ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda

In jos 
+4
Spark
llobregat
Heaven
Raduq
8 participanți
AutorMesaj
Raduq
Fotograf



Numarul mesajelor : 1764
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 06/05/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyDum 29 Iun 2008, 22:40

Un avion al companiei daneze Kimber Air a cerut aterizarea de urgenţă din cauza unor probleme tehnice grave.

Cauciucul unei roţi s-a exfoliat imediat după decolare şi au intrat câteva resturi la unul dintre motoare.

Avionul este de tip CRJ şi este operat de compania daneză Cimber Air, iar la bord erau 56 de pasageri şi echipajul.

Aeronava decolase spre Copenhaga. Surse din cadrul aeroportului susţin că aterizarea s-a făcut cu multe emoţii.

http://www.protv.ro/stiri/eveniment/tragedie-evitata-in-ultimul-moment-pe-aeroportul-henri-coanda.html
Sus In jos
Heaven
Flight Level 100
Flight Level 100
Heaven


Numarul mesajelor : 104
Varsta : 40
Localizare : Galati
Data de inscriere : 14/06/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 13:44

Ca de-obicei se merge pe senzational.
Nu mi se pare normala faza explicata de reporter, cum sa te pui sa pierzi din kerosen cand ai o problema la motor, ce faci daca in timpu asta apar probleme si la celalat motor? Laughing
Sus In jos
http://www.pufosi.org/
llobregat
Membru activ
llobregat


Numarul mesajelor : 756
Varsta : 32
Localizare : Bucharestork
Data de inscriere : 23/03/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 14:10

Trecusera de V1 probabil si cand treci de viteza aia avionul trebuie decolat indiferent de ce apare dupa.
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
Spark
Airport Level
Airport Level
Spark


Numarul mesajelor : 60
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/12/2007

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 16:12

Pot sa zic ca am vazut o parte din accident. Eram la Water Park si am vazut un cimber air aterizand pe 08R, iar peste 10 minute inca unul, cu acelasi model, pe aceeasi pista, aterizeaza. Ma gandeam "ce naiba, chiar asa vin din 10 in 10 minute avioane Cimber air?" Cand ajung acasa vad la tv stirea si ma ingrozesc...
Sus In jos
RwO
Membru activ
RwO


Numarul mesajelor : 767
Varsta : 41
Localizare : Constanta
Data de inscriere : 11/03/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 16:16

E posibil ca exfolierea cauciucului sa aiba legatura cu starea, din cate am inteles, precara a pistei?
Sus In jos
http://transeuroex.blogspot.com
aegean
Membru activ
aegean


Numarul mesajelor : 852
Varsta : 43
Localizare : LEMD
Data de inscriere : 29/12/2007

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 16:57

@ Heaven:

in cazul in care imediat dupa decolare apare o problema,iar avionul este incarcat cu mult combustibil,exista o procedura care prevede pierderea unei anumite cantitati pentru ca avionul sa devina mai usor si sa fie asigurata o aterizare in cat mai bune conditii (exista o greutate maxima pt aterizare si pt decolare de care pilotii trebuie sa tina cont).Avoinul nu ramane "pe vapori" asa ca celuilalt motor nu ii va lipsi combustibilul.
Sus In jos
Heaven
Flight Level 100
Flight Level 100
Heaven


Numarul mesajelor : 104
Varsta : 40
Localizare : Galati
Data de inscriere : 14/06/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 19:27

Da, insa nu stiam ca se aplica si cand ai probleme la motor, stiam ca se procedeaza astfel cand ai probleme cu trenul de aterizare si incerci o aterizare pe burta.
Logic mi se pare ca atunci cand ai probleme la un motor sa aterizezi cat mai repede pentru a nu risca sa pierzi si celalalt motor.
Sus In jos
http://www.pufosi.org/
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 19:39

Heaven a scris:
Da, insa nu stiam ca se aplica si cand ai probleme la motor, stiam ca se procedeaza astfel cand ai probleme cu trenul de aterizare si incerci o aterizare pe burta.
Logic mi se pare ca atunci cand ai probleme la un motor sa aterizezi cat mai repede pentru a nu risca sa pierzi si celalalt motor.

Cum a spus si aegean...

Nu conteaza ce probleme ai, daca trebuie sa aterizezi neprevazut tre sa deversezi combustibil. De exemplu a fost un caz in Calgary in care un pasager a facut infarct pe avion chiar dupa decolare. Avionul a trebuit sa se intoarca la aeroport, dar inainte sa aterizeze a trebuit sa deverseze combustibilul, pentru ca "maximum landing weight" nu e egal cu "maximum take-off weight" (MTOW).

Unele avioane aceste doua cifre sunt egale. Majoritatea avioanelor mici pot sa aterizeze cu combustibil plin, si din cite am inteles, Boeing 757 are MTOW = Max. Landing Weight...
Sus In jos
RwO
Membru activ
RwO


Numarul mesajelor : 767
Varsta : 41
Localizare : Constanta
Data de inscriere : 11/03/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyLun 30 Iun 2008, 21:16

Mai nasol e la 737 unde nu poti sa "dump fuel", asa ca tre sa manevrezi ceva ca sa mai "arzi" kerosen si sa ajungi la limite.
Sus In jos
http://transeuroex.blogspot.com
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyMar 01 Iul 2008, 00:41

Am inteles ca noi spotterii suntem o alta specie decat ziaristii dornici de senzational, de sange sau cadavre. De ce sa preluam titluri ca " Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda" ca sa atragem atentia celorlalti?
Chiar trebuie sa repetam toate ineptiile lor?. Stiati ca pilotii care au devenit comandanti stiu sa aterizeze si sa rateze cu un singur motor??
Sus In jos
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda EmptyMar 01 Iul 2008, 00:44

ovidiu51 a scris:
Stiati ca pilotii care au devenit comandanti stiu sa aterizeze si sa rateze cu un singur motor?

Nu doar comandantii... fiecare pilot care Multi-Engine rating poate sa faca asta (cel putin au facut-o cel putin odata) cind a trebuit sa-si dea testul Smile

Sa aterizezi cu un singur motor e un lucru banal (ma rog, cit se poate, pentru ca totusi e o urgenta) dar nici intr-un caz nu e "pericol de morate sau tragedia sigura"
Sus In jos
Continut sponsorizat





Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty
MesajSubiect: Re: Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda   Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda Empty

Sus In jos
 
Tragedie evitata in ultimul moment pe aeroportul Henri Coanda
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Catastrofa aeriana evitata in ultimul moment in China
» Incident aviatic pe aeroportul Henri Coanda
» Porti deschise la Aeroportul Henri Coanda
» PhotoAVIA la Aeroportul International "Henri Coanda" Bucuresti
» Aeroportul Bucuresti (Henri Coanda/Otopeni) - Mai 2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: