Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
Subiect: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 13:49
Profit ca merge bine netu si mai bag o serie : ) A doua parte a calatoriei de la Stockholm la Bucuresti trebuia sa se "petreaca" intr-un A321 Austrian. S-a schimbat avionul, a venit comandantul in cabina sa ne ceara scuze... Io nu m-am suparat, am mai adaugat o companie la "portofoliu"; Oricum personalul de sol de la OTP se uita oarecum uimit la cursa de le Viena Imi place mult paintscheme-ul Lauda
Enjoy
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 14:59
Foarte fain! Imi plac la nebunie detaliile inedite surprinse (toaleta, ground spoilers, flaps markings)!
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 15:00
Prietene, nu reusesc sa inteleg de ce gen de aterizare ai avut parte. La trecerea peste DN1 aveai o inaltime de aproximatix 60 de metrii daca nu ma insala pe mine ochii si deja in dreptul beretelei Alpha erai la cel mult trei-patru metrii. De aici trag concluzia ca ai avut parte de o coborare gen rollercoaster pt ca de la DN1 la Alpha nu sunt mai mult de 100 de metrii....contrazicem daca nu am dreptate.
PS: ultima poza e chiar tare
Ultima editare efectuata de catre valavia in Mier 01 Oct 2008, 15:03, editata de 1 ori
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 31 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 15:02
Intr-adevar mi s-a parut si mie mult prea sus la DN1 dar nu m-am bagat... poate or fi displaced threshold pentru vreun motiv necunoscut noua?
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 15:04
arianne a scris:
Intr-adevar mi s-a parut si mie mult prea sus la DN1 dar nu m-am bagat... poate or fi displaced threshold pentru vreun motiv necunoscut noua?
displaced threshold????? nu stiu ce inseamna, sorry
Distanta este probabil mai mare de 60 de metrii ( am editat postul de la 40 la 60 m) pt ca Angelo are 8 nivele ceea ce inseaman 24-27 metrii si este destul de sus fata de hotel
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 15:20
Mersi pt comantarii. Io zic ca a fost OK inaltimea peste DN1. E mai mare distanat dintre DN1 si 08R decat pare. M-i s-a parut OK si nu am simtit k veneam prea abrupt. Un singur lucru imi amintesc: mi-am zis in gand ceva de genu "faneaza mai tare daca vrei sa iesi pe D" si s-a executat in secunda urmatoare... si a franat tare
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 15:29
Chiar nu stiu ce sa zic! Intr-adevar distanta dintre DN1 si bretela Alpha este mai mare dar totusi mi se pare ca a fost o coborarea prea abrupta...asta e impresia mea. Din ce am vazut la spotting pe LROP avioanele sunt ceva mai jos cand trec peste DN1.
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 15:32
Pai de jos par mai... jos, asta am observat si io...
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 17:10
valavia a scris:
arianne a scris:
Intr-adevar mi s-a parut si mie mult prea sus la DN1 dar nu m-am bagat... poate or fi displaced threshold pentru vreun motiv necunoscut noua?
displaced threshold????? nu stiu ce inseamna, sorry...
"Threshold" este inceputul pistei de aterizare. Unele piste au si "threshold markings" care arata ca si "clapele de pian" la inceputul pistei. "Displaced Threshold" este inceputul pistei de aterizare care nu e la inceputul pistei, deci avioanele care aterizeaza trebuie sa aterizeze mai in spre "mijlocul piste" unde se termina "displaced area". Acest motiv este in caz ca sunt obstacole (inainte de pista), si sa nu cumva sa le loveasca la aterizare, dar in acelas timp, avioanele care decoleaza sa poata folosi acea "displaced area".
UITE UN DISPLACED THRESHOLD. Este indicat cu sagetile negre...
Sper sa fi inteles explicatia mea... sunt varza a explica termeni tehnici in romana.. tot am invatat in engleza.
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 01 Oct 2008, 17:26
Multam Vio.......e perfecta explicatia
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 31 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Joi 02 Oct 2008, 18:09
Exact cum a zis vio... eu am intrat prea tarziu
LE: de fapt threshold in romana e pragul pistei. Si mie imi arata mai degraba a trecere de pietoni "clapele de pian"
metalactual Membru activ
Numarul mesajelor : 538 Varsta : 56 Localizare : Buc. Data de inscriere : 19/02/2008
Subiect: Re: VIE-OTP A320 Lauda Mier 08 Oct 2008, 21:49
Interesant acest zbor cu Lauda la OTP. Am fost cat pe aici sa fac rezervare la un zbor cu Lauda, pe ruta VIE - INN, dar m-au deranjat un pic orele de zbor. Pretul in schimb f. bun.