CalinCLJ Membru activ
Numarul mesajelor : 1031 Varsta : 62 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/10/2008
| Subiect: Re: Tarom long-haul Trans-Atlantic ... intrebari Mar 04 Mai 2010, 21:04 | |
| Cand esti intr-o familie globala , faci si ce e interesant pentru intreaga familie , nu doar pentru tine. In acest sens ma gandesc ca o implicare a SU in c/s cu Tarom nu ar fi lipsita de interes. E evident ca OTP e "setat" sa devina un hub estic al aliantei. In acest context , c/s cu SU pe spatiul ex-sovietic sau cu AFKL pe cursele interne din Franta (cum sunt c/s pe intern ale KLM in Romania) sunt miscari previzibile. | |
|
Balaurul Flight Level 100
Numarul mesajelor : 107 Varsta : 44 Localizare : Brasov Data de inscriere : 03/06/2008
| Subiect: Re: Tarom long-haul Trans-Atlantic ... intrebari Mier 05 Mai 2010, 11:43 | |
| Salut ! Am vazut zilele trecute la TV o declaratie a domnului George Mailor (SRI) conform careia la bordul tuturor aeronavelor TAROM care vor pleca spre USA se vor afla si ofiteri de securitate. Respectivul detasament de ofiteri antitero se afla in curs de pregatire. Mai spunea ceva de o conventie care tocmai a fost semnata intre Romania si USA.
Stirea si respectiva declaratie se gaseste cu usurinta pe net.
Numa' bine ! | |
|
Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Tarom long-haul Trans-Atlantic ... intrebari Mier 05 Mai 2010, 12:17 | |
| - Balaurul a scris:
Stirea si respectiva declaratie se gaseste cu usurinta pe net.
Cu si mai multa usurinta se gaseste pe pagina anterioara | |
|
Vizitato Vizitator
| Subiect: RE Sam 26 Iun 2010, 22:24 | |
| Da stimabililor!!! Tarom executa curse Bucuresti NewYork si Bucuresti Detroit, tata le executa, cu 5 IL-uri. Au fost vremuri extraordinare si sper sa se intoarca, iar securisti la bord au fost dintotdeauna |
|
ROT_046 Airport Level
Numarul mesajelor : 58 Localizare : Seattle Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Tarom long-haul Trans-Atlantic ... intrebari Dum 27 Iun 2010, 07:38 | |
| - Capt_Vio a scris:
- Tarom pe vremuri efectual zbor la New-York cun un IL-62, corect? Mai recent a fost cu A310 spre Montreal, New-York si Chicago, dar aceste curse au fost suspendate, Airbus-urile au fost puse in storage si mai nou re-introduse in flota. In fine, acum sunt sute de mii de romani in USA si Canada, si ma intreb foarte des, de ce Tarom nu introduce un service nou din America de Nord spre Romania.
Ar fi misto daca si-ar lua citeva A350 sau 787 si sa re-inceapa curse de la Bucuresti la New-York, Chicago, Montreal si Toronto. Pun pariu ca ar face bani daca Tarom stie sa-si faca reclama buna.
Ce ziceti? Din cate am aflat un motiv serios care a determinat intrerea curselor TAROM spre NY, Toronto si Chicago are de-a face cu "rechinii" din aviatia comercial 9companiile aviatice mari) care controleaza NAT routes. Legenda e ca TAROM pierdea multi bani platind coridorul NAT, poate e adevarat sa nu, nu pot garanta. Sper ca de acum inainte or sa obtina deal-uri mai bune odata ce au intrat in alianta cu Delta/KLM/Airfrance/etc. Oricum la mine la Seattle nu o sa vad TAROM decat daca aduc aici ceva la reparat, desi sunt destul de multi romani si pe aici. | |
|
Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Tarom long-haul Trans-Atlantic ... intrebari Dum 27 Iun 2010, 13:46 | |
| Eu zic ca pierdeau bani din vreo 4 motive:
1. Economy class full, bussiness class empty. 2. Locuri putine, avion mic. 3. Cazare pentru echipaje si tehnici la hoteluri de 5* 4. Biroul Tarom din Empire State Building -- o singura companie aeriana avea birou in Empire State Building, ghici care.
Probabil mai sunt si alte motive, dar astea cred ca sunt cele mai importante. | |
|
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Tarom long-haul Trans-Atlantic ... intrebari | |
| |
|