ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor

In jos 
5 participanți
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator




Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor Empty
MesajSubiect: Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor   Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor EmptyMier 19 Ian 2011, 01:02

Sunt student la facultatea de arhitectura din bucuresti si mi-am ales aces subiect pentru diploma si licenta(disertatie). Nu sunt pilot sau am facut vreo scoala de pilotaj, dar sper sa am ajutorul unor oameni dornici de a impartasii informatiile stiute si cu mine.
Subiectul meu se bazeaza pe stramutarea aeroclublui de la geamana,pitesti intr-o alta locatie din care eu vreau sa propun ceva asemanator cu cele de afara, de care nu prea am dat, nu am stiut dupa ce nume sa caut; Numindu-se generic aeroport sportiv.

O sa mai pun intrebari pe parcurs:
- niste exemple de aerodromuri/aeroport turistic in straintate
- studiu vanturilor in romania, precipitatii, migratia pasarilor, culoare de zbor, densitatea traficului in romania - diagrame de decolare si aterizare, diagrama puterii vanturilor cu alegerea pozitionarii pistei. - Unde as putea gasii astfel de informatii

Multumesc
Sus In jos
cavver
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 76
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 04/01/2010

Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor Empty