| Carpatair (V3 / KRP) | |
|
+98Andrei_RC allex andrei1601 TK fishbed fularU shouriken slobozaure Balki bogdan17 vishzu B773-R Tudor_p oldblueeyes NATO razvangugila mariusoctavian1 fly_emirates cata_124 tm89sky Todd is Back adrian deva MRares valir 46Pilot LeCCa iulianfly transporter flaviu schumi AIR06 narcisss Steve Darke robert24 danutztgv16 Raduq Celestin k0b3 alex_xy Griff CDA YR-197 etravel alinushi MrJack GAC minny strainu felix Justme aero raduvisitor cristi_avb neagu_laurentiu Skylink nicolaemarcu@ymail.com valavia dc9northwest Daniel Miţă_KRP puma330 kampfmaschine lucian21 B32fly Mengelaus lrbc silver mario antonio Alex_tm GYN claudiup YR-SND atr_42_500 gaudi cipi_TM tataie2010 arianne CalinCLJ VIC Edi eugen alexandru Virusu Voicu Dylan Eurofighter laurus llobregat Capt_Vio hayabusa free_flow77 Thomas andreos18 ovidiu51 bobocell gabi-737 RATus Nic 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvangugila Airport Level
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 42 Localizare : Bucharest Data de inscriere : 01/04/2010
| Subiect: Newsletter Carpatair Joi 24 Mai 2012, 19:54 | |
| Primit azi la ora 6:42PM Razvan | |
|
| |
razvangugila Airport Level
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 42 Localizare : Bucharest Data de inscriere : 01/04/2010
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 24 Mai 2012, 19:56 | |
| Dar pe site-ul lor, la "Flota", nu apare inca. | |
|
| |
narcisss Airport Level
Numarul mesajelor : 18 Varsta : 55 Localizare : pitesti Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 26 Mai 2012, 18:30 | |
|
Ultima editare efectuata de catre arianne in Sam 26 Mai 2012, 19:04, editata de 2 ori (Motiv : Reparat cod poze.) | |
|
| |
46Pilot Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/01/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 26 Mai 2012, 20:52 | |
| Salut, M-am uitat si eu putin pe site-ul celor de la Carpatair si am vazut la sectiunea "Cariere" ca angajeaza piloti (cmd + secunzi) si personal tehnic pentru... ATR 72. Voi ce stiti de treaba asta? Linkul catre sectiunea respectiva: http://www.carpatair.com/About_us/Job_opportunities/RO/ | |
|
| |
narcisss Airport Level
Numarul mesajelor : 18 Varsta : 55 Localizare : pitesti Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: carpatair Sam 26 Mai 2012, 21:18 | |
| au un contract cu Alitalia ,momentan zboara ancona roma cu Fokkerul 70,din cate stiu fokkerul nu este rentabil totusi pt 300 km.Da stiu ca au urmeaza sa le soseasca in flota Atr .Vedeti ca in ultimul an de la 10 Saab 200 mai au 5 cu tot cu cel al Moldavian .Am inteles ca in toamna cele 3 Fokker 70 ,pleaca la leasing . .Pe cel 3 fokker 100 le au de mult la vanzare.Probabil o noua strategie ,oricum nu cred ca isi pot permite sa utilijeze 4 tipuri de aeronav ,Boeing,Fokker,Saab,Atr. Atr este mai popular si mai usor de intretinut decat Saab 2000 ,care la nivel mondial nu s-au fabricat decat vrea 60 din cayte stiu,oricum un avion superior Atr ,nivel de zbor 9600m,pe cand atr 7500m | |
|
| |
46Pilot Flight Level 200
Numarul mesajelor : 234 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/01/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 26 Mai 2012, 21:30 | |
| Multumesc pentru raspuns. | |
|
| |
narcisss Airport Level
Numarul mesajelor : 18 Varsta : 55 Localizare : pitesti Data de inscriere : 20/02/2011
| |
| |
B773-R Airport Level
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : Bals Data de inscriere : 10/05/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Dum 27 Mai 2012, 22:17 | |
| Imi spune si mie cineva pentru ce companie mai executa chartere cei de la Carpatair duminica ? , am vazut azi o cursa de Alicante-Sofia , Sofia-OTP si OTP-TSR si nu este singura, am mai vazut si Valencia-Milano(LNT)-Timisoara sau una pe italia in insula la Olbia Costa Smeralda asta numai duminica. | |
|
| |
transporter Airport Level
Numarul mesajelor : 40 Varsta : 43 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 17/04/2010
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Lun 28 Mai 2012, 17:13 | |
| - Citat :
- Carpatair SB20 at Florence on May 28th 2012, engine fire indication
A Carpatair Saab 2000, registration YR-SBJ performing flight V3-444 from Florence (Italy) to Timisoara (Romania) with 45 passengers and 4 crew, was holding at the hold short line waiting for departure from runway 05 when the crew received an engine fire indication. The crew initiated an emergency evacuation. Four passengers received minor injuries in the evacuation and were taken to a hospital. Responding emergency services found no evidence of fire.
Sursa: http://avherald.com/h?article=4503e904&opt=1 | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 31 Mai 2012, 06:35 | |
| - razvangugila a scris:
- Dar pe site-ul lor, la "Flota", nu apare inca.
Acum au ajustat informatiile. Inclusiv nr.de SAAB 2000. | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 24 Aug 2012, 13:47 | |
| O miscare de luat in seama - KRP au anuntat pe site schimbarea rotatiei pe rutele de Germania Vest->Est si retur. O miscare logica, daca luam fluxurile de pasageri mai ales pe business. Interesanta si schimbarea de orar, intr-un fel intrind in rind cu lumea. Sa vedem daca vor folosi resursele de timp libere sa faca niste zboruri (evtl pt altii) dimineata si seara. | |
|
| |
lrbc Fotograf
Numarul mesajelor : 1823 Varsta : 110 Localizare : Bacău Data de inscriere : 08/05/2009
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 31 Aug 2012, 11:43 | |
| De la 1 octombrie toate cursele KRP vor fi operate vest - est - vest, avioanele fiind relocate pe bazele din Europa de vest (http://www.carpatair.com/News_and_Media/News/RO/?newsId=94). Din ce am auzit neoficial, avioanele vor fi disponibile pentru alte curse scurte dupa amiaza / seara (vezi alianta cu Alitalia), si se urmareste inlocuirea Saab-urilor cu ATR. Partea buna e ca au gasit o solutie ca sa supravietuiasca, partea proasta e ca va scadea numarul angajatilor in Romania. | |
|
| |
strainu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 333 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 11/04/2010
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 31 Aug 2012, 13:43 | |
| Alianțele alea le-au dat niște rute și prețuri interesante. De la București la Punta Cana prețul (la începutul lui 2013) e același ca din Berlin, iar din Timișoara e cu 150 € mai mic: 870€ dus întors. Programul suge (ai o noapte în MUC), dar poți să vezi asta ca o oportunitate: apuci să vezi și orașul dacă te scoli de dimineață | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Lun 03 Sept 2012, 12:10 | |
| - lrbc a scris:
- De la 1 octombrie toate cursele KRP vor fi operate vest - est - vest, avioanele fiind relocate pe bazele din Europa de vest (http://www.carpatair.com/News_and_Media/News/RO/?newsId=94). Din ce am auzit neoficial, avioanele vor fi disponibile pentru alte curse scurte dupa amiaza / seara (vezi alianta cu Alitalia), si se urmareste inlocuirea Saab-urilor cu ATR. Partea buna e ca au gasit o solutie ca sa supravietuiasca, partea proasta e ca va scadea numarul angajatilor in Romania.
Solutie de supravietuire? Mai degraba back to the roots - bani au facut doar cind au avut un frate mai mare pt. care sa faca niste curse, vezi primii ani si cursele pt Malev. Cit despre trecerea la ATR, privit din perspectiva de business pare din nou lipsa de strategie. OK, niste 72-200 gasesti ieftin in piata, poti face curse interne pt Alitalia, dar nu te ajuta deloc la visul de hub and spoke pe Timisoara.Logica ar fi fost o mutare pe Q400, avind in vedere ca si cel mai mare concurent regional opereaza cu ele, dar cu siguranta pe de o parte nu au fost banii necesari, pe de alta parte KRP s-a retras din toate destinatiile decente unde ar fi putut avea mai mult de o mina de pasageri. | |
|
| |
B32fly Flight Level 200
Numarul mesajelor : 208 Data de inscriere : 27/01/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Lun 03 Sept 2012, 23:26 | |
| Cred ca te hazardezi cand spui ca ATR-ul nu e o afacere buna. Din contra, ATR-ul este supranumit de specialisti "The Money Maker" asa ca la capitolul de cost/seat/mile e mult mai avantajoasa operarea pe acest tip. Gandeste-te ca pt 50 de minute de zbor, consumul unui ATr 72 este de aprox 550 de kg de kerosen. DASH-ul bate ATR-ul la capitole pe care le apreciaza numai pilotii, ca de exemplu performantze, plafon maxim etc | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Mar 04 Sept 2012, 01:50 | |
| Nu cred ca ma hazardez. Ecuatia e mai complicata, pt ca trebuie sa analizezi si costul financiar si mentenanta dar si posibilitatile de a cistiga bani - nr. locuri si viteza transformata in nr. de sectoare zburate pe zi.
La o privire sumara, ATR ar cistiga in fata Q400 la urmatoarele elemente: - cost financiar - ai suficienta oferta de 72-200 in piata ca sa ai impresia ca Fokkerele sunt noi - nr. de locuri - load factor nu e un punct forte cind actualmente lucrezi cu 50 si ceva %, poti suporta diferenta de 10 locuri intre ATR si Q400 - nr. de sectoare posibile pe zi -> KRP este promotoarea modelului de business 'putin in aer, mult la sol'
Facind abstractie de ghiveciul de oferte in piata: un pic de hub, un pic de low cost, ceva wet lease, niste charter ceea ce ma duce la a defini strategia companiei cu doua cuvinte 'ce pica', am sa iau in considerare doar hub and spoke-ul regional pe care ei il definesc a fi core business:
- Q400 cistiga in fata ATR avind range dublu -> una e sa poti extinde hubul regional intre Lyon si Donetk si alta e optiunea Ostrava->Plovdiv - nimeni nu zbora sectoare de peste 300nm cu ATR; Q400 e standard in piata, fie ca vorbim de Austrian, Lufthansa Regional, Olympic, LOT - pe sectoarele mai lungi au nevoie de un produs superior Saabului ca si perceptie si confort al pasagerilor; ATR nu poate fi o solutie - nu vor avea nici o sansa pe termen lung daca vor continua sa fuga de pe orice aeroport in care se instaleaza un low cost sau o linie mare creste frecventa feederelor | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 07 Sept 2012, 09:36 | |
| Saab-ul 2000 de ce nu-i eficient ? Aici nu arata rau: http://www.saabaircraftleasing.com/prod/datasheets/2000_JAR.pdf
| |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 07 Sept 2012, 11:33 | |
| - neagu_laurentiu a scris:
- Saab-ul 2000 de ce nu-i eficient ?
Aici nu arata rau: http://www.saabaircraftleasing.com/prod/datasheets/2000_JAR.pdf
Discutia era pe turboprops de 70 de locuri, unde intrarea se pare ca se va face prin contractul de wet lease cu Alitalia (cursele operate momentan cu F70) si ce implicatii ar avea inlocuirea Saaburilor cu turboprops mai mari. Referitor la intrebarea ta, nu exista modele per se rentabile sau nerentabile. Fiecare companie opereaza intr-un anumit context si alege cel mai bun compromis pe care il poate face. Acelasi model poate fi concomitent cash cow sau o alegere gresita. Ca exemplu iti dau A318 care pt Tarom e o prostie (decizia de cumparare a fost oricum politica), in contextul in care operezi cu multi pax Y si ai o flota Boeing (nu discutam aici ca la momentul lansarii comenzii deja exista optiunea de a comanda Embraer 190) dar care in acelasi timp poate fi un cash cow pt BA in configuratie business in contextul unui monopol ca si cursa transatlantica pe London City. Sau daca vrei ca exemplu Saab2000, el poate fi mai eficient decit un EMB145 pe o ruta medie operata cu un RJ intre doua destinatii cu sloturi limitate sau daca trebuie sa te incadrezi intr-un val de hub and spoke dar este mai ineficient decit un ATR daca ai ca referinta distante scurte aflate in pampa. | |
|
| |
bogdan17 Airport Level
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 33 Localizare : Sibiu Data de inscriere : 15/06/2010
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 14 Sept 2012, 12:34 | |
| Din păcate, de săptămâna viitoare, Carpatair renunță la SBZ și CND. | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Vin 14 Sept 2012, 15:44 | |
| Deja ziua de joi am vazut ca a fost eliminata din orarul de zbor iar de luna viitoare si ziua de marti. | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Sam 15 Sept 2012, 22:46 | |
| Problema e nu ca renunta din nou la o destinatie, ci ca nu au absolut nici o alternativa. Oriunde Star Alliance a apasat pe acceleratie cu feederele, au disparut.
Pe de alta parte, sunt si ei cam in aceeasi situatie ca si Tarom - de ani buni produc pierderi, modelul de business e o abramburela si mai nou si flota. | |
|
| |
mario antonio Membru activ
Numarul mesajelor : 1297 Varsta : 44 Localizare : Torino, Italia (TRN) Data de inscriere : 07/08/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Lun 15 Oct 2012, 13:27 | |
| Ciao tuturor,
O miscare interesanta a baietilor, poate legata de operarea de zboruri pentru Alitalia: Fokker 70 11564 YR-KMA Carpatair ferried 10/15oct12 TSR-BTS-TSR, paint into all white ex HA-LMA. | |
|
| |
oldblueeyes Airport Level
Numarul mesajelor : 97 Varsta : 50 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 05/03/2012
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Lun 15 Oct 2012, 15:53 | |
| - mario antonio a scris:
- Ciao tuturor,
O miscare interesanta a baietilor, poate legata de operarea de zboruri pentru Alitalia: Fokker 70 11564 YR-KMA Carpatair ferried 10/15oct12 TSR-BTS-TSR, paint into all white ex HA-LMA. Cu Alitalia ar avea legatura doar daca nu vin ATR-urile. Mai degraba as specula be un good bye, pe fondul realitatii din companie : hub and spoke-ul s-a spart, flota e supradimensionata. | |
|
| |
mario antonio Membru activ
Numarul mesajelor : 1297 Varsta : 44 Localizare : Torino, Italia (TRN) Data de inscriere : 07/08/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 15 Noi 2012, 19:29 | |
| Ciao tuturor,
Iata si raspunsul la paint-ul all white: Fokker 70 11564 VH-QQR Alliance Airlines delivery 14-18nov12 TSR-TZX-AAN-AMD-CGP-PEN-DPS-DRW-TSV-BNE, all white, YR-reg ex YR-KMA. | |
|
| |
neagu_laurentiu Flight Level 300
Numarul mesajelor : 342 Data de inscriere : 25/03/2008
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) Joi 22 Noi 2012, 08:38 | |
| Pana la urma stationarea pe aeroporturile italiene/germane e mai ieftina ca la noi ? Ca nu fac zboruri pe acolo suplimentare ca sa se justifice schimbarea. | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Carpatair (V3 / KRP) | |
| |
|
| |
| Carpatair (V3 / KRP) | |
|