cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Turkish Air Jet Lands Safely After Bird Strike Mier 20 Mai 2009, 12:38 | |
| Titlu: Turkish Air Jet Lands Safely After Bird Strike Sursa: http://news.airwise.com/story/view/1242645265.html Autor: Reuters Data: 18.05.2009 - Citat :
- Turkish Air Jet Lands Safely After Bird Strike
A Turkish Airlines domestic flight was forced to make an emergency landing after a flock of birds hit its engines, the state-run Anatolian news agency said on Sunday. The plane, which left the central Turkish city of Konya for Istanbul late on Saturday, returned safely to Konya airport after the bird strike, Anatolian said. Two people were treated at a hospital for their injuries, it said. The plane was carrying 140 people. | |
|
Daniel Flight Level 200
Numarul mesajelor : 267 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Turkish Air Jet Lands Safely After Bird Strike Mier 20 Mai 2009, 15:15 | |
| Naspa cu pasarile astea.M-am uitat pe National Geografic la niste documentare si s-au facut o serie de progrese in domeniul sigurantei.S-au facut teste pe motoare in cazul lovirii unor pale de catre pasari si acestea sa nu se rupa si sa iasa inafara motorului.Bine testele acestea s-au efectuat pe motoarele de la A380.Sper ca dupa inoirea flotei fiecarei companii sa nu existe incidende de genul asta. | |
|
coropijnita Flight Level 100
Numarul mesajelor : 109 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti/Craiova Data de inscriere : 16/09/2008
| Subiect: Re: Turkish Air Jet Lands Safely After Bird Strike Joi 21 Mai 2009, 14:16 | |
| In ziua de azi nu prea mai pleaca palele de la fan din motor, dar tot face flame-out, cu sanse care tind la epsilon de repornire in zbor. Ele s-ar putea face si mai sigure si mai robuste si cu rezistenta unui tanc sovietic, dar ar papa combustibil mult mai mult pentru acelasi output. In general motoarele turbofan proiectate astazi functioneaza cu o margine foarte mica la parametri aproape de "red zone". Din cauza asta toate sunt dotate cu computere care le supravegheaza functionarea (FADEC). In caz de cedare la FADEC-ul unui motor performanta obtinuta se degradeaza, fiindca se considera ca manual nu poti sa il controlezi avand parametri atat de la limita (in special EGT) fara sa sari peste ea. | |
|
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Turkish Air Jet Lands Safely After Bird Strike | |
| |
|