ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
electric
Membru activ
electric


Numarul mesajelor : 1166
Varsta : 50
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 10/03/2008

Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala Empty
MesajSubiect: Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala   Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala EmptyMar 02 Dec 2008, 11:57

Romavia devine a doua linie aeriană comercială naţională

Sursa: Cotidianul
Data: 01.12.2008
Autor: Mihaela Radu

Citat :

Romavia inaugurează marţi o linie aeriană comercială către Viena. Oamenii de afaceri sunt principalii clienţi vizaţi. Compania care transporta pana recent doar oficiali are doua avioane englezesti cu care va face curse comerciale

Compania aeriană a demnitarilor, cum este cunoscută Romavia, este în subordinea Ministerului Apărării, dar s-a orientat mai curând şi către zboruri comerciale. „Ne-am decis ca din 2 decembrie să deschidem o linie regulată către Viena pentru că este o destinaţie foarte solicitată. Deşi există cinci operatori care efectuează zboruri săptămânal către Viena, tot timpul există persoane pe lista de aşteptare”, ne-a declarat Adrian Goleanu, directorul Romavia. El a explicat că decizia de a deschide această linie aeriană s-a bazat pe două elemente: oamenii de afaceri cu legături în cele două ţări şi pe tarife rezonabile pentru servicii de business class.
Publicitate

„Avem în vedere ca public-ţintă oamenii de afaceri care merg foarte des pe ruta Bucureşti-Viena întrucât sunt foarte multe companii austriece cu activitate în România”, a precizat Goleanu.

Romavia va avea două zboruri săptămânal către Viena, în fiecare marţi şi vineri. Preţul unui bilet dus-întors este de 189 de euro, iar un bilet dus este 95 de euro.

Viena nu este prima destinaţie a unui zbor comercial efectuat de Romavia. După 16 ani de activitate exclusiv în serviciul instituţiilor statului român, fiind opertator principal desemnat pentru a executa zboruri speciale în favoarea Administraţiei Prezidenţiale, a Guvernului şi a Parlamentului României, Romavia s-a reorientat. Consiliul de Administraţie al companiei a luat decizia deschiderii şi a unor linii aeriene regulate destinate populaţiei şi a introducerii regimului de zboruri charter. „În prezent, oferta Romavia cuprinde două destinaţii: Tel Aviv şi Perugia. Cele două curse au mare succes şi efectuăm câte trei, respectiv două curse săptămânal către aceste destinaţii”, a spus directorul companiei. El a precizat că cele două aeronave BAe 146 - 200, de fabricaţie britanică, care au 90 de locuri, sunt suficiente pentru a acoperi zborurile efectuate de Romavia.

Romavia a mai încercat şi curse către alte destinaţii, dar care au fost abandonate din lipsă de profitabilitate. „Ruta Bucureşti-Strasbourg a fost suspendată pentru că publicul-ţintă, europarlamentarii români şi personalul lor auxiliar, adică 30 de parlamentari şi încă 90 de persoane, nu a folosit avionul pentru deplasări. Nici în cazul cursei către Nürnberg nu am avut mai mult succes pentru că am vrut să avem ca punct intermediar Sibiul, pe criterii etnice, dar s-a dovedit că zborul este profitabil doar sezonier”, a explicat directorul Romavia.

Goleanu a precizat că după Viena va urma Roma, pentru că orice destinaţie către Italia este profitabilă. „Vrem ca din ianuarie să introducem două curse săptămânal către Roma. Tot pentru începutul anului viitor ne gândim la o cursă către Beirut, după ce obţinem toate documentele necesare”, a spus directorul Romavia. Pentru mijlocul anului viitor, conducerea companiei intenţionează să introducă mai multe curse lung curier. „În planul nostru de afaceri pe anul 2009 figurează inaugurarea unor zboruri către destinaţii îndepărtate, precum Thailanda, SUA, China. Cred că sunt destinaţii profitabile şi suntem dispuşi să demarăm acest proiect”, a arătat Goleanu.

Pentru mai multe stiri din aviatie, va invitam sa vizitati sectiunea corespunzatoare din site-ul D13-th: http://d13-th.ro/forum/index.php?showforum=27
Sus In jos
llobregat
Membru activ
llobregat


Numarul mesajelor : 756
Varsta : 32
Localizare : Bucharestork
Data de inscriere : 23/03/2008

Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala Empty
MesajSubiect: Re: Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala   Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala EmptyMar 02 Dec 2008, 12:03

Pretul nu e rau dar e cam aglomeratie pe ruta asta deja plus ca la advertising stau cam slab
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
gabi-737
Membru activ
gabi-737


Numarul mesajelor : 4453
Varsta : 47
Localizare : Oradea
Data de inscriere : 26/12/2007

Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala Empty
MesajSubiect: Re: Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala   Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala EmptyMar 02 Dec 2008, 19:56

RMV in America??? China? Tailanda? cu ce? Pun la bataie YR-ABBul? suna interesant, sau au de gand sa achizitioneze aeronave long-haul? ca BAe le lor nu "bate" mai departe de 2500km, iar daca vor face curse PAX cu ABB va fi o chestie tare interesanta, cam asemanatoare cu D-AQUI al Lufthansa, zboruri cu aeronava istorica Basketball ceva asemanator cu mocanita din Maramures in care se inghesuie turistii straini.
Sus In jos
Thomas
Membru activ



Numarul mesajelor : 913
Varsta : 59
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala Empty
MesajSubiect: Re: Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala   Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala EmptyMar 02 Dec 2008, 20:24

Pai poate vor prelua unul sau ambele 310 de la Tarom ... ca tot era vorba într-o vreme.

Dar în ceea ce priveste destinatiile VIE si CIA ... nu le prevad un viitor prea stralucit, ca dealtfel si curselor la NUE si SXB. Aproape zero marketing si la 2/7 cu preturi de linie "normale" nu agati nici pax de business nici pax etnic, parerea mea. Pax-ul de business merge cu traditionale sau chiar si cu LCC ce deja ofera asemenea servicii de 14/7 (SkyEurope la VIE, WizzAir la CIA) iar pax-ul etnic sau turistul pe cont propriu merge cu LCC, indiferent de frecvente, el cumpara bilete când gaseste mai ieftin si nu la data fixa.

Pai cine "e cu treaba" ce naiba sa faca cu un zbor marti si unul vineri??? Lui îi trebuie eventual un zbor dimineata dus si seara întors ...

Dar chartere catre Thailanda, China sau SUA ... de ce nu? Sunt convins ca daca marii turoperatori din RO se aduna la un loc, sigur se poate opera un charter saptamânal la Phuket sau în Bali sau stiu eu unde, chiar si Varadero în Cuba. Se împarte riscul si merge cred. Ar mai trebui facut un acord de feeder cu ROT pentru provincie si sigur va merge.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala Empty
MesajSubiect: Re: Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala   Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala Empty

Sus In jos
 
Romavia devine a doua linie aeriana comerciala nationala
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Două avioane de linie, la un pas de o tragedie pe Otopeni
» Linie aeriana zilnica permanenta Constanta - Otopeni
» Discutii despre o linie aeriana directa Bucuresti - Zagreb
» AEROPORTUL TRAIAN VUIA/TIMISOARA - STIRI - DISCUTII
» Două femei au murit la Sidney în urma coliziunii a două avioane

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: