ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)

In jos 
5 participanți
AutorMesaj
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 13 Feb 2008, 15:34

EasyJet la Bucureşti… ce vis fierbinte! De prin 2004 de cînd m-am tot deplasat de cîteva ori pe an la Budapesta ca să zbor ieftin de acolo am tot sperat la acorduri cer deschis şi la EZY la Bucureşti. Ei bine, patru ani mai tîrziu, am pus în fine piciorul într-o aeronava Easy cu plecare de la Otopeni. Adio nopţi nedormite pe tren pînă la Cluj sau Timişoara, adio înghesuială de pe microbuzele înspre aeroportul Ferihegy.

Îmbătat cu astfel de perspective minunate, mi-am cumpărat pe 3 noiembrie 2007 un zbor dus-întors către Madrid pentru un week-end prelungit din februarie 2008. Toată distracţia m-a costat 53 de euro cu totul, inclusiv taxa de bagaj. Deh, ofertele speciale pentru colecţia de zboruri de iarnă. Nu puteam să rezist…

Regret ca nu am făcut poze la zborul către Madrid, n-am avut aparat la mine la dus. Dar m-am revanşat la venirea înapoi în patrie…

Vineri, 8 februarie 2008
Zbor 7834, Bucureşti Otopeni – Madrid Barajas
Orar: 22.15 – 01.15
Real: 23.15 – 01.30
Durata zborului: 3h15min
Număr de pasageri: cu vîrf şi îndesat, plin ochi
Loc: puţin în spatele aripii dreapta, mai întîi la geam, apoi m-am mutat pe culoar


Am sărit în autobuzul 783 în Piaţa Scînteii pe la ora 18.30 cu gîndul că o să stau blocat în trafic două ore pînă la Băneasa şi încă vreo două de la Băneasa pînă-n Otopeni că doar era vineri seara. Aş trafic, nu era nici cucu pe şosea, nu pot să înţeleg de ce, în mod normal ar fi fost un moment de mare concentrare rutieră prin Bucureşti. 783 a mers cu 80 la oră, pe când treceam pe lîngă aeroportul Băneasa am vazut un MyAir aterizînd în mare grabă. Mi-a plăcut cum s-a văzut de pe şosea pista cu beculeţele aprinse ca pomul de Craciun. Dacă pînă la urmă merge şi ILS-ul, să tot zbori de pe Băneasa…

Am ajuns în aeroport pe la 19.15. Cam pustiu, m-am învîrtit de colo-colo, am remarcat că, în fine, au pus boii înaintea carului cum e normal şi în zona de check-in poate intra oricine pentru că au mutat controlul de securitate cu cinşpe metri mai încolo. Cînd renunţă şi la fotografiatul interzis şi mai deschid si o platformă pentru făcut poze la avioane cred că vom putea zice că nu le mai curge sînge de culoare roşu aprins prin vene. :axe:

Am mai dat apoi o raită prin terminalul de sosiri ca să văd ce mişcă şi pe acolo, mi-am cumpărat o apă chioară de la Billa şi, cînd m-am întors inapoi, să am un şoc, nu alta… la biroul Menzies se adunaseră mase largi populare cu confirmări EasyJet în mînă iar eu nu pricepeam de ce aşteptau acolo că doar nu acolo era check-in-ul. Apoi m-am lămurit că aşteptau să le dea cineva bilete de hîrtie, numai că nu le-a dat nimeni nimic. :finga: Mai erau unii care vroiau să-şi cumpere biletele pe loc şi să plărească cu banii jos numai că nu mai era nici un locşor liber în avion.

Menzies a deschis patru ghişee de check-in, totul a mers destul de repejor. Am primit numărul 13 şi deci grupa A la îmbarcare. Mulţi aveau peste 20 de kile de bagaje şi au plătit din greu, 9 euro pe kil.

După security şi control la potrivirea pozei din buletin cu figura subsemnatului am ajuns dincolo, la poarta 9, dacă-mi aduc bine aminte. Linişte şi pace în Otopeni la ora aia, să tot aştepţi să vină EasyJet-ul de la Madrid, care a avut vreo 40 de minute de întîrziere. După buluceala de rigoare de la boarding am fost duşi cu autocarele la avion, o frumuseţe de Airbus A319 portocaliu, gata congelat. După ce ne-am suit l-au stropit cu maglavais pentru degivrare şi asta ne-a mai întîrziat cu încă vreo 15 minute.

Personalul de bord mi s-a părut foarte scrupulos la misie, am văzut un domn pe care nu-l încăpea centura, aşa că a primit un prelungitor portocaliu marca “please do not remove from aircraft” cu care s-a îmbrăcinat ca să fie ţintuit în scaun în caz de ceva, Doamne fereşte.

Ne-am plimbat puţin prin aeroport către pistă şi, la 23.15 motoarele au fost puse la treaba, cherosenul a invadat conductele de alimentare iar pasagerii au fost afundaţi în spătarele scaunelor. Ne-am ridicat în noapte destul de uşor şi lent, ca un bărzăune mare şi gras. Am intrat într-un nor, ne-am scuturat puţin, apoi am luat o curbă largă largă către stînga după care cred că eram deja chitiţi spre Madrid pentru că tot drumul nu am mai făcut nici dreapta, nici stînga.

Zborul a fost foarte plăcut, lin, s-au vazut ceva lumini din Croaţia şi Italia (presupunerile mele, căci piloţii au tăcut mîlc tot zborul). Lumea s-a pus pe înfulecat din greu la bord, şi nu din traistă, ci din meniu. Mi s-a părut că au făcut vînzare bună la haleală. :drinkers:

Am fost purtaţi de un vînt bun din coadă şi aşa am recuperat din întîrziere cam 45 de minute, ceea ce este totuşi semnificativ. Cu ocazia unui drum pînă la toaletă am aflat de la un însoţitor de zbor că mereu este plină cursa asta şi că din toamnă vor mări frecvenţa către Bucureşti şi vor deschide şi o rută către Budapesta de la Madrid. Am întins şi eu niţel coarda atunci şi am întrebat dacă e şansă de vreo bază EasyJet în Romînia. Nu e…

La vreo zece minute după ce am văzut Barcelona de sus am început să coborîm şi am tot coborît pînă cînd a trebuit să ne punem centurile şi să pliem măsuţele. Am atins pamîntul Spaniei de parcă am fi fost uşori ca un fulg, de frînat a frînat foarte uşor, de parcă pista ar fi fost nesfîrşită. Pînă am ajuns la Terminalul 1 ne-am mai plimbat vreo zece minute prin aeroport, apoi debarcarea. Aerul cald al Spanie nu era prezent în acea seară, era frig şi nu mirosea mediteranean. Aşa că am mers să-mi recuperez rucsacul de pe bandă şi să-mi încep scurta mea vacanţă.

Luni, 11 februarie 2008
Zbor 7833, Madrid Barajas - Bucureşti Otopeni
Orar: 16.50 – 21.45
Real: 17.11 – 21.25
Durata zborului: 3h14min
Număr de pasageri: un loc, două, hai maxim trei libere
Loc: puţin în spatele aripii stînga, mai întîi la geam, apoi m-am mutat pe culoar


Buun, pentru că acum am ceva poze o să scriu eu mai puţin şi o să vă las pe voi să vă uitaţi la fotografii...

Am ajuns la aeroport cu metroul numărul 8 şi, după lungi plimbări prin terminalul 2 am dat de birourile de check-in ale EasyJet. Cum nu era nimeni prin zonă şi cum mai erau treizeci de minute pînă la deschiderea oficială a check-in-ului am mers să fac ceva poze la avioane că, de, ce să-i faci, în Spania e voie. Numai bine că am făcut cam multe poze că pînă m-am întors la check-in deja se făcuse oarece coadă. Am fost al 34-lea anunţat pentru zbor, deci grupa B la îmbarcare.

Control rapid la bolentin pentru acces în zona non-Schengen a Terminalului 1, apoi o plimbărică prin magazine şi încă vreo cîteva fotografii. Apoi aşteptarea zborului:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 17583574bh4

Pe la ora 16.00 a fost trasă la poartă aeronava noastră:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 47072399ax5

Bulucul de rigoare la îmbarcare, apoi cabina a fost pregătită pentru decolare:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 92988120qz2

Acordeonul ca bagaj de mînă este dovada supremă că între Romînia şi Spania nu mai e migraţie, ci e circulaţie… În fond, omul cu acordeonul nu are nevoie de permis de muncă pentru că e self-employed, aşa că se poate plimba nestingherit de oricîte ori vrea el de colo-colo cu avionul:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 90848359xc0

Ceva butoane din tavanul piloţilor (unul era mai bătrân şi ras în cap, celalalt era tinerel şi cu freză):

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 66005610kp4

După ce toată lumea s-a liniştit, am fost împinşi înapoi şi am început lunga plimbare către pistă:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 53698391kc4

Al 100-lea Airbus cumparat de EasyJet?
Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 45378313lj2

Am ajuns lîngă pistă şi am aşteptat vreo două avioane să plece înainte noastră, apoi zgomot mare la motoare şi o decolare mult mai puternică şi mai scurtă decît la venire. După vreo treizeci de minute de zbor, ceva nori:
Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 80317233cq9

După cîteva zguduieli minore pe deasupra Mediteranei s-a putut vedea apusul, că doar ne îndreptam către est:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 88726821yu1

După ce s-a făcut întuneric l-am văzut pe pilot (sau copilot?) care a ieşit de la cutie şi a mers pînă la Washington Club cîteva minute, că doar şi el e tot om, nu-i aşa? Apoi a stat la o scurtă şuetă cu o stewardesa, după care s-a întors la jucăriile lui din cockpit:
Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 10eg5

Un pui de somn la 10 000 de metri pentru cei mai tineri pasageri:

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 11fb4

Aterizarea la Otopeni a fost excelentă, vremea era bună, nu cred ca era cazul de ILS, nu erau nori, parca a bătut puţin vîntul la un moment dat pentru că ne-am hîţînat niţel pe orizontală, apoi s-au stins luminile în cabină dar s-au aprins cele de aterizare în afară, am mai frînat niţel, trenul de aterizare a zumzăit metalic cînd a fost deschis, am lăsat în urmă şoseaua Bucureşti – Ploieşti şi gata. Frînă destul de puternica cu motoarele pe invers şi debarcare.

Eram obosit mort şi din acest motiv i-am compătimit pe cei din echipaj pe care îi mai aşteptau încă patru ore de zbor înapoi înspre Madrid.

Cadou de la Otopeni: fotografiatul si filmatul interzis

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) 12wx2

În concluzie: vreme minunată şi la dus şi la întors, zboruri line, decolări şi aterizări fără prea multe G-uri, fără fîlfîieli din aripi sau zdrangăneli. Ca întotdeauna, un serviciu excelent din partea celor de la Easy.

Şi acum trei întrebări pentru cei care nu-s ageamii ca mine în materie de aviaţie:

1. De ce se sting luminile în cabină la decolare şi la aterizare?
2. Cum poţi să-ţi dai seama, ca pasager, dacă se aterizează cu ILS sau fără?
3. Care manevră e mai solicitantă pentru aeronavă, decolarea sau aterizarea?

Question
Sus In jos
RATus
Administrator
RATus


Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 40
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 29/12/2007

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 13 Feb 2008, 23:14

f bun report... m-ai convins ca easyjet e bun...

dupa experienta neplacuta cu wizzair mi-am facut o parere mai proasta despre low cost in general
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 13 Feb 2008, 23:16

RATus a scris:

dupa experienta neplacuta cu wizzair mi-am facut o parere mai proasta despre low cost in general

Acum nu e cazul sa intram in discutia clasica LCC vs. companii aeriene de linie, dar daca ai avut o experienta proasta pe un zbor nu e musai ca toate zborurile aceleasi companii sa fie la fel. Ce ai patit, de fapt?
Sus In jos
RATus
Administrator
RATus


Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 40
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 29/12/2007

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 13 Feb 2008, 23:52

a,

nu a fost nimic dureros sau super important..

pe drumul roma - budapesta la decolare s-a fortat tare de tot procedura , viraje abrupte, trase etc... ca sa ajunga mai rapid la budapesta ,si doar la aterizare am fost informati care-i treaba Smile

+ tot felul de detalii de astea de atitudine nepasatoare..

in mod normal nu m-ar stresa deloc treaba asta, chiar imi place si mie cand zbor sa trag tare in viraje Very Happy dar ca si companie lowcost as instrui echipajele sa execute calatoria cat mai fin posibil nu cat mai in graba etc..

sunt constient ca e ceva mic.. dar pur si simplu mi-a facut o parere despre ei, aia + intarzierile nelipsite Smile.
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 13 Feb 2008, 23:59

RATus a scris:

pe drumul roma - budapesta la decolare s-a fortat tare de tot procedura , viraje abrupte, trase etc... ca sa ajunga mai rapid la budapesta ,si doar la aterizare am fost informati care-i treaba Smile

Poate au fost obligati sa ajunga mai repede la o anumita altitudine din cauza traficului. Odata am "suferit" si eu o astfel de decolare cu multe G-uri cu GermanWings. Foarte intensive senzatiile.
Sus In jos
crizatu
Airport Level
Airport Level
crizatu


Numarul mesajelor : 47
Localizare : LRCL
Data de inscriere : 20/03/2008

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyJoi 20 Mar 2008, 13:16

Asta am patit si eu dupa o decolare de la Budapesta spre Cluj, o intoarcere brusca in timp ce nasul era inca ridicat bine, chiar la 10-15 secunde dupa decolare... iar asta era doar inceputul.

La 5 minute a venit o F/A la intercom sa ne anunte ca la Cluj nu putem ateriza din cauza cetii (pai asta stiau oricum, stiam si eu ca vorbisem cu un prieten din Cluj si mi-a zis ca nici o sansa..., la ce-o mai fi decolat.. nu stiu!) asa ca sa nu fim suparati, ne duce totusi pana la Timisoara si de-acolo cu autocare, numai ca si la Timisoara e ceata si daca nu vom putea ateriza nici acolo ne vom intoarce la Budapesta. Rolling Eyes

Odata ajunsi deasupra Timisorii am stat intr-un hold pattern cam 20-30 de minute, am zis ca nu se mai termina, tot zborul Budapesta - Timisoara a fost undeva in jur de 2 ore in conditiile in care pana la Cluj dureaza de obicei 40-50 de minute.

Eu deja incepeam sa-mi pun intrebari de genul "oare cat extra fuel si-au luat astia?" Smile

Aterizarea in schimb a fost ok Smile
Sus In jos
http://crizatu.wordpress.com
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyLun 24 Mar 2008, 22:24

Frumos trip reportul. Apropo, baiatul (pilotul) e defapt Co-pilot (First Officer). Pe epoleti are 3 linii, care asta inseamna. Capitanii au 4, co-pilotii au 3 si co-pilotii care nu au inca ATPL (airline transport pilot license) au doua linii
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMar 25 Mar 2008, 10:44

Capt_Vio a scris:
Frumos trip reportul. Apropo, baiatul (pilotul) e defapt Co-pilot (First Officer). Pe epoleti are 3 linii, care asta inseamna. Capitanii au 4, co-pilotii au 3 si co-pilotii care nu au inca ATPL (airline transport pilot license) au doua linii

Am un amic care e copilot, nu are inca ATPL si are tot 3 linii, deci nu e regula.
Sus In jos
RwO
Membru activ
RwO


Numarul mesajelor : 767
Varsta : 41
Localizare : Constanta
Data de inscriere : 11/03/2008

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMar 25 Mar 2008, 13:07

mihairosioru a scris:

1. De ce se sting luminile în cabină la decolare şi la aterizare?
2. Cum poţi să-ţi dai seama, ca pasager, dacă se aterizează cu ILS sau fără?
3. Care manevră e mai solicitantă pentru aeronavă, decolarea sau aterizarea?
Question

1. Nu stiu, n-am patit-o niciodata.
2. Pe ILS manevrele sunt mai rigide, mai mecanice, sa zic asa, din cauza pilotului automat, dar totusi nu provoaca disconfort, ptr ca coborarea de regula e destul de lina (daca glide-slope-ul e si el fara "burta"). Pe visual, e alt sentiment, n-as putea sa il descriu, dar parca pot sa fac diferenta. In schimb oare cum o fi approach pe NDB, sau pe localizer fara glide-slope? Laughing
3. Aici chiar habar n-am. Cred ca aterizarea. Decolarea poate sa suprasolicite doar motoarele.
Sus In jos
http://transeuroex.blogspot.com
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMar 25 Mar 2008, 15:08

andrei a scris:
Capt_Vio a scris:
Frumos trip reportul. Apropo, baiatul (pilotul) e defapt Co-pilot (First Officer). Pe epoleti are 3 linii, care asta inseamna. Capitanii au 4, co-pilotii au 3 si co-pilotii care nu au inca ATPL (airline transport pilot license) au doua linii

Am un amic care e copilot, nu are inca ATPL si are tot 3 linii, deci nu e regula.

Da, stiu. Mai mult in EU se practica cu doua linii, pentry ab-initio training. In Canada, noi avem 3 linii ca si co-piloti... nu conteaza daca avem CPL sau ATPL...
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 26 Mar 2008, 01:35

RwO a scris:

1. Nu stiu, n-am patit-o niciodata.

Poate ca ai aterizat sau decolat doar in timpul zilei... din cate am inteles eu este o masura de siguranta deci ar trebui aplicata la fiecare zbor.
Sus In jos
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 26 Mar 2008, 01:56

In caz de urgenta si evacuarea unei aeronave, este mai usor pentru pasageri daca e intuneric in avion. Ochii sunt obijnuiti cu noaptea si sunt mult mai orientati, pot sa vada daca sunt pericole pe geam (apa, foc, etc). Plus nu uitati, ca luminile de urgenta de pe culuar se vor aprinde si vor fi mai usor de vazut daca nu sunt alte lumini etc.... Imagineaza daca e fum in avion imediat dupa impact... e ca si cind ai faruri cu faza lunga pe ceata... te orbeste

Cel putin asa cred eu.
Sus In jos
RwO
Membru activ
RwO


Numarul mesajelor : 767
Varsta : 41
Localizare : Constanta
Data de inscriere : 11/03/2008

Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) EmptyMier 26 Mar 2008, 02:07

Nu, am avut ocazia de 2 ori sa aterizez noaptea (la Tel Aviv si Otopeni) cu El Al-ul, si sunt sigur ca nu s-au stins luminile. Poate El Al-ul are regim special, desi par destul de logice explicatiile lui Vio.
Sus In jos
http://transeuroex.blogspot.com
Continut sponsorizat





Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty
MesajSubiect: Re: Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)   Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit) Empty

Sus In jos
 
Madrid cu EasyJet (ceva poze mai la sfîrşit)
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Bucuresti-Madrid easyJet
» Arad - Aerodromul "Traian Vuia"
» Spre nord cu EasyJet: Bucureşti - Milano - Stockholm - Umea (150 poze)
» Elicoptere civile, militare, utilitare - 2008
» Aeroportul Cluj Napoca - Octombrie 2011

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Trip Reports-
Mergi direct la: