|
| RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta | |
|
+11fly_emirates Nic propellerdream Capt_Vio gabi-737 Boeing777-300 metalactual eugen Virusu CDA mihairosioru 15 participanți | Autor | Mesaj |
---|
mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 13:03 | |
| Ce poti face în Constanţa între Crăciun şi anul nou? Nu prea multe, dar când te gândeşti că Toscana se află la doar două ore de zbor cu RyanAir, se deschid noi şi nebănuite oportunităţi de călătorie. Biletul mi l-am cumpărat de pe site-ul companiei pe 18 noiembrie cu plecare duminică 28 decembrie, întoarcere miercuri 31 decembrie, fără bagaj de cală, cu check-in online, preţ total 36 de euro şi 57 de cenţi. Pentru că am plătit cu Visa Electron, comisionul pentru efectuarea tranzacţiei a fost 0. Această călătorie scurtă a însumat un număr de patru premiere pentru mine: prima data cu RyanAir, prima data la Mihail Kogălniceanu ca pasager, prima dată cu un Boeing 737 Next Generation cu winglets şi, în fine, prima oară în Italia. Escapada s-a dovedit a fi una interesantă încă cu o zi înaintea plecării. Pe 27 decembrie s-a pus la Constanta un viscol straşnic şi în aproximativ patru ore pe strazi era un adevarat patinoar de am început să intru la idei în legătura cu zborul din ziua următoare. În plus, nu am putut să-mi tipăresc boarding-card-ul de pe internet pentru că zburam de pe un aeroport românesc. Am sunat în Irlanda la helpdesk-ul RyanAir unde mi s-a răspuns imediat şi unde am fost lămurit că, din cauză ca România nu e în Schengen, check-in-ul nu poate fi făcut on-line… foarte inteligentă explicaţia, de parca Marea Britanie şi Irlanda ar fi ţări Schengen... în fine, cucoana de la serviciul clienţi m-a mai lămurit că dacă voi plăti la aeroport pentru check-in îmi voi putea recupera ulterior suma plătită dacă fac o cerere de refund pe fax. Foarte complicat, eu nu pricep nici acum de ce am putut sa selectez web-check-in de la bun inceput când mi-am cumparat biletul daca tot nu se poate face. Lucrurile au devenit şi mai interesante cand am încercat să aflu de unde pleacă autobuzul pentru aeroport…. am sunat la MK şi acolo mi-au spus că plecarea e la 07:30 din faţa gării din staţia autobuzului 5 şi ajunge la aeroport la 08:00, chiar înainte de deschiderea check-in-ului. Buun, dar ce te faci ca în faţa gării din Constanta sunt două staţii ale autobuzului 5, aflate la o distanţă considerabilă una faţă de cealaltă… sun iar la aeroport unde, de data asta, mi se dă o cu totul altă informaţie: autobuzul pentru aeroport pleacă din autogara de lângă gară, nici vorbă să plece din staţia autobuzului 5. Ce treabă tipic românească, dacă întrebi la o instituţie mioritică de două ori acelaşi lucru, la un interval de 30 de minute, ţi se dau două răspunsuri diferite. Duminica, 28 decembrie RyanAir 9787, Constanţa – Pisa Orar: CND 10:05 – PSA 11:35 Real: CND 11:00 – PSA 12:00 Durata zborului: 2h 0m Boeing 737 – 800 NG, înmatriculare EI – DPK, fabricat 2007 Nr. de pasageri: plin Loc: 33CTrezirea la 6 dimineaţa, cafea şi pasta de dinţi şi iute la gară. Aici dilemă maximă, să stau în autogară sau să stau într-una din staţiile autobuzului 5? Imposibil de rezolvat această ecuaţie, am mai întrebat şoferii de pe tot felul de microbuze, unii mi-au spus în autogară, alţii în staţia lui 5, deci mi-a fost imposibil să aflu. Tocmai când mă pregăteam să agăţ un taxi văd în autogară un autobuz care mergea la Mihail Kogălniceanu, dar nu la aeroport ci în oraş. Şoferul m-a lămurit ca va opri în faţa aeroportului aşa că m-am suit şi pe la opt fără douăzeci am plecat. Am ajuns la aeroport la 08:15, cerul era senin dar zăpada aşternută era viscolită serios de un vânt puternic. Nu am făcut poze cu aeroportul pentru ca nu am mai scos aparatul pe un asemenea vânt şi nici nu ştiam cât de paranoici sunt paznicii. Aşa că am intrat în terminalul de plecări unde era aglomeraţie mare. Două ghişee de check-in deschise, două controale de securitate şi patru cotineţe cu poliţai pentru controlul paşapoartelor. Am făcut o poză pe blat cu telefonul: Check-in-ul a mers repejor, la coada la care am stat eu erau vreo patru – cinci înşi care nu aveau paşasport şi călătoreau cu CI-ul, printre care şi doi bulgari. Personalul aeroportului a fost foarte amabil şi expeditiv, la check-in nici vorbă să plătesc ceva, controlul de securitate amănunţit, inclusiv descălţare, control doar vizual al cărţii de identitate şi la 9 fix eram deja în zona sterilă a aeroportului (poza e făcută tot pe blat, din cauza asta e cam câş… după asta am prins curaj pentru că am văzut că şi alţii pozau şi nu se lega nimeni de ei): Nici un avion pe tarmac, soare foarte strălucitor: Vânt puternic dinspre nord-vest: Utilajul de degivrare: La 09:40 am fost anunţaţi că avionul va ateriza cu 30 de minute întârziere. Pe tarmac pregătiri pentru aterizare: În jur de ora 10:00 am zărit avionul coborând contra vântului: Câteva secunde înainte de aterizare, remarcaţi turbulenţa de siaj: Luminile de aterizare, trenul coborât, zoom pe vortex: În dreptul terminalului: Nu am mai zărit avionul câteva minute, timp în care acesta se întorcea către locul de parcare (mi s-a părut doar mie sau aeroportul asta nu are taxi – ways?) Zoom pe piloţi: Înainte de debarcarea pasagerilor: winglet, nr de înmatriculare şi cisterna cu gazolină: Vântul bătea în continuare cu putere, spulberând zăpada plus winglet şi luminiţele de veghe şi navigaţie: Au sosit autobuzele pentru preluarea pasagerilor: Debarcare pe ambele uşi: În timp ce făceam aceste poze, angajaţii aeroportului au început să strângă boarding cardurile şi o parte din pasageri au intrat deja în tunel în vederea îmbarcării, semn că cei de la RyanAir i-au cam căpiat cu un turn-around de doar 25 de minute: Pe tarmac, către scara avionului, vânt puternic, coafura rezistă: Îmbarcare şi fotografii cu zburătoarea: Un angajat al aeroportului inspectează aripa şi verifică dacă e cazul de degivrare: După care discută cu un coleg privind amândoi spre coada avionului şi face un gest de genul “n-are nimic, las’ că merge şi aşa”… Avionul nu fost degivrat înainte de zbor. Sfaturi utile pe interiorul uşii: Avionul a fost plin-plin, eu am urcat pe scara din spate printre ultimii pasageri si nu am mai găsit loc decât în ultimul rând, la culoar, ceea ce mi-a cam limitat posibilităţile de fotografie. Însoţitoarele de zbor erau grăbite rău, au început să îndese hainele şi bagajele de mână ale pasagerilor în cutiile de deasupra scaunelor. Eu nu mi-am mai găsit loc sus pentru rucsac aşa că l-am înghesuit sub scaunul din faţă. Cu hainele a fost o problemă, pentru că nu prea mai era loc pe sus, aşa că unii pasageri au stat cu ele în braţe. Un punct minus pentru RyanAir aici, spre comparaţie, de fiecare dată când am zburat cu EasyJet stewardesele nu au permis ca hainele să fie ţinute de pasageri în timpul decolării şi aterizării. Al doilea punct slab: anunţurile privind siguranţa au fost făcute doar în engleză şi italiană. La cursele EasyJet din şi spre România au înregistrată varianta acestora în limba română. Ne-am aliniat pe pistă împotriva vântului şi am pornit ca din puşcă. A fost cea mai puternică decolare pe care am experimentat-o până acum, dar probabil că senzaţiile au fost amplificate şi de denivelările pistei. Urcarea a fost lipsită de turbulenţe şi fără viraje, dar foarte abruptă, se vedea foarte bine din ultimul rând unghiul la care era înclinat avionul. După 40 de minute de zbor, atmosferă relaxată la bord: Zborul a fost liniştit, fără zguduieli. Pilotii s-au prezentat, unul era francez, celălalt olandez şi ne-au informat că vom zbura doua ore şi douăzeci de minute până la Pisa. Până la urmă am ajuns doar în două ore… Nu am făcut decât o fotografie, după ce trecusem de Ancona şi începusem coborârea spre Pisa. Plafon gros de nori: Aterizarea a fost uşor zguduită, dar nimic insuportabil. Exact cum a descris RWO în report-ul lui https://romanian-spotters.forumgratuit.ro/trip-reports-f9/cnd-psa-cnd-cu-ryanair-t315.htm, am depaşit aeroportul şi ne-am întors înapoi deasupra mării Tireniene. Nu am stat la geam, deci n-am fotografii. Apoi debarcare: Imediat după noi a mai aterizat un RyanAir: Am intrat în terminalul non-Schengen, controlul la buletin doar vizual, maxim 10 secunde: Cine şi-ar fi imaginat vreodată… Constanţa lângă Londra pe un afişaj electronic într-un aeroport italian… Trei zile la Pisa şi Florenţa nu ajung pentru câte sunt de văzut. Între cele două oraşe am mers cu trenul, biletul mi l-am cumpărat tot de pe internet, de pe trenitalia.com, 5,60 euro un drum. Tot atât costă şi în gară. În avion se pot cumpăra bilete de autocar de la aeroportul din Pisa la Florenţa cu 10 euro doar dus şi 16 dus-întors. Câteva fotografii: Turnul din Pisa: Domul din Pisa: Stradă din Florenţa: Domul şi Baptisteriul din Florenţa: Pieta de Michelangelo Logia dei Lanzi Palazzo della Signoria Răpirea Sabinelor de Giambologna Lupta cu centaurul de Giambologna Ponto Vecchio Vedere generală Florence by night Palatul Uffizi Râul Arno | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 13:03 | |
| Miercuri, 31 decembrie RyanAir 9786, Pisa - Constanţa Orar: PSA 06:20 – Constanţa 09:40 Real: PSA 06:40 – Constanţa 09:45 Durata zborului: 2h 5m Boeing 737 – 800 NG, înmatriculare EI – DHS, fabricat 2005 Nr. de pasageri: 50% Loc: at largeCând mă trezesc la 3 dimineaţa funcţionez cu Minimum Equipment List… nu e cel mai plăcut moment al unei călătorii, dar n-ai ce-i face. La 04:30 ajunsesem în aeroport pentru check-in, zborul spre Constanţa era deja deschis, alături de Eindhoven şi Londra: Surpiză neplăcută la check-in: am plătit 15 euro pentru că nu făcusem check-in online. Degeaba le-am explicat eu că nu a mers, în fine nu am vrut să mă cert cu ei aşa dimineaţă, deci am făcut ciocul mic şi am plătit. Controlul de securitate mai lejer decât la Constanţa şi am ajuns la poartă. Afară era încă întuneric, o zburătoare se vedea totuşi pe geam: M-am suit pe uşa din faţă, primele şase rânduri de scaune nu erau disponibile din motive de siguranţă pentru decolare, la fel ultimele patru rânduri. După ce s-au îmbarcat cei aproximativ 90 de pasageri (i-am numărat în timpul zborului), avionul a fost degivrat, s-au închis complet luminile în cabină şi ne-am luat zborul peste marea Tireniană, în întuneric. Urcare nu foarte abruptă, câteva viraje, apoi s-au văzut luminile din Pisa. După ce am lăsat oraşul în spate a urmat o repriză de turbulenţe destul de notabile. Piloţii se aşteptau, au turat motoarele chiar înainte să înceapa zgâlţâiala. După câteva minute totul s-a liniştit. Afară era încă întuneric: După încă câteva minute, mai devreme decât m-am aşteptat, primele semne ale răsăritului: Pentru că ultimele patru rânduri de scaune nu fuseseră ocupate, m-am mutat în spate în partea dreaptă a avionului pentru mai multe poze cu răsăritul: Marea Adriatică şi coasta Croaţiei: Deasupra Bosniei: Tot în Bosnia-Herţegovina, munţi şi ceaţă în văi: Winglet: Sfaturi utile lipite pe scaunul din spate: Pentru că fumatul este mult mai periculos decât zborul cu avionul: Începusem coborârea spre Constanţa, plafon gros de nori: Aterizarea la Constanţa a fost foarte lină şi plăcută, absolut fără nici un fel de zgâlţâială. Din pacate stewardesele nu m-au lăsat să stau mai în spate, a trebuit să mă întorc la locul meu unde geamul era plin de condens, deci pozele au ieşit nasoale… vremea era ceva mai bună decât se vede aici: Tocmai ce terminasem frânarea şi ne întorceam către locul de parcare. Pista nu mi s-a părut foarte curăţată de zăpadă: Parking şi aeroport: În autobuz: Constanţa, ce loc exotic, merită făcută o fotografie aici dacă eşti însoţitoare de zbor: Aeroportul, sosiri: Avionul era pregătit pentru decolare, nu mi s-a părut că au fost mai mult de 50 de pasageri pentru zborul de întoarcere: Control foarte amănunţit la buletin de data asta, chiar exagerat: examinare cu ultraviolete şi cu lupa, apoi căutare în baza de date. Aeroportul văzut din parcare: Turnul: 25 de kilometri până la Constanţa şi 243 până la Bucureşti: Ultima fotografie, de pe şosea: Concluzii:Aeroportul Mihail Kogălniceanu: angajaţii aeroportului mi-au făcut o impresie foarte bună, au fost amabili şi nu păreau plictisiţi, cum e cazul prin alte locuri. Şi la telefon mi s-a răspuns foarte frumos, chiar dacă nu m-am ales cu nicio informaţie utilă în ce priveşte autobuzul-fantomă. Dar diferenţa faţă de scorpiile care răspund la telefon la Băneasa este evidentă. RyanAir: Sper să vedem RyanAir pentru mult timp de acum încolo la Constanţa, eu zic că această rută are succes. Din 1 aprilie vom avea şi Bologna de două ori pe săptămână, ceea ce deschide noi posibilităţi de conexiuni spre alte destinaţii. Minus pentru RyanAir în ce priveşte comunicarea cu pasagerii. Nu mi-a plăcut lipsa mesajelor în limba română privind procedurile de urgenţă şi nici că însoţitoarele de zbor nu au insistat ca toate lucrurile pasagerilor să fie puse în compartimentele de deasupra scaunelor înainte de decolare. La EasyJet totul mi s-a părut mai riguros, la RyanAir impresia a fost de grabă mare la pregătirea cabinei. Zboruri: Primul zbor mi s-a părut mai agreabil decât zborul de întoarcere, în ciuda vântului foarte puternic de la Constanţa. La întoarcere însă, aterizarea a fost foarte liniştită şi plăcută. Italia: Beyond words... Recomand tuturor o escapadă la Pisa şi la Florenţa, este foarte la îndemână mai ales pentru cei ce locuiesc în Dobrogea. Pentru ceilalţi, mai greu este de ajuns la Constanţa… Întrebări pentru profesionişti:1. La primul zbor am rămas surprins că nu au degivrat. Nu ar fi trebuit ca un pilot să se dea jos şi să vadă cu ochii lui dacă e cazul să dea cu maglavais pe fuselaj? 2. Se poate decola şi ateriza şi cu vântul din spate? 3. De ce nu s-a putut sta la decolare şi aterizare în primele 6 şi în ultimele 4 rânduri de scaune în cazul zborului de întoarcere? | |
| | | CDA Flight Level 300
Numarul mesajelor : 387 Varsta : 49 Localizare : Copenhaga Data de inscriere : 22/03/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 13:13 | |
| Frumos. Cred ca e prima data cand vad cum arata aeroportul din Constanta. Sa bagi pozele neaparat si in topicul "Aeroportul Constanta" pt. ca sunt cam putine pozele de la CND. Aeroportul arata mare si aerisit nu ca si Baneasa sau alte aeroporturi unde te calci in picioare. | |
| | | Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 13:17 | |
| foarte frumos si detaliat! bravos! asteptam continuarea | |
| | | eugen Membru activ
Numarul mesajelor : 3386 Varsta : 50 Localizare : Arad, LRAR Data de inscriere : 30/04/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 14:25 | |
| Frumos trip-reports! Multumim de poze si de informatii. Te mai asteptam. | |
| | | metalactual Membru activ
Numarul mesajelor : 538 Varsta : 56 Localizare : Buc. Data de inscriere : 19/02/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 15:36 | |
| Frumos, frumos acest TR !! Multumesc pentru poze, mi-ai redeschis apetitul pentru Italia. Sa-ti fie de bine mihairosioru ! | |
| | | Boeing777-300 Fotograf
Numarul mesajelor : 857 Localizare : Macondo Data de inscriere : 02/12/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 16:26 | |
| frumoasa prezentarea.
am sa incerc sa raspund la intrebarile tale. nu au degivrat pentru ca nu a fost nevoie, in sensul ca nu era gheata sau zapada pe aripi. avioanele au un sistem de incalzire pentru aripi care mai stopeaza depunerea ghetii. in plus, din ce ai spus, avionul a stat putin la sol si nu a avut timp sa inghete. pilotul care nu zboara, pe sectorul ce urmeaza face, de obicei, controlul dinainte de zbor care include un tur al avionului. e posibil ca el sa fi facut asta inainte. oricum ar fi ei se bazeaza pe ground engineers care stiu destul de bine cand trebuie degivrat. si insotiorii de zbor au datoria sa informeze capitanul daca vad ca s-a format gheata pe aripi.
se poate decola si ateriza cu vant din orice directie atat timp cat nu depaseste limitele admise ptr aparatul de zbor respectiv. ficare tip de avion se inscrie in niste limite, care, normal, se respecta. cele mai periculoase vanturi sunt "crosswinds", vanturi de forfecare, care vin din lateral.
daca-mi permiti un sfat; nu mai face poze pe langa un avion care alimenteaza. este interzis acest lucru, ca si folosirea telefonului mobil de altfel. exista o mica sansa acolo ca se sa intample ceva.
bafta, si la cat mai multe zboruri sigure! | |
| | | gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 18:17 | |
| Trebuie apreciat si curajul , ai pozat la CND...un loc ce parea imposibil de pozat, incet, incet mai cade un mit , in rest, prezentare de nota 10, felicitari. | |
| | | Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 18:43 | |
| Frumos reportul! Am zburat si eu odata cu Ryanair de la Dublin la Tampere (Finlanda). Mie nu-mi place Ryanair deloc. E o bataie de joc ca si companie (un exemplu la tine e faza ca a trebuit sa platesti 15 Euro la aeroport, etc), dar daca ai noroc sa nu se intample nimic, merita pentru ca este foarte ieftin. Personal eu incerc sa evit sa zbor cu ei. Cum ai spus tu, EasyJet e ceva diferit. Sper sa mai vedem reporturi de la tine!
Ultima editare efectuata de catre Capt_Vio in Vin 02 Ian 2009, 19:29, editata de 1 ori | |
| | | propellerdream Flight Level 400
Numarul mesajelor : 622 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/07/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 18:48 | |
| Boeing 777-300, precizarile facute de tine sunt in cea mai mare parte corecte. Sunt insa si mici scapari: "crosswind" nu este vant de forfecare (corect se spune, de fapt, forfecarea vantului) ci vant lateral. Forfecarea vantului se numeste "windshear" si reprezinta o variatie a directiei si intensitatii vantului pe o suprafata relativ mica si intr-un timp relativ scurt. Pentru avioanele mari de transport variatia e semnificativa daca se apropie sau depaseste 45 de noduri (circa 22 m/s) in plan orizontal si 500 de ft/min (2.5 m/s) in plan vertical. Efectele windshear in fazele de decolare si aterizare pot avea efecte dezastruoase si de aceea avertizarile de WS se gasesc in informarile meteorologice (harti, mesaje METAR, SPECI, Serviciile ATIS si VOLMET).
Crosswind nu este neaparat o situatie periculoasa atata vreme cat pilotul interpreteaza corect informatiile meteo de aterizare si apreciaza ca avionul se incadreaza in limitele de componenta laterala a vantului la aterizare si decolare date de catre fabricant (componenta laterala a vantului se calculeaza in functie de viteza avionului, de unghiul pe care il face vantul cu drumul adevarat pe care zboara avionul - directia pistei, in cazul aterizarii/decolarii - si de taria vantului). La aterizarea cu vant lateral, pilotul foloseste doua manevre posibile sau o combinatie intre ele: contraderiva (pilotul plaseaza avionul cu nasul in directia din care vine vantul, pentru a contracara deplasarea laterala din ax pe care acesta o poate produce) sau coborarea planului de sub vant pana in preajma inaltimii in care apare efectul de sol si apoi se trece la manevra de contraderiva.
Inca o mentiune: termenul capitan nu este folosit decat in marina. In aviatie folosim termenul de comandant de aeronava (pilot in command).
In ceea ce priveste givrajul, probabil ca, pe langa informatiile primite de la tehnicul de la sol, comandantul a vazut in informarea meteo ca pe perioada de urcare si pe ruta nu exista risc de givraj si, aripile fiind negivrate, a considerat ca sistemele antigivraj de la bordul aeronavei sunt suficiente pentru zbor, nefiind necesar tratamentul degivrant/antigivrant la sol.
Referitor la intrebarea lui Mihai legata de mutarea pasagerilor de pe randurile din fata si din spate, comandantul a decis asta din motive care tin de centrajul aeronavei in conditiile in care factorul de incarcare nu era foarte mare. Daca avionul nu este plin, comandantul muta pasagerii in asa fel incat sa pastreze centrul de greutate a aeronavei in parametrii din fisa de centraj.
Ultima editare efectuata de catre propellerdream in Vin 02 Ian 2009, 19:22, editata de 1 ori | |
| | | Nic Administrator
Numarul mesajelor : 750 Varsta : 41 Localizare : München Data de inscriere : 24/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 21:30 | |
| Super trip reportul! Foarte explicit, cu multe descrieri si poze frumoase. Se vede ca ai muncit mult la el, si intr-un timp asa de scurt. Ai scris la trip report de revelion? Si eu am tot incerc sa gasesc o metoda sa merg si eu pe traseul asta, dar drumul la Constanta ma cam blocheaza din start. Mai ales ca zona acea din Italia nu am vazut-o deloc, adica Pisa, Florenta, Bologna. Ah, pana la urma autubuzul acela pe care l-ai luat spre aeroport era sau nu cel bun? Bun a fost oricum, ca la aeroport te-a lasat, dar ma refer daca autobuzul este singurul care merge pe traseul oras-aeroport... Asa tare ma oftic ca nu se intrevede nicio ruta Ryanair catre Bucuresti... Si cred ca nu-s singurul. Pe cand urmatoarea calatorie? Nic | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 23:13 | |
| Vă mulţumesc pentru răspunsuri, mi-am mai rezolvat câteva nelinişti aviatice... @CDA Da, din păcate aeroportul arată aerisit... nu sunt decât două curse RyanAir pe săptămână, miercurea şi duminica şi Carpatair la Timişoara, dar nu ştiu cu ce frecvenţă. Ar fi putut fi mai aglomerat. @virusu Nu mai e nicio continuare, s-a terminat călătoria @virusu O să mai scriu de îndată ce o să am "material". @metalactual Merci frumos, într-adevăr mi-a priit... @Boeing 777-300 Mulţumesc pentru răspunsuri. Nu am remarcat dacă ei chiar alimentau când am făcut eu pozele, dar ţin cont pe viitor de sfatul tău. @gabi-737 Nu a fost cazul de cine ştie ce curaj. Am făcut pe ascuns doar primele două fotografii după care am văzut că mai multă lume poza aşa că nu am aşteptat o invitaţie specială. M-au văzut mai mulţi angajaţi ai aeroportului în timp ce fotografiam şi nu mi-au zis nimic. O fi oare o clauză specială prin contractul cu RyanAir? Nu cred ca irlandezii zburători ar rata ceva publicitate gratuită @Capt-Vio O să mai scriu ceva report-uri în viitorul apropiat. Mai am parca vreo trei deja uploadate, le găseşti tot aici. Cât despre cei 15 euro pe care i-am plătit la aeroport, am făcut deja refund request pe fax. Vă ţin la curent cu răspunsul lor. @propellerdream Foarte interesante explicaţiile tale. Mulţumesc frumos. @Nic Nu a durat foarte mult să-l scriu, vreo patru-cinci ore în total cu tot cu upload la poze şi alte bibiluri. Cred însă că o să-mi ia mai mult timp să citesc despre călătoria ta maraton. Apreciez că ai scris aşa un report şi efortul pe care l-ai depus. Autobuzul pe care l-am luat nu era cel de aeroport. Eu suspectez că autobuzul care ar trebui să facă legătura dintre gara Constanţa şi zborul spre şi dinspre Pisa nici nu a mers pe 28 şi pe 31 decembrie. Eu unul nu l-am văzut. Autobuzul cu care am mers eu a fost cursa regulată între autogara Constanţa şi oraşul Mihail Kogălniceanu. Şoferul m-a lăsat să cobor pe şosea, eu am mai mers pe jos aprox. 500 de metri până la aeroport. Pe viscolul ăla straşnic nu a fost chiar plăcut. Într-adevăr, Constanţa e cam greu de atins, autostrada nu e gata, linia de tren e vai de ea... dar eu zic totuşi să încerci şi să faci escapada asta. Merită din plin. Următoarea mea ieşire: sfârşitul lui ianuarie, la Umea în Suedia. Voi zbura cu EasyJet cu stop-over la Milano şi din Stockholm voi merge cu un tren de noapte. Trip report to follow... | |
| | | fly_emirates Flight Level 100
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 43 Localizare : Bucharest Data de inscriere : 28/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Vin 02 Ian 2009, 23:25 | |
| frumos TR. pozele cu aeroportul din constanta imi plac foarte mult. intr-adevar pt cei din bucuresti e cam peste mana sa mergi la constanta mai ales daca orarul nu e tocmai "prietenos" cu somnul... | |
| | | RazVanAir Flight Level 100
Numarul mesajelor : 122 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/06/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Sam 03 Ian 2009, 12:50 | |
| Frumos prezentat TR-ul. Eu inca sper ca Ryanair sa vina si in Bucuresti. | |
| | | RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Lun 05 Ian 2009, 02:19 | |
| Azi am venit si eu de la Pisa cu FR. Exact aceasi magarie cu 15 euro platiti la aeroprt, pentru ca nu am facut on-line check-in, mi-au dat o hartie cu un numar de fax pentru cica "refund". Maine vine si trip-reportul. Oricum m-am cam linistit cu Ryanair-ul, si cu avioanele lor ultra-inghesuite, si mai ales magarile de genu celor 15 euro incasati suplimentar. Wizzair e muuult peste , si de data asta a fost si mai ieftin. | |
| | | kill3r999 Flight Level 100
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 44 Localizare : Constanta - LRCK(CND), Romania Data de inscriere : 28/03/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Lun 05 Ian 2009, 09:34 | |
| Bravo pentru trip report! Super detaliat! Cam aceleasi "senzatii" si incercari le-am trait si eu anul trecut de Pasti cand am zburat la Pisa, dar nu am avut deloc timp de trip-report, dar... in curand... maybe! A fost mai calm, nu prea frig, ploua, dar... a iesit bine! BRAVO inca o data! Apropo de "mitul nepozarii" - ca sa pozezi in incinta, trebuie sa ai bilet de avion, daca nu... te asalteaza imediat cu "intrebari" ; - in afara lui, vreun avion la aterizare/decolare e mai greu datorita pozitiei in care trebuie sa te afli (in plin camp, drumul e total execrabil, vantul si frigul insuportabil pe o vreme cum e afara si distanta de aproximativ 25 Km din constanta) si mai ales ca nu stii pe ce pista vine/pleaca (nu am scanner si nici RwO nu detine), etc. | |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Lun 05 Ian 2009, 11:21 | |
| Salut, ce numar de fax ti-au dat? Cumva +353 1 8121676? Eu aici am trimis cererea de refund. Asteptam trip reportul tau. - RwO a scris:
- Azi am venit si eu de la Pisa cu FR. Exact aceasi magarie cu 15 euro platiti la aeroprt, pentru ca nu am facut on-line check-in, mi-au dat o hartie cu un numar de fax pentru cica "refund". Maine vine si trip-reportul. Oricum m-am cam linistit cu Ryanair-ul, si cu avioanele lor ultra-inghesuite, si mai ales magarile de genu celor 15 euro incasati suplimentar. Wizzair e muuult peste , si de data asta a fost si mai ieftin.
| |
| | | RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Mar 06 Ian 2009, 02:59 | |
| mie mi-au dat numaru asta +353-1-5081702, si o adresa postala din Dublin. Ce le-ai scris? Da-mi si mie un PM eventual... | |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Mar 06 Ian 2009, 08:09 | |
| - Boeing777-300 a scris:
daca-mi permiti un sfat; nu mai face poze pe langa un avion care alimenteaza. este interzis acest lucru, ca si folosirea telefonului mobil de altfel. exista o mica sansa acolo ca se sa intample ceva.
Asta cu alimentarea ai dreptate, dar cu telefonul mobil? In primul rand, la scurt timp dupa decolare( pana in Acceleration Altitude), se pierde tot semnalul la telefonul mobil, asa ca devine inutil si trebuie inchis. Eu nu mi-am inchis niciodata mobilul in avion, si poti acum sa ma critici, este o prostie..end of story |
| | | Boeing777-300 Fotograf
Numarul mesajelor : 857 Localizare : Macondo Data de inscriere : 02/12/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Mar 06 Ian 2009, 08:22 | |
| - AndreiC a scris:
- Boeing777-300 a scris:
daca-mi permiti un sfat; nu mai face poze pe langa un avion care alimenteaza. este interzis acest lucru, ca si folosirea telefonului mobil de altfel. exista o mica sansa acolo ca se sa intample ceva.
Asta cu alimentarea ai dreptate, dar cu telefonul mobil? In primul rand, la scurt timp dupa decolare( pana in Acceleration Altitude), se pierde tot semnalul la telefonul mobil, asa ca devine inutil si trebuie inchis. Eu nu mi-am inchis niciodata mobilul in avion, si poti acum sa ma critici, este o prostie..end of story eu ma refeream la folosirea telefonului mobil langa un avion care alimenteaza. in contextul acela am facut precizarea. faptul ca nu-ti inchizi telefonul in avion denota ignoranta. il poti muta pe flight mode sau offline si sa-l lasi deschis. daca-l lasi deschis pe modul normal o sa consume bateria f repede si degeaba. o sa mai mentionez ca si la avioanele in care convorbirile telefonice sunt posibile cu telefonul mobil, aparatele tot trebuie inchise pe durata decolarii si aterizarii. | |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Mar 06 Ian 2009, 09:15 | |
| Tripul ii foarte frumos nu am ce zice., ma apuca dorul de duca de nu ma vad cand ma uit la poze ( a doua oara ) Off Topic: Faza cu telefonu nu inteleg de ce ii asa o problema sa il tii inchis ? ti se usca cumava daca il inchizi, nu contorizeaza nimeni si nicaieri cat timp sta deschis si sigur nici cei de la cartea recordurilor nu o sa iti omologheze recordul ........ Daca trebuie sa il inchizi ca asa vrea compania inchidel ca nu pateste nimic nici el nici posesorul. Asta ii la fel ca si cu centurile La noi cum se stinge becul incep sa trozneasca ca vezi doamne cum sa stea romanul cu centura pusa ca ii creste un ..... in talpa si pe urma nu mai are cum sa umble, La nemti trozneste la mersul la buda si la venitul de la buda si rara sunt unii care se plictisesc de ele ............ |
| | | mihairosioru Flight Level 200
Numarul mesajelor : 266 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Mier 29 Apr 2009, 10:45 | |
| In fine, am primit si eu banii inapoi de la RyanAir pentru check-in-ul pe care am fost nevoit sa-l fac la aeroportul din Pisa. A durat mult pentru ca serviciul clienti irlandez mi-a ratacit toata documentatia si a fost nevoie sa retrimit totul pe fax. Pana la urma s-a rezolvat.
Acum va fi foarte interesant cum o sa se implementeze la Constanta exclusiv check-in-ul online din octombrie... Cred ca firmele de turism autohtone care vand biletele la RyanAir la preturi astronomice vor avea o problema, in sensul ca trebuie sa cheme clientii cu 15 zile inainte de zbor sa le tipareasca boarding cardurile...incomod rau de tot, mai ales daca zborul de intoarcere este mult mai tarziu. | |
| | | atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta Joi 30 Apr 2009, 12:24 | |
| Multumim, fain trip report! | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta | |
| |
| | | | RyanAir: Constanta - Pisa - Constanta | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |