| Delta Air Lines (DL / DAL) | |
|
+16eugen flaviu claus DIESEL arianne gaudi CDA YR-DNY aegean Capt_Vio hayabusa bobocell atr_42_500 Edi gabi-737 Nic 20 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nic Administrator
Numarul mesajelor : 750 Varsta : 41 Localizare : München Data de inscriere : 24/12/2007
| Subiect: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 02 Ian 2008, 17:23 | |
| Delta, una dintre cele mai mari companii aeriene din lume, a introdus zboruri la OTP din 7 iunie 2007.
Am facut cateva sedinte de spotting special pentru a prinde una din aeronavele Boeing 767-300, care veneau direct de la New York JFK, dupa un zbor de aproape 8000 km.
10 iun 2007 N184DN
15 iun 2007 N169DZ | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 11 Ian 2008, 11:20 | |
| Am avut norocul sau nu,sa prind unu cu vechea schema de vopsire,intre timp am aflat ca a fost si el "convertit". DAL 763ER,N1602. Langa el statea tot un 767 dar 200 de la Malev venit si el de la KJKF cu o ora ianinte de DAL. | |
|
| |
Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Delta a fuzionat cu Northwest Mar 15 Apr 2008, 22:39 | |
| Delta a fuzionat cu NorthwestATLANTA, Georgia şi EAGAN, Minnesota - 14 aprilie 2008 - Delta Air Lines Inc. şi Northwest Airlines Corporation au anunţat astăzi un acord conform căruia cele două companii aeriene vor fuziona printr-o tranzacţie cu o valoare combinată de 17,7 miliarde de dolari, dând naştere primei companii aeriene americane cu adevărat globală. Noua companie, care se va numi Delta, va furniza angajaţilor un loc de muncă mai sigur, acţiuni ale noii companii şi o bază mai stabilă pentru o viitoare dezvoltare în condiţiile unor presiuni de natură economică semnificative datorate creşterii preţului combustibilului şi competiţiei intense. - New Global Airline a scris:
- Delta and Northwest are joining together to create America's premier global airline, offering more convenient connections between more destinations in the United States and around the world than any other U.S.-based carrier. The merger creates a stronger, more resilient airline positioned to thrive in the increasingly competitive global marketplace.
Mai multe amănunte pe New Global Airline. Edi . | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 16 Apr 2008, 09:49 | |
| Partea minunta e ca vor revopsi avioanele Northwest in Delta. Pacat, mai ramasese si in SUA, in afara de Continental, un livery care imi placea si o sa dispara si ala. Delta, United, US Airways sunt , dupa parerea mea in concurs de cel mai neinspirat livery. Nu stiu cine il castiga in momentul de fata... | |
|
| |
bobocell Membru activ
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 34 Localizare : resita Data de inscriere : 25/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 16 Apr 2008, 12:34 | |
| American Airlines are concurenta mai zdravana dupa fuzionarea Delta si NorthWest.... | |
|
| |
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 16 Apr 2008, 13:08 | |
| WOW ,adica va rezulta o mega-companie cu 451 avioane ale DAL si 263 ale NWA= 714...pai asa AA ramane mai la urma cu 652 avioane. | |
|
| |
hayabusa Membru activ
Numarul mesajelor : 904 Varsta : 41 Localizare : Lost Haven - Oradea Data de inscriere : 30/03/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 16 Apr 2008, 15:48 | |
| Si eu Gabi ce ti-am spus acu 2zile ? | |
|
| |
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Delta va inceta zborurile la Otopeni Vin 23 Mai 2008, 10:54 | |
| Am vazut azi pe Airliners.net o discutie pe forum care spune ca Delta va renunta la ruta JFK-OTP pe 05 Octombrie 2008.
Nashpa de tot... azi am vazut bilet de la Seattle la Bucuresti (cu delta) si conectie prin JFK... vreau sa vin pina nu va inceta acest zbor.... pacat....
Oare il vor lasa ca Seasonal? | |
|
| |
bobocell Membru activ
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 34 Localizare : resita Data de inscriere : 25/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 11:08 | |
| Probabil. Oricum nu prea inteleg de ce. Ei chiar se bucurau de acesta ruta deoarece e profitabila, cu grad ridicat de ocupare a avioanelor(min 60%), neavand concurenta. Ar trebui sa reduca din numarul de curse efectuate saptamanal si nu sa o anuleze. Poate sunt doar zvonuri.. | |
|
| |
Nic Administrator
Numarul mesajelor : 750 Varsta : 41 Localizare : München Data de inscriere : 24/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 11:18 | |
| Din cate am inteles, load factor-ul e multumitor la economy, insa la business sta cam prost... Si in conditiile cresterii continue a pretului petrolului, o astfel de ruta nu mai e asa de profitabila. | |
|
| |
bobocell Membru activ
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 34 Localizare : resita Data de inscriere : 25/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 11:21 | |
| Sa mareasca si ei timpul de zbor cu minim 2 minute. Am citit ieri undeva pe net(nu mai gasesc arrticolul) ca multe din companiile de azi adopta aceasta tactica si salveaza miliarde pe luna la facturile de kerosen. | |
|
| |
aegean Membru activ
Numarul mesajelor : 852 Varsta : 44 Localizare : LEMD Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 11:31 | |
| Mai bobocell,lamureste-ma si pe mine cum naiba salveaza astia banii marind timpul de zbor?! (vorbesc serios) | |
|
| |
bobocell Membru activ
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 34 Localizare : resita Data de inscriere : 25/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 11:34 | |
| reduc viteza in timpul zborului. reducand viteza, consuma mai putin kerosen. Rezulta bani pusi la ciorap. Ca la masina. - Citat :
- Compania aeriana belgiana Brussels Airlines a hotarat sa reduca viteza zborurilor catre Europa pentru a face economie de kerosen, a declarat ieri un purtator de cuvant al transportatorului, citat de AFP.
Aceasta masura va prelungi durata zborurilor cu un minut sau doua si va determina o economie de 1,1 milioane de euro pe factura pentru plata carburantilor. Compania va lua o serie de masuri pentru a diminua consumul de kerosen, ceea ce va determina si reducerea emisiilor de gaze si efectul de sera. “Spre exemplu, vom face tot posibilul pentru a reduce greutatea avionului”, a declarat purtatorul de cuvant. Cu toate acestea, compania nu va reduce greutatea bagajelor pentru pasageri.
Astfel de masuri sunt necesare din cauza cresterii impresionante a pretului petrolului. Petrolul brut a atins marti, la New York, pragul psihologic de 120 dolari pe baril.
Aceasta masura nu va avea ca efect cresterea pretului biletelor de avion, asa cum se intampla in cazul altor companii aeriene care au crescut tarifele din cauza costurilor mari ale combustibilului. | |
|
| |
aegean Membru activ
Numarul mesajelor : 852 Varsta : 44 Localizare : LEMD Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 11:38 | |
| Aha...multam.Asa o fi daca zic ei... | |
|
| |
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 13:14 | |
| Da, asa e, si de fapt e si logic. Exemplu: eu cu Loganu' la viteza de croaziera de 90 km/h am consum de 5 l/100, daca-i dau mai tare - 130 km/h - consumul e 9 l/100 !!! Si cum nu pot urca la un nivel de zbor mai ridicat (consumul scade cu inaltimea) prefer sa raman la 90. | |
|
| |
aegean Membru activ
Numarul mesajelor : 852 Varsta : 44 Localizare : LEMD Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 16:38 | |
| Asta e clar, ca nu-s tampit,dar in cazul avioanelor nu cred ca e chiar ca la masina....Daca vrei sa economisesti mult inseamna ca trebuie sa cresti timpul de zbor destul de mult ( ceea ce pt o cursa transatlantica nu cred ca e de dorit). Pana una-alta nu stiu daca 2 minute de zbor in plus chiar te ajuta sa economisesti 2 milioane de dolari.Asta poate daca ai 100 de avioane si faci un total (la un moment dat pe Discovery am vazut un documentar despre 747 unde aia spuneau ca la viteza de croaziera asta consuma 4L/min.Mi-e greu sa cred 400L de kerosen costa atat). | |
|
| |
CDA Flight Level 300
Numarul mesajelor : 387 Varsta : 49 Localizare : Copenhaga Data de inscriere : 22/03/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 17:25 | |
| Chestia asta cu reducerea vitezei de croaziera pt. a reduce consumul de combustibil sa stiti ca e reala. Mai multe companii aeriene printre care si Scandinavian Airlines analizeaza aceasta posibilitate. 1. SAS vrea sa reduca viteza de croaziera de la 860 km/h la 780 km/h. 2. Dupa ce aterizeaza si inainte de decolare, avionul se deplaseaza pe calea de rulare cu un singur motor pornit . Prin aceste metode SAS va economisi 0.33 litri/km. Adica la un zbor de 1500 km. economiseste 500 litri kerosen.
E pacat ca OTP nu va mai avea zboruri intre Romania si America. Nu pentru ca acel zbor este foarte important pt. pasageri, ci pt. ca OTP-JFK era cel mai "tare" zbor regulat din Romania. E o pierdere si pt. spotteri, asa ca fotografiati Delta la OTP cat mai puteti. | |
|
| |
hayabusa Membru activ
Numarul mesajelor : 904 Varsta : 41 Localizare : Lost Haven - Oradea Data de inscriere : 30/03/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 23 Mai 2008, 18:32 | |
| - Citat :
- A standard Boeing 737 holds 6,707 gallons of fuel at full capacity. How much jet fuel a plane burns depends greatly on how it is flown, but a coast-to-coast flight would typically use more than 3,000 gallons.
- Citat :
- By using an average $2 per gallon, Coates calculated that a 737 would spend $105 per minute while moving on the ground. A 747 would spend between $220 and $240.
"If we save one minute, we save $105 in fuel costs," Coates said. "Now we have a more efficient flow of airplanes at the gates." - Citat :
- "It's hard to get anything for less than $300 anymore," said John Hughes, 33, who flew from Jacksonville, Fla., to Pittsburgh for a business trip Wednesday.
- Citat :
- But even by locking in 70 percent of its fuel this year at $36 per barrel (the current average is $87 per barrel), Southwest still will pay between $600 million and $700 million more for fuel than last year, said spokeswoman Paula Berg. In 2005, the airline had 85 percent of its fuel hedged at $26 per barrel.
- Citat :
- Alaska Airlines has also been fortunate with fuel hedging, said spokeswoman Amanda Tobin, adding that every penny per gallon that the cost of fuel rises costs the company $4 million annually.
Alaska is hedged this year at $45 per barrel for 40 percent of its projected fuel. | |
|
| |
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Sam 24 Mai 2008, 17:36 | |
| Io astept cu nerabdare avioanele cu motoare electrice si pe hidrogen. | |
|
| |
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Joi 29 Mai 2008, 04:13 | |
| Am fost foarte dezamagit cind am auzit ca Delta va inceta zborurile la Otopeni, si ca sa-mi usurez inima de atita durere mi-am luat azi bilet Seattle - New-York - Bucuresti ... cu cine? Cu DELTA!!!! Deci acum sunt ca un copil mic, bucuros ca a venit Mos Craciun. Ajung la mijlocul lui August... dar nu zic data inca , si stau vreo 17 zile. Cert e... ca vin in Romania 100% (adica Doamne feri sa se intample ceva)... biletul e luat... si a fost destul de ieftin, $1534.14 (adica €990.64). Zbor Delta de la SEA - JFK cu un Boeing 757 si de la JFK la OTP cu un 767. Abea astept sa iesim la bere cu totii. | |
|
| |
Nic Administrator
Numarul mesajelor : 750 Varsta : 41 Localizare : München Data de inscriere : 24/12/2007
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 30 Mai 2008, 12:19 | |
| - Capt_Vio a scris:
- Ajung la mijlocul lui August... dar nu zic data inca , si stau vreo 17 zile.
Pai tu vii aici cand eu o sa fiu in Canada? Deci nu ne vedem... O sa stau cateva zile, de la sfarsitul lui august pana pe 2-3 septembrie. As fi mers si eu cu Delta la NYC, acum in iunie, dar nu era atat de ieftin pe data pe care vroiam eu, asa ca am luat cu Lufthansa... Dar e OK, ca sunt 2 zboruri in loc de unul, plus ca n-am mai zburat cu ei. | |
|
| |
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Vin 30 Mai 2008, 17:09 | |
| | |
|
| |
gaudi Membru activ
Numarul mesajelor : 1152 Varsta : 46 Localizare : Ploiesti / Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 12 Noi 2008, 15:17 | |
| Delta Air Lines va relua incepand cu data de 2 iunie 2009 cursele directe dintre Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul John F. Kennedy (JFK) din New York pentru sezonul de vara, a anuntat miercuri compania, citata de NewsIn. Zborurile vor opera de patru ori pe saptamana cu o aeronava Boeing 767-300ER, cu o capacitate de 217 pasageri.
Am verificat pe site-ul lor si zborurile apar deja in sistemul lor de rezervare.
Info aici | |
|
| |
CDA Flight Level 300
Numarul mesajelor : 387 Varsta : 49 Localizare : Copenhaga Data de inscriere : 22/03/2008
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) Mier 12 Noi 2008, 16:04 | |
| Nu e cam tarziu sa inceapa zborurile in data de 2 iunie? Orarul de vara incepe in 28 martie. Oricum bine ca zboara si din 2 iunie pt. ca nu se stia daca vor mai reveni la OTP. Si daca tot vorbim de Delta pun si o poza cu Delta la CPH. N190DN, Copenhaga - Atlanta, 14.09.2008 | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| |
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Delta Air Lines (DL / DAL) | |
| |
|
| |
| Delta Air Lines (DL / DAL) | |
|