|
| Silistea Gumesti | |
|
+20Voicu etravel Raduq Skywalker Alex_tm abrazivu Vici mihai VIC eugen YR-197 mouseinhouse ovidiu51 gaudi horia propellerdream D13-th_TakeOff coropijnita mihaiatanasie lucian21 24 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Raduq Fotograf
Numarul mesajelor : 1764 Varsta : 33 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 06/05/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Joi 09 Sept 2010, 22:20 | |
| Foarte frumos prezentat.. Multumim! | |
| | | etravel Flight Level 100
Numarul mesajelor : 102 Varsta : 52 Localizare : Snagov :) Data de inscriere : 03/02/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Vin 10 Sept 2010, 05:38 | |
| Aerodromul vazut de la circa 7000 m. altitudine, dintr-o cursa comerciala. Chiar ma intrebam ce pista este asa, in mijlocul campiei pe directia Vest (nu decolasem decat de circa 15 minute de la Otopeni) si nu putea fi decat aerodromul despre care se face vorbire aici. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. | |
| | | propellerdream Flight Level 400
Numarul mesajelor : 622 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/07/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Vin 10 Sept 2010, 10:40 | |
| Confirm. E Silistea-Gumesti. | |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Silistea Gumesti Lun 29 Noi 2010, 15:38 | |
| - propellerdream a scris:
- Baza de la Silistea Gumesti a fost inchisa datorita schimbarii strategiei de aparare a armatei romane in contextul schimbarii conditiilor politice regionale. Suprapuneti momentul desfiintarii bazei pe evenementele istorice din acea perioada (in context regional, in special legat de Yugoslavia...) si motivele devin foarte vizibile O sa vedeti ca in aceeasi perioada au capatat o importanta mai mare Ianca si Borcea...
exact. acesta este motivul. nu a fugit nimeni cu nici un drapel de aici. stiu ca s-au facut citeva interceptari de avioane iugoslave (una poate doua, in anii '50) de aici. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Silistea Gumesti Lun 29 Noi 2010, 15:48 | |
| - mihaiatanasie a scris:
- Skywalker a scris:
- Weekendul asta am fost la o plimbare cu motocicleta in sudul tarii si la intoarcere am oprit unde de mult vroiam sa ajung....
Aerodromul militar Silistea Gumesti. Pai se poate sa treci chiar pe langa poarta mea de la Rosiori si sa nu ambalezi un pic sa iesim impreuna la un tur de pista cu motorul? Daca trec prin Rosiori, ne-am putea intilni ptr. o vizita la Balaci? Sint niste biute deschise in N si N-E (se vad bine in materialele adaugate de Aztec) pe care as vrea sa le fotografiez (fotografiem). |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Silistea Gumesti Lun 29 Noi 2010, 23:20 | |
| A fost construit la inceputul anilor '50 de rusi, ptr ei. Constructia efectiva s-a facut cu lipoveni, sub conducere rusa. Pamintul escavat s-a transportat cu atelaje in N-E, facindu-se citeva biute deschise cu el. Prin 1953 a fost predat FAR. Aici si-a avut baza esc 3 reg.125 av. In 1959 era inca activ. Proiectul era conceput ptr. unitati de aviatie izolate, complet autonom tehnic si social. Tipic ptr zone indepartate cu clima rece si vint, gen Siberia. Adaug, era dotata cu centrala termica si gen. de curent pe pacura ptr cazarma si blocuri, etc...., spital, unit. de pompieri, magazin propriu, teatru/cinematograf/club (actualmente darimat de....actualii locatari). In unitate erau trei ateliere: timplarie, mecanic si ?? . Acum, parca sint staule. Unitatea auto este darimata; de asemenea si cazarma dinspre statia radar. Rase. Unitatea de aviatie avea doua generatoare diesel de curent, reconditionate prin 1970 (motoare Tatra). Vandalizate si ele. Tabloul de comanda s-a pastrat pina tirziu, la revolutie cu aparatele originale. Linga zona tancurilor de combustibil, exista o "piscina" deschisa ptr. rezerva de apa in caz de incendiu. Detaliu caracteristic. Dupa cum am vazut, fetele bisericesti s-au instalat in cladirea de comandament, linga pista/hangar, in cladirea acumulatoarelor, intr-o cazarma si in blocuri. Initial biserica trebuia construita in mijlocul blocurilor de locuit pe locul unui mic parculet ptr copii. Etc....etc. ... Oarecum este contemporan cu AB Deveselu, construit de FAR, unde s-a lucrat tot cu atelaje (...) dar ale taranilor romani din zona. Neoficial, am auzit ca initial a fost propus amplasamentul, Rosiorii de Vede pe vechiul aerodrom, dar rusii n-au fost de acord. Zona era cunoscuta bine de americani, din anii 1944, din timpul bombardarii rafinariilor de la Ploiesti.
Prin 1990 aerodromul a fost predat primariei Balaci care n-a stiut ce sa faca cu el. AB Balaci, a fost construita la inceputul epocii reactoarelor, cu mult entuziasam. In zece ani a fost abandonata. Este, cred, aerodromul cu cea mai scurta viata. De aceea este invaluit in mister, de aceea este ilogic ce s-a intimplat. ...Sau poate ca nu. Am umblat pe toate holurile unitatii de aviatie, am incercat sa-mi inchipui toti acei oameni care au "trait" acolo, trecind pe linga mine, preocupati, cu treburi. Pe unul din ei, in mod sigur l-am cunoscut. Ma doare inima cind vad ce a ajuns, AB Balaci. Dar aste e viata. Adevaratele valori, in fond, azi, sint relative si subiective. Probabil, cineva spune la fel despre aerodromurile din, Pacific, Anglia sau mai stiu eu de unde.
In incheiere lansez o invitatie tuturor celor care detin fotografii sau alte documente, anii 1950-1960, legate de topic sa le publice. Multumesc. |
| | | Voicu Moderator
Numarul mesajelor : 2513 Varsta : 62 Localizare : Arad - ARW - LRAR Data de inscriere : 28/12/2007
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mar 30 Noi 2010, 00:39 | |
| Multumim ghfelician pentru prezentare . foarte interesanta ... | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mar 30 Noi 2010, 11:14 | |
| ghfelician, vad ca stii foarte multe despre aerodromul de la Silistea, si iti multumesc si eu pentru tot ce ai impartasit aici. Eu recunosc ca nu stiu multe, pentru ca, desi e aproape de Rosiori, iar la Silistea cunosc o gramada de lume, nimeni nu mi-a spus toate astea. Eu stiu asa: in toamna lui 81 am trecut prima data pe sosea spre Silistea, sotia mea era tanara profa de franceza acolo si m-a pacalit intr-o zi sa-i fac orele, ea fiind bolnava. Nu am indraznit sa intru pana la pista, inca era unitate militara acolo, trenul de navetisti era intesat de militari (cadre). De la distanta am vazut o coada de avion (mi-a aratat-o alt prof navetist) si mie mi s-a parut a fi un AN-2 (repet, era distanta destul de mare). Pana in 90, (povestile cu revolutie le-am zis mai demult) cat sotia mea a mai calatorit la Silistea, trenurile continuau sa fie populate cu militari. Din cate am inteles, erau radiolocatoristi. In aceeasi perioada, o parte a vechilor cazarme, cedate ministerului invatamantului (si atunci armata ceda cazarmi catre alte domenii de activitate) erau populate de copii neajutorati - casa de copii orfani si semihandicapati. Auzeam pe colegi ca angajatii casei de copii nu erau profesori, ci educatori, leafa lor era mai mare decat a profilor din scolile pentru copii normali. Nu stiu sa zic in ce an casa de copii a fost dizlocata de la Silistea la Plosca, sigur in 92 era la Plosca (15 km N de la Alexandria spre Rosiori). Tot asa nu stiu anul cand s-au instalat acolo calugarii. Am pierdut contactul direct cu Silistea in 90, iar drumul era atat de prost intre Balaci si Silistea incat nici macar de dragul aerodromului nu mi-as fi bagat Oltcitul pe acolo. Acum vreo doi-trei ani am stat prima data de vorba cu primarul comunei, dl prof. Mihai Petrescu, l-am rugat sa ma ajute sa "scarm" in arhiva locala sa vad istoricul terenului macar, daca istoria militara e ascunsa la Pitesti sau in alte parti. Omul a fost foarte amabil, doar ne cunoastem de multi ani, si mi-a zis ca nu am ce gasi interesant in arhivele locale, dar ca stie sigur ca acum terenul este al Silistei (deci al Balaciului). NIci eu nu am insistat prea mult. Ceea ce incerc, insa, de ani de zile, este sa gasesc poze prin Silistea. Nu vreau sa jignesc pe Silisteni, dar satul este destul de departe de civilizatie (41 km de Rosiori, cea mai apropiata metropola, care este tot un sat, doar putin mai mare si cu blocuri), iar oamenii de acolo suntinca mult in urma cu pretentiile culturale. Ce vreau sa spun este ca, in afara de cei care il venereaza pe Marin Preda (si, ciudat, nici astia nu sunt asa de multi, desi la scoala li se spune copiilor ce si cum, si stiu ce vorbesc, pentru ca ii stiu pe colegii mei cat sunt de pasionati) nu dau nici un ban pe restul culturii. De acolo vin copii foarte buni - se stie ca la tara multi profesori isi bat capul cu multe, dar nu cu meseria lor, nu e cazul Silistenilor - dar, cand ii intrebi de aerodrom nu stiu sa zica decat ca l-au folosit ca sosea cand era drumul prost. Colegul de istorie de la Silistea, Sandu Cutieru, un tip de mare valoare, poet si filosof cu carti publicate, coleg cu mine la Asociatia Culturala "Mileniul 3", mai de gura mea, mai din interes profesional, a incercat si el sa faca sapaturi prin sat pentru artefacte fotografice. Rezultat nul. Asa ca, ghfelician, mici sperante. Sigur, daca vii pe-aici si dai un semnal, incercam o incursiune imporeuna. | |
| | | constantin pricope Airport Level
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 66 Localizare : piatra neamt Data de inscriere : 07/03/2011
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mar 08 Mar 2011, 09:58 | |
| - ghfelician a scris:
- A fost construit la inceputul anilor '50 de rusi, ptr ei. Constructia efectiva s-a facut cu lipoveni, sub conducere rusa. Pamintul escavat s-a transportat cu atelaje in N-E, facindu-se citeva biute deschise cu el. Prin 1953 a fost predat FAR. Aici si-a avut baza esc 3 reg.125 av. In 1959 era inca activ.
Proiectul era conceput ptr. unitati de aviatie izolate, complet autonom tehnic si social. Tipic ptr zone indepartate cu clima rece si vint, gen Siberia. Adaug, era dotata cu centrala termica si gen. de curent pe pacura ptr cazarma si blocuri, etc...., spital, unit. de pompieri, magazin propriu, teatru/cinematograf/club (actualmente darimat de....actualii locatari). In unitate erau trei ateliere: timplarie, mecanic si ?? . Acum, parca sint staule. Unitatea auto este darimata; de asemenea si cazarma dinspre statia radar. Rase. Unitatea de aviatie avea doua generatoare diesel de curent, reconditionate prin 1970 (motoare Tatra). Vandalizate si ele. Tabloul de comanda s-a pastrat pina tirziu, la revolutie cu aparatele originale. Linga zona tancurilor de combustibil, exista o "piscina" deschisa ptr. rezerva de apa in caz de incendiu. Detaliu caracteristic. Dupa cum am vazut, fetele bisericesti s-au instalat in cladirea de comandament, linga pista/hangar, in cladirea acumulatoarelor, intr-o cazarma si in blocuri. Initial biserica trebuia construita in mijlocul blocurilor de locuit pe locul unui mic parculet ptr copii. Etc....etc. ... Oarecum este contemporan cu AB Deveselu, construit de FAR, unde s-a lucrat tot cu atelaje (...) dar ale taranilor romani din zona. Neoficial, am auzit ca initial a fost propus amplasamentul, Rosiorii de Vede pe vechiul aerodrom, dar rusii n-au fost de acord. Zona era cunoscuta bine de americani, din anii 1944, din timpul bombardarii rafinariilor de la Ploiesti.
Prin 1990 aerodromul a fost predat primariei Balaci care n-a stiut ce sa faca cu el. AB Balaci, a fost construita la inceputul epocii reactoarelor, cu mult entuziasam. In zece ani a fost abandonata. Este, cred, aerodromul cu cea mai scurta viata. De aceea este invaluit in mister, de aceea este ilogic ce s-a intimplat. ...Sau poate ca nu. Am umblat pe toate holurile unitatii de aviatie, am incercat sa-mi inchipui toti acei oameni care au "trait" acolo, trecind pe linga mine, preocupati, cu treburi. Pe unul din ei, in mod sigur l-am cunoscut. Ma doare inima cind vad ce a ajuns, AB Balaci. Dar aste e viata. Adevaratele valori, in fond, azi, sint relative si subiective. Probabil, cineva spune la fel despre aerodromurile din, Pacific, Anglia sau mai stiu eu de unde.
In incheiere lansez o invitatie tuturor celor care detin fotografii sau alte documente, anii 1950-1960, legate de topic sa le publice. Multumesc. 08.03.2011 Intamplator navigand pe net am dat de aceste informatii pe care, daca imi permiteti le pot completa. Ma numesc Pricope Constantin din Piatra Neamt. In perioada februarie 1978 - iunie 1979 am efectuat stagiul militar la aceasta aerobaza din Silistea Gumesti, despre care fac urmatoarele precizari: Aerobaza avea statut de baza de rezerva, aparata la acea vreme de 3 subunitati militare, respectiv una de artilerie antiaeriana din care faceam si eu parte, una de radiolocatie si una de infanterie. Subunitatea de infanterie ocupa spatiul dela hangar, radiolocatia undeva in dreapta de la ghereta din imaginea si langa ghereta artileria si dispozitivul de lucru la planse p;entru radiolocatie. Bateria de artileria antiaeriana era pozitionata langa pista unde sunt acele adaposturi circulare din imagine, adaposturi in care erau amplasate 6 tunuri de calibru 37 Raihmental (cine a vazut filmul romanesc Portile albastre ale orasului a vazut si cum aratau acele tunuri). Subordonarea operativa era fata de AB Deveselu de langa Caracal iar ca mare unitate apartineam de AB Giarmata - Timisoara. Pe aerodrom nu au aterizat cat am stat eu acolo aeronave militare, doar un avion AN 2 al aviatiei civile pentru misiuni de tratament fitosanitar la unitatile agricole din zona, si atunci era stationat la capatul pistei dintre sat, unde eram nevoiti sa-i asiguram paza. In schimb pe pista se faceu incercari si teste auto ale UA Pitesti sau pentru omologarea autoturismelor importate din statele socialiste (Rusia - Lada, Cehoslovacia - Skoda). Legenda auzita de la militarii din ciclul superior vorbea ca pe aeroport ar fi fost la inceput MIG-uri 15, dar dupa fuga unui pilot cu o aeronava la turci care ar fi luat si drapelul de lupta al unitatii, fapt care ar fi condus la desfiintarea unitatii de aviatie. Survolarea aeoroportului era apermisa cu aprobare, cei care asigurau supravegherea spatiului aerian trebuiau sa raportezela Deveselu orice tip de aeoronava, sesizata, tipul acesteia, directia de deplasare, altitudinea aproximativa, ora. La orice alarmare a subunitatilor se comunica faptul ca pista este in asteptare, fapt pentru care se luau masuri ca la nevoie sa fie aprinse pe timp de noapte luminile de balizaj, dar niciodata nu au sosit acolo avioane. In cadrul exercitiilor treceau la inaltime mica avioanele de vanatoare pe care faceam antrenamente de recunoastere a tipurilor, de stabilire a distantei fata de bateria de tunuri, a vitezei, inaltimii de zbor, iar servantii de tun de ochire. Tunurile aveau munitie de antrenament inerta, dar la alarmare se scxoteau din adaposturi munitia de razboi. Antrenamentele real se faceau | |
| | | Voicu Moderator
Numarul mesajelor : 2513 Varsta : 62 Localizare : Arad - ARW - LRAR Data de inscriere : 28/12/2007
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mar 08 Mar 2011, 11:52 | |
| Constantin , multumim pentru completarile aduse de tine....daca ai cumva si niste poze facute pe acolo ar fi ideal... | |
| | | constantin pricope Airport Level
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 66 Localizare : piatra neamt Data de inscriere : 07/03/2011
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mar 08 Mar 2011, 15:55 | |
| - Voicu a scris:
- Constantin , multumim pentru completarile aduse de tine....daca ai cumva si niste poze facute pe acolo ar fi ideal...
08.03.2011 Am intrerupt relatarea deoarece mi s-a blocat tastatura. Deci, antrenamentele reale le efectuam la Capul Midia - Navadari. Nu am fotografii din acea perioada, fotografiatul fiind cu desavarsire interzis si nici nu erau posibilitatile din zilele noastre. Am doua fotografii personale facute de un fotograf din zona, dar nu sprinde aproape nimic in afara de mine si o zona din gardul din beton distrus si una in fata sediului unde aveam dormitoarele, dar se vad numai geamurile. Nu cred ca sunt relevante. | |
| | | constantin pricope Airport Level
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 66 Localizare : piatra neamt Data de inscriere : 07/03/2011
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Joi 02 Iun 2011, 09:19 | |
| La data de 27.04.2009 am vizitat aerodromul si am fost surprins de gradul de degradare al cladirilor fostelor unitati militare, a aerodromului si a instalatiilor adiacente. Mai mult decat atat, datorita lipsei oricarei forme de paza, a unei institutii care sa se ocupe de conservarea acestora, persoane interesate si bine informate au trecut la distrugerea instalatiilor de alimentare cu energie electrica de pe aerodrom, astfel ca noapte de noapte sunt sapate santuri pentru a se sustrage cablurile din cupru. Din discutiile purtate cu un cioban a reiesit faptul ca pentru smulgerea cablurilor din pamant se vine cu utilaje de sapat apoi se leaga cablul si este tras afara din pamant. Desi santurile sunt vizibile si de la primaria din localitate nimeni nu se sesizeaza de aceste furturi si nu dispune efectuarea de cercetari pentru identificarea autorilor. Chiar daca aerodromul nu mai este folosit, instalatiile electrice pentru sistemul de balizaj nu trebuie distruse, dara asa este la noi, furam tot ce se poate pentru a face rost de bani de bautura si probabil tigari. Pacat de asemenea investitie distrusa de persoane lipsite de scrupule, dar bine informate despre locul de amplasare al cablurilor pe sub pamant. Voi reveni cu imagini filmate. | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Lun 26 Dec 2011, 22:22 | |
| Am ceva noutati de la Silistea. Se pare ca de cateva saptamani, niste intreprinzatori au luat hotararea sa puna cumva in valoare aerodromul. Am auzit ca s-a facut o curatare a pistei, in sensul ca s-u nivelat rosturile si si s-au dus la gunoi buruienile. Acum 2 saptamani, copiii mei din Silistea au auzit zgomote mari de la aerodrom si au vazut .... zburatori la sol: automobilisti amatori de curse ("liniute" le-as zice eu) si drifturi. Cica unii si-au adus masinile pe trailer, altii doar le-au schimbat cauciucurile. Le-am dat dispozitie "spionilor" mei sa ma anunte si pe mine cand va mai avea loc un eveniment asemanator, sa merg si eu sa observ lucrurile. Daca ajung acolo, precis aduc si poze. | |
| | | ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Silistea-Gumesti Mier 28 Dec 2011, 02:03 | |
| se pare ca au luat in calcul sugestia mea | |
| | | YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mier 28 Dec 2011, 22:13 | |
| planoarele pot ateriza,este!?tare mi-as dori o decolare de pe aceasta pista...in afara unui concurs,buninteles:) | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Joi 29 Dec 2011, 08:35 | |
| - YR-197 a scris:
- planoarele pot ateriza,este!?tare mi-as dori o decolare de pe aceasta pista...in afara unui concurs,buninteles:)
Nu stiu, de ce depinde? In privinta decolarii, cred ca trebuie sa iti aduci utilajul personal, nu am auzit sa aiba agricultorii silisteni vreun mosor, sandou sau Wilga ... | |
| | | YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Sam 31 Dec 2011, 08:27 | |
| cu un cablu si un Hyundai...rezolvam | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Sam 31 Dec 2011, 14:17 | |
| Jumatate s-a facut! dar cablu asa de bun ... il aduci tu, vorba lui Anton Pann, nniciodata sa nu cobori intr-o fantana pe funia altuia! | |
| | | ness Airport Level
Numarul mesajelor : 33 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 14/04/2009
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Sam 31 Dec 2011, 23:07 | |
| Aha ! Asta cu funia e de tinut minte. Adaug si eu , care am origini transilvanene, ca daca o funie are un capat, musai mai are unul... | |
| | | NicuAdrian Airport Level
Numarul mesajelor : 2 Varsta : 47 Localizare : Petrosani Data de inscriere : 05/07/2012
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Joi 05 Iul 2012, 14:28 | |
| Buna Ziua, ma bucura foarte mult ca am revazut UM [prin pozele postate de voi] unde o parte din viata mea am petrecuto pe acolo mai exact 1998 -1999, tin sa precizez ca in perioada 1998 - 1999 au venit acolo acei calugari in fostul orasel al UM. Facem parte din corpu 2 al aviatiei. Din cate tin minte in 1999 prin vara au desfintat complect si radiolocatia si aerodromul cu anexele, eu am terminat acolo in februarie 1999, si voi tine minte crivatul din aceea zona toata viata. ) | |
| | | NicuAdrian Airport Level
Numarul mesajelor : 2 Varsta : 47 Localizare : Petrosani Data de inscriere : 05/07/2012
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Joi 05 Iul 2012, 14:39 | |
| - mihaiatanasie a scris:
- YR-197 a scris:
- planoarele pot ateriza,este!?tare mi-as dori o decolare de pe aceasta pista...in afara unui concurs,buninteles:)
Nu stiu, de ce depinde? In privinta decolarii, cred ca trebuie sa iti aduci utilajul personal, nu am auzit sa aiba agricultorii silisteni vreun mosor, sandou sau Wilga ... O MotoParapanta un MotoDelta si se rezolva Problema. Cat timp am facut armata acolo doar la asta ma gandeam cum voi reveni in silistea si voi zbura cu motoparapanta pe acolo. | |
| | | YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| | | | bogdanicus'71 Airport Level
Numarul mesajelor : 28 Varsta : 53 Localizare : Bacau Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Re: Silistea Gumesti Mar 25 Sept 2012, 07:18 | |
| Baza aeriana de la Silistea-Gumesti a functionat doar in anii '50, atunci cand au fost trecute in conservare si bazale de la Boteni, Alexeni, Caransebes, Tecuci, Focsani, Sibiu, Otopeni. Nu a fugit nimeni cu vreun Mig 15 si drapelul de lupta. Informatiile le-am obtinut de la fostul comandant al Bazei de la Tecuci si care se ocupa cu organizare unui muzeu al aviatiei in zona noastra. | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Silistea Gumesti | |
| |
| | | | Silistea Gumesti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |