|
| Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) | |
|
+39Griff Voicu mihai ovidiu51 YR-197 Steve Darke loplo VIC AeroKyky vba lecar minny Balki neagu_laurentiu eugen danutztgv16 Edi dc9northwest Boeing777-300 Skywalker Mengelaus Geo Dylan arianne cipi_TM Andrej3000 RwO Stefan B32fly propellerdream mihaiatanasie claudiup delu NATO b707nicolae vishzu valavia deltadagger raduvisitor 43 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
raduvisitor Flight Level 100
Numarul mesajelor : 167 Data de inscriere : 27/01/2009
| Subiect: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mier 03 Feb 2010, 21:04 | |
| Titlu: „Air Force Unu“ – apartamentul cu aripi al preşedintelui Băsescu Sursa: http://www.gandul.info/news/air-force-unu-apartamentul-cu-aripi-al-presedintelui-basescu-are-congelator-pat-matrimonial-si-toaleta-imbracata-in-piele-plus-cum-se-curenta-in-avion-un-fost-presedinte-5472610 Autor: Daniel Befu Data:03 februarie 2010 Un articol detaliat si cu fotografii: - Citat :
Spre deosebire de avioanele de linie, "aeronava prezidenţială" are congelator încăpător de 60 litri în care se pot pune fructe la rece şi mai ales îngheţată, pat matrimonial cu cadru din duraluminiu învelit cu furnir fals din plastic, iar capacul care se lasă peste toaleta privată a şefului statului e îmbrăcat în piele, ca acesta să poată şedea ca pe un scăunel în timp ce se bărbiereşte în băiţa de 1 m².
În ce priveşte minusurile, lista e lungă. N-are: televiziune în timp real, internet şi telefonie de calitate, sistem antirachetă, duş pentru preşedinte, scaune mobile pentru miniştri, instalaţie de umidificat aerul... Are: niveluri ale zgomotului şi poluării care încalcă toate normele UE şi covoraşe antistatice care în general îşi fac treaba, cu excepţia unuia dintre cei trei preşedinţi postdecembrişti care, mai sensibil fiind, obişnuia să se încarce adesea cu electricitate, încât atunci când apropia mâna de mânerul vreunei uşi din avion se vedea un mic fulger care-l curenta uşor.
..........
Zilele Boeingului 707, care timp de 36 de ani a slujit cu demnitate patru şefi de stat sub comunism cât şi în capitalism, sunt numărate. Deja Romavia construieşte un hangar la Otopeni pentru un Boeing 757 (model care nu se mai fabrică din 2004), pe care îşi doreşte să îl cumpere second-hand în leasing cu 21 milioane de dolari, care ar mai necesita investiţii de minim trei milioane de dolari ca să fie dotat cu echipamente de comunicaţii, siguranţă, securitate şi confort demne de un şef de stat. Deja un proiect de achiziţie a unei noi aeronave prezidenţiale se află într-unul din sertarele MApN. Iar dacă nu vor fi bani de achiziţie, măcar de închiriere tot se vor găsi: "O firmă de stat americană s-a oferit să ne închirieze un Boeing 757 cu 200.000 dolari pe lună. Ăsta-i mărunţiş. Mai mult costă să ţină ăştia utilajele de deszăpezit. Dacă s-au găsit bani de borduri, se vor face rost şi pentru un avion prezidenţial".
| |
| | | deltadagger Flight Level 300
Numarul mesajelor : 324 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/11/2009
| Subiect: Discutii generale :: Air Force Unu Mier 03 Feb 2010, 22:25 | |
| 36 de ani nu-i de ici de colo pentru un avion, chiar de este el si prezidential.Oricum ramane una din cele mai frumoase aeronave de transport. | |
| | | valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mier 03 Feb 2010, 22:32 | |
| Vechimea unui avion se calculeaza tinand cont de resursele avionului ori prezidentialul nostru drag poate fi considerat mai "tanar" decat o buna parte din flota Wizz de exemplu. | |
| | | vishzu Moderator
Numarul mesajelor : 1036 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/04/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mier 03 Feb 2010, 23:37 | |
| Se tot vorbea ca unu din cele doua A310 Tarom sa fie convertit in avion prezidential. Nu prea inteleg de ce prefera sa cumpere/inchirieze unul cat pot sa foloseasca ceva ce este deja al lor. | |
| | | deltadagger Flight Level 300
Numarul mesajelor : 324 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 06/11/2009
| Subiect: DIVERSE :: Discutii generale :: Air Force Unu Mier 03 Feb 2010, 23:39 | |
| Multumesc valavia ptr. lamurire dar eu ma refeream la anii aeronavei care mi se par destui de multi,nu neaparat la orele de zbor sau ciclul take-off and landing. | |
| | | b707nicolae Flight Level 100
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 36 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 23/04/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 00:28 | |
| Pai A310-le, fiind ale Tarom, nu cred ca sunt chiar ale lor.. Presupun ca ar fi mai aproape si mai usor de negociat o achizitie, sau o inchiriere. Si cu toate astea, A310 pentru Tarom au fost inlocuitorii Boeingu-urilor 707, deci mi s-ar parea destul de ciudat ca Romavia sa faca aceeasi inlocuire, 15-16 ani mai tarziu. Macar daca tot vor sa cumpere, sa ia ceva care sa traiasca mai mult. Sau poate ca astfel de rationamente nu functioneaza la noi, nu stiu.. Cu tot respectul pentru cele doua avioane, care sunt preferatele mele, ceva mai nou nu ar strica | |
| | | NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: air force unu Joi 04 Feb 2010, 07:55 | |
| de acord, Nico,dar macar ca prezenta pe cer, l-as regreta pe batranul | |
| | | delu Membru activ
Numarul mesajelor : 438 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 24/09/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 09:55 | |
| Eu nu prea cred ca este necesara inlocuirea prezidentialului, totusi este un avion ce are putine ore de zbor in ciuda varstei sale. Din ce stiu, pentru prezidentiale nu sunt aceleasi taxe aeroportuare ca pentru restul aeronavelor si de asemenea stiu ca exista niste derogari de la normele de poluare in special cea fonica (valavia ma poate corecta aici). Singura problema cred ca este in ceea ce priveste controalele D si C! | |
| | | claudiup Membru activ
Numarul mesajelor : 973 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 22/10/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 10:43 | |
| Fiind an de criza ar fi de bun simt ca prezidentialii sa foloseasca avioane ale companiilor nationale. Pur si simplu le pot inchiria pt diverse deplasari si gata. Ar fi si un bun exercitiu de imagine care ar promova si companiile in cauza. Asta ca tot ne sugera dl presedinte sa cumparam rosii din Romania | |
| | | b707nicolae Flight Level 100
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 36 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 23/04/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 10:49 | |
| - NATO a scris:
- de acord, Nico,dar macar ca prezenta pe cer, l-as regreta pe batranul
Da, asa e. Partea cea mai trista e ca, daca avionul este "tanar" ca ore de zbor, probabil ca in caz de inlocuire, ar fi inchiriat mai departe, asta insemnand, dupa mine, sa nici nu mai dea pe "acasa". Cu toate ca locul lui ar fi la MAv, cred ca ar fi foarte greu sa ajunga acolo, avand in vedere ca o simpla scara e greu sa se transporte. In fine, imi cer scuze de caracterul usor melancolic si off-topic. | |
| | | valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 11:10 | |
| - delu a scris:
- Eu nu prea cred ca este necesara inlocuirea prezidentialului, totusi este un avion ce are putine ore de zbor in ciuda varstei sale. Din ce stiu, pentru prezidentiale nu sunt aceleasi taxe aeroportuare ca pentru restul aeronavelor si de asemenea stiu ca exista niste derogari de la normele de poluare in special cea fonica (valavia ma poate corecta aici). Singura problema cred ca este in ceea ce priveste controalele D si C!
Din cate stiu eu, aeronava beneficiaza de derogari de la acele norme DOAR daca la bord se afla Presedintele Romaniei! | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 14:19 | |
| Pai, fiind avionul presedintelui, ce nevoie are sa umble fara el la bord? | |
| | | propellerdream Flight Level 400
Numarul mesajelor : 622 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/07/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 14:35 | |
| Decat sa-l traga pe dreapta, Romavia mai bine l-ar inchiria in regim VIP/agrement. Este, totusi, avionul lui Ceausescu. E multa lume curioasa sa zboare cu el. Amintiti-va ce bani se scot din inchirierea vilelor, camerelor de hotel, apartamentelor, obiectelor, masinilor unor personalitati. De ce n-ar face si Romavia la fel? Cate personaje publice exotice si celebre are Romania? Nu prea multe. Macar mort sa produca si Ceausescu niste bani, sa-si mai spele pacatele | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 21:14 | |
| Iar cand si-o termina resursa, sa ajunga la Muzeul Aviatiei. E un avion istoric, pana la urma! | |
| | | B32fly Flight Level 200
Numarul mesajelor : 208 Data de inscriere : 27/01/2008
| | | | Stefan Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 25/04/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Joi 04 Feb 2010, 23:47 | |
| - B32fly a scris:
- propellerdream a scris:
- Decat sa-l traga pe dreapta, Romavia mai bine l-ar inchiria in regim VIP/agrement. Este, totusi, avionul lui Ceausescu. E multa lume curioasa sa zboare cu el. Amintiti-va ce bani se scot din inchirierea vilelor, camerelor de hotel, apartamentelor, obiectelor, masinilor unor personalitati. De ce n-ar face si Romavia la fel? Cate personaje publice exotice si celebre are Romania? Nu prea multe. Macar mort sa produca si Ceausescu niste bani, sa-si mai spele pacatele
Sau pot sa-l vanda in africa. Sigur se gaseste un presedinte de tara africana sa-l foloseasca ca air force one-ul lui k in cazul fostului 707 al lui MIA Sau cargo, tot in africa, s-ar face bani grei cu el. | |
| | | RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Vin 05 Feb 2010, 09:16 | |
| Problema cu 707-le o constituie faptul ca deja nu se mai pot forma piloti noi , din cauza lipsei de simulatoare si de instructori, iar actualii piloti sunt deja batrani. Un 757 ar fi de preferat unui 310, e mai mic, si costurile aferente sunt mai mici. Desi mai bine s-ar mai da un ban un plus ptr un ACJ sau un BBJ. | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Vin 05 Feb 2010, 09:16 | |
| Ai naibii de bani! Bine, hai sa-l bagam in MAv si sa vindem bilete la intrare (in avion, nu in muzeu) si facem macar bani de salarii pentru cei care il ingrijesc. | |
| | | Andrej3000 Airport Level
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 35 Localizare : Otopeni Data de inscriere : 08/03/2009
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Vin 05 Feb 2010, 21:17 | |
| Pai daca nici pentru il-28 ramas la otopeni nu s-au gasit solutii pentru aducerea sa la MAV..dar apoi pentru un 707...e greu | |
| | | cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mar 09 Feb 2010, 20:38 | |
| Just for fun.... Titlu: Salvaţi-l pe preşedinte! Sursa: http://catavencu.ro/salvati_l_pe_presedinte-12518.html Autor: Biroul de Investigatii Data: 10.02.2010 - Citat :
- Salvaţi-l pe preşedinte!
Preşedintele, indiferent care e numele lui, are nevoie de o aeronavă nouă. Închiriată. Sau în leasing. Ori cumpărată. Dar silenţioasă, fiabilă şi mai tînără cu vreo trei decenii decît actuala. Nu-l lăsaţi pe preşedinte să se prăbuşească. Decît în sondaje. Băsescu, piratul cinematografic al aerului
Avionul prezidenţial românesc nu stă nasol numai la partea tehnică, ci şi la dotări. Ne referim, de data asta, la dotările care ţin de activitatea de destindere a preşedintelui. Pe lîngă aia că aerodormitorul prezidenţial, de exemplu, nu este decît o cămăruţă cu două paturi soldăţeşti, să mai spunem că nu e dotat cu nici o carte. Nici măcar cu Căldărescu. Însă e dotat cu filme. Care nu ştim dacă au aproape 40 de ani, ca aeronava, dar cu siguranţă sînt pirat. Adică erau, cum a observat Cotidianul în iunie 2009. Deci, da, în aeronava prezidenţială şeful statului se distra cu filme piratate. Situaţia a durat din martie pînă în iunie 2009. În prezent, Băse se mai distrează în Boeing doar cu filme originale. Aceleaşi 11, chestie pe care n-o înţelegem neam. Adică să te uiţi la nesfîrşit la aceleaşi unşpe filme e o formă de autoflagelare după ce ai fost prins cu filme furate de pe net? Dacă da, sîntem curioşi despre ce filme e vorba. Sigur, vorbim de altele decît cele din seria Toate pînzele sus! şi Titanic.
Se poate trage ţigara de după. De după o masă copioasă
Totuşi, viaţa e încă bună la bordul avionului prezidenţial al Romavia. Ce nu veţi găsi niciodată pe o cursă de linie, de exemplu, este mîncarea de la bord. Orice ziarist care a avut ocazia vreodată să meargă într-o deplasare aeriană cu preşedintele (fie el Băsescu, Constantinescu sau Iliescu, dar nici Ceauşescu nu credem că era mai zgîrcit la capitolul ăsta) ştie că meschinăriile alimentare de pe avioanele „civile“ nu-şi au locul pe Boeing-ul Romavia. Unde stewardesele fac cam trei drumuri la fiecare pasager ca să ducă mîncarea şi băutura (porţii mari, două feluri, pahare generoase). Iar pentru ca siesta să fie completă, în coada avionului prezidenţial se poate fuma ca într-o ceainărie turcească. E adevărat, la mijlocul avionului se şi bea, dar cine sîntem noi să ne luăm de obiceiurile etilice ale instituţiei prezidenţiale?
Romavia plînge după un avion nou
Nu numai noi ne-am gîndit că Băse merită un avion mai bun, dar şi Romavia, care zice aşa: „În conformitate cu concepţia de redotare cu aeronave speciale aprobată în 2008, compania Romavia a solicitat şi primit oferte pentru închirierea în regim operaţional de aeronave tip Boeing 757 – 200/300, Boeing 767 – 300 ER, Boeing 737 – 800, respectiv Boeing BBJ şi Airbus 319ACJ. Preţurile de închiriere variază între 200.000 USD/lună şi 500.000 USD/ lună pentru o perioadă de închiriere de cinci ani, în funcţie de tipul sau vechimea aeronavelor“. Deci costurile unui alt avion prezidenţial (nici măcar unul nou) se încadrează între 2,4 şi 6 milioane de dolari pe an. O fi mult, o fi puţin? Cel mai probabil, e mult, mai ales pe criza asta. Dar e necesar, crede Adriana Săftoiu, deputat PNL şi fosta purtătoare de cuvînt a lui Băsescu: „Întotdeauna am susţinut că e nevoie de un alt avion prezidenţial, indiferent de cine este preşedinte. Cel folosit în prezent nu oferă confort, mai ales la zborurile transatlantice, iar dacă e nevoie ca preşedintele să facă şedinţe cu mai mulţi membri ai echipei, în acelaşi timp, pur şi simplu nu există loc. În al doilea rînd, această aeronavă, cu rol mai ales de reprezentare, îl pune pe preşedinte în situaţii jenante: problemele cu zgomotul produs de motoare au făcut ca, de multe ori, aeronavei să nu i se permită aterizarea pe aeroporturi“.
Daţi un leu pentru avionul preşedintelui meu!
Academia Caţavencu s-a gîndit să-i găsească preşedintelui şi soluţii de finanţare pentru schimbarea rablei. Avînd în vedere relaţia privilegiată pe care o are nea Traian cu constructorii români, putem avansa cîteva soluţii la îndemînă. Prima: Costel Căşuneanu îşi vinde Bugatti-ul de un milion de euro. Asta ar asigura bani pentru plata a cel puţin şase luni de folosire a aeronavei. A doua: băieţii de la Golden Blitz, patronii Euroconstruct Trading ’98, ar putea să doneze şi ei măcar un sfert din milioanele alea de euro pe care le-au primit anul trecut de la Berceanu pentru decontaminarea Autostrăzii Transilvania. Ceea ce ar mai achita un an nota de plată la chiria pentru aeronava băsesciană. A treia: sperăm că restul oamenilor cu bani de la noi vor urma exemplul constructorilor şi vor finanţa deplasările Administraţiei Prezidenţiale pentru restul de trei ani. Desigur, numai din responsabilitate patriotică.
P.S. Academia Caţavencu iniţiază campania „Daţi un leu pentru avionul preşedintelui meu!“. În zilele viitoare, vom deschide un cont în care puteţi face donaţii. Donatorii nu vor beneficia de favoruri politice, dar măcar se vor putea lăuda că l-au lăsat pe preşedintele României în aer, nu la pămînt. | |
| | | mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mar 09 Feb 2010, 21:05 | |
| Daca tot o dam pe gluma cu Catavencu, atunci eu propun sa-i cumparam lui Base un Airfox. E unul de vanzare, ieftin, la Rosiori. | |
| | | valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mar 09 Feb 2010, 22:52 | |
| - cipi_TM a scris:
- Citat :
- Salvaţi-l pe preşedinte!
În al doilea rînd, această aeronavă, cu rol mai ales de reprezentare, îl pune pe preşedinte în situaţii jenante: problemele cu zgomotul produs de motoare au făcut ca, de multe ori, aeronavei să nu i se permită aterizarea pe aeroporturi“. Chiar sunt curios daca doamna Saftoiu ne poate da si noua un exemplu de aeroport care nu a permis aterizarea aeronavei prezidentiale a Romaniei cu Presedintele tarii la bord. Ca si uzura este un avion tanar (ia de exemplu un avion, oricare, din flota Tarom si garantez ca are mai multe ore de zbor decat 707-le). E zgomotos? Va propun sa va duceti in centru unui oras mare la ora de varf si sa vedeti zgomot si apoi sa va duceti la OTP si sa stati sub 707 la decolare si la aterizare si apoi sa imi spuneti mie de poluare fonica. Mai mult decat atat, cand pleaca batranul 707 intr-o vizita oficiala de stat, la aeroportul de destinatie este o forfota de numa pentru ca sunt multi cei ce vor sa vada/fotografieze FRUMUSETEA noastra de avion prezidential. Uitati-va de curiozitate pe A.net sau pe JP si veti vedea ca fotografiile cu YR-ABB concureaza ca numar cu cele ale Air Force One-ului american (reg 92-9000) si este peste frumusetea de IL-96 al presedintelui rus (RA-96016) iar alte aeronave prezidentiale sunt departe. In loc sa ne mandrim cu frumusetea de avion pe care o avem, cu starea lui excelenta de functionare, cu faptul ca este admirat (NU BLAMAT) pe oriunde se duce, cu istoria pe care o are acest avion, multi se grabesc sa il trimita la casat si sa arunce cu pietre in el. Ar trebui sa va fie rusine scarbe de ziaristi ce sunteti. Cand altii ne admira aeronava prezidentiala noi aruncam cu pietre in ea....bine a zis cine a zis ca "romanul e o natie prea obsedata de ea insasi"! Asteptam sa vedem in continuare in presa "Ce-a mai "facut" sexy-braileanca prin lume" - asta e de prezentat unei tari intregi, nu de alta dar tre sa ne laudam si noi cu ceva. Si aporopos de sexy-braileanca; are mai multi kilometrii decat avionul de mai sus, pe ea nu o duceti la casat!? | |
| | | arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mar 09 Feb 2010, 23:19 | |
| - valavia a scris:
- Chiar sunt curios daca doamna Saftoiu ne poate da si noua un exemplu de aeroport care nu a permis aterizarea aeronavei prezidentiale a Romaniei cu Presedintele tarii la bord.
Confirm si eu treaba asta si sunt total de acord cu Vali. Polonezii de ce pot sa-l duca pe al lor Kaczynski cu Tu-154 si noua ne trebuie CJ/BBJ? Un extras din Belgium AIP. - Citat :
- Following flights are exempted from the noise quota system:
* Flights carrying members of the Belgian Royal Family, the Federal Government, regional or community governments or foreign royal families, foreign heads of state or government leaders, the President or members of the European Commission on official mission In mod normal acelasi lucru se aplica pe toate aeroporturile din EU/US, cat despre tarile sarace, acolo nu exista noise abatement. | |
| | | Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mar 09 Feb 2010, 23:49 | |
| Si ca sa nu comentez si poate sa supar pe cineva, am scos la repezeala mai jos cateva din textele care apar la "remarks" langa pozele cu ABBravo de pe Airliners... Deci repet: cei care scriu comentariile sunt spotteri, unii dintre ei cu sute sau chiar mii de poze la activ.
"One of the highlights this day"-Roman Schröder
"Wow, you don't see this every day in Luxembourg, a real and beautifull 707. First time for me i saw one..."- Emmanuel Perez - LUX Plane Pictures
"What a nice old lady!The sound is amazing!" -Andre Oferta
"Just before the arrival of this old lady they switched runway from 24 to 06 and so we had to be quick to get a shot of this one at the other side of the airport, but with a short sprint, we made it, puh."- Mathias Henig
"A nice visitor from Romania is cheering our day".- Janne Laukkonen
"The first highlight of the day on final for rwy 02!"- Nik Deblauwe
"Allways nice to see an old 707 at BRU. Leaving the EU meeting."- Fabrice Sanchez - Brussels Aviation Photography
"Great piece of aircraft..."- Werner Horvath
"A rare sight which was greatly welcomed by the spotters."- Estelle Calleja
"Flight 'RMV101' on final Rwy 32, the highlight of a Sunday morning for many spotters at Malta"-Roberto Benetti
"In digital era I never thought to see this old lady really flying."- Helmut Bierbaum
"Amazing this bird !!"- Gerhard Vysocan
"This aircraft was THE highlight of the day for many spotters at Vienna."- Florian Trojer Photography
"Those ARE the days! Not many of 'em left, so I feel even better getting this Classic one from this great spot, with this amazing scenery in the background!"- Christian Galliker- AirTeamImages
"Still a very good looking plane! Notice the packed planes behind on the Abelag apron..."- Daniel Alaerts - AirTeamImages
Nu cred ca mai ramane ceva de spus.... | |
| | | Geo Fotograf
Numarul mesajelor : 602 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) Mier 10 Feb 2010, 00:15 | |
| | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) | |
| |
| | | | Air Force Unu (ROMAVIA/Boeing707-3K1C/YR-ABB) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |