| Tiriac AIR (-- / TIH) | |
|
+15fishbed ovidiu51 46Pilot danutztgv16 petrudimoff loplo AlexC Capt_Vio CalinCLJ NATO Thomas gabi-737 eugen Alex_tm Dylan 19 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 24 Iul 2008, 16:37 | |
| Noul elicopter al lui Tiriac, A109S e inmatriculat YR-TIF. Inmatriculat in martie 2008. http://www.dgualdo.it/prod-a109s.htm | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Mar 11 Aug 2009, 18:23 | |
| Hmmm...ma uitam pe Airliners...si am ramas, surprins un pic, DHL cu inmatriculare de Romania. http://www.airliners.net/photo/Ion-Tiriac-Air/Antonov-An-26/0471901/M/ | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 17 Dec 2009, 17:05 | |
| Dand pe Jeti, si uitandu`ma la TOP 4,mi sa parut cunoscut c/s, dar fundalu` nu parea a fi din Romania, surpriza YR-TIB
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6733416
Alex | |
|
| |
eugen Membru activ
Numarul mesajelor : 3386 Varsta : 50 Localizare : Arad, LRAR Data de inscriere : 30/04/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Vin 18 Dec 2009, 08:31 | |
| Pe AN-26 nu l-am mai vazut zburand de cel putin un an... Boeing-ul inca mai zboara. | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Vin 18 Dec 2009, 10:10 | |
| Da, inca mai zboara cu o modificare vizibila: i-au blindat gemuletele la carlinga tipice de 727/737...care vad ca nu mai sunt la moda. | |
|
| |
Thomas Membru activ
Numarul mesajelor : 913 Varsta : 59 Localizare : Göttingen Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Vin 18 Dec 2009, 12:38 | |
| Daca te uiti aici ... îti cam dai seama ce curse face: VIP-charter
Dealtfel si în poza aceea scria ca a venit cu o delegatie a UEFA. În rest mai face curse si pentru echipele de fotbal (Steaua si Dinamo) dar si pentru alte VIP-uri. De exemplu la ultimul mare turneu al Simon % Garfunkel (daca îmi amintesc bine) au zburat cu tot staff-ul cu acest avion. | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: tib Vin 18 Dec 2009, 12:47 | |
| - Octavian a scris:
- Totusi avionul asta (YR-TIB) ce fel de curse efectueaza , ca presupun ca nu stau sa se uite la el cat de frumos e ?
fotbalisti,VIP-uri ,mahari | |
|
| |
Alex_tm Moderator
Numarul mesajelor : 1835 Varsta : 35 Localizare : TIMISOARA - BANAT Data de inscriere : 15/01/2009
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Vin 18 Dec 2009, 17:20 | |
| - eugen a scris:
- Pe AN-26 nu l-am mai vazut zburand de cel putin un an...
Boeing-ul inca mai zboara. Am scris demult postul ala "Mar 11 Aug 2009, 17:23". Alex | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Sam 19 Dec 2009, 11:54 | |
| L-am prins si eu odata la OMR cu echipa Steaua pe cand era inmatriculat OE-ITA; | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Sam 19 Dec 2009, 13:00 | |
| Din cate stiu "Tiriac Air" isi are hub-ul pe OTP si nu apare in poze mai deloc. Nici in strainatate nu a fost surprins si daca pe aeroporturile mici din Romania nu sunt spotteri sa il prinda in afara la aeroporturile mari sunt destui plictisiti care sa vaneze ceva nou. Daca la Oradea e "inflatie de spotteri" si este prins cand vine nu putea fi omis pe marile aeroporturi daca cumva zbura acolo. Nu cred ca din curse ocazionale in Romania un 737 isi scoate banii. Toate companiile cu adevarat capitaliste incearca sa isi exploateze avioanele cat mai eficient. De ex retrojetul nostru drag e prezent in poze pe cam toate aeroporturile din Spania pana in Israel unde zboara Tarom. Merg pe logica : YR-TIB daca zbura era vazut si fotografiat mai ales in schema de vopsire pe care o are. Eu raman la convingerea ca e de fapt un biz - jet ceva mai mare. |
|
| |
CalinCLJ Membru activ
Numarul mesajelor : 1031 Varsta : 62 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/10/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Sam 19 Dec 2009, 13:57 | |
| @Octavian,
Ai dreptate , YR TIB e un 737-300 convertit la business . Are 44 de seats si o gramada de facilitati de business. E o aeronava care zboara la 12,000 US$/ora tarif de inchiriere , cu niste costuri sensibil mai mici decat ale unui 737-300 de 148 de seats. Isi scoate banii cu varf si indesat ! Daca zboara 20-30 de Bhr / luna e o "vaca de muls". Nu uita ca nu isi consuma nici resursa , asadar mentenanta e floare la ureche.
Asta e B737-300 YR TIB de la TiriacAir :
http://www.tiriacair.ro/23/boeing-737/ | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Sam 19 Dec 2009, 14:14 | |
| Octaviane, ai dreptate ca e un bizz jet mai mare, de fapt e cel mai mare bizz jet de la noi, iar nea' Tiriac nu prea face afaceri in pierdere....si totusi ma intreb si eu de ce e asa rar prezent prin pozele spotterilor... | |
|
| |
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Sam 19 Dec 2009, 20:07 | |
| - gabi-737 a scris:
- Octaviane, ai dreptate ca e un bizz jet mai mare, de fapt e cel mai mare bizz jet de la noi, iar nea' Tiriac nu prea face afaceri in pierdere....si totusi ma intreb si eu de ce e asa rar prezent prin pozele spotterilor...
Poate ca este inchirat de oameni de afaceri care nu vin sau pleaca din Romania. | |
|
| |
AlexC Airport Level
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/05/2011
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Lun 09 Mai 2011, 01:18 | |
| - Capt_Vio a scris:
- gabi-737 a scris:
- Octaviane, ai dreptate ca e un bizz jet mai mare, de fapt e cel mai mare bizz jet de la noi, iar nea' Tiriac nu prea face afaceri in pierdere....si totusi ma intreb si eu de ce e asa rar prezent prin pozele spotterilor...
Poate ca este inchirat de oameni de afaceri care nu vin sau pleaca din Romania. YR-TIB nu mai e de un an varianta VIP ,exclus sa fie bizz`jet. AirBucharest este detinuta de Ion Tiriac ,opereaza pe perioada verii spre Turcia dar are si curse ocazionale in Romania. | |
|
| |
loplo Fotograf
Numarul mesajelor : 911 Varsta : 45 Localizare : EDDK Data de inscriere : 19/01/2009
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Lun 09 Mai 2011, 14:25 | |
| Mesajele au un an jumate , deci posibil sa fi fost biz ) | |
|
| |
CalinCLJ Membru activ
Numarul mesajelor : 1031 Varsta : 62 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/10/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Lun 09 Mai 2011, 21:08 | |
| Hei , hei..... YR-TIB A FOST bizz , acum e convertit la 144 Y si e leased la Air Bucharest. Air Bucharest NU E a lui Tiriac , e a celor de la Kusadasi Travel . Zboara charter de anul trecut.
| |
|
| |
AlexC Airport Level
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/05/2011
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Mar 10 Mai 2011, 20:44 | |
| - CalinCLJ a scris:
- Hei , hei.....
YR-TIB A FOST bizz , acum e convertit la 144 Y si e leased la Air Bucharest. Air Bucharest NU E a lui Tiriac , e a celor de la Kusadasi Travel . Zboara charter de anul trecut.
Daca te uitai mai atent am scris si eu CA A FOST VIP automat si bizzjet` A FOST asta inseamna ca acuma nu mai este.UOOOF. Lucrez la Romaero am lucrat si la el ,stiu cand a fost comverit de la VIP la normal .Comversia a fost facuta la Romaero. In continuare sustin ca YR-TIB e proprietatea holdingului ION TIRIAC.Am vazut fisa avionului si stiu ce scrie acolo.Sunt sanse ca AirBucharest sa mai detina si alte firme actionare. Sunt puse poze pe net si pe forum cu avionul in perioada in care era in proces ce comversie (interior ,sigla cu AirBucharest ).Avionul a venit initial pentru mentenanta,ulterior a fost luata decizia de a se face comversia. Il imvit pe cel care afirma ca YR-TIB este a celor de la Kusadasi Travel sa i mi arate/spune unde a vazut asta.FARA OFENSA. | |
|
| |
CalinCLJ Membru activ
Numarul mesajelor : 1031 Varsta : 62 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/10/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Mar 10 Mai 2011, 21:08 | |
| - AlexC a scris:
- CalinCLJ a scris:
- Hei , hei.....
YR-TIB A FOST bizz , acum e convertit la 144 Y si e leased la Air Bucharest. Air Bucharest NU E a lui Tiriac , e a celor de la Kusadasi Travel . Zboara charter de anul trecut.
Daca te uitai mai atent am scris si eu CA A FOST VIP automat si bizzjet` A FOST asta inseamna ca acuma nu mai este.UOOOF. Lucrez la Romaero am lucrat si la el ,stiu cand a fost comverit de la VIP la normal .Comversia a fost facuta la Romaero. In continuare sustin ca YR-TIB e proprietatea holdingului ION TIRIAC.Am vazut fisa avionului si stiu ce scrie acolo.Sunt sanse ca AirBucharest sa mai detina si alte firme actionare. Sunt puse poze pe net si pe forum cu avionul in perioada in care era in proces ce comversie (interior ,sigla cu AirBucharest ).Avionul a venit initial pentru mentenanta,ulterior a fost luata decizia de a se face comversia. Il imvit pe cel care afirma ca YR-TIB este a celor de la Kusadasi Travel sa i mi arate/spune unde a vazut asta.FARA OFENSA. Scuza-ma , nu ma pot abtine : TU CITESTI CE SCRIU EU ? Am spus ca YR-TIB ESTE Tiriac Air si este leased la Air Bucharest . Am spus ca AirBucharest este a lui Hassan , proprietarul Kusadasi Travel , DECI , AirBucharest NU ESTE a lui Tiriac. Acuma s-a inteles ?? La fel de NO OFFENCE ! | |
|
| |
AlexC Airport Level
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/05/2011
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 12 Mai 2011, 15:49 | |
| OK, am inteles nu mai insist .
http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/27924,YR-TIB-Air-Bucharest.php OE-ITA Boeing 737-3L9 Ion Tiriac Air 2x CFMI CFM56-3C1 22-01-2004 lsd OE-ITA Boeing 737-3L9 JetAlliance 2x CFMI CFM56-3C1 28-09-2005 YR-TIB Boeing 737-3L9 Ion Tiriac Air 2x CFMI CFM56-3C1 18-09-2007 lsd YR-TIB Boeing 737-3L9 Air Bucharest 2x CFMI CFM56-3C1 Y148 30-06-2010 ferried BBU-OTP 30-06-2010 on delivery Parca e ceva ciudat pe aici !? JetAliance si Ion Tiriac Air au acelasi deomeniu de activitate si acelasi proprietar? http://jetphotos.net/showphotos.php?airline=Ion%20Tiriac%20Air%20%28JetAlliance%29 | |
|
| |
CalinCLJ Membru activ
Numarul mesajelor : 1031 Varsta : 62 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/10/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 12 Mai 2011, 18:44 | |
| - AlexC a scris:
- OK, am inteles nu mai insist .
http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/27924,YR-TIB-Air-Bucharest.php OE-ITA Boeing 737-3L9 Ion Tiriac Air 2x CFMI CFM56-3C1 22-01-2004 lsd OE-ITA Boeing 737-3L9 JetAlliance 2x CFMI CFM56-3C1 28-09-2005 YR-TIB Boeing 737-3L9 Ion Tiriac Air 2x CFMI CFM56-3C1 18-09-2007 lsd YR-TIB Boeing 737-3L9 Air Bucharest 2x CFMI CFM56-3C1 Y148 30-06-2010 ferried BBU-OTP 30-06-2010 on delivery Parca e ceva ciudat pe aici !? JetAliance si Ion Tiriac Air au acelasi deomeniu de activitate si acelasi proprietar?http://jetphotos.net/showphotos.php?airline=Ion%20Tiriac%20Air%20%28JetAlliance%29 Prietene , Jet Alliance din Austria este un holding specializat in operare (atat JAR OPS cat si FAA) de bizz-uri. Face brokerage , fleet management , are un deal cu Cessna , etc. Aeronava B737-3L9 (cn 27924) a fost leased intai de Ion Tiriac Air de la jetAlliance , a ramas cu reg din Austria (OE-ITA) , apoi a fost re-regd ca YR-TIB . In 30 06 2010 , ramanand cu aceeasi reg , a fost leased de AirBucharest . , dupa conversia in 148Y . Care e , totusi , problema? | |
|
| |
AlexC Airport Level
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/05/2011
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 12 Mai 2011, 21:23 | |
| - CalinCLJ a scris:
- AlexC a scris:
- OK, am inteles nu mai insist .
http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/27924,YR-TIB-Air-Bucharest.php OE-ITA Boeing 737-3L9 Ion Tiriac Air 2x CFMI CFM56-3C1 22-01-2004 lsd OE-ITA Boeing 737-3L9 JetAlliance 2x CFMI CFM56-3C1 28-09-2005 YR-TIB Boeing 737-3L9 Ion Tiriac Air 2x CFMI CFM56-3C1 18-09-2007 lsd YR-TIB Boeing 737-3L9 Air Bucharest 2x CFMI CFM56-3C1 Y148 30-06-2010 ferried BBU-OTP 30-06-2010 on delivery Parca e ceva ciudat pe aici !? JetAliance si Ion Tiriac Air au acelasi deomeniu de activitate si acelasi proprietar?http://jetphotos.net/showphotos.php?airline=Ion%20Tiriac%20Air%20%28JetAlliance%29 Prietene ,
Jet Alliance din Austria este un holding specializat in operare (atat JAR OPS cat si FAA) de bizz-uri. Face brokerage , fleet management , are un deal cu Cessna , etc. Aeronava B737-3L9 (cn 27924) a fost leased intai de Ion Tiriac Air de la jetAlliance , a ramas cu reg din Austria (OE-ITA) , apoi a fost re-regd ca YR-TIB . In 30 06 2010 , ramanand cu aceeasi reg , a fost leased de AirBucharest . , dupa conversia in 148Y . Care e , totusi , problema? 1)Fara apelativul "prietene" 2)Din partea mea nu este nici o problema ,am "spus " ca este ceva ciudat (ptr mine personal) 3)"problema" era la re-regd pe acolo ...adika a fost la Tiriac >> JetAlinace>> Tiriac >>AirBucharest 4)Multumesc ! | |
|
| |
petrudimoff Fotograf
Numarul mesajelor : 1677 Varsta : 51 Localizare : Cluj-Napoca, Romania Data de inscriere : 05/04/2010
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 12 Mai 2011, 23:19 | |
| - AlexC a scris:
- OK, am inteles nu mai insist .
1)Fara apelativul "prietene" 2)Din partea mea nu este nici o problema ,am "spus " ca este ceva ciudat (ptr mine personal) 3)"problema" era la re-regd pe acolo ...adika a fost la Tiriac >> JetAlinace>> Tiriac >>AirBucharest 4)Multumesc ! Dar cum ai vrea sa te numeasca, daca nu prietene, tinere e ok pentru tine? sau care-i problema ta ? ca tot nu te inteleg, dupa ce varsta spui ca ai , cam asa ar trebui sa te apelam ! ; am o sugestie pentru tine si anume, te rog sa spui ceva daca intradevar ai ce ! sau daca iti place cearta te rog s-o faci in alta parte , nu aici pe acest forum. Sper ca m-am facut inteles ! | |
|
| |
CalinCLJ Membru activ
Numarul mesajelor : 1031 Varsta : 62 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 15/10/2008
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Joi 12 Mai 2011, 23:54 | |
| As vrea sa inchei "disputa" asta , spunand ca exista o practica de a avea aeronave inregistrate in alta tara decat cea a operatorului , din diverse motive : - aeronavele lui in lease si exista posibilitatea de a fi trecute pe AOC-ul tau cu reg din tara proprietarului - aeronavele de mai sus apartin in general marilor brokeri de gen ILFC , , GECAS , AeroCap , Volito , etc
Exemplu : AirOne opera (nu stiu daca o mai face si acum) cu aeronave reg EI-xxx , inmatriculate asadar in Irlanda , pentru ca apartineau de un broker irlandez si erau in dry lease de pana la 12 luni.
In general inmatricularea se face in reg operatorului in masura in care lease-ul e pe durata de ani (cum e cazul 737-800 de la tarom , de exemplu sau al aeronavelor JOR sau al aeronavelor Wizz care sunt in majoritate cumparate de Wizz de la Airbus , si trecute apoi in contractul sale/lease back cu GECAS) In cazul OE-ITA / YR-TIB , aeronava a fost achizitionata de JetAlliance , inmatriculata ca atare in Austria si luata in short lease de catre Tiriac Air . daca urmareai istoria Tiriac Air , vedeai ca , la inceput , toate bizz-urile operate sub callsign Tiriac Air aveau inmatriculare OE-xxx . La un moment dat , Tiriac Air a inmatriculat aeronava in YR fie pt ca a cumparat-o (cel mai probabil) , fie ca a luat-o pe long term lease. Asa a ajuns apoi sa fie inchiriata de AirBucharest , carea trecut-o pe 12 luni pe propriul sau AOC. YR-TIB e in egala masura si pe AOC lui BlueAir (pana la 1.07.2011) , avand in vedere ca e folosita uneori ca back-up ac.
Sper ca acuma e clar !
| |
|
| |
AlexC Airport Level
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/05/2011
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Vin 13 Mai 2011, 01:46 | |
| - CalinCLJ a scris:
- As vrea sa inchei "disputa" asta , spunand ca exista o practica de a avea aeronave inregistrate in alta tara decat cea a operatorului , din diverse motive :
- aeronavele lui in lease si exista posibilitatea de a fi trecute pe AOC-ul tau cu reg din tara proprietarului - aeronavele de mai sus apartin in general marilor brokeri de gen ILFC , , GECAS , AeroCap , Volito , etc
Exemplu : AirOne opera (nu stiu daca o mai face si acum) cu aeronave reg EI-xxx , inmatriculate asadar in Irlanda , pentru ca apartineau de un broker irlandez si erau in dry lease de pana la 12 luni.
In general inmatricularea se face in reg operatorului in masura in care lease-ul e pe durata de ani (cum e cazul 737-800 de la tarom , de exemplu sau al aeronavelor JOR sau al aeronavelor Wizz care sunt in majoritate cumparate de Wizz de la Airbus , si trecute apoi in contractul sale/lease back cu GECAS) In cazul OE-ITA / YR-TIB , aeronava a fost achizitionata de JetAlliance , inmatriculata ca atare in Austria si luata in short lease de catre Tiriac Air . daca urmareai istoria Tiriac Air , vedeai ca , la inceput , toate bizz-urile operate sub callsign Tiriac Air aveau inmatriculare OE-xxx . La un moment dat , Tiriac Air a inmatriculat aeronava in YR fie pt ca a cumparat-o (cel mai probabil) , fie ca a luat-o pe long term lease. Asa a ajuns apoi sa fie inchiriata de AirBucharest , carea trecut-o pe 12 luni pe propriul sau AOC. YR-TIB e in egala masura si pe AOC lui BlueAir (pana la 1.07.2011) , avand in vedere ca e folosita uneori ca back-up ac.
Sper ca acuma e clar !
Ptr CalinCLJ, Am inteles perfect!Multumesc ptr ca ai mai explicat si a 2 oara .Nu avea de unde sa stiu exact cum se face acizitionarea.Nu sunt broker si nici nu am fost curios sa "vad" exact procedura .Acuma am retinut. Eu ma ocup de mentenanta(motoare )Am acces la fisa technica TASK CARD ,NRC.. Colegul meu ( cu foarte multa experienta) are acces la toate fisele avionului ,dansul pune si stampila.Mai ma uit si eu pe fise dar nu mereu ... Asa se explica (probabil) de ce in momentul in care YR-TIB a fost trecut la AirBucharest a venit un austriac (posibila sa fi fost de la JetAliance ) ptr a face ceck engine.El a facut boroscopare ,dar a trebuit sa fie de fata la schimbarea filtrelor de la APU (la APU a fost schimbat filtrul de la turbina propriuzisa` ,cel de la generator nu).La motoare tot asa filtrul de la turbina ,cele de la generator si turbosuflant de pornire nu.Uleiul JetOil2 si el a fost schimbat ,Aeroshellul`nu a fost schimbat ....... + pornire APU si motoare (.Boroscoparea se putea face si de Romaero dar cu un echipament mai putin performant). Au fost si 2 scene mai putin placute cu acest avion ,dar plictiesc lumea si nu vreau ,daca doreste cineva o sa o fac pe YM. Si ptr petrudimoff; Poti` sa `mi zici Alex.Daca avem aceasi pasiune asta nu implica automat si prietenie ,nu am nimica cu nimeni dar inca nu cred ca am prieteni pe acest forum(dar sper sa am) ,poate amici ....poate......sper ca nu am jicnit pe nimeni.Daca am o varsta 20 ani aproape asta nu inseamna ca trebuie sa se adreseze lumea cu prietene.Daca aveam 70 ani zicea(i) batrane ?! De certat nu m-am certat cu nimeni,daca am avut o discutie mai piperata asta nu inseamna cearta.Nu am intrat pe forum ca sa ma cert,am intrat sa discut sa fac un schimb de informatii. http://www.cotidianul.ro/print-143246 scrie si aici de AirBucharest si Tiriac | |
|
| |
petrudimoff Fotograf
Numarul mesajelor : 1677 Varsta : 51 Localizare : Cluj-Napoca, Romania Data de inscriere : 05/04/2010
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) Vin 13 Mai 2011, 07:28 | |
| - AlexC a scris:
- Si ptr petrudimoff;
Poti` sa `mi zici Alex.Daca avem aceasi pasiune asta nu implica automat si prietenie ,nu am nimica cu nimeni dar inca nu cred ca am prieteni pe acest forum(dar sper sa am) ,poate amici ....poate......sper ca nu am jicnit pe nimeni.Daca am o varsta 20 ani aproape asta nu inseamna ca trebuie sa se adreseze lumea cu prietene.Daca aveam 70 ani zicea(i) batrane ?! De certat nu m-am certat cu nimeni,daca am avut o discutie mai piperata asta nu inseamna cearta.Nu am intrat pe forum ca sa ma cert,am intrat sa discut sa fac un schimb de informatii. Ok Alex, vad ca raspunsuti acide stii sa dai si sa te comporti mai presus decat esti(aici pe forum ma refer); atitudinea ta fata de alti membri ai forumului nu va duce la prietenii si asta o spun din experienta pe care o am pe acest forum; locul tau de munca nu inseamna nimic pentru acest forum la fel ca si locul meu de munca de fapt; deocamdata eu vreau sa-ti reamintesc sa citesti regulamentul acestui forum , sa intelegi ca este Forumul pasionatilor de fotografie aeriana si daca vrei sa contribui cu ceva pozitiv la acest forum esti binevenit, dar , cu aceasta atitudine nu vei avea succes; sfatul meu este sa te linistesti cu discutiile piperate sa o spun ca si tine si sa incerci sa contribui cu ceva pozitiv si abia apoi sa intri in contradictoriu cu altii; apelativul "prietene" folosit de CalinCLJ nu a fost rau intentionat, sunt convins, in schimb reactia ta mi se pare aberanta, avand in vedere locul tau de munca si varsta ta, sincer ne asteptam la mai mult! NU vreau un raspuns de la tine, eu sunt lamurit , astept atitudine pozitiva; NU UITA SA CITESTI REGULAMETUL ! | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Tiriac AIR (-- / TIH) | |
| |
|
| |
| Tiriac AIR (-- / TIH) | |
|