ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Romanian Aviation Academy (Scoala Superioara de Aviatie Civila)

In jos 
+20
alexandrumih
iulianfly
Griff
propellerdream
llobregat
VIC
mihaiatanasie
DrakulaBV
Raduq
Capt_Vio
Messerschmitt
andreos18
Madone
Balaurul
Eurofighter
coropijnita
Stefan
demorra
Dylan
craft737
24 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator




Romanian Aviation Academy (Scoala Superioara de Aviatie Civila) Empty
MesajSubiect: Romanian Aviation Academy (Scoala Superioara de Aviatie Civila)   Romanian Aviation Academy (Scoala Superioara de Aviatie Civila) EmptyLun 06 Apr 2009, 18:32

Sal,
Sunt incepator pe acest forum. Sunt cls a 12-a si vroiam sa ma informez cat mai mult de Academia de Aviatie. Vreau sa aflu cat mai multe despre cum pot sa ajung pilot de avion (nu militar, vreau la civil). Stiam ca trebuie facuta scoala de pilotaj ca sa ajungi pe Boeing Very Happy (sper), sau pe alte tipuri de avioane. Unchimiu' a iesit la pensie de la Tarom, iar varmiu e pilot la Tarom. El mi-a spus ca nu e neaparat nevoie de scoala de pilotaj, ca exista si 'Academie' (nu stia exact, pt ca el a facut scoala de pilotaj). Am inceput sa ma informez pe net si pe unde am putu, abai am reusit sa scot numele complet... Academia Romana de Aviatie Baneasa. Zilele care vin vreau sa ma duc la Bucuresti la aceasta academie, sa ma informez cum e. Daca zice Baneasa, e in Baneasa, dar stie cineva sa imi dea mai multe informatii(adresa/zona, cum se intra, cate locuri sunt, sau site-ul lor daca au)
Nu cunosc multe in domeniu, doar vreau sa am informez, sunt incepator, dar toti am fost incepatori...nu? Very Happy
Sus In jos
craft737
Airport Level
Airport Level
craft737


Numarul mesajelor : 89
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 20/04/2008