| | Avion multirol Romania | |
| | Autor | Mesaj |
---|
cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Avion multirol Romania Lun 23 Apr 2012, 13:30 | |
| Titlu: România are nevoie de avioane de luptă Sursa: http://www.tvr.ro/articol.php?id=124427&c=509 Autor: *** Data: 21.04.2012 VIDEO: http://www.tvr.ro/articol.php?id=124427&c=509 - Citat :
- România are nevoie de avioane de luptă
Olanda ne blochează accesul în Schengen, dar curtează România cu avioane de luptă. Ambasadorul agreat al Olandei precizează că afacerea n-are nicio legătură cu adoptarea unei poziţii mai flexibile a ţării sale în dosarul Schengen.
Armata română are nevoie de 48 de aparate multirol pentru care trebuie să cheltuiască peste 4 miliarde de euro sau, planul B - de 24 de avioane la mâna a doua, pentru 1 miliard de euro. | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Aviaţia militară de vânătoare, în stare critică Vin 24 Aug 2012, 22:03 | |
| Titlu: Aviaţia militară de vânătoare, în stare critică Sursa: http://www.tvrinfo.ro/aviatia-militara-de-vanatoare-in-stare-critica_20175_video.html#view Autor: Adelin Petrisor Data: 10.08.2012 VIDEO: http://www.tvrinfo.ro/aviatia-militara-de-vanatoare-in-stare-critica_20175_video.html#view - Citat :
- Aviaţia militară de vânătoare, în stare critică
Contractul pentru un nou avion multirol ar trebui semnat cel târziu la începutul anului viitor, altfel România va rămâne fără avioane de vânătoare. Avertismentul a fost dat de şeful aviaţiei militare, informează Jurnalul TVR. Cei mai experimentaţi piloţi au ajuns să zboare sub jumătate din norma stabilită de NATO. | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Lun 17 Sept 2012, 13:55 | |
| Titlu: România ar putea cumpăra 9 avioane F16 de la Portugalia Sursa: http://www.tvrinfo.ro/exclusivitate-tvr-portugalia-are-pregatite-9-avioane-f16-pentru-romania_21530_video.html#view Autor: *** Data: 14.09.2012 Video: http://www.tvrinfo.ro/exclusivitate-tvr-portugalia-are-pregatite-9-avioane-f16-pentru-romania_21530_video.html#view - Citat :
- România ar putea cumpăra 9 avioane F16 de la Portugalia
România ar putea cumpăra avioane folosite, F16 de la portughezi. În exclusivitate pentru TVR, şeful statului major, generalul Ştefan Dănilă a declarat că Portugalia are deja 9 aparate pregătite, care ar putea fi livrate României. Discuţiile pe această temă au avut loc la Comitetul militar al NATO de la Sibiu. | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Mier 26 Sept 2012, 21:49 | |
| Maine este o zi importanta.... Titlu: Strategia pentru "refacerea credibilităţii" României va fi discutată joi în şedinţa CSAT Sursa: http://www.tvrinfo.ro/strategia-pentru-refacerea-credibilitatii-romaniei-va-fi-discutata-joi-in-sedinta-csat_21907.html Autor: *** Data: 26.09.2012 - Citat :
- Strategia pentru "refacerea credibilităţii" României va fi discutată joi în şedinţa CSAT
În şedinţa CSAT va fi analizată şi strategia de privatizare a CFR Marfă, dar şi programul privind achiziţionarea avioanelor multirol.
Strategia de refacere a credibilităţii României, starea Armatei, evaluările privind ameninţările la adresea securităţii naţionale, strategia de privatizare a CFR Marfă dar şi demersurile întreprinse pentru iniţierea programului Avion Multirol al Forţelor Aeriene sunt principalele subiecte de discuţie în şedinţa de joi a Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
Discuţiile sunt programate la ora 11, potrivit unui comunicat al Preşedenţiei, la Palatul Cotroceni.
Potrivit informării Preşedenţiei, pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului sunt incluse, printre altele, şi următoarele teme:
"1. strategia pentru refacerea credibilităţii României;
2. starea Armatei României;
3. demersurile întreprinse pentru iniţierea programului Avion Multirol al Forţelor Aeriene;
4. evaluările privind ameninţările la adresa securităţii naţionale;
5. procedurile pentru aplicarea prevederilor Art. 46, Alin. (9), din Legea Concurenţei nr. 21/1996 cu modificările şi completările ulterioare;
6. Proiectul de hotărâre a Guvernului pentru aprobarea strategiei de privatizare a Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfă „C.F.R. Marfă” S.A. şi a mandatului Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii pentru implementarea acesteia;
7. vulnerabilităţile de securitate identificate în contextul atentatului de la Burgas (Bulgaria).
Premierul Victor Ponta va fi prezent la şedinţa CSAT, potrivit agendei postată pe site-ulu Guvernului.
Referitor la achiziţionarea Avioanelor Multirol, ministrul Apărării Naţionale, Corneliu Dobriţoiu, a anunţat duminică, la B1 TV, că achiziţia de F-16 din Portugalia se va face potrivit unui plan stabilit anterior, care respectă directivele UE, informează Mediafax.ro. | |
| | | MRares Fotograf
Numarul mesajelor : 758 Varsta : 45 Localizare : Hell Data de inscriere : 27/08/2011
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Joi 27 Sept 2012, 21:43 | |
| http://www.f-16.net/f-16_users_article16.html
Si am comentat cand a fost vorba sa luam Block30 de la Garda Nationala pe care se vroia sa le folosim 5-10 ani.... acuma luam mai vechi si vrem sa le folosim 20 de ani..... Oricum in Link-ul meu scrie clar ca primul lot de F16 cu tot cu logistica si alte bla, bla au fost luate in schimbul folosirii de catre americani a bazei di Lajes/Azore.... Setul al doilea ( care banuiesc ca il si scot la vanzare) a fost luat cu 268 milioane Dolari si asta pentru 25 de bucati si include si minunata logistica si upgrade-uri..... Si noi urmeaza sa platim 600 de milioane de Euro pe 12 bucati (jumatate din cate au luat Portughezii dar la pret triplu) cu o resursa de zbor indoielnica si in nici un caz capabile sa zboare 20 de ani!!! Inteleg ca din 97 au crescut mult preturile dar nu cred ca valoarea a 12 avioane cu logistica este de 600 mil Euro in conditiile in care aceleasi avioane cu 15 ani in urma au costat 10 milioane si ceva de dolari bucata cu tot cu celebra logistica care creste pretul de la 10 mil Euro/ per bucata la 50 de milioane Euro pe bucata si asta in conditiile in care nici nou nu costa in halul asta!
Link-ul este unu care mi-a venit acuma in minte dar am citit in diverse locuri aceasi poveste..... Poate sunt eu prost si habar nu am de matematica dar.... cred ca "Unde esti tu Tepes doamne" este expresia suprema!!!! Iar imbogatim un grangur cu comisioane grase...... | |
| | | horizob Fotograf
Numarul mesajelor : 829 Varsta : 36 Localizare : Hamburg Data de inscriere : 05/06/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Dum 30 Sept 2012, 07:24 | |
| Rareş, dar este mai rău decât crezi. Pentru că portughezii au modernizat acele 25 F-16 Block 15 din tranşa a doua, primite de la USAF în 1997, prin programul MLU în 2004-2006. MLU le-a adus resursa la zero şi avionica comparabilă cu Block 50, doar că structura şi motoarele au rămas inferioare producţiei actuale de Block 50. Ele formează acum coloana vertebrală a forţelor aeriene portugheze. Restul nu le-au modernizat. Concluzia dureroasă pentru noi este că o să primim câteva din acele F-16 Block 15 OCU din prima tranşă, luate de portughezi pe vremea când Iliescu felicita minerii la ROMEXPO pentru "ordinea şi curăţenia" efectuate în Bucureşti. Aceste aeronave, nefiind incluse în programul MLU (Mid Life Update) au resursa expirată şi sunt perimate rău de tot. Avionica de pe LanceR este cu ani-lumină peste cea de pe Falcoanele lor. Remember: F-16 Blockj 15 OCU este modelul A cu HUD larg şi primul model cu compatibilitate AIM-120 AMRAAM. Nu este nici măcar modelul C!!! Ca să nu mai vorbim de operarea lor în România! Când au venit la BSDA 2010 cu F-16C Block 40, americanii de la Garda Naţională au aterizat pe BBU şi au oprit motoarele pe pistă, după care avioanele au fost tractate pe platformă. Motivul: le era frică de FOD, cu admisia lor joasă. Asta la BBU, aeroport internaţional. Păi la Borcea ce să mai zici, că dai cu piciorul şi sar pietrele din beton ca popcornu din oală. Plus că nu se potrivesc uneltele, prizele electrice şi de aer comprimat, nu se potrivesc tensiunile şi presiunile folosite, trebuie instruiţi toţi mecanicii pe sistemul american. Piloţii, săracii, au experienţă pe avionică la standard NATO, deci nu va fi dificilă acomodarea pentru ei. Dar lasă, că ne luăm noi trei escadrile de F-35, aveon multi-LOL de generaţia a 5-a...Pffffff!!!!!! Glumă bună! Lăsând la o parte consternarea noastră rămâne doar grija pentru săracii piloţi care vor trebui să-şi rişte viaţa în aceste vechituri. La final, o imagine care pe mine m-a întristat foarte tare. Pilotul cu mânuşa găurită... Sursa: http://www.tvrinfo.ro/aviatia-militara-de-vanatoare-in-stare-critica_20175_video.html#view | |
| | | MRares Fotograf
Numarul mesajelor : 758 Varsta : 45 Localizare : Hell Data de inscriere : 27/08/2011
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Dum 30 Sept 2012, 09:23 | |
| - horizob a scris:
- Rareş, dar este mai rău decât crezi. Pentru că portughezii au modernizat acele 25 F-16 Block 15 din tranşa a doua, primite de la USAF în 1997, prin programul MLU în 2004-2006. MLU le-a adus resursa la zero şi avionica comparabilă cu Block 50, doar că structura şi motoarele au rămas inferioare producţiei actuale de Block 50. Ele formează acum coloana vertebrală a forţelor aeriene portugheze. Restul nu le-au modernizat.
Concluzia dureroasă pentru noi este că o să primim câteva din acele F-16 Block 15 OCU din prima tranşă, luate de portughezi pe vremea când Iliescu felicita minerii la ROMEXPO pentru "ordinea şi curăţenia" efectuate în Bucureşti. Aceste aeronave, nefiind incluse în programul MLU (Mid Life Update) au resursa expirată şi sunt perimate rău de tot. Avionica de pe LanceR este cu ani-lumină peste cea de pe Falcoanele lor. Remember: F-16 Blockj 15 OCU este modelul A cu HUD larg şi primul model cu compatibilitate AIM-120 AMRAAM. Nu este nici măcar modelul C!!!
Ca să nu mai vorbim de operarea lor în România! Când au venit la BSDA 2010 cu F-16C Block 40, americanii de la Garda Naţională au aterizat pe BBU şi au oprit motoarele pe pistă, după care avioanele au fost tractate pe platformă. Motivul: le era frică de FOD, cu admisia lor joasă. Asta la BBU, aeroport internaţional. Păi la Borcea ce să mai zici, că dai cu piciorul şi sar pietrele din beton ca popcornu din oală. Plus că nu se potrivesc uneltele, prizele electrice şi de aer comprimat, nu se potrivesc tensiunile şi presiunile folosite, trebuie instruiţi toţi mecanicii pe sistemul american. Piloţii, săracii, au experienţă pe avionică la standard NATO, deci nu va fi dificilă acomodarea pentru ei.
Dar lasă, că ne luăm noi trei escadrile de F-35, aveon multi-LOL de generaţia a 5-a...Pffffff!!!!!! Glumă bună!
Lăsând la o parte consternarea noastră rămâne doar grija pentru săracii piloţi care vor trebui să-şi rişte viaţa în aceste vechituri.
La final, o imagine care pe mine m-a întristat foarte tare. Pilotul cu mânuşa găurită... Pai ce stim noi, Block 15 a mers pana in 1984 deci cand vor ajunge la noi vor avea minim 32 de ani ( stiu cum ii cu varsta) . Oricum din ce am scobit eu pe net rezulta ca avioanele sunt zburate doar susonic si doar din an in pasti si asta din cauza de lipsa financiare si sau resursa si sau amandoua la un loc! aici mai multe detalii . Informatiile sunt destul de ok prin prisma a ce am mai gasit pe net. Oricum sunt ferm convins ca dupa ce vom plati 670 mil Euro pe ele ( am scris mai sus 268 mil au platit Portughezii pe ele si erau 25 si erau insotite si de logistica) vom mai plati cateva zeci de milioane la Elbit pentru avionica pentru ca aceasta sa fie adusa la standardul Mig21 si inca cateva zeci sau sute de milioane pentre prelungirea resursei..... O afacere tipic romaneasca in care contribuabilul plateste de prost si cativa "jmecheri" se vor imbogatii pentru ei si generatiile viitoare! Este o afacere ca si cea cu barcile englezesti si alte jeguri la mana a 25-a, antice, vechi si de demult luate pentru a "moderniza" armata Romana...... Oricum la Campia acest Tov. Dobritoiu a debitat idiotenii politice timp de juma de ora la Campia in timp ce un F1t6 cu echipaj mixt statea pe taxi si astepta incheierea balmajelilor inutile! Noi vom lua F-35 cand o sa imi vad eu ceafa fara sa ma uit in oglinda .... Inca nu este nici o comanda pentru F35 da noi o sa il avem.... vorba melodie " Criogenia salveaza Romania" sau si mai bine daca inlocuim doua mii o suta si ceva cu patru mii o suta si ceva ... Sau o sa il avem cand alti vor zbura cu generatia 15 de avioane ..... Stiu ca vor fi contestatari a ceea ce spun eu sau cum o fac dar din pacate este timpul si momentul sa intelegem ca pasiunea noastra trebuie sa tina cont nu doar de pasiune ci si de banii publici (platiti de spinarea noastra sub forma de impozite, sa nu mai zic de viata pilotilor care sunt obligati sa zboare pe cine stie ce ..... | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Vin 05 Oct 2012, 14:49 | |
| Povestea merge mai departe.... Titlu: Saab contraatacă – Noua ofertă Gripen: avioane noi şi offset industrial Sursa: http://www.ziuaveche.ro/top-secret/armata-2/saab-contraataca-%E2%80%93-noua-oferta-gripen-avioane-noi-si-offset-industrial-124221.html Autor: D.S.S. Data: 04.20.2012 - Citat :
- Saab contraatacă – Noua ofertă Gripen: avioane noi şi offset industrial
Suedezii de la Gripen nu se dau bătuţi în afacera avionului multirol şi contraatacă varianta F-16 portugheză la mâna a treia cu o nouă ofertă făcută publică în cursul zilei de joi, 4 octombrie, prin vocea lui Richard Smith, Director de Marketing al Saab pentru Europa.
Alternativa celor de la Saab sunt avioane Gripen noi, care ar putea fi achizitionate cu un credit pe termen lung de la guvernul suedez si cu reinvestirea intregii sume in Romania printr-un program masiv de cooperare industriala, cu implicarea puternica a industriei romanesti aeronautice, una de mare traditie in Europa, in programul Gripen si dezvoltarile viitoare ale acestui tip de aparat pe care Suedia doreste sa-l utilizeze inca cel putin 40 de ani.
“Saab recunoaşte constrângerile financiare cu care se confruntă România în acest moment, când trebuie să îşi înlocuiască flota de avioane MiG 21, iar Suedia, prin intermediul FXM – Agenţia Suedeză pentru Exporturile de Apărare şi Securitate – şi Saab doresc să lucreze împreună cu România pentru a identifica o soluţie de avion modern cu noul avion Gripen”, a declarat Richard Smith, Director de Marketing al Saab pentru Europa.
“O astfel de soluţie ar putea să includă un acord de leasing sau un plan de plăţi pe termen lung, astfel conceput încât să corespundă cu ceea ce îşi poate permite România. În plus, Saab se oferă să investească în România printr-un program de offset industrial, precum şi să transfere tehnologie pentru modernizarea industriilor româneşti aerospaţială şi de apărare, ca să le facă să fie încă şi mai competitive pe plan internaţional. Prin aceasta nu numai ca s-ar salva, dar s-ar şi crea mii de locuri de muncă specializate, ” a adăugat Richard Smith.
“Programul de Offset poate astfel să creeze venituri pentru buget, provenite din impozitele aferente investiţiilor şi să ajute România să poată plăti pentru noua flotă de avioane, aşa că noi considerăm că această soluţie este benefică pentru toată lumea: pentru utilizatorul final, Forţele Aeriene Române, pentru industriile României şi cele ale Suediei, Europei şi Statelor Unite – care contribuie la programul Gripen, precum şi pentru plătitorul de taxe român, deoarece Gripen este avionul supersonic cu cel mai mic cost operaţional,” a mai spus Richard Smith.
De asemenea, dupa cum s-a vazut in Cehia, care a inlocuit si ea in 2005 o flota de avioane Mig 21, sistemul Gripen s-a pliat foarte bine pe infrastructura mostenita de la Mig-uri si nu a fost nevoie de investitii masive in piste noi, adaposturi, etc. ceea ce impreuna cu faptul ca Gripen are cele mai reduse costuri de operare dintre avioanele occidentale aduce economii substantiale pentru utilizatori si contribuabili. In Ungaria de asemenea s-a realizat o tranzitie de la aparate sovietice (Mig 29) la Gripen, cu costuri reduse si reinvestirea banilor in Ungaria, unde s-au creat peste 6.000 de noi locuri de munca in diverse industrii care au beneficiat de investitii prin programul de offset oferit in contrapartida.
Cu componente in valoare aproximativ egala din Europa si SUA, Gripen asigura si un echilibru geostrategic pentru interesele Romaniei, dar si o achizitie eficienta din toate punctele de vedere – calitate, pret, beneficii industriale si militare, este de părere reprezentantul firmei suedeze. http://www.adelin-petrisor.ro/ recomanda http://jupcartoons.wordpress.com/2010/04/01/used-f-16-for-the-romanian-air-force/ ..... | |
| | | Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 40 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Vin 05 Oct 2012, 15:15 | |
| | |
| | | MRares Fotograf
Numarul mesajelor : 758 Varsta : 45 Localizare : Hell Data de inscriere : 27/08/2011
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Vin 05 Oct 2012, 19:41 | |
| - Griff a scris:
- Alea iacta est!
Dar sa nu uitam ca totusi ai nostri sunt niste trogloditi retrograzi ( ma refer la governanti) | |
| | | Messerschmitt Flight Level 100
Numarul mesajelor : 141 Varsta : 29 Localizare : Satu Mare Data de inscriere : 20/12/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Dum 14 Oct 2012, 12:42 | |
| Nu stiu de ce, dar asta-mi aduce aminte de afacerea lui Ceausescu cu canadienii, cu reactorul nuclear. Insa din pacate nu cred ca statul roman a urmarit lansarea unei asemenea oferte. Care, daca stam sa ne gandim bine, e MULT prea buna pentru a fi refuzata. Mira-m-as sa se ragzandeasca acum, insa pot doar sa ma rog... | |
| | | Boeing777-300 Fotograf
Numarul mesajelor : 857 Localizare : Macondo Data de inscriere : 02/12/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Lun 25 Mar 2013, 23:05 | |
| http://www.gandul.info/news/ce-avioane-f-16-vrea-romania-sa-cumpere-de-la-portughezi-surse-militare-pentru-gandul-sunt-in-stoc-sunt-in-stare-impecabila-si-sunt-upgradate-10689957
| |
| | | Boeing777-300 Fotograf
Numarul mesajelor : 857 Localizare : Macondo Data de inscriere : 02/12/2008
| Subiect: Re: Avion multirol Romania Sam 29 Iun 2013, 11:47 | |
| Un articol interesant cu achizitiile Romaniei de avioane militare.
http://adevarul.ro/cultura/istorie/escrocheria-armstrong-fokker-poveste-f-16-interbelice-1_51cc5879c7b855ff56d23d31/index.html | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 42 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: a: Spaţiul aerian este forţat zilnic de avioane neidentificate sau fără aprobare de survol Mier 31 Iul 2013, 22:36 | |
| Titlu: Duşa: Spaţiul aerian este forţat zilnic de avioane neidentificate sau fără aprobare de survol Sursa: http://stiri.tvr.ro/dusa-spatiul-aerian-este-fortat-zilnic-de-avioane-neidentificate-sau-fara-aprobare-de-survol_33266_video.html#view Autor: *** Publicat la: 31.07.2013 12:54 Data: 31.07.2013 Vidoe: http://stiri.tvr.ro/dusa-spatiul-aerian-este-fortat-zilnic-de-avioane-neidentificate-sau-fara-aprobare-de-survol_33266_video.html#view - Citat :
- Duşa: Spaţiul aerian este forţat zilnic de avioane neidentificate sau fără aprobare de survol
Ministrul Apărării Naţionale, Mircea Duşa, a spus că e nevoie ca armata sa se doteze cu avioane militare mai performante şi pentru că în spaţiul aerian al României intră zilnic aparate neidentificate pentru care MIG-urile sunt nevoite să se ridice de la sol ca să efectueze proceduri de somare. | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Avion multirol Romania | |
| |
| | | | Avion multirol Romania | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |