : Galati
Data de inscriere : 14/06/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyVin 16 Ian 2009, 20:50

Ati gasit vre-un stream cu discutiile dintre piloti si ATC?

Eu am gasit pe un forum acest stream:
http://archive-server.liveatc.net/kewr/KEWR-Jan-15-2009-2030Z.mp3

Dati din Winamp balansul la dreapta si ascultati, pe la minutul 3 e o conversatie intre ATC si un pilot cautand avionul in rau.
Sus In jos
http://www.pufosi.org/
Edi
Membru activ
Edi


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 54
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyVin 16 Ian 2009, 22:28

Edi a scris:
Trenul de aterizare escamotat în momentul amerizării
Nu ştiu de unde a apărut şi cine a lansat chestia cu trenul scos. Este o aberaţie evidentă.
Căpitanul Chesley B. Sullenberger are 57 de ani şi 35 de ani de zbor, din care ultimii 29 la US Airways:

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Sullenbergerbv2

Mai multe amănunte (pentru cei interesaţi) în biografia acestuia. N.B.: are de doi ani propria sa firmă de consultanţă în... safety: Safety Reliability Methods, Inc..


Edi
Sus In jos
free_flow77
Flight Level 200
Flight Level 200
free_flow77


Numarul mesajelor : 209
Varsta : 31
Localizare : Timisoara/South Bend
Data de inscriere : 23/06/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyVin 16 Ian 2009, 23:03

genial pilotu.
Sus In jos
Heaven
Flight Level 100
Flight Level 100
Heaven


Numarul mesajelor : 104
Varsta : 41
Localizare : Galati
Data de inscriere : 14/06/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 00:38

Din cate am inteles de la un reprezentant NTSB, maine in jurul orei 10am ET (17:00 ora noastra) vor incerca sa-l scoata din apa.

Cei de la BBC au facut o simulare in MS Flight Simulator http://news.bbc.co.uk/2/hi/7834499.stm Laughing
Sus In jos
http://www.pufosi.org/
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 03:06

Heaven a scris:
Cei de la BBC au facut o simulare in MS Flight Simulator http://news.bbc.co.uk/2/hi/7834499.stm Laughing

E mai usor si mai ieftin decat sa plateasca pe cineva sa faca ceva "animatie" mai speciala Smile lol! lol!
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 08:57

aveti aici un articol complet si la zi despre ce s-a intamplat.

http://news.yahoo.com/s/ap/20090117/ap_on_re_us/plane_splashdown
Sus In jos
VIC
Fotograf



Numarul mesajelor : 1128
Varsta : 33
Localizare : cluj-napoca
Data de inscriere : 13/03/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 11:26

foarte tare idea cu MFS Smile
Sus In jos
YR-DNY
Membru activ
YR-DNY


Numarul mesajelor : 669
Varsta : 42
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/01/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 12:21

Razz O sa simulez si io sa vedem cum iese, imi trebe numa textura de US airways ca restu am! Very Happy
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 13:09

NYC INVESTIGATORS HUNT FOR JET'S LOST ENGINES

By DAVID B. CARUSO, Associated Press Writer David B. Caruso, Associated Press Writer


NEW YORK – Divers and sonar operators hunted for two missing engines from a US Airways jetliner in challenging, nearly impossible conditions as investigators made plans to carefully hoist the damaged plane from the water to retrieve the flight and data recorders.

The engines, lost when Flight 1549 splashed down after colliding with birds, were presumed to have been carried somewhere cold, dark and murky by the river's strong tides.

Exactly where, though, was a mystery. U.S. Army Corps of Engineers vessels and city police department boats were to resume the search Saturday, probing the sediment-obscured riverbottom along a 4 1/2 mile stretch from the point of impact to the southern tip of Manhattan.

Investigators also planned to conduct their first interview Saturday with the pilot, Chesley B. "Sully" Sullenberger, who slipped the crippled aircraft into the river when he couldn't make a nearby airport, saving the lives of all 155 people aboard.

Authorities want to closely inspect the engines to figure out how exactly the birds caused the plane to fail so badly and so fast. They may also examine any feathers remaining in the engine to determine the type of bird species, helping prevent future mishaps.

Thick mud, swift tides and bone-chilling temperatures stymied investigators Friday as the probe began. The current was especially strong Friday, making it impossible for crews to life the aircraft out of the water.

Authorities said they planned to extract the aircraft Saturday with a pair of big cranes and put it on a barge, where it can be inspected.

Experts said the wrecked engines could be far tougher to recover.

They could be 30 to 50 feet down, stuck in mud and obscured by thick sediment. Conditions are so murky that police and fire department divers will have to feel about by hand.

"There is hardly anything to see because of the sediment," said Thomas M. Creamer, chief of the operations division of the New York District of the U.S. Army Corps of Engineers, one of the groups brought in to help with the search.

Two Army Corps survey boats began searching for the engines on Friday, one working south from the crash site, the other heading north from lower Manhattan.

Under the direction of the police department, the National Oceanic and Atmospheric Administration used sonar to look for the engines. That technology can produce a more vivid picture of the riverbottom, but its range is limited.

"It is going to take time," Creamer said. "It is a large area. Things move around quickly."

Meanwhile, the pilot's status as a national hero rose by the hour as he took a congratulatory call from the president, earned effusive praise from passengers on the plane and become the subject of a growing global fan club.

Sullenberger was in good spirits and showing no outward signs of stress from the ordeal, a pilots union official said.

The engines will be a main focus of the probe.

The type of engine on the Airbus 320 is designed to withstand a 4-pound bird strike, said Jamie Jewell, a spokeswoman for CFM International of Cincinnati, which manufactures the engines. That's fairly typical for commercial airliners and their engines, although larger Canada geese can exceed 12 pounds.

Kitty Higgins, a spokeswoman for the National Transportation Safety Board, also suggested that part of the investigation will be to "celebrate what worked here," something of a rarity for an agency that focuses on figuring out what went wrong in a disaster.

"A lot of things went right yesterday, including the way that not only the crew functioned, but the way the plane functioned."

The investigation began as new details emerged about why the pilot chose to land the plane in the river — and not at two nearby airports. The pilot twice told air controllers that he was unable to make the proper turn after reporting a "double bird strike."

The tower believed Sullenberger meant that both his jet engines had been damaged by bird impacts.

The accident also raised questions about whether airports around the country are doing enough to deal with bird flocks.

The agency that operates New York City's major airports said it has a multimillion-dollar program to chase birds off its property, but can only do so much to protect planes once they are in the air.

The Port Authority of New York and New Jersey said it kills thousands of birds every year in the marshy waterways and tidal flats that surround its two major airports in Queens, and uses guns, pyrotechnics and hawks to drive away birds.

Among the other tactics: Bird eggs are coated in oil to prevent them from hatching. Nests are removed. The agency also plays recordings of bird distress calls, and landscapers remove any shrubs and trees that might be attractive to certain species.

Sometimes aircraft have to take evasive action to avoid a flock of geese. Other times, it's too late and they can only hope for the best.

One Boeing 737 pilot writing about a strike in a safety report described the smell of burnt feathers and seabird after a gull was sucked into his rear engine during a landing at LaGuardia in 2004.

If an engine takes in a large bird — or several birds at once — fan blades may break, causing an imbalance in the engine's rotation and severe vibrations, said Kevin Poormon, who tests the ability of aircraft engines to withstand bird strikes. Those vibrations conceivably could be strong enough to cause the engine to come loose from its mounting, Poormon said.

Passengers heaped more praise on Sullenberger, co-pilot Jeff Skiles and their crew for how they handled the landing and evacuation.

"My thanks goes out to the pilot — for his quick reaction and putting us down like he did," said Shae Childers, 38, of Gaggney, S.C., who was recovering from hypothermia Friday at a New York hospital. "There could not have been a better scenario to this disaster. It could have been much worse. God really had to be with him as well."

David Sanderson, 47, of Charlotte, N.C., said the fact that they survived the landing was a testament to Sullenberger's training. "He is a true professional," he said. "He wasn't screaming. He maintained calm and control the whole time."

Sullenberger's wife, in an interview outside their California home, called him "a pilot's pilot" and said talk of him being a national hero was "a little weird."

At a City Hall ceremony Friday to honor those who came to the aid of the stranded passengers, Mayor Michael Bloomberg said Sullenberger's actions "inspired people around the city, and millions more around the world."

The NTSB is working with the FBI and the city to retrieve any video evidence recorded by city citizens. The Coast Guard is trying to ensure that fuel still in the aircraft is contained, if possible, and doesn't spill into the river.

Police and emergency crews also pulled about 15 pieces of carry-on luggage, the door of the plane, sheared pieces of metal and flotation devices from the water.

___

Associated Press writers Adam Goldman, Colleen Long and Samantha Gross in New York, Michael J. Sniffen and Joan Lowy in Washington, Mitch Weiss in Charlotte, N.C., and Mike Baker in Raleigh, N.C., contributed to this report.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptySam 17 Ian 2009, 16:22

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flight1549CrashAndRescue.ogg
Sus In jos
lancer_two_one
Airport Level
Airport Level
lancer_two_one


Numarul mesajelor : 90
Data de inscriere : 26/07/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Comentarii - Hudson Ditching   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 00:16

Am pus pe forumul aviatia.ro ceva comentarii legate de ditching. Daca va intereseaza le gasiti la:

http://groups.yahoo.com/group/aviatia/message/23297

Este si un link acolo care duce la un site unde se vede inregistrarea unei camere a US Coast Guard.

Sorin
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: JA8032   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 00:46

A mai existat o amerizare in anii `60. Tin minte o fotografie din revista Flacara, luata de sus cu un DC-8 plutind in apa langa SF, Dupa ceva cautari am identificat inmatricularea si data: JA8032 din 22 nov 1968. Avionul un Dc-8 seria 62 al companiei JAL, pe ruta Tokio-San Francisco a venit sub panta ILS-ului si a amerizat involuntar la 2,5 mile de pista 28L. Din cei 107 ocupanti nu a fost nici o victima. Avionul a fost recuperat, reparat si a zburat din nou la 31 martie 1969
Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Ja8032ao5
Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 W800
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 01:12

YR - TPH parca a ajuns in apa. Sad
Sus In jos
lancer_two_one
Airport Level
Airport Level
lancer_two_one


Numarul mesajelor : 90
Data de inscriere : 26/07/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 01:48

propellerdream a scris:
Din cate cunosc eu, aterizarea fortata, chiar si la avioanele mari, trebuie facuta intr-o atitudine cat mai nose up in apropierea solului necunoscut sau a unei suprafete de apa, cu viteza cat mai apropiata posibil de Vstall, dar peste ea. In felul asta prima data ia contact cu solul partea din spate a fuselajului care este foarte rezistenta. Banuiesc ca si asta franeaza avionul, pe langa rezistenta la inaintare (aerodinamica) data de unghiul de incidenta al planurilor si in momentul cand burta atinge solul/apa, in pasul doi al aterizarii fortate, viteza e deja foarte mica. Marea smecherie/arta este sa stii cat sa tragi de avion si cand astfel incat sa nu-ti scada prea tare viteza la inaltime si la distanta prea mari fata de suprafata aleasa pentru aterizare sau ditching. La avioanele mari avantajul e, asa cum scria cineva mai sus, ca daca il pui intai pe coada feresti aripile si motoarele (daca ai motoarele in gondola, sub aripi).

Oricum, pilotii astia sunt foarte buni. Au putut sa faca smecheria / arta despre care altii pot doar sa vorbeasca Very Happy

propellerdream, scuza-ma asta era fragmentul pe care-l cautam. N-am timp de multe ori sa scriu dar citesc des. Am citit fragmentul de mai sus si apoii-am pierdut urma Smile

Este adevarat ca trebuie sa fii ceva nose-up, dar nu "cit mai nose-up". Despre Vs este OK. "Partea din spate a fuselajului" nu este deloc "cea mai rezistena". Este corect ca botulsus la aterizare te frineaza aerodinamic, dar pentru ditching nu distanta de oprire e cea mai mare grija. Daca atingi apa cu coada, viteza nu iti mai scade pentru ca nu are timp; instantaneu poati avea o cedare structurala majora iar fuselajul va lovi apa (nu-ti inchipui ca poti tiri coada prin apa pina itiscade viteza).

Daca ai motare sub aripi, n-ai cum sa le feresti. Am vazut undeva o poza cu aripa stinga (parca) a avionului de care vorbim. Motorul nu prea se mai vedea acolo, inclusiv flapsul. Oricum, in general structura e proiectata ca la atingerea unui anumit nivel al sarcinii sa se rupa cu un impact minim asupra elementelor invecinate. In cazul asta, m-as mira ca mororul celelalt (dret?) sa nu se fi dus de asemena.

Sorin


Octavian a scris:
YR - TPH parca a ajuns in apa. Sad

TPH si cazul de care vorbim aici, in afara de apa n-au altceva in comun. Doua situatii semnificativ diferite. Mai apropiata ar putea fi comparatia cu Il-18, pierderea totala a puterii motoarelor, aterizare pe plaja.

Sorin
Sus In jos
lancer_two_one
Airport Level
Airport Level
lancer_two_one


Numarul mesajelor : 90
Data de inscriere : 26/07/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 02:07

Octavian a scris:
YR - TPH parca a ajuns in apa. Sad

TPH si cazul de care vorbim aici, in afara de apa n-au altceva in comun. Doua situatii semnificativ diferite. Mai apropiata ar putea fi comparatia cu Il-18, pierderea totala a puterii motoarelor, aterizare pe plaja.

Sorin
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 10:26

Pleaca omul linistit in concediu in tari straine si cand deschide televizorul pe CNN ce vede A320 amerizat si cum pilotul este transformat intr-un erou pentru realizarea lui, o gramada de feriboturi care executa miscari diverse ca sa salveze oameni sau sa tine A320-u la suprfata. Ce mi s-a parut cel mai interesant este modul in care pasagerii au tratat situatia: unii sare-au in sus de bucurie fericiti ca sunt ok, altii cu mutre serioase, unu a vorbit la telefon cu reporterii CNN aproximativ 20 de minute ( dupa cre cei de la CNN au inceput sa puna intrebari cretine din lipsa de altceva mai bun ), era calm si descria cu lux de amanunte ce s-a intamplat, stia si ca au aterizat fara tren de aterizare, ce mai dadea detalii fara stres si nimeni nu era preocupata de procese si nici CNN-ul nu a spus caa fost o tragedie o catastrofa si nici nu incita nimeni la procesomania si la declaratii ca au nevoie de psihologi.......

Nu stiu daca afost, si daca a fost nu dati cu paru Razz



http://www.liveleak.com/view?i=f9d_1232215032

Am deschis radio in Debrecen Ungaria si ce aud ca un avion a iesit de pe pista la OMR, fratilor a inebunit lupu sau ce s-a intamplat......
Sus In jos
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 32
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 16:30

Simuland amerizarea in FlightSim, mi-a venit o idee, si anume:

Odata decolat de pe pista 4, urcat la 2000-2500ft, cu motoarele oprite si pe directia aprox. 320-330°, de ce dl. Chesley nu a aterizat in Hudson inspre nord? Asta ar fi implicat un viraj mult mai scurt si un risc mai mic, tinand cont ca spre Sud se apropia de oras, posibile barci pe rau, porturi, poduri (G. Washington), etc. De altfel pe site-ul pe care l-a dat cineva s-a vazut ca a fost la un pas de o coliziune cu un GA traffic care venea din directie opusa. Intr-adevar in cazul asta probabil ca ajutoarele ar fi ajuns mai tarziu la fata locului, desi nu sunt convins ca la asta s-a gandit comandantul in acele momente.

Scuze pentru intrebarea poate naiva dar ma mananca neuronii Smile
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf



Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 16:59

au scos avionul din apa.
stirea completa pe linkul de mai jos.

http://www.mediafax.ro/externe/avionul-prabusit-la-new-york-scos-din-apele-fluviului-hudson.html?3614;3766589
Sus In jos
lancer_two_one
Airport Level
Airport Level
lancer_two_one


Numarul mesajelor : 90
Data de inscriere : 26/07/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 18:38

arianne a scris:
Simuland amerizarea in FlightSim, mi-a venit o idee, si anume:

Odata decolat de pe pista 4, urcat la 2000-2500ft, cu motoarele oprite si pe directia aprox. 320-330°, de ce dl. Chesley nu a aterizat in Hudson inspre nord? Asta ar fi implicat un viraj mult mai scurt si un risc mai mic, tinand cont ca spre Sud se apropia de oras, posibile barci pe rau, porturi, poduri (G. Washington), etc. De altfel pe site-ul pe care l-a dat cineva s-a vazut ca a fost la un pas de o coliziune cu un GA traffic care venea din directie opusa. Intr-adevar in cazul asta probabil ca ajutoarele ar fi ajuns mai tarziu la fata locului, desi nu sunt convins ca la asta s-a gandit comandantul in acele momente.

Scuze pentru intrebarea poate naiva dar ma mananca neuronii Smile

arianne,

Daca a avut inaltime suficienta, a tinut poate cont de vint, de alte obstacole, si poate si de curentul riului. Ideea este sa aterizeze cu o viteza relativa fata de apa cit mai mica. Despre alt trafic: el a declarat Emergency, din momentul ala tot spatiul aerian din jur ii apartine, ATC trebuiau sa ii faciliteza asta. Fiind insa deja jos, nu stiu ce categorie de spatiu aerian este acolo, poate era trafic VFR in zona necontolata (desi ma cam indoiesc) cu care ATC nu prea vorbeste. In orice caz, un trafic GA vazind un avion mare atit de jos si undeva unde n-ar fi trabuit de loc sa fie, ar fi trebuit sa degajeze zona urgent.

Sorin
Sus In jos
Edi
Membru activ
Edi


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 54
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyDum 18 Ian 2009, 20:23

lancer_two_one a scris:
nu stiu ce categorie de spatiu aerian este acolo
Spaţiu aerian clasa B: vezi definiţia conform Wikipedia.

lancer_two_one a scris:
In orice caz, un trafic GA vazind un avion mare atit de jos si undeva unde n-ar fi trabuit de loc sa fie, ar fi trebuit sa degajeze zona urgent.
Asta a şi făcut. A virat dreapta aproximativ 90 de grade şi a coborât de la 1000ft la 800ft, după care s-a îndreptat spre locul accidentului.


Edi
Sus In jos
loplo
Fotograf
loplo


Numarul mesajelor : 911
Varsta : 45
Localizare : EDDK
Data de inscriere : 19/01/2009

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyLun 19 Ian 2009, 13:47

Acel GA era un elicopter, dupa cate am inteles.

Mai jos altitudinile avionului inainte de amerizare:
Eastern TZ Latitude Longitude kts Feet Location/Type
03:26PM 40.80 -73.87 151 1800 level New York TRACON
03:27PM 40.83 -73.87 174 2800 climbing New York TRACON
03:27PM 40.86 -73.88 194 3200 climbing New York Center
03:28PM 40.88 -73.90 202 2000 descending New York TRACON
03:28PM 40.86 -73.93 215 1600 descending New York Center
03:29PM 40.83 -73.95 194 1200 descending New York TRACON
03:29PM 40.82 -73.97 191 1300 climbing New York Center
03:30PM 40.78 -74.00 189 400 descending New York TRACON
03:31PM 40.75 -74.02 153 300 descending New York TRACON
Sus In jos
YR-DNY
Membru activ
YR-DNY


Numarul mesajelor : 669
Varsta : 42
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/01/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyLun 19 Ian 2009, 15:55

Parca nu arata asa rau fara motoare:

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 1466243mm5

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 1466229ds2


Ultima editare efectuata de catre dylan in Lun 19 Ian 2009, 16:41, editata de 1 ori (Motiv : resize foto 800x600)
Sus In jos
Virusu
Moderator
Virusu


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 38
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyVin 23 Ian 2009, 01:04

filmarea cu amerizarea in progress
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7835762.stm

si inca una dupa ce s-a oprit pe loc
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7846186.stm
Sus In jos
lancer_two_one
Airport Level
Airport Level
lancer_two_one


Numarul mesajelor : 90
Data de inscriere : 26/07/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyVin 23 Ian 2009, 03:20

YR-DNY a scris:
Parca nu arata asa rau fara motoare:

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 1466243mm5


Arata exact a ceeace a fost pina in ultima secunda de zbor, si arata fantastic Smile adica.... planor.

Sorin
Sus In jos
metalactual
Membru activ
metalactual


Numarul mesajelor : 538
Varsta : 56
Localizare : Buc.
Data de inscriere : 19/02/2008

Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 EmptyVin 23 Ian 2009, 19:46

Vad ca v-a captat atentia acest eveniment, inedit intr-adevar.

Pentru cei interesati: Removing Airplane from Hudson River.
puteti da jos 20 de poze, pe care le-am pus Aici - Apasa !!!

Daca cineva are timp si chef, poate salva separat pozele si le poate posta aici. Spun asta pt. ca nu stiu cat de generos este "megaupload" la descarcari.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Airbus A 320 prabusit la New York   Airbus A 320 prabusit la New York - Pagina 2 Empty

Sus In jos
 
Airbus A 320 prabusit la New York
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Ce a mai ramas din Airbus-ul A340 al Etihad prabusit acum un an?
» Filmulete aviatice
» SUA, de la Los Angeles la New York
» Coliziune deasupra raului Hudson, New-York
» Bucuresti-New York revine

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: