kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Asociatia Aeroporturilor: Traficul aerian va creste cu 10% in 2010, la 10 mil. pasageri Mier 17 Noi 2010, 14:52 | |
| Titlu: Asociatia Aeroporturilor: Traficul aerian va creste cu 10% in 2010, la 10 mil. pasageri Sursa: dailybusiness Autor: Cristina Mihai Data: 17.11.2010 - Citat :
- Numarul pasagerilor liniilor aeriene din Romania se va majora cu 10% in acest an, pana la 10 milioane, a declarat miercuri David Ciceo, presedintele Asociatiei Aeroporturilor din Romania si directorul general al Aeroportului International Cluj-Napoca.
David Ciceo estimeaza ca aceasta crestere se va mentine si in urmatorii ani si atrage atentia asupra faptului ca infrastructura aeroportuara este insuficient dezvoltata pentru a sustine acest avans.
Pentru 2010, oficialii Aeroportului International Cluj-Napoca se asteapta la o crestere a numarului de pasageri pana la 960.000.
Totodata, Aeroportul Otopeni din Bucuresti estimeaza o majorare a numarului de pasageri la peste 5 milioane in acest an, fata de 4,5 milioane, cati au fost in 2009.
In acelasi timp, Aeroportul Baneasa din Capitala se asteapta la o mentinere a numarului de pasageri in 2010, la 1,9 milioane. | |
|
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Asociatia Aeroporturilor: Traficul aerian va creste cu 10% in 2010, la 10 mil. pasageri Joi 18 Noi 2010, 10:41 | |
| Titlu: Tudor Jidav: ''Biletele de avion nu se mai pot ieftini'' Sursa: evz.ro Autor: Ana Bâtcă Data: 17.11.2010 - Citat :
- Chiar dacă profiturile companiilor aeriene şi-au reluat creşterea, acestea nu vor mai putea ieftini foarte mult biletele de avion, decât în situaţii punctuale, potrivit lui Tudor Jidav, directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
"Preţurile călătoriilor nu se mai pot reduce semnificativ, decât în cazuri punctuale"ne-a declarat oficialul, dând ca exemplu faptul că un operator aerian poate percepe tarife speciale pentru 10 locuri dintr-o aeronavă de 100 de locuri.
Anul trecut, migraţia călătorilor către zborurile low-cost a diminuat traficul de pasageri de pe aeroportul Henri Coandă şi a determinat creşterea spectaculoasă a traficului pe aeroportul Băneasa.
În 2010, circa 5 milioane de pasageri au tranzitat aeroportul Otopeni, în vreme ce traficul de pe aeroportul Băneasa a ajuns la aproximativ două milioane de pasageri, a mai spus Tudor Jidav.
Fără subvenţii, fără reduceri
Ttraficul de pasageri de pe cele două aerogări va spori cu 5% în 2011, potrivit oficialului citat, care a subliniat că tarifele percepute de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti operatorilor aerieni nu au cum să mai scadă, în aceste condiţii de trafic.
''În condiţiile în care va trebui să plătim creditele contractate pentru dezvoltarea actuală şi ţinând cont că aeroporturile Henri Coandă şi Băneasa nu au beneficiat de subvenţii de la bugetul de stat, tarifele nu vor scădea decât dacă vom avea evoluţii spectaculoase'', a declarat Tudor Jidav.
El a precizat că diferenţa dintre tariful perceput de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti pentru fiecare dintre cele două aeroporturi, în cazul unui avion Boeing 737 este de circa 600-800 de euro. - nu e asa mare diferenta intre cele 2 aeroporturi, apreciere personala, mai sunt si alte taxe care diferentiaza ? | |
|