| Carpatair (V3 / KRP) | |
|
+98Andrei_RC allex andrei1601 TK fishbed fularU shouriken slobozaure Balki bogdan17 vishzu B773-R Tudor_p oldblueeyes NATO razvangugila mariusoctavian1 fly_emirates cata_124 tm89sky Todd is Back adrian deva MRares valir 46Pilot LeCCa iulianfly transporter flaviu schumi AIR06 narcisss Steve Darke robert24 danutztgv16 Raduq Celestin k0b3 alex_xy Griff CDA YR-197 etravel alinushi MrJack GAC minny strainu felix Justme aero raduvisitor cristi_avb neagu_laurentiu Skylink nicolaemarcu@ymail.com valavia dc9northwest Daniel Miţă_KRP puma330 kampfmaschine lucian21 B32fly Mengelaus lrbc silver mario antonio Alex_tm GYN claudiup YR-SND atr_42_500 gaudi cipi_TM tataie2010 arianne CalinCLJ VIC Edi eugen alexandru Virusu Voicu Dylan Eurofighter laurus llobregat Capt_Vio hayabusa free_flow77 Thomas andreos18 ovidiu51 bobocell gabi-737 RATus Nic 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 24 Noi 2012, 13:09 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- Pana la urma stationarea pe aeroporturile italiene/germane e mai ieftina ca la noi ? Ca nu fac zboruri pe acolo suplimentare ca sa se justifice schimbarea.
KRP nu mai poate merge pe cost ci tb sa mearga pe service. Competitia lor este Lufthansa Regional nu Wizz. Daca vrei sa desevesti consecvent destinatii secundare focusul tau nu sunt clienti cu sacose de rafie. | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Dum 25 Noi 2012, 10:42 | |
| Si care sunt serviciile suplimentare prin mutarea asta daca nu tine de costuri ? | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Dum 25 Noi 2012, 13:07 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- Si care sunt serviciile suplimentare prin mutarea asta daca nu tine de costuri ?
F simplu : optimizarea timpului de business travel. Ideal calatoresti dimineata/seara. Pe destinatiile secundare unde mergi hub and spoke ideal e sa pleci dimineata si sa ajungi la amiaza urmind sa ai o zi plina de lucru pina in dupa amiaza zilei urmatoare si sa te intorci seara. Cam asta e profilul clientului. Bazinul in care se invirt ei este cel deservit de Lufthansa Regional si Dolomiti prin München. Cum Lufthansa restructureaza zona respectiva radical (ah renuntat la Contact Air, peste un an la Augsburg Air, ATR-urile vor parasi flota Dolomiti, au renuntat la VIE ca si minihub pe focus east etc.) este o sansa pt ei sa prinda ceva clienti. Cit de sustenabil este modelul in conditiile in care si ei renunta la F70 si poate nici schimbul Saab vs ATR nu se va face 1:1 este o alta tema. Cit despre cost suplimentar, 1-2 pax in plus compenseaza costul suplimentar. Daca te-ai uitat si pe orar, plecarile dinspre Vest sunt in jur de 9:30 cu retur in jur de 19:00 ora locala, ceea ce ar oferi optiunea unei rotatii suplimentare contractate unui tert. | |
|
| |
46Pilot Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/01/2009
| Subiect: ATR 72 Sam 15 Dec 2012, 13:14 | |
| Salutare tuturor,
De curand am gasit urmatoarea poza pe net, avand descrierea: "F-WWEN (c/n 1049), ATR-72, ATR (for Carpatair)". Stie cineva mai multe detalii? ATR-urile pe care Carpatair le va avea sunt noi?
Linkul catre poza este: http://www.lehmann-aviationphotos.de/TLS210912.htm | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 15 Dec 2012, 14:52 | |
| - 46Pilot a scris:
- Salutare tuturor,
De curand am gasit urmatoarea poza pe net, avand descrierea: "F-WWEN (c/n 1049), ATR-72, ATR (for Carpatair)". Stie cineva mai multe detalii? ATR-urile pe care Carpatair le va avea sunt noi?
Linkul catre poza este: http://www.lehmann-aviationphotos.de/TLS210912.htm Sunt noi pt Carpatair sau ma rog, mai noi decit Saaburile. Primul este de prin 98-99, fost la China Southern, c/o 555. E posibil sa avem de-a face cu un mix avind in vedere ca in 2013 expira leasingurile pt Saaburi. Putin probabil insa, deoarece se pare ca pt Alitalia vor zbura cu 72-500 iar acum productia se focuseaza pe 72-600. Financiar oricum nu si-ar permite, doar daca ar cumpara Alitalia 2 bucati si l-ar da da pt operare mai departe.
Ultima editare efectuata de catre oldblueeyes in Sam 15 Dec 2012, 15:34, editata de 1 ori | |
|
| |
Balki Moderator
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/10/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 15 Dec 2012, 15:30 | |
| inca o informatie aici: http://gyxtremespotting.time2forum.com/t56-carpatairv3-krp | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 15 Dec 2012, 15:51 | |
| - balki a scris:
- inca o informatie aici:
http://gyxtremespotting.time2forum.com/t56-carpatairv3-krp Inca odata dovedesc ca habar nu au de marketing. In mod normal ar fi trebuit sa anunte cu surle si trimbite, landing cu salutare de la pompieri, comunicate de PR cu tranzitia flotei, cresterea capacitatii bla bla bla. Intersky face asta din Septembrie pt prima bucata ca va fi livrata tot in Decembrie. Se stiu deja rutele, tranzitia de la Q300 la ATR e folosita cu mare tam tam. Diferenta? Wöhrl stie marketing | |
|
| |
tm89sky Airport Level
Numarul mesajelor : 89 Varsta : 56 Localizare : Romania Data de inscriere : 20/04/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Dum 16 Dec 2012, 18:32 | |
| - 46Pilot a scris:
- Salutare tuturor,
De curand am gasit urmatoarea poza pe net, avand descrierea: "F-WWEN (c/n 1049), ATR-72, ATR (for Carpatair)". Stie cineva mai multe detalii? ATR-urile pe care Carpatair le va avea sunt noi?
Linkul catre poza este: http://www.lehmann-aviationphotos.de/TLS210912.htm http://www.flickr.com/photos/30415438@N06/8062457903/in/pool-27281242@N00/ | |
|
| |
tm89sky Airport Level
Numarul mesajelor : 89 Varsta : 56 Localizare : Romania Data de inscriere : 20/04/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Dum 16 Dec 2012, 18:44 | |
| - oldblueeyes a scris:
- 46Pilot a scris:
- Salutare tuturor,
De curand am gasit urmatoarea poza pe net, avand descrierea: "F-WWEN (c/n 1049), ATR-72, ATR (for Carpatair)". Stie cineva mai multe detalii? ATR-urile pe care Carpatair le va avea sunt noi?
Linkul catre poza este: http://www.lehmann-aviationphotos.de/TLS210912.htm Sunt noi pt Carpatair sau ma rog, mai noi decit Saaburile.
Primul este de prin 98-99, fost la China Southern, c/o 555.
E posibil sa avem de-a face cu un mix avind in vedere ca in 2013 expira leasingurile pt Saaburi. Putin probabil insa, deoarece se pare ca pt Alitalia vor zbura cu 72-500 iar acum productia se focuseaza pe 72-600. Financiar oricum nu si-ar permite, doar daca ar cumpara Alitalia 2 bucati si l-ar da da pt operare mai departe. http://www.planespotters.net/Production_List/ATR/ATR-42/555,OY-CJT-Nordic-Aviation-Capital-(NAC).php | |
|
| |
46Pilot Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/01/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Mier 19 Dec 2012, 09:49 | |
| Daca tot am deschis acest subiect, de ieri a aparut o poza pe JP cu un ATR in culorile Alitalia, dar cu drapel romanesc si inmatriculare de SUA http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7508912 | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 20 Dec 2012, 08:28 | |
| - oldblueeyes a scris:
- In mod normal ar fi trebuit sa anunte cu surle si trimbite, landing cu salutare de la pompieri, comunicate de PR cu tranzitia flotei, cresterea capacitatii bla bla bla.
Depinde carui segment de pasageri te adresezi. Pot sa faca ei carnaval, cand am nevoie de un zbor il caut atunci, nu dau doi bani pe un astfel de marketing. | |
|
| |
tm89sky Airport Level
Numarul mesajelor : 89 Varsta : 56 Localizare : Romania Data de inscriere : 20/04/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 20 Dec 2012, 13:48 | |
| - 46Pilot a scris:
- Daca tot am deschis acest subiect, de ieri a aparut o poza pe JP cu un ATR in culorile Alitalia, dar cu drapel romanesc si inmatriculare de SUA
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7508912
http://www.planespotters.net/Production_List/ATR/ATR-42/533,N533AT-Executive-Airlines-(American-Eagle).php http://www.planespotters.net/Airline/Carpatair | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 20 Dec 2012, 15:20 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- oldblueeyes a scris:
- In mod normal ar fi trebuit sa anunte cu surle si trimbite, landing cu salutare de la pompieri, comunicate de PR cu tranzitia flotei, cresterea capacitatii bla bla bla.
Depinde carui segment de pasageri te adresezi. Pot sa faca ei carnaval, cand am nevoie de un zbor il caut atunci, nu dau doi bani pe un astfel de marketing. Tu intelegi ceva din industria asta? Acum citeva saptamini nu pricepeai de ce e mai bun un stopover seara in Vestul Europei. Ma intreb, oare de ce face LOT un road show cu noul 787 in toate pietele de unde isi targeteaza feeding longhaul? De ce face Wöhrl tamtam cu schimbarea de flota de pe Q300 pe ATR72-600 la Intersky? Omul a cumparat, restructurat si re-vindut profitabil NFD(actualul Eurowings), DBA (pt tine Deutsche British Airways), LTU. Chiar nu stie ce face? Sau de asemenea la un nivel rezonabil de mare - de ce face Fastjet (fostul Fly 540) atita tam tam cu introducerea flotei de Airbus 319? O fi si Stelios vre-un fraier care nu intelege clientii... | |
|
| |
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 20 Dec 2012, 17:28 | |
| - oldblueeyes a scris:
- neagu_laurentiu a scris:
- oldblueeyes a scris:
- In mod normal ar fi trebuit sa anunte cu surle si trimbite, landing cu salutare de la pompieri, comunicate de PR cu tranzitia flotei, cresterea capacitatii bla bla bla.
Depinde carui segment de pasageri te adresezi. Pot sa faca ei carnaval, cand am nevoie de un zbor il caut atunci, nu dau doi bani pe un astfel de marketing. Tu intelegi ceva din industria asta? Acum citeva saptamini nu pricepeai de ce e mai bun un stopover seara in Vestul Europei.
Ma intreb, oare de ce face LOT un road show cu noul 787 in toate pietele de unde isi targeteaza feeding longhaul?
De ce face Wöhrl tamtam cu schimbarea de flota de pe Q300 pe ATR72-600 la Intersky? Omul a cumparat, restructurat si re-vindut profitabil NFD(actualul Eurowings), DBA (pt tine Deutsche British Airways), LTU. Chiar nu stie ce face?
Sau de asemenea la un nivel rezonabil de mare - de ce face Fastjet (fostul Fly 540) atita tam tam cu introducerea flotei de Airbus 319? O fi si Stelios vre-un fraier care nu intelege clientii... LIIIIIKE ))))) (desi stiu ca nu-i frumos dar nah, chiar mi-a placut) | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 01:10 | |
| @Valavia
Mersi, dar mie mi se pare trist cind unul vorbeste doar ca sa se afle in treaba. Nu am nimic impotriva parerilor personale dar nu parerism habarnist. Din pacate nici Tarom , nici KRP nu sunt campioni la coerenta unui model de business, aici incluzind si flota, pt. ca unele lucruri sa fie mai usor vizibile. Ca o confirmare, ambele companii sunt de ani de zile campioni la pierderi. | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 10:34 | |
| - oldblueeyes a scris:
- Tu intelegi ceva din industria asta?
Eu sunt pasager si mai toti din mediul in care actionez (cu totul alte afaceri decat aviatia) nu-s interesati de ce reclama isi mai fac companiile de transport. Cand am nevoie de un zbor il caut si am rezolvat problema. | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 11:17 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- oldblueeyes a scris:
- Tu intelegi ceva din industria asta?
Eu sunt pasager si mai toti din mediul in care actionez (cu totul alte afaceri decat aviatia) nu-s interesati de ce reclama isi mai fac companiile de transport. Cand am nevoie de un zbor il caut si am rezolvat problema. Si eu tot pasager sunt. Dar pe un forum de aviatie e normal sa fii un pic interesat de aceasta industrie sa incerci sa intelegi rationamentele. Nimeni nu iti va face vre-un repros daca vei intreba ceva, fie direct pe forum fie in private. Totul e sa intelegi ca profilul tau de client nu este neaparat referinta pt industrie. Fiecare companie deserveste alte obiective si profile de clienti si deciziile de produs sau de flota nu sunt replicabile. Inclusiv pt tine ca si client, atunci cind cauti un zbor intre A si B iei niste decizii la care astepti un raspuns in produsul ce ti se ofera: - este pretul factorul determinant sau nu? (in aceeasi clasa de bilete) - este frecventa zborului determinanta ( zbori pt business si cauti o solutie dimineata -seara sau sunt 2 frecvente / saptamina ok) - care e timpul adiacent zborului pe care esti dispus sa il investesti (ex. vrei sa zbori la Frankfurt si sa fii in 30 de min in oras sau e Ok si low cost la Frankfurt-Hahn la 150km distanta, fara conexiune de tren) - incerci sa folosesti timpul adiacent pt a lucra (lounge) sau e ok si o tura de shopping in duty free? - daca zbori de mai multe ori cu aceeasi companie, care e senzatia ta de confort directa (ex. spatiu intre rinduri si uzura scaunelor, aspectul optic al personalului de cabina) sau indirecta (virsta flotei, standardul de mentenanta) Toti acesti factori sunt intr-o industrie extrem de dinamica,cu schimbari majore ale modelelor de business. Lufthansa de azi nu mai e cea din 1999 si Germanwingsul din 2013 va fi altceva decit Lufthansa de azi. Sper sa ne bombardezi cu intrebari. | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 21:43 | |
| - oldblueeyes a scris:
- Totul e sa intelegi ca profilul tau de client nu este neaparat referinta pt industrie.
Asta inteleg. Ce nu inteleg e carnavalul de care pomeneai tu (si cei ce organizeaza asa ceva), de parca pasagerii sunt tare interesati de faptul ca nu stiu ce companie si-a mai luat un avion ! Ca pasionat de aviatie aflu sigur de miscarile astea, nu-i nevoie de surle si trambite (eu nu le vad efectul scontat - si nici pasagerii pe care i-am mai intrebat). | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 21:58 | |
| Ideea e ca orice eveniment e bun pentru a face sa se vorbeasca despre tine ca si companie (de preferabil de bine). 1 calator cand foloseste un agregator de preturi, sau se duce intr-o agentie de voiaj ... si are de ales dintre 2-3 sau x variante printre care se gaseste si Compania aeriana Y se va gandi : "de astia am mai auzit...parca se laudau ca introduc avioane noi...hai sa cumpar de la ei..." Si uite asa ai castigat un client | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 22:14 | |
| - kampfmaschine a scris:
- se va gandi : "de astia am mai auzit...parca se laudau ca introduc avioane noi...hai sa cumpar de la ei...
Poate in teorie, la o parte din pasageri sau cei ce conduc compania spera la asa ceva. Dar pasagerii cu papornita, directorii ce-s cu mintea la afacerea lor si multi altii ce considera zborul doar o etapa in calatoria lor, un serviciu banal, fac astfel de alegeri ? | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 21 Dec 2012, 22:19 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- oldblueeyes a scris:
- Totul e sa intelegi ca profilul tau de client nu este neaparat referinta pt industrie.
Asta inteleg. Ce nu inteleg e carnavalul de care pomeneai tu (si cei ce organizeaza asa ceva), de parca pasagerii sunt tare interesati de faptul ca nu stiu ce companie si-a mai luat un avion ! Ca pasionat de aviatie aflu sigur de miscarile astea, nu-i nevoie de surle si trambite (eu nu le vad efectul scontat - si nici pasagerii pe care i-am mai intrebat). Daca tu ai fi in postura unei companii aeriene, clientii tai principali ar fi calatorii frecventi si nu cei ocazionali. Ori aici exista studii clare de perceptie iar companiile tb. sa tina seama de ele in alegerea flotei, cu atit mai mult acolo unde mai multi concurenti opereaza aceeasi ruta. Citeva exemple: - exista o asumptie general impartasita, mai ales in state, ca clientii au o apreciere mai buna a unui jet vs. turboprop - rezultatul a fost perioada de glorie a regional jeturilor mici, gen CRJ 200, EMB 140/145 si lipsa de interes pt turboprops gen S2000; pe de alta parte costul crecut al combustibilului fata de acum 15 ani a dus la iesirea din piata a acestor tipuri la o reintoarcere fortata catre turboprops - vei observa in zona 70-100 locuri ca Embraer vinde mult mai bine decit Bombardier ; este adevarat ca EMB este mai ieftin decit CRJ, dar cel de-al doilea este semnificativ superior ca si cost de operare; totusi EMB este preferat deoarece cabina ofera o senzatie de spatiu mai buna, fata de CRJ 900 care are este 'overstreched' si ofera senzatia de tunel - perceptia de siguranta este de asemenea decisiva - daca ai avea doua alternative, te-ai urca intr-un AN24 sau intr-un Q400 Nu in ultimul rind, pe acelasi gen de business, nu comparam low cost cu flag carrier, diferentierile sunt extrem de mici si atunci orice amanunt conteaza. Iti dau un exemplu de acum ca 10 ani, cind zburam frecvent distante lungi la business. Incercam pe cit posibil sa zbor cu 747 la etaj, dar nu cu Lufthansa. LH era exclus pt ca avea la etaj first class si insistenta mea consta din faptul ca sus la locul d ela geam erau niste cutii de genti pe care putei sa iti intinzi picioarele. Preturile cam aceleasi, filmele la bord similare, timpul de zbor la fel. Dar la 12 ore acest mic amanunt era cel care conta. | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 22 Dec 2012, 05:54 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- kampfmaschine a scris:
- se va gandi : "de astia am mai auzit...parca se laudau ca introduc avioane noi...hai sa cumpar de la ei...
Poate in teorie, la o parte din pasageri sau cei ce conduc compania spera la asa ceva. Dar pasagerii cu papornita, directorii ce-s cu mintea la afacerea lor si multi altii ce considera zborul doar o etapa in calatoria lor, un serviciu banal, fac astfel de alegeri ? Eu zic ca da, fac si ei astfel de alegeri, chiar daca aici un rol foarte mare il va juca subconstienul -> daca nu sunt alte criterii care vor bloca/indrepta spre o alta alegere (gen orar, pret.....) clientul va alege acea companie despre care a auzit cel mai mult vorbindu-se. | |
|
| |
Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 22 Dec 2012, 12:12 | |
| Neagu Laurentiu, daca din 6 companii care zboara pe o anumita ruta tu ai auzit doar de 2 oare cum poti spune ca faci alegeri in cunostinta de cauza? | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 22 Dec 2012, 12:51 | |
| Nu trebuie sa fii un geniu sa afli de cele 6 companii cand cauti un zbor. E suficient sa te uiti pe orarul afisat la aeroportul de unde pleci, pe un motor de cautare s.a.m.d. Eu nu zic ca nu-i buna reclama dar discutia a plecat de la o inlocuire de aeronava. Si cand faci rezervarea stii ca va fi tipul X de avion dar nu ai siguranta ca va fi acela (ma refer la companiile ce zboara mai multe). Nu am studii de piata ca sa le prezint dar dupa mine grosul pasagerilor nu stiu de tipul de avion si alte asemenea detalii decat o mana de pasionati cum suntem pe aici. Daca nu am dreptate, nu am. Puneti si parerea mea la statistica alaturi de celelalte. | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 22 Dec 2012, 20:41 | |
| Cred ca trebuie sa mentionam in discutie ca exista doua grupuri de clienti. Cei care se orienteaza primar catre pret si care sunt vizati de Ryanair &co si cei care nu cauta primar pretul. La prima categorie modelul cu care zboara conteaza pentru companie si nu pentru client, asta pentru ca re-marketingul avioanelor este principala sursa de profit. In categoria a doua cu ce zbori conteaza pentru client si e normal sa faca mai mult tam tam. Oricum, Pr-ul fiind mult mai ieftin decit reclama platita, e normal sa te legi de orice aspect ce iti poate genera stiri pozitive. | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) | |
| |
|
| |
| Carpatair (V3 / KRP) | |
|