| | Malaezia si Indonezia, aug. 2010 | |
|
+12Dumitru Fabian mihail fly_emirates bagea loplo shouriken Lery vishzu kampfmaschine free_flow77 YR-197 alexxxxx 16 participanți | Autor | Mesaj |
---|
alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 14:54 | |
| Salut, Inainte de toate, mi-a luat ceva sa organizez pozele pe care urmeaza sa le pun pe-aici, asa ca daca vreun moderator are vreo problema cu textul/pozele, rog sa-mi dea un mesaj privat si modific. Sunt patit cu stergere topic cu totul, asa ca de-aia vreau sa mentionez de la inceput acest aspect. Avand in vedere ca anul trecut am fost prin SE Asiei, alegerea naturala a venit foarte usor anul asta: tot in zona. Cu ceva variatii fata de anul trecut: Daca anul trecut am incercat AirAsiaX, fiind foarte multumit, anul asta preturile la AirAsiaX din Londra au sarit calul (cu greu mai gasesti ceva sub 500 lire), fata de anul trecut cand am prins o perioada cu lira la 1,05 E anul asta nu mai e cazul si, mai ales, nu mai e nici un low-cost care sa zboare la Stansted (in 2009 Era BlueAir), si transferurile intre aeroporturi in Londra sunt costisitoare si consumatoare de timp. Asa ca m-am reorientat, si bine am facut. Am gasit Malaysian, companie de top, dus-intors IST-KUL pt 2 persoane la 900 E. Pana la Istanbul, desi puteam sa mergem cu masina, am ales totusi Tarom, la doar 250E pentru amandoi. Alegerea Istanbulului comporta 2 avantaje: aveam sa aloc (voluntar, de placere, aveam timp destul intre avioane si la dus si la intors (vreo 3-4h)) o noapte la dus si o noapte la intors in acest magnific oras (intotdeauna ma intorc cu placere in Istanbul, am deja cu mult peste 20 de vizite ) si nu mai pierdeam timpul zburand spre vest ca apoi s-o iau inapoi spre est. Anul trecut am zburat vreo 3 ore si ceva pana la Londra ca apoi sa zbor pana in KL vreo 13h30'. Acum, varianta mult mai simpla: 1h (nici atat) pana la IST, apoi 10h pana in KL. Plus avantajul ca aveam sa zbor cu Malaysian, o companie 5*. Destinatia principala, dupa analize ale musonilor in zona (foarte important!), am ales-o ca fiind Indonezia. Indonezia e ceva foarte general spus, arhipelagul fiind compus din vreo 17000 de insule. Primul gand a fost, evident, Bali. Dupa ce am vazut carui tip de turism i se adreseaza si ce populatie viziteaza insula, mi-a fost foarte clar ca nu asta vroiam. In nici un caz nu ma duc pana la capatu' pamantului ca sa stau pe o plaja full, plina de sezlonguri si turisti britanici si rusi. Asa ca, dupa cautari indelungi, am ales sa merg in Pulau Weh, o mica insulita de la extremitatea vestica a Indoneziei, asezata in marea Andaman. Avand in vedere ca zona a fost devastata de un razboi civil (provincia Aceh e fundamentalist musulmana) si apoi de tsunami-ul din 2004, asigura un numar redus de turisti, ceea ce imi si doream. Nici nu era de mirare, avand in vedere ca dreptul de a vizita zona se acordase doar de vreo 2 ani si nu se dadea Visa On Arrival. Ok, sa incepem. 08 august 2010 Tarom RO261, destinatie Istanbul Ataturk Airbus A318 LF 90% (nimeni la Business) 8:35-9:50. Plecat la timp, ajuns pe la 9:30 Am facut check-in online de-acasa, sa vad daca merge. La aeroport, un ghiseu de baggage drop, nimeni insa in el. Dupa ce marai putin dezamagit de situatie, baiatul de la ghiseul de check in alaturat ma baga in fata si predau bagajele. Din pacare n-am mai gasit pozele de la zborul de dus, insa panorama asupra Istanbulului din avion e breath-taking. Am fost la Istanbul cu toate mijloacele de transport (avion, tren, masina) insa recomand cu caldura avionul pentru view! Inainte de drumul asta mai fusesem cu Tarom si Blue Air (pe vremea cand zbura la Istanbul), insa zburasem toamna si primavara, si fusesera nori. Imi amintesc si acum ca zborul la BlueAir avea un pret fix (indiferent cand il cumparai) de 180 de euro pentru Istanbul, deci nu ma mira ca au iesit de pe ruta asta, desi cand am fost eu avionul era plin. Singura poza de la plecarea de pe Otopeni gasita: In Istanbul sunt incantat ca nu mai platesc viza si ma grabesc catre oras. De data asta nu mai iau taxi, ci incerc varianta cu transport in comun: metrou pana la Zeytinburnu si apoi tramvai (38) pana la Eminonu. Pret: 2,5 lire (am akbil si a doua calatorie costa 50% din pretul normal de 1,5 lire). Durata: ~1h. Cu taxiul variaza intre 50 de minute si 2h, depinde de trafic. Ceva poze de pe Ataturk: In Istanbul ma cazez la cel mai bun hotel din zona geografica (Sirkeci-Sultanahmet) si zona de pret (pana in 60E dubla) la care am stat vreodata in cele multe incursiuni in IST: Hotellino, rezervat prin yeego, la doar 47E dubla cu mic dejun (includea o reducere de 10E pt niste puncte care le aveam la ei). Daca treceti prin zona, recomand, si am incercat o gramada de hoteluri din zona. Avionul spre KL pleaca a doua zi la 14, asa ca am avut destul timp de peste la paine (luat de peste Bosfor, de langa gara Haydarpasa, nu din tourist-trapul de la Eminonu), vafa si kumpir de la Ortakoy, plus plimbari lungi A doua zi, ajung la aeroport, check-inul online gata facut de-acasa. Admir B777-200 cu care urmeaza sa zbor, si ma indrept spre poarta de imbarcare. Ajungand la poarta, constat cu uimire ca agentul se uita pe o lista, imi ia boarding pass-urile si le rupe. Ma impacientez putin, gandindu-ma ce dracu s-a putut intampla (denied boarding, etc). Apoi mi se spune cu zambetul pe buze "You were upgraded to business class!". Bun, asa inceput de vacanta mai zic si eu! Iau boarding pass-urile si, felicitandu-ma ca mi-am facut card de frequent flyer la Malaysian (fara de care n-ai nici o sansa la upgrade), ma indrept catre primul zbor la business din viata, si inca cu Malaysian! Asadar: IST-KUL cu Malaysian MH31 Boeing B777-200 09 august 14:00 - 10 august 05:40 Timp de zbor: vreo 10h. Plecat la timp, ajuns la timp LF: 100%, de fapt am fost upgradati fiindca s-a facut overbooking la Economy. Prima oara la Business, prima oara pe randul din mijloc, dar la business e acceptabil , ai destul privacy si in lateral se vede foarte bine pe geam, un scaun ocupand 3 hublouri, fara de 1 hublou la Economy. Primele impresii pt clasa business, dupa paharul de sampanie si prosopul rece oferite imediat: scaun imens! Foarte lat si cu spatiu nesimtit pentru picioare. Plus ca se face pat, ceea ce s-a dovedit un avantaj major. Imediat ni s-au adus meniurile, explicandu-ni-se ca la meniul principal putem alege intre vreo 4 feluri de mancare. Barul era foarte generos, cocktailuri, sampanie, 2 tipuri de vin alb si 2 de vin rosu. Cum de felul meu sunt gurmand si foarte fan mese la peste 10000 de metri, mi-am aruncat ochii pe meniu, fiind incantat de ce am gasit. Pe scurt, meniul pentru prima masa (de pranz) consta in: Aperitiv: Satay de vita si pui (pentru cine nu stie, un fel de frigarui cu carne fezandata de vita sau pui, specific malaeziene) cu sos de alune Somon fume si pastrav afumat (ambele in portii sanatoase) Bakery selection : niste produse foarte sofisticate de patiserie. Main course: la alegere dintre: Medalion de vita cu legume Turkish chicken kebab Stir-fried cod fish Riggatoni pasta. Deobicei eu cu nevasta-mea ne luam meniuri diferite ca sa incercam din toate, insa aici alegerea a fost clara pentru amandoi: muschi de vita! Desert: Chocolate souflee Fresh fruits Configuratia era 2-3-2, fata de 2-5-2 de la economy. O sa va plictisesc in continuare cu ceva poze cu mancarea, pe mine ma intereseaza in mod deosebit in trip report-uri asa ca ma gandesc ca or mai fi si altii ca mine.... Mancarea s-a servit in mod ireprosabil pe fata de masa alba, cu tacamuri "reale" din inox si pahare de sticla. Incepem cu Satay-ul... Aici se observa si excelent-ul sistem AVOD, cu ecran f. mare (vreo 13-14", cred) si plin de multe noutati. Satay, gin tonic si sampanie Somon fume, pastrav afumat, fructe si sampanie (Moet, foarte buna, by the way) Pun cate 2 poze fiindca am pozat si meniul nevesti-mii. Main course-ul, muschi de vita delicios (medium raw, cum imi place mie) Scaunul foarte bine proiectat, se dadea pe spate (gen cochilie) si se facea pat, iar pe locul din cotiera de unde iesea AVOD-ul se puteau pune foarte bine paharele. Aici am vazut foarte bine diferenta de flight attendant/nr de pasageri fata de economy. Practic cineva era mereu in raza vizuala daca aveai nevoie de cineva, fara a fi intruzivi. Toaleta, mult mai mare ca la economy, cu cosmetice (crema de corp, after shave, parfum) si orhidee. Oricum, in amnety kit-ul inmanat la imbarcare erau foarte multe, de la papuci/pasta de dinti/lama de ras pana la prosop si servetele parfumate. La mic dejun a fost mai greu de pozat, avand in vedere ca era o lumina verzuie ambientala destul de difuza (care imbia foarte bine la somn). Daca imi amintesc bine au fost doua optiuni, foarte "filling" : un meniu cu omleta (f. mare) si unul cu carne de vita, legume la gratar si orez. Plus o gramada de alte acareturi. La aterizarea in Kuala Lumpur am fost debarcati primii si ni s-au dat niste vouchere pentru asezarea la coada cu prioritate pt. control pasapoarte (cu covor rosu pe jos ). Mai urmeaza
Ultima editare efectuata de catre alexxxxx in Mar 16 Noi 2010, 15:39, editata de 1 ori | |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 15:37 | |
| N-am sa mai insist pe Kuala Lumpur, am prezentat orasul in postul de anul trecut. Am stat doar o noapte, intr-un hotel foarte dragut, Impiana, pe care vi-l recomand daca mergeti in zona. E la 2 pasi de turnurile Petronas (sunt vis-a-vis, e vedere direct catre ele din camera), are o piscina cu un view demential, mic dejun super si pret decent (undeva la 60E dubla, parca). Imaginea de la piscina: Excursia a fost mai mult culinara, mancatoriile de pe Bukit Bintang nedezamagindu-ma nici de data asta. Am mancat niste chicken wings dementiale! Broaste, as fresh as it gets! A doua zi plecam spre Banda Aceh in Indonezia, cu Air Asia. Kuala Lumpul Low Cost Terminal - Banda Aceh Sultan Iskandar Muda AirAsia AK305 11 august 2010 11:55-12:20 durata: 1h25 min Airbus A319 LF ~80% Pret: vreo 340 RM (~350 de lei) 2 persoane one way cu tot cu bagaje, mancare, bilet de autobuz KL-Aeroport (pe care nu l-am folosit, am luat taxi pana la urma), asigurare, pick-a-seat, etc. Dupa o "plimbare" de vreo 15 min prin aeroport (nu exista autobuz, ti se spune la ce "loc de parcare" trebuie sa ajungi si mergi pe jos, am ajuns si la avion. Zborul lin, trece repede. De mancare, chicken briyani si Asian Fried noodle, parca. Destul de spicy amandoua: Coasta Indoneziei: Aeroportul Am nimerit fix de "lasata secului", adica ziua in care incepea Ramadanul. Fiind provincie fundamentalist islamica, orasul era aproape pustiu, fiind foarte cald afara si fiind interdictie la mancare/bautura. Ca sa ajungem pe insula trebuia sa luam un taxi pana in port, si apoi un ferry. Cu taxiul am rezolvat-o decent cu 90000 de rupii (vreo 10$) pentru cam 30 de minute de mers (cu un jeep, nu sunt taxi "autorizate" ). Pe strada doar jeep-uri de la ONG-urile venite dupa tsunami si motociclete/scutere ale localnicilor. In fine, luam ferry (slow ferry, ala fast pleca peste 2h), timp de traversare 2h. Pret 75000 de rupii (8$) pentru amandoi, clasa eksekutif (adica aer conditionat si un televizor). | |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 16:11 | |
| Pe insula transferul s-a facut rapid, printr-un "taxi". Complexul la care am stat, Casa Nemo, era cel mai "rasarit" de pe insula. Adica cu "flushing toilet" in camera, si cu ceva mobila. Tot complexul avea 10 bungalow-uri mari, asezate pe deal, cu vedere la mare, la vreo 10 metri de plaja. Electricitate non-stop, prize (fara televizor, oricum n-avea nici un rost), curat, hamac pe balcon, view to die for . Pret? 275000 rupii pe noapte (vreo 28-30$). Cand am ajuns, am fost intampinati de imaginile astea: View-ul din camera: Din restaurant: A doua zi, testam plaja. Fix cum mi-am dorit, lata, cu nisip alb si pustie. Fiind Ramadan, localnicii nu veneau la plaja, asa ca in marea majoritate a timpului eram doar noi pe plaja, cat vedeai cu ochii. Taco, cainele stabilimentului Activitatea principala? Scufundari! Aici se vede si "resort-ul" Salutari! In total, 9 zile de vis, petrecute in principal sub apa, unde este de vis. Preturi foarte bune la scufundari, un pachet de 6 scufundari (incluzand echipamentul) costand 100 de euro. In Cipru mi se cerea cam 50-60 E/scufundare, fara echipament (pe ala mai cereau vreo 20E). Costul total al "sederii" in Weh? 9 zile, 2 oameni, cazare+toate mesele (nu am mancat decat la ei, nu prea aveai unde altundeva, fiind Ramadan), total 450$. Rezonabil, zic eu. | |
| | | YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| | | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 16:58 | |
| Continuam, n-am terminat inca Dupa 9 zile pe insula, pornim spre alta insula, de data asta din Malaezia, Penang. Aleasa in principal datorita faptului ca este un fel de "capitala culinara" a Malaeziei si populatia majoritara e compusa din chinezi. In concluzie, sunt mancatorii deschise toata ziua, desi e Ramadan . Fast ferry-ul de intoarcere. Scuzati inscriptia de pe el Mai intai, inainte sa ajungem la aeroport, mergem la un "muzeu" al tsunami-ului din 2004. Tsunami-ul a omorat cam jumatate din locuitorii din Banda Aceh, in total vreo 150000 de oameni, dupa spusele ghidului de ocazie. Valul a avut, dupa spusele lui, inaltimea a "doi palmieri", vreo 30 de metri. Atractia era un "mic petrolier", adus pe uscat la 5 km de tarm, asezat peste 2 case. Uite-l : Langa vas, era construit un "memorial", cea mai interesanta mi s-a parut o poza cu moscheea principala din Banda Aceh, singura cladire care ramasese in picioare. Realmente impresionant, in jur totul distrus, moscheea n-a avut nimic. Nu-i de mirare ca sunt asa credinciosi . O mica poza care arata cum sunt organizate "benzinariile". Evident, nu exista statii de benzina, adica cu pompa. Sunt butoaie cu benzina, asezate la magazinele "universale" de pe marginea drumului, din care te sevesti cu benzina. Pretul, promotional: 0,8$/litru . In final, o poza pe care o uitasem, un "scorpion fish". Seamana foarte bine cu pietrele pe care sta, si este foarte veninos la atingere. Moartea survine rapid, prin paralizie. In asteptarea cursei Firefly care ne va duce spre Penang, ceva spotting la aeroportul Sultan Iskandar Muda. Am trecut fara probleme cu sticla de apa de filtrul de securitate, si n-aveau nici o problema sa te lase sa pozezi . Detaliu din tavanul aeroportului Aeroportul, mic dar cochet Aeroportul, vazut din afara Vine si "licuriciul" nostru, care ne va duce spre Penang. Asadar: 19 aug 2010 Banda Aceh-Penang Firefly FY3400 14:30 - 17:10 ATR 72-500 plecat la timp, ajuns la timp. LF 70% Pret: 174 RM one way pt amandoi (cam 180 de lei). Bagajele si snack-ul sunt incluse la Firefly, ei fiind divizia low-cost regionala a Malaysian Airways. Ajungem si in Penang: Aici se vede in imagine si Penang Bridge, un mastodont de pod care face legatura intre insula Penang si Malaezia insulara. Doar 13,5 Km in lungime, simbolul orasului. Mai avem ceva pana sa ajungem la performante de-astea . | |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 17:19 | |
| Georgetown, Penang. Cazarea o facem la Traders, am gasit un pret foarte bun pentru serviciile oferite, de vreo 50-60 E/noapte. Stam 3 nopti in Penang, motivul principal, dupa cum am spus, mancarea. Apoi orasul in sine, partea veche, care este superb. Stil colonial, inclus in patrimoniul Unesco. View din camera, catre pod Moscheea centrala Central Market Prin centru Cate ceva din "deliciile" culinare Nelipsitul durian Scoici si caracatita, cu suc de morcovi si mere Sepie Streetfood Celebrele chicken wings. Date cu miere deasupra si afumate. Absolut bestiale. Cost? ~1,5 lei/buc Duriani again Rata. Bestiala! Broaste. Extra fresh. Varianta gatita. Broaste cu sos dulce-picant. Recomand! | |
| | | free_flow77 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 209 Varsta : 31 Localizare : Timisoara/South Bend Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 17:26 | |
| genial pana acum! foarte tare ca ati nimerit upgrade! asa, la cat mai multe overbookuri:)) | |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 17:35 | |
| Vine si vremea sa plecam inapoi spre KL, ca apoi sa luam avionul spre casa. 22 aug 2010 Penang (PEN) -KL Sultan Abdulaziz Shah (SZB) (Subang) 13:40-14:40 Firefly FY2087 ATR 72-500 LF 100% Pret: 130 RM one way pt amandoi (~135 lei) Subang este aeroportul secundar al KL, folosit in principal de Firefly. Localizat mult mai aproape de oras, insa cu legaturi de transport inexistente, in afara de taxi. Poze de pe SZB Iesind din avion, m-am prin ca prin zona sunt o gramada de elicoptere ale pazei de coasta (?) malaeziene Scuze, nu sunt toate pozele de calitate, am pozat cu frica, nu mi se parea anormal daca ma intreba cineva de sanatate, de ce pozez elicopterele armatei... Un superb DHC-7 al Berjaya air.Cred ca mai am poze cu el pe acasa, o sa le caut si le postez daca le vrea cineva... | |
| | | kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 18:07 | |
| Superb TR, fantastice locuri, iti da "envie" sa pleci maine. Foarte frumoasa plaja si mai ales faptul ca erati singuri. Cat despre upgradare...super A meritat confortul, mai ales pentru un zbor atat de lung. Abia astept sa vad conditiile de la economic la intoarcere pentru a vedea diferenta. Merci pentru ca impartasesti cu noi imaginile si experienta. | |
| | | vishzu Moderator
Numarul mesajelor : 1036 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/04/2008
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 19:43 | |
| N-am cuvinte destule pt a putea descrie cat de frumos este TR-ul tau. Ai avut parte de o experienta incredibila. Bravo!!! | |
| | | Lery Flight Level 100
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/11/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 19:58 | |
| Deosebit TR, felicitari. Apreciez foarte mult alegerea pe care ai facut-o de merge pe insula Pulau Weh, cred ca te-ai simtit ca in paradis cu asemenea priveliste si mai ales faptul ca erati singuri pe-acolo... Super
P.S. Mare noroc ai avut cu upgradarea si vad ca nu-i prima data, intr-un alt trip report de-al tau spre Siria ne spune-ai astfel: "Am fost "upgradati" in fata avionului, scaune de "business", configuratie 2+3, spatiu mare la picioare."
Astept cu nerabdare urmatoarele poze
| |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 20:51 | |
| Multumesc de aprecieri . Revin cu ceva imagini de pe aeroportul Penang Licuriciul cu care am plecat catre KL Podul Penang In Kuala Lumpur un somn scurt la Tunehotels (40 RM camera) si ceva de mancat, apoi spre aeroport. Poate e bine sa spun pe aici modalitatile de a ajunge la aeroport din KL si viceversa, in caz ca mai ajunge cineva prin zona. In primul rand, aeroportul international e la 50 Km de KL. Cu taxiul, pretul corect oras-aeroport, pe aparat, e vreo 70-80 RM. Apoi, varianta eleganta, trenul KL Express. Atinge si 160 Km/h si face fix 28 min pana la gara KL Sentral. 35 RM/pers/one way In cele din urma, varianta saracilor, autocarul. 10 RM/one way; face intre 1h si 1h30, deobicei cam 1h20'. Pe-asta am folosit-o noi . Asadar, 23 august 2010 KUL-IST 00:30 - 06:15 Malaysia Airlines MH30 Boeing 777-200 Load factor 100% Desi s-a uitat pe lista cu upgrade-uri la boarding, n-am mai avut norocul de business. Insa economy-ul la malaysian este absolut ok. Legroom f. bun, mancare excelenta, IFE perfect, scaunul se dadea destul pe spate. Nimic de reprosat. S-au distribuit paturi, era cam chilly. IFE Configuratie perfecta de 2-5-2, foarte buna daca mergi in pereche. Toata ideea e sa faci check in online, sa nu prinzi loc pe mijloc Mancarea mai mult decat suficienta si foarte gustoasa. Pt main course la alegere intre 2 feluri - peste si pui, din ce imi amintesc. Mic dejunul a fost normal, cu omleta daca imi amintesc bine. Foarte indestulator. Ca bauturi au servit de toate, vin, bere, sucuri, etc. Programul la IFE a fost acelasi cu cel de la business (evident), diferenta era doar de diagonala ecranului. Ce imi place cel mai mult cand zbor dinspre est spre vest e ca rasariturile/apusurile dureaza foarte, foarte mult. Ca si cum ai vedea totul cu incetinitorul, ai timp sa te bucuri de un rasarit vazut pe hublou care arata demential. Am incercat sa surprind putin prin poza, fara prea mare succes. Ajungem si deasupra Istanbulului. Fiind un oras imens, cu o populatie intre 12 mil si 15 mil. locuitori, am putut iarasi sa-l admiram de sus. Aterizarea a fost dinspre mare, iar Istanbulul la rasarit arata demential. In Istanbul am vizitat ceva ce nu vizitasem pana acum (evident ca in atatea vizite am epuizat mare parte din obiectivele turistice) : Patriarhia Ortodoxa a Constantinopolului. Un fel de Vatican pentru ortodocsi. Evident, nu apare pe nici o brosura turistica a Istanbulului O experienta interesanta, in mod sigur. O sa mai caut ceva poze si o sa le postez. Sper ca totul sa mearga bine si pozele sa mearga, photobucket n-a functionat in ultimele 2h, de-aia am intarziat cu postul. Lery, upgradarea la zborul Malev de la Budapesta spre Damasc a fost, din pacate, doar la "cazare", nu si la servicii. Adica am avut parte de scaun de business (2 scaune mai late in loc de 3 intr-un B737-600 parca), foot rest si asezare in fata avionului, nu si catering de business. Oricum, business class-ul pe un zbor lung-curier, mai ales cu o companie reputabila, nu se compara cu cel de pe scurt-curier. A fost prima oara cand am dormit intr-un pat in avion . Ca pret, in mod sigur n-as da banii. Din simplul motiv ca diferenta de pret intre biletele luate de mine (900 E pt amandoi) si biletele la business (vreo 5000 pentru amandoi dus-intors la business) a facut cu vreo 1000 si ceva de euro mai mult decat pretul intregii excursii. Pentru 10h, nu merita. Daca iti permiti sa cheltui 1000-2000 E intr-o seara in club, atunci in mod sigur merita fiecare banut. Daca ai noroc de upgrade, e bliss . | |
| | | shouriken Administrator
Numarul mesajelor : 3451 Varsta : 69 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 21:08 | |
| Frumos TR!!! Destinatii exotice, ca de obicei la tine. Ne face sa visam!!!
Multumesc pentru ca ai impartasit cu noi ceea ce ai vazut, trait pe acolo.
Liviu | |
| | | loplo Fotograf
Numarul mesajelor : 911 Varsta : 45 Localizare : EDDK Data de inscriere : 19/01/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 21:18 | |
| Superb TR. La mai multe.
PS Mi s-a facut foame. brb | |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 22:01 | |
| Ma bucur ca a placut "marelui public". Acum ca revad si eu pozele, mi se face un dor nebun de insula aia. Cred ca e cea mai relaxata locatie in care am fost - poate contribuia si Ramadanul la asta. Acum, sa continuam cu ultimul segment - mai steril - cel de revenit acasa de la Istanbul. Maine o sa mai fac o selectie de poze si o sa le postez. Am avut noroc de vreme excelenta la plecarea de pe Ataturk si pana la aterizare la Bucuresti. 24 aug 2010 IST-OTP 18:30 - 19:40 Tarom RO263 Airbus A318 LF 70% plecat si ajuns la timp Aici se termina Bosforul si incepea Marea Neagra Masa a fost ok, un sandwich si un vin (alb sau rosu, la alegere) foarte bun, Samburesti daca nu ma insel. Ajungem destul de rapid la Dunare. Am observat ca am abordat o cu totul alta ruta de zbor decat la dus, cand am zburat pe deasupra Constantei si s-a vazut tot litoralul bulgaresc. Acum am venit pe deasupra Bulgariei. Finally, home! Am fost luati de un autobuz si dusi la terminal. Am stiut ca am ajuns acasa cand am auzit indicatiile celui cu scara: "Hai Marcele odata in p**a mea cu scara aia". In sfarsit, acasa. Sper ca nu v-am plictisit cu detalii cateodata insignifiante, stiu ca e multa mancare in trip report dar asta e, pe mine ma intereseaza cand vad asa ceva in tr-ul altora, asa ca ma gandesc ca or fi si altii ca mine. Enjoy! | |
| | | bagea Airport Level
Numarul mesajelor : 14 Varsta : 40 Localizare : Bacau Data de inscriere : 30/09/2010
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 22:04 | |
| Care a fost costul total pe toata perioada? | |
| | | fly_emirates Flight Level 100
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 42 Localizare : Bucharest Data de inscriere : 28/12/2007
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 22:47 | |
| un nou TR marca alexxxxx. se vede ca esti un om organizat. felicitari pt excursie si... keep walking! despre upgrade... no comment (sunt convins ca ai savurat la maxim experienta business class, mai ales cu o companie de 5*). destinatia e trecuta si la mine in carnetel... sa vedem daca anul viitor sau in 2012... depinde cat de organizat voi fi cu cititul pt examen (alta poveste). Bravos..... | |
| | | mihail Flight Level 200
Numarul mesajelor : 293 Varsta : 49 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 07/12/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 22:51 | |
| Super TR Felicitari. Fara suparare, unul dintre cele mai tari TR-uri de pe forum. Bravo si Multumim | |
| | | alexxxxx Flight Level 100
Numarul mesajelor : 146 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/09/2009
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mar 16 Noi 2010, 22:57 | |
| @focioros: Fara diving, vreo 2300-2400 E pt amandoi, give or take, nu mai stiu exact pt. ca hoteluri, avioane, etc le-am platit dinainte. Aici am inclus tot - transport, cazare, mancare, cheltuieli. Pentru 16 zile, zic ca-i rezonabil, mai ales ca i-am platit, oarecum, in rate. Divingul a mai fost aproape 800E. @fly_emirates: daca vrei sa mergi tot in Weh, nu ezita sa-mi dai un pm cand te apuci de planuit. Vad ca ai mai fost prin zona, deci ai idee ce si cum. Aceh, dupa cum am spus, nu e turistic si informatiile sunt foarte disparate si in contradictoriu, mie mi-a luat mult timp sa pun totul cap la cap. Vestea buna e ca din iunie anul asta poti sa iei viza la aeroport, pentru siguranta eu am luat-o totusi de la Bucuresti (45$). | |
| | | Dumitru Fabian Flight Level 100
Numarul mesajelor : 125 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2010
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mier 17 Noi 2010, 01:46 | |
| Incredibil TR-ul, magnifica destinatie si experienta. | |
| | | Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mier 17 Noi 2010, 12:34 | |
| Bravo Alex! O adevarata placere sa citesc TR tale.
|
| | | YR-SND Flight Level 300
Numarul mesajelor : 321 Varsta : 32 Localizare : Tmisoara Data de inscriere : 13/12/2008
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mier 17 Noi 2010, 12:41 | |
| Super Trip | |
| | | craft737 Airport Level
Numarul mesajelor : 89 Varsta : 38 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 20/04/2008
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Mier 17 Noi 2010, 13:55 | |
| Minunate locuri... felicitari! - alexxxxx a scris:
Am fost luati de un autobuz si dusi la terminal. Am stiut ca am ajuns acasa cand am auzit indicatiile celui cu scara: "Hai Marcele odata in p**a mea cu scara aia". In sfarsit, acasa.
Priceless! | |
| | | metalactual Membru activ
Numarul mesajelor : 538 Varsta : 56 Localizare : Buc. Data de inscriere : 19/02/2008
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 Sam 18 Dec 2010, 14:05 | |
| Am citit acest TR mai demult, postez abia acum insa: foarte frumos, imi place tare mult. Aveam in plan anul viitor Malayesia si Bali...lipsa finantelor a fost decisiva si am spus pass. Raman cu peranta si cu TR-uri de la voi, cei care mai ajungeti prin zona. Thx Alex ! | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Malaezia si Indonezia, aug. 2010 | |
| |
| | | | Malaezia si Indonezia, aug. 2010 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |