| Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor | |
|
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitato Vizitator
| Subiect: Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor Mier 19 Ian 2011, 01:02 | |
| Sunt student la facultatea de arhitectura din bucuresti si mi-am ales aces subiect pentru diploma si licenta(disertatie). Nu sunt pilot sau am facut vreo scoala de pilotaj, dar sper sa am ajutorul unor oameni dornici de a impartasii informatiile stiute si cu mine. Subiectul meu se bazeaza pe stramutarea aeroclublui de la geamana,pitesti intr-o alta locatie din care eu vreau sa propun ceva asemanator cu cele de afara, de care nu prea am dat, nu am stiut dupa ce nume sa caut; Numindu-se generic aeroport sportiv.
O sa mai pun intrebari pe parcurs: - niste exemple de aerodromuri/aeroport turistic in straintate - studiu vanturilor in romania, precipitatii, migratia pasarilor, culoare de zbor, densitatea traficului in romania - diagrame de decolare si aterizare, diagrama puterii vanturilor cu alegerea pozitionarii pistei. - Unde as putea gasii astfel de informatii
Multumesc |
|
| |
cavver Airport Level
Numarul mesajelor : 76 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2010
| Subiect: Re: Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor Mier 19 Ian 2011, 05:04 | |
| Poti incepe cu documentele ICAO , Anexa 14 - aeroporturi , Anexa 4 harti. | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Aeroport Sportiv si Scoala de Pilotaj la Pitesti - Subiect Diploma Arhitectura - Ajutor Mier 19 Ian 2011, 13:44 | |
| Directia pistelor in cam toata Romania este predominant Est-Vest, vantul fiind cel mai des slab de sector est-nord-est. Sunt convins ca daca mergi la ANM la Baneasa poti gasi informatii statistice detaliate.