ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Avion multirol Romania

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyLun 08 Oct 2012, 00:27

Citat :
horizob a scris:
Rareş, dar este mai rău decât crezi. Pentru că portughezii au modernizat acele 25 F-16 Block 15 din tranşa a doua, primite de la USAF în 1997, prin programul MLU în 2004-2006. MLU le-a adus resursa la zero şi avionica comparabilă cu Block 50, doar că structura şi motoarele au rămas inferioare producţiei actuale de Block 50. Ele formează acum coloana vertebrală a forţelor aeriene portugheze. Restul nu le-au modernizat.

Concluzia dureroasă pentru noi este că o să primim câteva din acele F-16 Block 15 OCU din prima tranşă, luate de portughezi pe vremea când Iliescu felicita minerii la ROMEXPO pentru "ordinea şi curăţenia" efectuate în Bucureşti. Aceste aeronave, nefiind incluse în programul MLU (Mid Life Update) au resursa expirată şi sunt perimate rău de tot. Avionica de pe LanceR este cu ani-lumină peste cea de pe Falcoanele lor. Remember: F-16 Blockj 15 OCU este modelul A cu HUD larg şi primul model cu compatibilitate AIM-120 AMRAAM. Nu este nici măcar modelul C!!!

Ca să nu mai vorbim de operarea lor în România! Când au venit la BSDA 2010 cu F-16C Block 40, americanii de la Garda Naţională au aterizat pe BBU şi au oprit motoarele pe pistă, după care avioanele au fost tractate pe platformă. Motivul: le era frică de FOD, cu admisia lor joasă. Asta la BBU, aeroport internaţional. Păi la Borcea ce să mai zici, că dai cu piciorul şi sar pietrele din beton ca popcornu din oală. Plus că nu se potrivesc uneltele, prizele electrice şi de aer comprimat, nu se potrivesc tensiunile şi presiunile folosite, trebuie instruiţi toţi mecanicii pe sistemul american. Piloţii, săracii, au experienţă pe avionică la standard NATO, deci nu va fi dificilă acomodarea pentru ei.

Dar lasă, că ne luăm noi trei escadrile de F-35, aveon multi-LOL de generaţia a 5-a...Pffffff!!!!!! Glumă bună!

Lăsând la o parte consternarea noastră rămâne doar grija pentru săracii piloţi care vor trebui să-şi rişte viaţa în aceste vechituri.

La final, o imagine care pe mine m-a întristat foarte tare. Pilotul cu mânuşa găurită...

MRares a scris :
Pai ce stim noi, Block 15 a mers pana in 1984 deci cand vor ajunge la noi vor avea minim 32 de ani ( stiu cum ii cu varsta) . Oricum din ce am scobit eu pe net rezulta ca avioanele sunt zburate doar susonic si doar din an in pasti si asta din cauza de lipsa financiare si sau resursa si sau amandoua la un loc! aici mai multe detalii . Informatiile sunt destul de ok prin prisma a ce am mai gasit pe net. Oricum sunt ferm convins ca dupa ce vom plati 670 mil Euro pe ele ( am scris mai sus 268 mil au platit Portughezii pe ele si erau 25 si erau insotite si de logistica) vom mai plati cateva zeci de milioane la Elbit pentru avionica pentru ca aceasta sa fie adusa la standardul Mig21 si inca cateva zeci sau sute de milioane pentre prelungirea resursei..... O afacere tipic romaneasca in care contribuabilul plateste de prost si cativa "jmecheri" se vor imbogatii pentru ei si generatiile viitoare! Este o afacere ca si cea cu barcile englezesti si alte jeguri la mana a 25-a, antice, vechi si de demult luate pentru a "moderniza" armata Romana...... Oricum la Campia acest Tov. Dobritoiu a debitat idiotenii politice timp de juma de ora la Campia in timp ce un F1t6 cu echipaj mixt statea pe taxi si astepta incheierea balmajelilor inutile!

Noi vom lua F-35 cand o sa imi vad eu ceafa fara sa ma uit in oglinda .... Inca nu este nici o comanda pentru F35 da noi o sa il avem.... vorba melodie " Criogenia salveaza Romania" sau si mai bine daca inlocuim doua mii o suta si ceva cu patru mii o suta si ceva ... Sau o sa il avem cand alti vor zbura cu generatia 15 de avioane .....

Stiu ca vor fi contestatari a ceea ce spun eu sau cum o fac dar din pacate este timpul si momentul sa intelegem ca pasiunea noastra trebuie sa tina cont nu doar de pasiune ci si de banii publici (platiti de spinarea noastra sub forma de impozite, sa nu mai zic de viata pilotilor care sunt obligati sa zboare pe cine stie ce .....

Nu vad de ce sunteti mai mult sau mai putin indignati pe marginea acestui subiect. Pe aviatia.ro se poarta o discutie similara iar o idee ce se desprinde de acolo este ca Romania nu este un aliat de incredere. In primul razboi mondial am fost de partea Antantei desi aveam un tratat semnat Tripla Alianta iar in al doilea raboi mondial am plecat la razboi cu unii pana la Stalingrad si ne-am intors cu ceilalti pana langa Viena. Cand in 1968 Pactul de la Varsovia a intrat in Cehoslovacia Romania a refuzat sa se alature desi eram membri.

Nu e vina vesticilor ca ne trateaza asa avand in vedere precedentele politicii romanesti si nu cred ca politicienii de atunci erau cu mult mai buni fata de ceea ce avem acum. In mod normal pentru a avea avioane de vanatoare pentru urmatorii 30 de ani obligatoriu acestea ar fi necesar sa fie cumparate de noi iar second hand-urile oricat de tentanta ar fi oferta ar trebui sa nici nu intre in discutie.

Sus In jos
MRares
Fotograf
MRares


Numarul mesajelor : 758
Varsta : 46
Localizare : Hell
Data de inscriere : 27/08/2011

Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyLun 08 Oct 2012, 09:57

Sa inteleg ca nu ar trebui sa fim indignati pentru ca cumparam asa ceva:
Avion multirol Romania F16romania



Sa inteleg ca asta este tot ce putem primi si ca Portughezilor li s-a facut mila de noi si acuma ne vad martoagele astea sifilictice si ciumate? Din ce am casit bantuind pe net respectivele avioane sunt deja scoase din uz si pe langa asta celebra flota Portugheza nu este capabila sa zboare supersonic cu toate imbunatatirile aduse..... Din ce am inteles, din postul tau, ar trebui sa aplicam zicala " CApul ce se pleaca sabia nu-l taie" si sa mergem incolonati ca vitele spre abator ..... Istoria romanilor este presarata de enorm de multe acte de lasitate si mizerii dar asta nu inseamna ca NOI trebuie sa plecam capul pentru totdeauna si sa spune multam fain pentru orice rahat pe care il vinde o alta tara la "super oferta" Intradevar nu este vina vesticilor ca noi suntem suficient de retardati incat sa aleg intotdeauna dintre hoti si banditi .... Lumea asta colcaie de F16 unu mai ronghios ca celalalt dar noi am decis sa le cumparam pe cele mai roghiose, rebuturile rebuturilor, fier vechi cu multe petece! Daca tu crezi ca suntem tratati in pas cu istoria atunci cum se explica insistenta cu care SAAb vrea sa ne vand avioane NOI cu credit guvernamental ( platibil in multi ani de aici incolo) si cu un offset fantastic? Cum iti explici asta? Cum iti explici ca UE sau MUE ( marea uniune europeana) ne cere licitatie pentru achizitia de avioane si noi NU si NU de ce? pentru ca daca ar fi organizata licitatie garantat nu ar castiga traficantii de arme si spagarii iar ai nostrii politruci ar pierde cote importante de venituri in buzunarul propriu, venituri furate de la muritorul de rand!!!!!!! Intradevar complacutul in mocirla istoriei este tipica romanului care nu are alta perspectiva decat o blonda 60/90/60 o masina care sa nu incapa pe strazile patriei si o garsoniera la Pata Rat .... Ar fi cazul sa ne trezim, ar fi cazul sa ridicam capul din mocirla istoriei, ar fi cazul sa instauram dreptatea, ordinea si disciplina, sa reinventam cinstea, onoarea si bunul simt AR FI CAZUL SA NU MAI FIM COIOTII EUROPEI, AR FI CAZUL SA FIM OAMENI LIBERI, CAPABILI, OAMENI CARE STIU CE INSEAMNA DREPTATEA SI BUNUL SIMT, O NATIUNE CARE NU MAI TRAIESTE PENTRU LASA BA CA MERGEA ASA SI DOREL ESTE DOAR O POANTA FARA RELEVANTA."

P.S. Imi asum raspunderea pentru fiecare cuvant scris aici si fiecare atac lansat la adresa carnatilor!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyLun 08 Oct 2012, 11:32

MRares , ai perfecta dreptate in ceea ce ai spus si descrierea lui horizob imi pare destul de relevanta cu privire la starea de echipare a avioanelor de aceea si eu sunt la fel de indignat ca si toti ceilalti cu privire la acest fapt.

Eu totusi nu inteleg de ce un pilot de pe Lancer s-ar adapta mai repede cu cockpitul unui F-16 decat cu unul de Gripen mai ales ca falconurile portugheze sunt mult in spatele migurilor noastre.

Ca nespecialist intreb asa : ce diferente sunt intre F-16 si Gripen scoase in aceeasi zi , ipotetic vorbind sa zicem 2012 , de pe linia fe fabricatie astfel incat pilotii romani sa nu se descurce cu Gripenul ?

Sus In jos
MRares
Fotograf
MRares


Numarul mesajelor : 758
Varsta : 46
Localizare : Hell
Data de inscriere : 27/08/2011

Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyLun 08 Oct 2012, 18:03

florin a scris:
MRares , ai perfecta dreptate in ceea ce ai spus si descrierea lui horizob imi pare destul de relevanta cu privire la starea de echipare a avioanelor de aceea si eu sunt la fel de indignat ca si toti ceilalti cu privire la acest fapt.

Eu totusi nu inteleg de ce un pilot de pe Lancer s-ar adapta mai repede cu cockpitul unui F-16 decat cu unul de Gripen mai ales ca falconurile portugheze sunt mult in spatele migurilor noastre.

Ca nespecialist intreb asa : ce diferente sunt intre F-16 si Gripen scoase in aceeasi zi , ipotetic vorbind sa zicem 2012 , de pe linia fe fabricatie astfel incat pilotii romani sa nu se descurce cu Gripenul ?


Trecerea de pe 21 pe F16 va fi una banala deoarece avionica acestor rable este una invechita net inferioara celei prezente pe 21... asaca mai mult ca sigur Elbit urmeaza sa faca un upgrade la avioanica pentru a le aduce la nivelul actual ( compatibil cu IAR99 ) deci.... Oricum dupa inca niste scormoneli pe net am gasit ca "avioanele" au purtat inmatriculari in USAFE de genu 82- si 83- ceea ce inseamna ca sunt deja pe la 30-31 de ani ca varsta si petice.... dar lasa ca le face tovarasul ministru Block 75++ si le trece la generatia 5 invizibile pentru orice tip de radar in afara de cel a politistilor de la rutiera.....

http://actmedia.eu/daily/eu-warns-romania-bulgaria-czechs-over-defence-procurement/41846
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyMier 10 Oct 2012, 19:50

Hai sa privim si partea "buna" a lucrurilor !

F-16 vor fi numai bune pentru ca plimba vedete cum ar fi Roxana Ciuhulescu care zilele astea a zburat cu Mig-ul 21. Ma intreb de ce o vedeta ca ea care daca bine am inteles a facut scoala de pilot pe elicopter MAI MULTE DETALII AICI si sotul i-a facut platforma de elicopter in curtea casei DETALII AICI ar merita sa fie plimbata (pe banii cui ?) si sa consume degeaba resursa Lancerului in loc ca un tanar elev pilot militar care va avea sansa sa zboare F-16 adus de la portughezi sa isi faca experienta de zbor ? ca daca bine am inteles starea tehnica a acestor avioane e destul de precara deci e nevoie de toata experienta pe care o poate acumula un pilot.

Vom avea intr-adevar un avion multirol : de aparat patria si de plimbat pipitze. Nu stiu cum de s-au saturat de mers cu masinile de lux pe care au incercat toate banchetele din spate in toate pozitiile acum le trebuie si avioane. Si daca ar fi avioane civile pe care sa le inchirieze nu as zice nimic dar asa .....

Daca armata are bani sa cheltuie in prostie de ce nu organizeaza pentru spotteri sedinte foto aer-aer mai ales ca migurile vor fi pensionate ?
Sus In jos
Griff
Moderator
Griff


Numarul mesajelor : 1400
Varsta : 41
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyMier 10 Oct 2012, 20:36

Eu am speranta ca luam totusi Gripen.
Sus In jos
MRares
Fotograf
MRares


Numarul mesajelor : 758
Varsta : 46
Localizare : Hell
Data de inscriere : 27/08/2011

Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania EmptyMier 10 Oct 2012, 21:26

Griff a scris:
Eu am speranta ca luam totusi Gripen.

Din punct de vedere financiar Gripen este solutia optima dar din punct de vedere militar sincer cred ca mai bun este F16 dar aici vorbim de F16 Block52+ si nu Block15 de o varsta cu mine aproape ( is cu 2-3-4 ani mai tinerele ca mine). Oricum solutia optima este LICITATIA si nu achizitia directa care intr-o societate democratica ar trebui sa fie pe ultima pozitie in lista de prioritati ...... doar ca la licitatie, in mod cinstit si corect, Gripen-ul ar fi castigator si nu ce recupereaza altii de la rampa de gunoi...... De unde au 4500 de ore resursa portughezele astea nu stiu pentru ca ce vor ei sa vanda sunt in conservare si din ce am mai scormonit eu pe net nici un F16 Portughez nu zboara supersonic..... si daca nu sunt supersonice atunci care ii diferenta intre ele si IAR99? O avionica mai moderna pe IAR? ca sunt noi? ca sunt facute la noi?......

Si stiti care ii chestia cea mai tare, pentru rablele astea de doi lei ne batem cu bulgarii.....

P.S. Daca asta cu F16 ii afacere cinstita atunci eu sunt islamist convins care crede in Budda si se inchina lui RA si poarta insemnele lui Thor..... LOL....
Sus In jos
Continut sponsorizat





Avion multirol Romania Empty
MesajSubiect: Re: Avion multirol Romania   Avion multirol Romania Empty

Sus In jos
 
Avion multirol Romania
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Filmulete aviatice
» Diaconescu: România nu va cumpăra avioane multirol într-un viitor apropiat
»  Doi americani, morţi în urma prăbuşirii unui avion cumpărat din România
» Bulgarii vor un nou multirol
» Li-2 in Romania

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Discutii generale - Aviation Chat-
Mergi direct la: