| | Andaluzia si Tanger cu RyanAir | |
|
+10RATus dan guina mihai Radu claudiup Mengelaus lrbc valavia Vreauinaer mihairosioru 14 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:28 | |
| Când am mers cu RyanAir-ul la Pisa şi Florenţa în decembrie 2008 (trip report aici) m-am gândit ce minunat ar fi să zbor tot cu ei mai departe din Pisa spre alte destinaţii... Aşa că sudul Spaniei a fost varianta câştigătoare pentru vacanţa de vară. When I flew RyanAir to Pisa and Florence in December 2008 (trip report available here) I thought how nice it would be to go with them to other destinations beyond Pisa... Therefore, traveling to Southern Spain was the winning choice for the summer holidays.Văpaie în Andalucia şi un bou lovit de insolaţie: Sun blaze in Andalucia and an ox subjected to severe sun exposure: Trei motive m-au mânat în această călătorie de 14 zile: - întâlnire cu prietenii mei spanioli la Malaga; - mereu am vrut să văd moscheea din Cordoba şi Alhambra la Granada; - am vrut să pun piciorul pentru a doua oară în Africa vizitând pentru o zi Tanger-ul. Three reasons were behind this 14-day trip: - visit my Spanish friends in Malaga; - I have always wanted see the wonders of Andalusia: the great mosque of Cordova and the Alhambra in Granada; - set foot on African soil for the second time during a one-day visit to the Morrocan city of Tanger.Am servit, în drumul meu către Spania, patru zboruri cu RyanAir cu escale în Pisa şi Bologna. Celor patru avioane li s-au alăturat două trenuri, două autobuze, 160 de kilometri cu maşina pe Autopista del Mediterraneo între Malaga, San Pedro de Alcantara şi Algeciras şi două ferryboat-uri. Toate rezervările au fost făcute pe Internet, inclusiv cele pentru vapor şi pentru trenurile şi autobuzele din Spania. Four RyanAir flights with stopovers in Pisa and Bologna were on the menu for this trip to Spain, as well as a couple of rides on two trains, two buses and two ferryboats, not to mention around 160 kilometers by car on the Autopista del Mediterraneo between Malaga, San Pedro de Alcantara and Algeciras. All bookings for this trip were made on-line, including those for the ferry ride and for the trains and buses in Spain.Planul de zbor/ FlightplanConstanta – Pisa – Sevilla; Granada – Bologna - Constanta Cele mai importante momente ale plimbării: - 15 minute în asteptare rotindu-ne în cerc deasupra Mării Tireniene înainte de ateriza la Pisa; - aterizare întreruptă la Pisa şi go-around – prima oară cand experimentez astfel de senzaţii unice la altitudini mici; - vizită la Mezquita din Cordoba; - vizită la Alhambra în Granada; - vizită la oraşul în ruine Madinat al-Zahra; - o zi în Ravenna, oraşul bisericilor şi mozaicurilor bizantine; - traversarea strâmtorii Gibraltar cu ferryboat-ul şi apus de soare grozav în Atlantic la întoarcerea în Spania; - opt ore în Tanger; Highlights of the stroll: - 15 minutes hold circling over the Tyrrhenian Sea before landing in Pisa; - landing discontinued in Pisa while on final approach and go-around – first time for me to experience this unique feeling at low altitudes; - visit the Mezquita in Cordova; - climb to the Alhambra in Granada; - visit the deserted city of Madinat al-Zahra; - one day in Ravenna, the city of Byzantine churches and mosaics; - crossing of the Gibraltar straits by ferry and a dazzling sundown in the Atlantic Ocean while returning to Spain; - last, but not the least, eight hours on the streets of Tanger.Ziua 1, luni 15 iunie 2009 / Day 1, Monday June the 15th 2009 RyanAir 2808, Constanţa Mihail Kogălniceanu – Pisa Galileo Galilei Orar / Scheduled: CND 13:10 – PSA 14:40 Real: CND 13:30 – PSA 15:15 Durata zborului / Total flying time: 2h45m Grad de ocupare / Load factor: 95% Aeronavă / Aircraft: Boeing 737-800 NG, EI-DCP, livrat 1 noiembrie 2004 delivered on 1st of November, 2004Drumul către aeroport, care face legătura cu şoseaua Constanţa-Bucureşti: Access road to the airport: Clădirea principala a aeroportului, acum terminalul de sosiri: Main airport building, now serving as the arrivals terminal: În terminalul de plecări. Pentru că aveam deja tipărite cartela de îmbarcare de acasă, am trecut imediat prin controlul de frontieră şi cel de securitate. Inside the departures terminal. As I had already printed the boarding pass at home, I went directly through the passport and security controls: RyanAir promovează Pisa ca punct de conexiune între două zboruri: RyanAir is promoting Pisa as layover between two flights: Nici nu m-am aşezat bine pe un scaun în faţa porţii că o cucoană a şi încercat să intre în vorba cu clasica întrebare de deschidere cu iz feroviar: "Coborâţi tot la Pisa?" Apoi mi s-a plâns că a trebuit să plătească 40 de euro în aeroport pentru că nu avea "biletul" la ea, deşi cei de la agenţia de turism îi spuseseră că nu există bilete la low-cost... Ca să vedeţi ce confuzii nasc noile reguli privind cartelele de îmbarcare tipărite de acasă. Right after I sat down in the gate area a lady tried to chat with me by asking the typical ice-braking rail-transport style question: "Do you get off in Pisa as well?” Afterwards she complained that she had to pay 40 euros on the airport for being unable to produce the "ticket", altought the tourist agency where she probably booked her flight told her that there are no tickets for low-cost airlines... So the new rules concerning the home-printed boarding card are confusing many.. Între timp avionul aterizase de la Pisa şi îmbarcarea a fost anunţată foarte profesionist: "RyanAir are plăcerea să anunţe că zborul său către Pisa este gata dă boarding!" Am putut face prima fotografie: In the meantime the flight from Pisa had just landed so boarding was announced in a mix between Romanian and English languages. I made the first shot of the bird: Îmbarcare: Boarding: Gata de plecare şi pista de beton de la Constanta: Ready to take-off and Constanta's concrete runway: Blended winglet şi ILS-ul aeroportului: Blended winglet and the airport's Instrument Landing System: Imediat după decolare. Ce culori frumoase are Dobrogea şi ce fain se vede Marea Neagră: Airborne.Beautiful colours of the Dobrudja region and nice view of the Black Sea: In câteva minute am trecut Dunărea: In a few moments we flew over the Danube: Apoi nişte nori: Some clouds: Un nene mai în faţă verifica vibraţiile de la motoare: Some guy in front was checking the engines' vibrations: Ruta a fost următoarea: Bucureşti, stânga deasupra Orşovei, Belgrad, Zadar, Rimini şi apoi coborâre la Pisa. Orşova: Routing: Bucharest, turn left over the city of Orsova into Serbian airspace, Belgrad, Zadar, Rimini and descent to Pisa. Turning left over Orsova: Undeva în Serbia am zburat peste acest aeroport, poate ştiţi voi ce este, eu nu am fost în stare să-l găsesc cu Wikipedia sau cu Google Earth. Am crezut până la urmă că e aeroportul din Mostar, dar nu aveam ce să căutăm acolo: Somewhere over Serbia we flew over this airport, maybe you know what airport is it, I was unable to find it on Wikipedia or on Google Earth. I eventually thought it is Mostar Airport, but it cannot be as we would have been off course: Aeroportul din Zadar (ZAD): Zadar Airport (ZAD): Imediat după ce am trecut de aeroport am început să traversam Marea Adriatică: Right after we flew over the airport we started to cross the Adriatic Sea: Peste cinsprezece minute, coasta Italiei: After another fifteen minutes, Italy was in sight: Aeroportul din Rimini (Federico Fellini, RMI): Rimini Airport (Federico Fellini International Airport, RMI): Începusem coborârea la Pisa. Marea Tireniană şi coasta de vest a Italiei: We have started our descent to Pisa. Tyrrhenian Sea and Italy's west coast: Apoi am făcut două rotaţii complete deasupra mării (cam 15 minute cred că a durat) până când în fine am început finala la Pisa: Hold over the Tyrrhenian Sea, we circled twice for around 15 minutes after finally starting our final approach: Deasupra portului: Over the port: Nu a fost să avem parte de o aterizare liniştită, când credeam că punem roţile jos motoarele au fost turate iaraşi, am virat brusc la dreapta şi am început să urcăm. Eu deja mă gândeam la rezervele de gaz şi la pana prostului... Apoi un viraj foarte scurt deasupra Pisei: It was not meant for us to have a smooth landing, when I thought we were just touching down the engins roared, we suddenly turned right and start climbing again. I was already thinking about fuel reserves and fuel starvation... A very sharp turn above the city of Pisa followed : După aterizare, un avion militar: After landing, I spotted an army plane: Boeing 737 de la Transavia: Boeing 737 flying for Transavia: Prima etapă a călătoriei se încheiase. O plimbare relaxantă la asfinţit prin Pisa: The first leg of the trip just came to an end. A relaxing walk through the city of Pisa at sunset: Domul şi baptisteriul: Dome and baptistry: Cu ochii pe cer: Eyes in the skies: Turnul înclinat: The leaning tower: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:29 | |
| Ziua 2, mart,i 16 iunie 2009 / Day 2, Tuesday June the 16th 2009 RyanAir 9341, Pisa Galileo Galilei – Seville San Pablo Orar / Scheduled: PSA 09:45 – SVQ 12:20 Real: PSA 09:45 – SVQ 12:20 Durata zborului / Total flying time: 2h35m Grad de ocupare / Load factor: 95% Aeronava( / Aircraft: Boeing 737-800 NG, EI-DPT, livrat 5 aprilie 2007 delivered April5, 2007Ziua a doua, înca( doua( ore de zbor pâna( în Spania: Second day of the trip, only two hours flight to Spain: În pret,ul nopt,ii de cazare la Pisa am avut s,i transferul înspre aeroport. Terminalul: Transfer to the airport was included in the accommodation in Pisa. The terminal of Pisa airport: Lista pleca(rilor pentru urma(toarele ore: Flight roster for the following hours: Am trecut de controlul de securitate s,i am ajuns la poarta 6: Straight into security control and to gate number 6: Terminalul Schengen la aeroportul din Pisa: Schengen terminal in Pisa airport: Am mers pe jos pâna( la avion, as,a ca( am mai pozat acest Airbus A300 de la DHL, înmatriculare OO-DIF, fabricat în 1981: We walked to the plane, so I had the chance to take a picture of this Airbus A300 flying for DHL, registered OO-DIF, manufactured in 1981: S,i acest Boeing 737 tot de la Ryan: And this Boeing 737 from RyanAir: Avionul pentru Sevilla, EI-DPT: Our ride to Sevilla, EI-DPT: Dupa( ce ne-am suit, lânga( noi a parcat EI-DCP, cu care venisem cu o zi înainte de la Constanta, probabil ca( acum se întorsese din prima cursa( a zilei: After we hopped in, EI-DCP, our ride from Constanta the day before, taxied next to us after probably returning from the first rotation of the day: Am pornit spre pista(: We then headed for the runway: Gata sa( ne lua(m zborul spre Marea Tireniana(: Ready to depart over the Tyrrhenian Sea : Câteva secunde dupa( desprindere: Seconds after lift off : Viraj spre nord ca(tre Marea Ligurica(: North-turn towards the Liguarian Sea: Dupa( ce am cârmit spre nord, am putut poza aeroportul de pe care tocmai ne luasem zborul: After steering toward the north, I could take a picture of the airport we have just departed from: Au urmat nis,te nori gros,i: Thick clouds followed: Un lac în munt,i: A lake in somewhere in the mountins: Ruta pe care am zburat a fost foarte ciudata(, aici eram deasupra aeroportului din Marsilia (Marseille Provence Airport, MRS): We flew a strange path towards Seville, here for example we were above Marseille Provence Airport, MRS: Dupa( Marsilia pilotul ne-a spus ca( vom ajunge în Spania pe deasupra Valenciei de unde vom continua spre sud ca(tre Sevilla. Asta este coasta Spaniei, nici urma( de Valencia: After Marseille the pilot told us that we will make landfall over Valencia, afterwards we will be flying south to Seville. This is the coast of Spain, but where is Valencia?: La câteva minute dupa( ce am intrat spat,iul aerian spaniol am za(rit un alt aeroport, pe care din pa(cate nu-l pot ga(si pe Google: Few minutes after entering the Spanish airspace I have spotted another airport, which unfortunately I am unable to locate on Google Earth: Am uitat sa( va( spun ca( mi-am putut folosi telefonul în avion. Ret,eaua mi se pare ca( se numes,te On Air. Nu am sunat, am dat doar un mesaj spre România care a fost tarifat cu 38 de centi: I forgot to mention that I could use my mobile phone on board of this aircraft. I think the network is called On Air. I just sent a text message to a Romanian number for 38 cents: Am va(zut multe baraje: We’ve seen many dams: Coborâre înspre Sevilla: Descent to Sevilla: S,tie cineva se sunt chestiile astea: Any ideas what these might be: Finala deasupra Seviliei prin care s,erpuies,te Guadalquivir-ul: Final approach over Seville with its Guadalquivir river: Frane pe pa(mânt spaniol s,i turnul de control: Breaking on Spanish soil and control tower: Prin zona( era s,i un avion al armatei. A army aircraft was also taxiing around: Adio s,i mult,umim EI-DPT pentru plimbare: Bye bye and many thanks EI-DPT for the ride: Graba mare la realimentare când ai doar 25 de minute timp pâna( la zborul de întoarcere spre Pisa: Very quick refueling when there are only 25 minutes until taking-off for the return flight to Pisa: McDonnell Douglas 83 al Spanair, înmatriculat EC-GQG, fabricat în 1988: McDonnell Douglas 83 belonging to Spanain, registered EC-GQG, manufactured in 1988: Terminalul de sosiri la Sevilla San Pablo: Arrivals terminal at Seville San Pablo: Coada( lunga( la autobuzul pentru oras,: Long line for the bus traveling to the city center: Sevilla clocotea la foc mic: Sevilla was slowly boiling: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:29 | |
| Ziua 3, miercuri 17 iunie: Sevilla Day 3, Wednesday, 17th of June: Seville Voi face puţină reclamă Andaluziei în cele ce urmează, dar nu pot să mă abţin pentru că am văzut nişte oraşe absolut minunate. I am going to advertise a little bit Andalusia, I really can’t help it ’cause the places I’ve seen are simply wonderful.Catedrala din Sevilla, cică ar fi cea mai mare catedrală gotică din lume, construcţia ei s-a terminat în 1500: Seville’s cathedral, allegedly the largest gothic cathedral in the world, completed in 1500: Curtea interioară a catedralei: The inner yard of the cathedral : Turnul de Aur: The Gold Tower : Plaza de Espana: Muzeul de arheologie: Archeological museum : Curtea interioară a muzeului de artă: Fine Arts Museum’s ineer yard: Umbra e la mare pret la Sevilla: Shadow is priceless in Seville: Strada principală din oraşul vechi: Main street of the old part of the city: Alcazar: Seara am luat trenul spre Cordoba. Gara din Sevilla: Train ride to Cordoba was schedulded for the evening. Railway station in Seville: Toate bagajele trec prin filtru ca la aeroport: All bags are scanned like in an airport before boarding the train: Deşi era aproape nouă seara, afara erau 41 de grade: Altough it was almost nine o’clock in the evening, outside there were 41 degrees: Am ajuns la Cordoba cand tocmai se intuneca. Vedere de la fereastra hotelului, case albe şi straduţe înguste: It was dusk after checking in at the hotel in Cordoba. Window view, with nice white houses and narrow streets: Zilele 4, 5 şi 6: Cordoba şi Madinat al Zahra Days 4,5 and 6: Cordoba and Madinat al Zahra Zidul moscheei: The walls of the mosque: Curtea interioară: Inner yard: Câteva din cele şase sute de coloane ale moscheei: Just a few out of the six hundred pillars of the mosque: Mihrabul: Gotic şi arab la un loc: Gothic and arab styles in one building: Podul roman peste Guadalquivir: Roman bridge over the Guadalquivir river: Turişti obosiţi pitindu-se de soare: Tired tourists hiding from the sun: Muzeul de istorie: History museum: Cel mai mult mi-au plăcut străzile la Cordoba pentru că se aprope cel mai mult despre imaginea pe care o am despre orăşelele din America de Sud: What I liked most in Cordoba were the streets, because they resemble what I think towns in South America look like: Spre Madinat al Zahra: On my way to Madinat al Zahra: Asta e ce-a mai rămas din Madinat al Zahra, oraş constuit de Califul Cordobei undeva pe la anul 900: This is what’s left of Madinat al Zahra, a city built around 900 by the Caliph of Cordoba: Cordoba candideaza pentru ca în 2016 să fie aleasă capitala culturală europeană: Cordoba candidates for the 2016 European Cultural Capital: Iaraşi la gara, pentru trenul de Granada: Once again to the railway station, for taking the train to Granada: O să-mi fie dor de casele albe spaniole: I will miss the Spanish white homes: Plantaţie de măslini: Olive trees: Primul lucru pe care l-am văzut când m-am dat jos în gară la Granada au fost munţii Sierra Nevada cu zăpadă: The first thing I saw after getting off in the train station in Granada were the Sierra Nevada mountins with snow: Gara din Granada: Granada railway station: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:31 | |
| Zilele 7 şi 8: Granada şi plecare înspre Malaga, San Pedro de Alcantara şi Tanger Days 7 and 8: Granada and departure towards Malaga, San Pedro de Alcantara and Tanger Granada dumincă dimineaţă, un oraş tare elegant: Granada on a Sunday morning, a very elegant city: Albaicin, cartierul arab al Granadei: Albayzin, Granada’s Arab quarter: Lumea se trezeşte ţârziu dimineaţa: Late-risers in Albayzin: Micul dejun la o bodeguţă pitorească din Albaicin: Spanish breakfast at a picturesque eatery in Albayzin: Este minunat să te plimbi prin cartierul arab şi să vezi astfel de case dichisite: It’s very nice to walk through the Arab quarter and see so nicely decorated homes: Curtea interioară a muzeului de arheologie: Inner yard of the Archeological Museum: Catedrala din Granada, construită pe la 1500 (văzută din Albaicin): Granada’s cathedral, built around 1500 (picture taken from Albayzin: Alhambra, unul dintre cele mai importante monumente de arhitectura islamică din Andalucia, alături de moscheea din Cordoba: The Alhambra, one of the most important Islamic architecture in Andalucia, beside the mosque in Cordoba: Câteva poze din Alhambra – pentru o vizită completă ai nevoie de cel puţin jumătate de zi: A few photos from Alhambra – for a full visit one needs at least half a day: Apa este prezentă în toate curţile interioare, adusă printr-un sistem ingenios de scurgere care aduce apa tocmai din Sierra Nevada: Water is a typical feature of all inner yards, flowing through a innovatory system of irrigation channels bringing water as far as from the Sierra Nevada: Două poze de noapte în Granada: Night photos of Granada: Luni după-amiază a început partea cea mai interesantă a călătoriei: coborâre spre Mediterana cu autobuzul şi traversarea strâmtorii Gibraltar spre Tanger. Autogara din Granada: On Monday afternoon the most interesting part of the trip started: descent to the Mediterranean Sea by bus followed by the crossing of the Gibraltar straits to Tanger. Bus station in Granada: În drum spre Malaga: On our way to Malaga: Malaga şi Mediterana la orizont: Malaga and the Mediterranean Sea in the background: Popas de jumătate de oră la autogara din Malaga. Agenţia de bilete BlueAir: Thirty minutes rest in Malaga’s bus station. BlueAir ticketing office: Încă o oră pe drum înspre San Pedro de Alcantara, pe Autopista del Mediterraneo: On the road again for another hour heading to San Pedro de Alcantara on the Autopista del Mediterraneo: Destinaţia finală pentru acea zi: undeva lângă San Pedro de Alcantara: Final destination of that day: somewhere near San Pedro de Alcantara: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:32 | |
| Ziua 9, marţi 23 iunie: Tanger Day 9, Tuesday 23rd of June: Tanger Dimineaţă am pornit cu maşina spre Algeciras, de unde se traversează în Africa. De pe autostrada am văzut Gibraltarul: In the morning we headed to the port of Algeciras, where one can board a ferry to Africa. While driving on the motorway we spotted the Gibraltar rock: Intrare în port: Entry in the port of Algeciras: Terminalul de pasageri: Passenger terminal: Control de paşapoarte la frontiera externă a Uniunii Europene: Passport control at the European Union external border: Pe vapor, imediat după plecare: Life on the ferry, right after departure: Nu am văzut prea multe vapoare în acea dimineaţă în Gibraltar: I haven’t seen too much traffic in the straits that morning: Un vapor mai mare venea dinspre Atlantic: A larger vessel sailing from the Atlantic: Poliţia marocană a organizat controlul de paşapoarte pe vapor, pentru a evita cozile la Tanger: In order to avoid long lines in Tanger, the Morrocan police organised the passport control on the ship during the crossing: Şi am primit ştampila de intrare – paşaportul meu tânjeşte după ştampile din 2007: So I got my Morrocan entry stamp – my passport is craving for a stamp since 2007: După aproape două ore am văzut Tanger-ul, cu casele albe şi turnurile de moschee: After almost two hours of sailing Tanger was in sight, with its white houses and minarets: Debarcarea este spectaculoasă pentru că vezi maşini venind din Europa pline de bagaje şi te întrebi oare încotro în Africa o vor apuca: Getting off the ship is spectacular because you see all these cars packed with luggage coming from Europe and the only thing you’re asking is where is their final destination on the African continent: A doua verificare a actelor: Another document check: Pentru cinci euro am luat un taxi spre oraşul vechi: We hopped in a cab that took us up the hill to the old quarter for five euros: Parcă se zice că blocurile în Bucureşti sunt urâte: It’s being said that the blocks in Bucharest are ugly buildings: De pe cea mai înaltă stradă din oraşul vechi se vede foarte bine Strâmtoarea Gibraltar în cel mai îngust punct: Clear view of Gibraltar’s narrowest poin from the top of the old city: Acoperişuri: Rooftops: Străzi înguste: Narrow streets: Intrare în bazar: Entry to the local market: Pantofar: Shoemaker: Cofetărie: A candy store: Smochine tinute la umbră sub frunze de viţă de vie: Figs kept cool under vine leaves: Fructe, legume, carne de pui şi pâine: Fruits, vegetables, chicken meat and bread: Magazine de ţoale: Clothing shops: Brutărie: Bakery: M-aş fi aşteptat la o piaţă de peşte ceva mai bogată într-un oraş care are ieşire şi la Atlantic şi la Mediterana: I expected a more diverse fish market in a city having access to both the Atlantic Ocean and the Mediterranean Sea: Moschee: Mosque: Cinematograf: Local cinema: Muzicanţi într-un restaurant: Restaurant entertainment: Strada văzută de la etajul întâi: Street view from the first floow: De pe anumite străzi se vede Spania: Spain is visible in some points of the city: Chef de şi mai multă Africă? Thirsty for more Africa?Camile pe plaja la Mediterana: Camels on the beach to the Mediterranean: După amiază înapoi în port: Back to the harbour in the afternoon: Terminalul de pasageri: Terminal for passengers: Vaporul pentru drumul de întoarcere: Our ferry back to Europe: Adio Tanger: Apus superb în Atlantic – eu unul sunt obişnuit să văd răsărit din mare, nu apus: Amazing sundown in the Atlantic ocean – I am used to see the sun rising from the sea, not going down: Back to a friendly border: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:33 | |
| Zilele 10 şi 11, miercuri, 24 şi joi, 25 iunie: Malaga Days 10 and 11, Wednesday, 24 and Thursday, 25th of June: Malaga Malaga este un oraş minunat, cu temperaturi omeneşti, cel puţin cu 5-10 grade mai răcoare decât la Sevilla şi la Cordoba. Vedere minunată asupra oraşului şi a Mării Mediterane: Malaga is a wonderful city with reasonable temperatures, at least 5 to 10 degrees cooler than in Sevilla or Cordova. Beautiful overview of the city and of the Mediterranean Sea: Arenă pentru coride: Bullfight: Catedrala. I se spune „La Manquita” pentru că îi lipseşte un turn: The cathedral. It is called „La Manquita” because it has only one tower: Aici se vede mai bine unde ar fi trebuit să fie ridicat cel de-al doilea turn: In this picture one can better see where the second tower should have been erected: La piaţă: Local market: Mănâncă sau vei fi mâncat: Eat or you will be eaten: Strada cu magazine. Umbra e la loc de cinste în orice oraş spaniol: Shopping street. Shadow is a must in every Spanish city: Casa în care s-a născut Pablo Ruiz Picasso: The house where Pablo Ruiz Picasso was born: Şi la Malaga poate fi vizitată o cetate în vârf de deal: One can also visit the citadel on top of the hill: Înauntru arhitectura cu influente maure: Inside the citadel the usual Arab-style arhitecture: Teatrul roman: The Roman theatre: Plaja la Mediterana: The beach: O parte din blocurile de pe faleza erau cam nasoale: Some of the blocks of flats looked rather nasty: Multe lume este pasionată de zbor: Many people are very fond of flying: Malaga noaptea: Malaga by night: Despărţire de prietenele mele din Spania, Maria şi Cristina: Saying good-bye to my Spanish friends, Maria and Cristina: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:33 | |
| Ziua 12, vineri 26 iunie 2009 / Day 12, Friday June the 26th 2009 RyanAir 4337, Granada Federico Garcia Lorca – Bologna Guglielmo Marconi Orar / Scheduled: GRX 17:10 – BLQ 19:40 Real: GRX 17:10 – BLQ 19:15 Durata zborului / Total flying time: 2h05m Grad de ocupare / Load factor: 100% Aeronavă / Aircraft: Boeing 737-800 NG, EI-DYN (livrat 13 iunie 2008 / delivered 13 of June 2008)După două ore în autobuz de la Malaga, am zărit aeroportul Granadei: After a two-hour ride by bus from Malaga, I spotted Granada’s airport: Clădirea aerportului: The airport building: Terminalul de plecări: Departures terminal: Lista plecărilor pentru restul zilei: Flight roster for the rest of the day: Spaţiul de la porţi mi s-a părut mai înghesuit decât la Constanta: Gate area looked smaller than in Constanta: Avionul a venit la timp de la Bologna şi am purces la îmbarcare: The aircraft landed in time from Bologna so boarding started: Turnul: GRX tower: Parcare pentru avioane: GRX apron: Se pare că RyanAir nu e prea riguros când vine vorba de politica sa în ce priveşte dimensiunea bagajului de mână – această domnişoară şi-a îndesat din greu paporniţa: It seems that RyanAir is not very thorough when applying its hand luggage policy – this lady here had a really rough time squeezing her tote bag inside the overhead bin: Comandantul ne-a explicat că vrea să închidă uşile avionului într-un minut şi să decolăm în trei şi ne-a promis că vom ajunge la Bologna cu 25 de minute mai devreme dacă ne asezăm iute ca sa-i permitem să o şteargă rapid de la Granada. Toată lumea s-a aşezat repede iar însoţitorii de zbor au pregătit cabina în timp ce motoarele erau pornite: The captain wanted to close the aircraft’s doors in one minute in order to take-off in three and promised us that we would arrive in Bologna 25 minutes ahead of schedule if we helped him to ensure a swift departure from Granada by sitting down as fast as we could. Everybody obeyed so the flight attendants prepped the cabin for take-off while the engines were ignited: Spre pistă şi adio Granada: Heading for the runway and farewell Granada: Am aşteptat la aterizare acest micuţ: We waited for a few moments for this little thing: Imediat după desprindere am virat la dreapta iar în spatele nostru s-a vazut tot aeroportul: Right after rotating we turned right, which allowed me to have a gorgeous overview of the airport we just left behind: Încă un viraj – aeroportul este încă vizibil în fundal: Another turn followed – the airport still visible in the background: Ultima fotografie a aeroportului: Last shot of the airport: Am început apoi să urcăm serios: A steep climb followed: Peisaj frumos spaniol: Beautiful Spanish landscape: Urcam paralel cu vârfurile înzăpezite ale Sierrei Nevada: We were climbing parallel to the snowy Sierra Nevada summits: Am început să zburăm deasupra Mediteranei dar, din păcate, pentru mult timp nu am putut vedea decât nori: We started to fly over the Mediterranean Sea but, unfortunately, the only thing we could see over the window was a thick layer of clouds: După ce am zărit Italia am început coborârea spre Bologna: After spotting Italy we started our descent to Bologna: Vremea nu era prea bună deci ne-a zgâlţâit niţel: A bumpy descent followed, as the weather was not very nice: Aripioară şi luminile de navigaţie: Blended winglet and navigation lights: De ce oare le place norilor să se strângă numai pe lângă aeroporturi? Why do clouds enjoy forming only arounds airports?: Cerul s-a înseninat când am început finala: Clear skies during final approach: Singurul lucru nasol despre pistă e că se termină brusc, aşadar frâne: The only bad thing about a runway is that it suddenly comes to an end, therefore breaking hard: Pilotul s-a ţinut de cuvânt – am aterizat la Bologna cu 25 de minute mai devreme: The pilot delivered on his promise back in Granada – we arrived in Bologna 25 minutes ahead of schedule: Lufthansa Boeing 737, înmatriculat D-ABEW, livrat 23 martie 1995: Lufthansa Boeing 737, registered D-ABEW, delivered on March 23rd, 1995: RyanAir Boeing 737 NG înmatriculat EI-DWL, livrat 27 octombrie 2007, cu câteva momente înainte de aterizare: RyanAir Boeing 737 NG, registered EI-DWL, delivered on October 27, 2007, seconds before touching down on Italian soil: Un bătrân Boeing 737 al British Airways, înmatriculare G-DOCH, livrat 19 decembrie 1991: Old British Airways Boeing 737, registered G-DOCH, delivered on December 19, 1991: Alitalia Airbus A321, inmatriculat I-BIXU, livrat 4 noiembrie 1994: Alitalia Airbus A321, registered I-BIXU, delivered on November 4, 1994: Adio, dar rămân cu tine: EI-DYN mă va duce înspre Constanta peste doar două zile: Farewell, but we stick together: EI-DYN will take me to Constanta in just two days’ time: | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:34 | |
| Ziua 13, sâmbătă 27 iunie 2009 – o zi în Ravenna Day 13, Saturday, June the 28th 2009 – Day trip to Ravenna În drum spre gară a început să plouă: It started to rain while I was heading to the railway station: Cer acoperit – ştie cineva pentru ce companie zboară avionul? Overcast sky – does anyone know which company is this aircraft?: Gara din Bologna şi trenul cu care am mers spre Ravenna: Bologna train station and the train that took me to Ravenna: În două ore am ajuns la Ravenna. Basilica San Francesco (construită în secolul V): After a two-hour ride I arrived in Ravenna. Basilica of San Francesco (built in the 5th century): Baptisteriul neonian (secolul IV): The Neonian Bapistry (dating from the 4th century): Mormântul lui Dante: Dante’s tomb: Basilica San Vitale: Basilica of San Vitale: Mozaicul cu stele din mausoleul Galla Placidia (construit între anii 425-450): Starry sky mosaic inside the Galla Placidia mausoleum (built between 425-450): Muzeul de arheologie din Ravenna: Ravenna archeology museum: Palatul lui Teodoric: Palace of Theodoric: Basilica San Giovanni Evangelista – construită în secolul V şi apoi distrusă complet în 1944: San Giovanni Evangelista basilica – built in the 5th century and destroyed in 1944: Basilica Sant’Appolinare Nuovo – secolul VI: Basilica of Sant’Appolinare Nuovo – 6th century : Înauntru nici urmă de picturi, doar mozaic: No frescoes inside, just mosaic: Case foarte austere în nordul Italiei: Plain houses in northern Italy: Gara din Ravenna: Ravenna train station: Ziua 14, duminică 28 iunie 2009 / Day 14, Sunday June the 28th 2009 RyanAir 4328, Bologna Guglielmo Marconi – Constanţa Mihail Kogălniceanu Orar / Scheduled: BLQ 14:15 – CND 17:45 Real: BLQ 14:50 – CND 17:50 Durata zborului / Total flying time: 2h00m Grad de ocupare / Load factor: 100% Aeronavă / Aircraft: Boeing 737-800 NG, EI-DYN (livrat 13 iunie 2008 / delivered 13 of June 2008)Ultima zi de vacanţă şi ultima parte a călătoriei. Last day of my holidays and last leg of the trip.: 35 de minute cu autobuzul de la gara din Bologna la aeroport: The bus ride from the station in Bologna to the airport takes around 35 minutes: Cozi enorme la check-in: Huge check-in queues: Aceeaşi aglomeraţie şi la controlul de securitate: Very crowded at the security control as well: Din cauza summit-ului G8, italienii au suspendat temporar prevederile acordului de la Schengen: Due tot the G8 summit, the Italian authorities have temporarily suspended the Schengen Treaty provisions: Lista plecărilor pentru următoarele două ore: Flight roster for the following two hours: Pentru că avionul nu venise încă, am avut timp de câteva fotografii făcute de la poartă. As the plane was late, there was enough time for some spotting at the gate. Blue Panorama Airlines Boeing 757-200, înmatriculat EI-DNA, livrat 6 decembrie 2005: Blue Panorama Airlines Boeing 757-200, registered EI-DNA, delivered on December 6, 2005: Livingston Airlines Airbus A321, înmatriculat EI-LVD, livrat 10 mai 2007: Livingston Airlines Airbus A321, registered EI-LVD, delivered in May 10, 2007: Îmbarcarea a fost de groaza, parcă toti pasageri vroiau să se urce în acelaşi timp în avion. Pentru că zburam cu acelaşi avion care mă purtase şi de la Granada cu două zile în urmă, nu l-am mai pozat. In timp ce făceam taxi către pistă, am pozat acest exemplar AirOne, Airbus A320, înmatriculat EI-DSU, livrat 25 iulie 2008: Boarding was a mess, as everybody wanted to board the plane in the same time. Because I was flying the same aircraft that had brought me two days before from Granada, I didn’t take anymore photos of the ship. While heading for the runway, I spotted this AirOne Airbus A320, registered EI-DSU, delivered on July 25, 2008: Turnul de control şi terminalul: BLQ tower and terminal: Am aşteptat la aterizare alt avion al Livingston Airlines: We had to wait for a few moments while this Livingston Airlines landed: Pista şi straight-out departure: Runway ahead followed by a quick straight-out departure: Urcare: Climbing: Dupa aproximativ 20 de minute am lasat Italia în urmă: After about 20 minutes we left Italy behind: Pilotul ne-a povestit despre ruta: stânga uşăr după Sarajevo spre Belgrad şiTimişoara, apoi dreapta către Bucureşti. Din păcate zburam deasupra unui strat gros de nori: The pilot briefed us about the route ahead: after flying over Sarajevo a slight turn left to Belgrade and Timisoara, then right towards Bucharest. Unfortunately we were flying over a thick layer of clouds: Imediat după Bucureşti am început coborârea spre Constanta: Somewhere after Bucharest we started our descent on Constanta: Parca zburam iarna: It looked like as if we were flying during the winter: Norii au fost subţiri, după puţin timp am văzut Dunărea: Clouds were thin, so in a few moments we got a glimpse of the Danube river: Pentru că lăsasem Dunărea în spate, ne aflam deja deasupra Dobrogei: As we had left the Danube behind, we were flying over Dobrudja county: Viraj de 90 de grade la dreapta şi aterizare foarte plăcuta la CND pe pista de beton: 90 degrees right-turn followed and very pleasant touchdown at CND with its concrete runway: Taxi către terminal: Taxi to the terminal: Pista de la Constanta: Constanta runway: Turnul: Tower: Ultimele fotografii ale lui EI-DYN care m-a purtat de la Granada la Constanta: Last shots of EI-DYN that brought me from Granada to Constanta: Avionul era pregătit pentru zborul de întoarcere către Bologna: Aircraft being prepared for its flight back to Bologna: Controlul de frontieră la Constanta: Border control in Constanta: De pe şoseaua care duce în oraş: Picture taken from the road heading to Constanta: Concluzii / Final remarks 1. RyanAir: - nu sunt prea entuziasmat de check-in-ul pe internet pentru că trebuie să ai grijă de harţoaga pe care ai tiparit-o de acasă şi să o cari după tine peste tot; or tocmai ăsta era farmecul biletelor electronice, te scăpau de o grijă; - cele patru zboruri au fost ok dar la bord m-am plictisit să aud anunţurile echipajului care tot timpul aveau ceva de vândut. 2. Întrebări: - vă daţi cu părerea care a fost motivul pentru go-around-ul de la Pisa? - ghiciţi care sunt cele două aeroporturi pe care nu le-am găsit cu Google Earth? 1. RyanAir: - I am not very fond of the on-line check in thing ’cause you have to take care of the boarding card printed at home and carry it with you all around the trip; exactly this was the point of having e-tickets, not being concerned about having a ticket! - all four flights were all right, but while on board I was fed up hearing all the time the flight attendants’ announcements trying to sell stuff.
2. Questions: - any opinions regarding the possible reason for our go-around in Pisa? - make a guess on the two airports that I was unable to locate with Google EarthSper că v-a plăcut reportul tot atât de mult cât mi-a plăcut mie să-l scriu şi să mă plimb prin toate locurile astea minunate. Comentariile voastre sunt binevenite iar dacă mai dibuiţi şi care sunt cele două aeroporturi necunoscute din Serbia şi din Spania sunteţi cei mai tari. I hope you liked this report as much as I enjoyed writing it and visiting all these wonderful places. Comments are always appreciated and if you manage to figure out which are the two unknown airports in Serbia and in Spain you are the best. | |
| | | Vreauinaer Flight Level 100
Numarul mesajelor : 149 Varsta : 45 Localizare : Brasov Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 15:51 | |
| Foarte frumos! Este unul dintre cele mai detaliate TR pe care le-am vazut. Chiar si cele de pe A.net ar trebui sa roseasca. Felicitari! - Citat :
- S,tie cineva se sunt chestiile astea:
Any ideas what these might be: Este o instalatie de energie solara. Mai multe detalii aici http://en.wikipedia.org/wiki/PS10_solar_power_tower. | |
| | | valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 16:21 | |
| Nu pot spune decat WOW.....este unul din cele mai bine documentate TR-uri din cate am vazut; multe explicatii si multe, foarte multe poze. Multumesc pentru "plimbarea pana dupa Gibraltar si inapoi . Cat despre go-around-ul de la Pisa, nu stiu ce sa zic mai mult decat ca ai avut parte de un pilot bun care probabil si-a dat seama ca daca continua pe pantra descendenta pe care era facea o aterizare chinuita asa ca Go-Around (poate fi unul din motive dar mai mult de presupuneri nu o sa aflam pt ca nu avem cum ) | |
| | | lrbc Fotograf
Numarul mesajelor : 1823 Varsta : 110 Localizare : Bacău Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 16:49 | |
| Super tare excursia si multam fain de trip report! spune-mi, te rog, cat a costat trecerea Gibraltar - Tanger, ca am si eu un gand sa ajung in Africa. | |
| | | Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 17:23 | |
| Foaarte bine scris si cu poze foarte frumoase. Multam frumos mi-a facut o reala placere sa merg cu tine in excursie. p.s De ce n-ai intrebat echipajul motivul go-around? Sigur ti-ar fi spus. Oricum mi-as dori sa experimentez si eu asa ceva | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 21:40 | |
| - lrbc a scris:
- Super tare excursia si multam fain de trip report! spune-mi, te rog, cat a costat trecerea Gibraltar - Tanger, ca am si eu un gand sa ajung in Africa.
Un drum dus-intors costa intre 60 si 70 de euro, fara masina. Biletele se pot cumpara si la fata locului (nu cred ca sunt probleme sa gasesti locuri) dar cel mai bine de pe net: http://www.trasmediterranea.es Este exact ca la avion, trebuie sa-ti tiparesti tu cartelele de imbarcare, au un cod de bare pe care ti-l scaneaza in port. | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 21:46 | |
| - Mengelaus a scris:
- p.s De ce n-ai intrebat echipajul motivul go-around? Sigur ti-ar fi spus. Oricum mi-as dori sa experimentez si eu asa ceva
Nu mi-a trecut prin cap. Si oricum am coborat prin spate pentru ca am stat in penultimul rand. Oare insotitorii de zbor ar fi stiut? | |
| | | lrbc Fotograf
Numarul mesajelor : 1823 Varsta : 110 Localizare : Bacău Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Dum 02 Aug 2009, 23:17 | |
| | |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Lun 03 Aug 2009, 04:56 | |
| Nu stiu in Tanger, dar in Andalucia ai fost chiar in perioada proata a anului... o cladura ce e pe acolo (credca ai putut vedea) Oricum, misto TR, felicitari! |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Lun 03 Aug 2009, 08:01 | |
| - MogaViorel a scris:
- Nu stiu in Tanger, dar in Andalucia ai fost chiar in perioada proata a anului... o cladura ce e pe acolo (credca ai putut vedea)
Corect. Cel mai cald a fost la Sevilla si Cordoba. Cel mai racoare la Tanger. Dar incerc sa nu fiu meteosensibil. | |
| | | claudiup Membru activ
Numarul mesajelor : 973 Varsta : 41 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 22/10/2008
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Lun 03 Aug 2009, 10:17 | |
| Mihai, dupa ce am parcurs tot trip-reportul tau am impresia ca tocmai am vizitat Italia, Spania si Marocul Multumim frumos pentru TR, impecabil! | |
| | | Radu Airport Level
Numarul mesajelor : 11 Varsta : 50 Localizare : Ploiesti Data de inscriere : 30/03/2008
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Lun 03 Aug 2009, 15:32 | |
| Felicitări pentru trip report. Primul aeroport neidentificat este Tuzla-Tucuma din Bosnia (LQTZ). | |
| | | mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 51 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Lun 03 Aug 2009, 16:36 | |
| Cred ca aeroportul de la intrarea in spatiul aerian al Spaniei, este viitorul Aeroport Castellon - Costa Azahar de langa Castellon de la Plana din regiunea Comunidad Valenciana. In capitolul " Aeroporturi din strainatate ", subcapitolul " Europa de Sud " este un topic deschis pentru acest viitor aeroport operational dar si adresa de web a aeroportului. | |
| | | dan guina Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Localizare : ierusalim israel Data de inscriere : 03/05/2009
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Lun 03 Aug 2009, 22:58 | |
| Instalatzia " ciudata" este o centrala solara pt, producerea energiei electrice. | |
| | | RATus Administrator
Numarul mesajelor : 1497 Varsta : 40 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Mar 04 Aug 2009, 00:40 | |
| foarte detaliat TR, multumim mult pentru munca depusa ! Motivul pentru Go around poate fi de cauzat de mai multi factori: - aterizarea problematica - poate avionul dinainte nu a eliberat pista in timp util - alte motive de care nu stiu eu (dar care sper sa le zica altii de pe aici ) PS: uite ce-am gasit intr-o discutie despre go-around : - Citat :
As a retired air traffic controller with over 35 years experience I would say the most common cause is a blocked runway. The go-arounds I experienced due to a/c technical problems were few and far between. Blocked runways can be caused by many factors - landing a/c ahead bursts a tyre (fairly common)... one ahead misses a turn-off and has to go to next one... towing a/c slow to clear, etc. Also a runway inspection may turn up a broken light fitting or something similar. Some way down the list would be go-arounds due to LVPs - maybe many on a single morning but over a long period they would be comparatively few.
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Bravo Mar 04 Aug 2009, 14:33 | |
| |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Mar 04 Aug 2009, 18:10 | |
| Foarte tare Mihairosioru, foarte tare in 17 Iulie m-am intors si eu de la Torremolinos ( 14 km de Malaga) De unde am tras si eu o vizita in Tanger , una la Alhambra si una in Gibraltar. Excelenta zona, m-am indrogostit de ea si daca as mai fi stat 2-3 luni as fi tot avut ce sa vizitez , ce mai bestial . Apropo excelenta mancarea in restaurantul din Tanger cu cantaretii!!! cam scumpi ei ( nu am avut decat o bancnota de 5 euro sa le dau dar m-am ales cu o poza cu ei ). Ce mai foarte tare, maine voi continua sa vizionez si de la cantareti in jos pozele |
| | | Nic Administrator
Numarul mesajelor : 750 Varsta : 40 Localizare : München Data de inscriere : 24/12/2007
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir Mar 04 Aug 2009, 19:27 | |
| Super tare Mihai, trip reportul l-am vazut si revazut de aproape 10 ori! Deja ne-ai obisnuit cu trip reporturi incredibile. Pot sa zic ca am fost prin “zona” (Spania, Canare, Maroc) cam in aceeasi perioada (intre 18-23 iunie), doar ca tu ai stat 2 saptamani pe-acolo! - Citat :
- Undeva în Serbia am zburat peste acest aeroport, poate ştiţi voi ce este
Aeroportul este Tuzla, din Bosnia, nu departe de granita cu Serbia. - Citat :
- Gata sa ne luam zborul spre Marea Tireniana...
Viraj spre nord catre Marea Ligurica Dupa decolarea de la Pisa, evident era vorba doar de Marea Ligurica. - Citat :
- Camile pe plaja la Mediterana
Nu cumva Atlantic? E ceva distanta intre Tanger si Marea Mediterana, care „incepe” de pe langa Ceuta. Ma gandesc ca nu ai avut timp sa ajungi si acolo... Am cateva intrebari, si daca ai timp si chef te rog sa-mi satisfaci curiozitatea: 1. De ce ai dublat scrierea, in romana si engleza? 2. Cat au costat zborurile? 3. Cam ce preturi erau prin Maroc? Puteai plati si in euro sau doar in dirham... Apropo de taxiul de 5 euro. 4. Cum ti s-a parut Alhambra? Nu de alta, dar din poze mi se pare ca nu e chiar asa de interesant... Poate ma insel. Sper ca nu te-ai suparat apropo de comentariile mele, stiu ce inseamna sa faci un trip report, fiind extreme de greu sa faci totul perfect cand sunt atat de multe detalii. Felicitari pentru munca, chiar apreciez efortul de a prezenta astfel de imagini. | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Andaluzia si Tanger cu RyanAir | |
| |
| | | | Andaluzia si Tanger cu RyanAir | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |