Daca tot a deschis KRP rutele interne , de ce sa nu le folosim.
Asadar :
27 01 2009 KRP 2372 CLJ-TSR
Scheduled : 7,10 - 7,55 , Real : 7,08 - 7,40
Aeronava : Fokker F100 Carpatair YR-FKA
Pax : 17
Era inca noapte , si dupa o cursa nebuna sa nu intarziu , nu am indraznit sa fac altceva , cu camera telefonului mobil , decat aceasta poza :
Zborul a fost ok , atat doar ca si asa , la doar 17 pax , abia am apucat sa urcam , sa primim un sandwich si o cafea , ca , repede , repede a trebuit sa strangem tot , ca deja aterizam.
Nota : din cei 17 , am fost singurul care a iesit , restul au mers la "Connecting flights"
28 01 2009 KRP 2371 TSR-CLJ
Scheduled : 15,15 - 15,55 / Real : 15,35 - 16,15
Aeronava : SAAB2000 Moldavian , ER-SFA
Pax : 16
Am ajuns , de data asta , din timp la aeroport , am avut timp sa vad cateva amanunte :
- era ora sosirii zborurilor externe KRP si inafara de intarzieri nesemnificative (15-20 min) , au ajuns la timp.
- aerogara mi se pare mica si prost impartita . Desk-urile de check-in sunt ingramadite literalmente si ma gandesc doar cum o fi aratand o coada la un zbor WZZ cu vreo 150-160 de pasageri .
- toate feederele interne sunt "inghesuite" la portile 2,3 si 4 , in timp ce la portile 5-11 se "lafaiau" imbarcari doar spre MUC (LH) , IEV , KIV si ODS (KRP) si urma VIE (OS)
- feederele cam goale . Din ce am apucat sa vad : BCM + SCV cam 30 de pax (zbor comasat) , OMR vreo 15 , IAS vreo 25
Imbarcarea s-a facut de la Gate 3 , si am ajuns la un S20 "Moldavian" care urma sa ne duca spre Cluj
Vreme urata , ploaie , furnicile de la KRP pareau ca stiu ce fac si "alimentau" pe rand feederele .
Aeronava pregatita pentru SBZ :
Oradea ne-o ia inainte :
Ne apropiem de aterizare la CLJ :
Polus Center , cu parcarea cam goala :
Iulius Mall :
Am aterizat si ne intalnim cu "surata SBI" care era "luata cu acte" de catre Malev pentru cursa de Budapesta :
[img=https://2img.net/r/ihimizer/img204/2871/imag214kv1.jpg]
"Impricinatul" ER-FZA care a ajuns la odihna :
Unii vin , altii pleaca : Imbarcare Malev spre Budapesta :
In final , in asteptare , cele doua "cargo" obisnuite : Farnair pentru TNT si YR-RAD pentru Posta Romana :
Cu scuzele de rigoare pentru calitatea data de o camera de telefon mobil (desi , cele de pe TSR , cu picuri de ploaie sunt chiar interesante