Intoarcerea...
Stuttgart - Bucuresti Baneasa
10.08.2008
Zbor Germanwings 4U2794
A319-112 D-AKNN primul zbor noiembrie 1999
Ora estimata plecare 17h40 ora reala 17h58
Ora estimata sosire 20h55 ora reala 20h50
Am ajuns cu 2 ore inainte la aeroprt, timp suficient pentru check-in si o tura a aeroportului, care are o singura pista si de doua ori mai mult trafic ca Otopeniul. E curat, bine organizat si poti sa faci cate poze vrei.
Poze din afara aeroportului si terminal.
Aici se vad parcarile acoperite...
intrarea in terminalul 1, si foarte multa lume care pleca in vacanta
Terminalul 1 si zona de check-in, plus un avion expus si o reclama la Blueair
Utilaje pentru bagaje si o scara...
Un ATR-42 de la Cityline care tocmai ce isi pornise motoarele...
O frumoasa colectie de tow-bars
Un 319 de la Germanwings, cu reclama la T-Mobile
Si alt 319 tot de la ei, cu reclama la landul Baden-Wurtemberg
Un B737-500 de la Lufthansa, care tocmai ce a ajuns
Ce masini au nemtii si ce masini au italienii...cred ca asta e starea actuala a celor de la Alitalia
O imagine a terminalului 2, facuta din T3, pe geam
Aici venisera 2 Cayenne-uri cu girofar, probabil asteptau pe cineva mai important ca mine
Un C-130 care se ducea spre zona militara a aeroportului...
Un An-24, care nu stiu ce facea acolo...
Alt 319 de la 4U
O aparitie , care a mai spart monotonia de 319-uri
Si alta si mai deosebita
In sfarsit si D-AKNN-ul nostru...
Si alt 319 (dooh), de data asta de la AirBerlin
Un alt ATR, tot 42 si tot 500
Detalii de la 319-le (ca parca n-au fost prea multe
) nostru
Si CFM-ul 56-5
Un 310 de la Turkish la gate
Si un ERJ de la Regional, adica Air France
319-le de la AirBerlin decoleaza
O ultima privire inainte de imbarcare
Si alta decolare. de data asta un Avro RJ de la SAS, extrem de silentios (nu degeaba e poreclit WhisperJet)
In sfarsit, in avion, loc la geam, rezervat cu 2 luni inainte, si ceva mai mult spatiu ca la 738-urile de la Ryanair
Si dupa un taxi destul de lung, urmeaza o "straight-out departure" de pe 25, din cauza faptului ca deja eram in intarziere
In sfarsit airborne
Si apoi drumul de intoarcere, deasupra Germaniei, Austriei, Ungariei si apoi Romania. Nu pun comment-uri ca n-am recunoscut mare lucru, doar lacurile din Bavaria de pe langa Munchen si Alpii.
Aici se vede un "coleg" mai mare
Si o mica "gustare" servita "en-route"
Alte poze de pe drum
Deja ne apropiam de Bucuresti, si pilotul a aprins luminile de aterizare
Si vreme proasta, aproape de Baneasa
A urmat o aterizare pe 07, cam trantita, si apoi cosmarul numit Baneasa. Am asteptat 10 minute in avion sa vina un autobuz sa ne duca in terminal, unde iar am stat cam 40 de minute la coada la pasapoarte, intr-o sala mica si fara aer conditionat, intr-o multime descinsa din 2 Myway-uri "de la Italia", din care cred ca cel putin jumate aveau cazier dupa figuri. Am recuperat cu bine bagajele si asta a fost.
Concluzii, Germanwings e o companie peste Ryanair la servicii si la personal si poate putin la preturi, Stuttgart-ul e un aeroport nemtesc foarte bine pus la punct iar Baneasa e o MIZERIE. Nu am sa mai zbor in viata mea de acolo, cel putin pana demoleaza cladirea aia si construiesc alta.
P.S. M-am luat si un frumos 319 la 1:150 cu 15 euro din avion, si un A380-800 din Stuttgart, iar acum colectia mea a ajuns la 5 avioane