In ultima vreme am observat ca foarte multe zboruri operate de Wizz Air au fost modifcate. Si au redus frecventa pe cateva destinatii.
De exemplu din TSR vad ca nu mai sunt curse spre DTM.
Si in cazul meu, aveam 3 zboruri programate, in lunile mai, iunie si iulie, si pe toate le-au modificat. Pana la urma au iesit bine, chiar mai bine decat planuisem, doar ca am platit vreo 5, 6 euro pe telefoane catre call center.
Modificarile nu cred ca sunt decat urmarea logica a scaderii cererii pe unele rute in anumite zile, astfel ca au decis sa mai taie din frecventa. Si cum modificarile au avut impact asupra unui numar foarte mare de pasageri, poate zeci de mii, veniturile obtinute de call center au crescut foarte mult.
Pana la urma tine de eficienta, se asigura ca zborurile au load factor bun si obtin si venituri suplimentare.
Problema e evident pentru pasageri, care isi fac planuri din timp pentru vacanta de vara, asigurandu-si cazare, poate si platita in avans. Si mai grav, daca mai au zboruri programate cu alte companii, li se da traseul peste cap.
Alte pareri legate de reorganizare?