ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Fuji S9200

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
mishwall
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 51
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 13/05/2012

Fuji S9200 Empty
MesajSubiect: Fuji S9200   Fuji S9200 EmptyLun 02 Feb 2015, 12:42

Salutare! Mi-am cumparat de curand un Fuji S9200. Sunt incepator in domeniul foto si, dupa ceva research pe net, camera asta mi s-a parut destul de potrivita pentru nivelul meu actual. Nu am apucat sa o testez foarte mult avand in vedere conditiile meteo si lipsa de timp, dar as vrea sa aud ceva pareri pro/contra referitoare la folosirea sa pentru spotting. Multumesc anticipat!
Sus In jos
LRCV
Flight Level 400
Flight Level 400
LRCV


Numarul mesajelor : 2060
Varsta : 38
Localizare : LRCV
Data de inscriere : 26/05/2014

Fuji S9200 Empty
MesajSubiect: Re: Fuji S9200   Fuji S9200 EmptyLun 02 Feb 2015, 13:01

Singurul avantaj al acestor compacte/bridge este doar zoomul, in rest nimic altceva. Poze de aproape poti face si cu un smartphone la aceeasi calitate. La banii dati mai bine te axai pe un DSLR SH si cu un obiectiv de 200-300 mm, gasesti destule pe la 1500 de lei, si unele destul de bune. Parerea mea referitoare la compacte este:

1. Senzor mic. Chiar si dupa ani si ani de cand au aparut, nu pun pe ele un senzor mai mare, ingramadesc zeci de pixeli, si zoom in acel senzor mic. Acelas senzor il gasesti si pe o compacta ieftina de 50 de lei. Mai nou senzorul de 1/2.3 il gasesti de ceva vreme si pe telefoanele smart.
2. Focalizare lenta fata de un dslr.
3. Calitatea este cu mult sub ce ofera un dslr chiar daca este mai vechi.
4. Zoomul auto din buton, te face sa tragi de el mai mult sau mai putin de cat doresti, (deci pierdere de timp pana gasesti focala potrivita).