ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air

In jos 
AutorMesaj
cipi_TM
Membru activ
cipi_TM


Numarul mesajelor : 1409
Varsta : 43
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 04/10/2008

Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air Empty
MesajSubiect: Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air   Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air EmptyMar 22 Sept 2009, 08:41

Titlu: Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air
Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Turism/71918/Ultima-dorinta-inainte-de-faliment-Proprietarii-My-Air-au-incercat-sa-vanda-afacerea-catre-Blue-Air.html
Autor: Roxana Grosu
Data: 22.09.2009

Citat :
Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air

Inaintea falimentului declarat pe 22 iulie 2009, italienii de la My Air au jucat ultima carte pentru a scapa de insolventa: oferta de vanzare catre Blue Air.

Rezultatele gasite in documentele contabile ale companiei low-cost italiene, dar si incompatibilitatea dintre flotele celor doua companii au dus insa la un refuz categoric din partea Blue Air.

“Nu am refuzat din start propunerea, ci ne-am dus la fata locului sa vedem realitatea din contabilitate. Acolo am descoperit pierderi pe 29 milioane euro, in conditiile unei cifre de afaceri mai mici decat a Blue Air. Cred ca acei bani s-au “scurs” in alta parte”, a declarat, pentru Wall-Street, Gheorghe Racaru, fostul sef la Blue Air.

O a doua problema care a dus la respingerea ofertei de cumparare a fost flota companiei italiene care nu era corespunzatoare strategiei Blue Air. Flota My Air era compusa din aeronave Airbus A320-200 cu 180 de locuri, McDonnell Douglas MD-82 si Bombardier CRJ-900.

Compania italiana nu este insa la primul faliment. In 2004, compania Volare, prima de tip low-cost care a intrat pe piata romaneasca, operand zboruri spre destinatii din Italia, a dat faliment. Activele “sanatoase” au fost trecute pe o companie nou infiintata, My Air. “Asa cum au facut si in 2004, italienii pot renaste, punand bazele unei noi companii aeriene”, mai considera Racaru.

My Air transporta saptamanal, in medie, 3.500 de pasageri dinspre si inspre Romania.

Compania italiana transportase anul trecut, din si inspre Romania, circa 400.000 de pasageri, nivel similar cu cel inregistrat in 2007. In prima jumatate a anului insa, numarul pasagerilor transportati pe plan local scazuse cu 34%, pana la 165.000 pasageri.
Sus In jos
 
Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Blue Air introduce noi rute din Sibiu si Bacau si o noua frecventa catre Barcelona
» Inca un faliment: LTE
» Sterling a dat faliment
» Air Bucharest Transport Aerian
» Cum a ajuns Fiscul din Bacău să vândă avionul unui politician controversat din India

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: