| | Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 | |
|
+20hayabusa RoNIN_731 etravel ela_crux Capt_Vio airbusA380 Eurofighter RwO ranajume RATus B32fly Geo YR-DNY Spark ovidiu51 Cayenne laurus gabi-737 aegean Nic 24 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Mier 02 Apr 2008, 21:08 | |
| - ovidiu51 a scris:
- RwO a scris:
- Mi-se pare mie sau a venit si un 757 (ma rog C-32 cum ii zic ei) cu winglets-uri la Kogalniceanu?
P.S. Am vazut si eu coloanele oficiale, in Constanta. N-au adus limuzina, l-au carat pe Bush cu un SUV negru
Cat despre SUV... ciudat. Stiam ca presedintele SUA foloseste doar propriul automobil super blindat, adica acel Lincoln. Intre cele doua prezidentiale a aterizat si un 757 cu winglet-uri pe care televiziunile l-au confundat cu Air Force one. Referitor la masina sunt doua ipoteze: ori apetitul romanilor pt masinile de teren la care presedintele a facut pact comun, ori starea drumurilor nu tocmai stralucita. Limuzina blindata pare sa fie Cadillac Vreau sa zic ca Air Force One este avionul care il duce pe Presedintele American, si nu neaparat Boeing-ul 747 modificat care este "imaginea generala a lui Air Force One". Daca un avion F-15E (cu doua locuri) de la USAF il duce pe Mr. Bush, atunci ala va avea "call-sign" de Air Force One. Cind Presedintele zboara de la Casa Alba cu elicopterul (pilotat de US Marines) ai spune "Marine One" | |
| | | RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Mier 02 Apr 2008, 21:15 | |
| Cu 757-le (C-32) au mai transportat ceva personal probabil. Si la limuzine au renuntat ca era destul de greu sa le trasnporte si pe alea la Kogalniceanu si inapoi la Bucuresti. Iar SUV-urile erau Chevrolet Suburban-uri. Am reusit chiar sa-l zaresc pe Bush la intoarcere. Era in a doua masina (au fost doua, ambele cu drapelul SUA si Romania pe capota si Seal of the President pe portierele din spate). | |
| | | ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Joi 03 Apr 2008, 23:54 | |
| Intodeauna 757 aterizeaza inaintea lui Air Force One, de la Otopeni a decolat intre cele doua prezidentiale. Si la vizita precedenta a lui Bush tot un 757/C-32 a aterizat inainte, aranjamentul are totusi o logica | |
| | | laurus Flight Level 400
Numarul mesajelor : 403 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Vin 04 Apr 2008, 12:26 | |
| Pe Antena 3 laora 12.30 am avzut inca un B747 al SUA (steag pe coada) dar nu avea schema de AirForce1 (ca sunt 2 B747) deci cred ca e special pentru echipamente , presa , militari etc. | |
| | | Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Air Force One & co. Vin 04 Apr 2008, 19:37 | |
| - RwO a scris:
- Cu 757-le (C-32) au mai transportat ceva personal probabil.
- ovidiu51 a scris:
- Intodeauna 757 aterizeaza inaintea lui Air Force One, de la Otopeni a decolat intre cele doua prezidentiale. Si la vizita precedenta a lui Bush tot un 757/C-32 a aterizat inainte, aranjamentul are totusi o logica
Logica se subînţelege... C-32 care însoţeşte (sau însoţesc, dacă sunt mai multe) are / au rol de sprijin pentru preşedinte, vicepreşedinte, demnitari etc. sau: 1. ocazional joacă rolul de Air Force One când C-25 e prea mare pentru aeroportul de destinaţie, 2. zboară cu vicepreşedintele (ca Air Force Two), 3. zboară cu prima doamnă, respectiv diverşi demnitari de rang înalt (secretari de stat, membri ai cabinetului, etc.) Sunt 4 aeronave de acest tip: 1. Înmatriculare 98-0001 (seria 29025/783), prezentat mai jos, 2. Înmatriculare 98-0002 (seria 29026/787), 3. Înmatriculare 99-0003 (seria 29027/824), 4. Înmatriculare 99-0004 (seria 29028/829). Aeronavele sunt pentru aşa zisele Special Air Missions (call sign „SAM”). Mai multe amănunte pe site-ul U. S. Air Force: - USAF a scris:
- Mission
The C-32 provides safe, comfortable and reliable transportation for our nation's leaders to locations around the world. The primary customers are the vice president, using the distinctive call sign "Air Force Two," the first lady, and members of the Cabinet and Congress.
Features The C-32 is a specially configured version of the Boeing 757-200 commercial intercontinental airliner. The C-32 body is identical to that of the Boeing 757-200, but has different interior furnishings and 21st century avionics. The passenger cabin is divided into four sections:
-- The forward area has a communications center, galley, lavatory and 10 business class seats. -- The second section is a fully enclosed stateroom for the use of the primary passenger. It includes a changing area, private lavatory, separate entertainment system, two first-class swivel seats and a convertible divan that seats three and folds out to a bed. -- The third section contains the conference and staff facility with eight business class seats. -- The rear section of the cabin contains general seating with 32 business-class seats, galley, two lavatories and closets. ... sau aici: - SWVSC a scris:
- In addition to the Presidential Flight, there is another VIP transport unit based at Andrews AFB. The squadron operates specially configured C-9 and C-20 aircraft on Special Air Missions (SAM) directed by HQ USAF supporting the President, Vice President, and other US and foreign senior diplomats. Selectively manned aircrews are responsible for the detailed planning and execution of sensitive missions of national and international consequence. The crew establishes direct coordination with numerous agencies to include Headquarters United States Air Force, embassies, and Congressional offices. Crews conduct these global missions isolated from normal supply and command and control structures. The aircrews accomplish Special Air Missions (SAM) into unfamiliar airfields, in all weather conditions, with 99.5% reliability often while the world is literally watching. The crews obtain diplomatic clearances and coordinate all enroute support requirements essential to mission accomplishment. The 99th Airlift Squadron routinely conducts First Lady and Air Force Two missions and provides aircrew members to augment Air Force One missions.
Acestea fiind datele oficiale. Neoficial, ele sunt echipate şi cu ESM (Electronic Support Measures) şi (zice-se) sunt responsabile de întreruperea temporară a comunicaţiilor pe durata (şi în zona) deplasării preşedintelui american (unul din reporterii TV chiar a constatat respectiva „cădere” a comunicaţiilor la punerea în mişcare a coloanei oficiale pe Kogălniceanu). - laurus a scris:
- Pe Antena 3 laora 12.30 am avzut inca un B747 al SUA (steag pe coada) dar nu avea schema de AirForce1 (ca sunt 2 B747) deci cred ca e special pentru echipamente , presa , militari etc.
Ei, chiar pentru presă nu. Este vorba (în cazul acesta) de Boeing-ul 747-200 (E-4B), înmatriculare 73-1677, prezentat mai jos. Sunt 4 aeronave de acest tip: 1. Înmatriculare 73-1676 (seria 20682/202), 2. Înmatriculare 73-1677 (seria 20683/204), 3. Înmatriculare 73-0787 (seria ?), 4. Înmatriculare 73-0125 (seria ?). Ele au rolul de centru de comandă, pentru National Command Authority (NCA), inclusiv pentru preşedinte (în calitate de comandant şef al Forţelor Armate ale SUA), secretarul de stat al apărării şi / sau succesorii lor. Este folosit în timpul deplasării preşedintelui peste hotare sau, pe teritoriul SUA, în caz de război nuclear sau în alte cazuri speciale (gen 11 septembrie). Sunt cunoscute sub acronimele NEACAP (National Emergency Airborne Command Post) sau AABNCP (Advanced Airborne National Command Post), call sign-ul fiind de obicei „Nightwatch”. Recapitulând, în afară de Air Force One, înmatriculare 82-8000 (seria 23824/679) şi rezerva “SAM29000”, înmatriculare 92-9000 (seria 23825/685), se deplasează şi (cel puţin) un C-32 (să zicem SAM80001), cel puţin un E-4B (să zicem Nightwatch31) precum şi 5 sau 6 aeronave de transport (de regulă C5 Galaxy) cu logistica necesară (automobile şi alte „accesorii”). Asta e, dacă ai cu ce... Edi . | |
| | | gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Sam 05 Apr 2008, 13:57 | |
| Interesanta documentare ai facut Edi, ar fi buna si una referitoare la "concurenta" adica la rusi... Ca o concluzie despre summit e ca nimeni nu a reusit sa riste ceva poze cu cele aterizate la LROP? E cam trist daca e asa...Vad pe unele siteuri ca sunt locuri din lume unde vin avioane de stat la adunari asemanatoare si sunt poze la greu... | |
| | | hayabusa Membru activ
Numarul mesajelor : 904 Varsta : 40 Localizare : Lost Haven - Oradea Data de inscriere : 30/03/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Sam 05 Apr 2008, 19:31 | |
| Un link cu poze interesante din perioada Sumit-ului.
http://www.flickr.com/photos/navroccommand/ | |
| | | Cayenne Flight Level 300
Numarul mesajelor : 385 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 07/01/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Mar 08 Apr 2008, 22:15 | |
| Cand a plecat la LRCK aeronava prezidentiala, stiu ca a facut in jur de 22 de minute. Sunt curios la distante asa de scurte, la ce altitudine zboara un avion? (Indiferent de model.) | |
| | | RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Mier 09 Apr 2008, 00:30 | |
| Hmm, oricum nu la 1000 de metri cum spunea Catalin Radu Tanase . Din cate stiu eu, LROP-LRCK, sunt cam 100-110 mile, via IDARU si DIRAL, deci cam FL130-150, adica 13.000-15.000 de picioare, asta ar insemna cam 3500-4000 de metri. | |
| | | Edi Membru activ
Numarul mesajelor : 712 Varsta : 54 Localizare : Ilfov Data de inscriere : 26/02/2008
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 Mier 09 Apr 2008, 00:39 | |
| - Cayenne a scris:
- Sunt curios la distante asa de scurte, la ce altitudine zboara un avion? (Indiferent de model.)
Indiferent de model e cam greu de spus. Ar fi între FL 80 şi FL 160, dar asta e o apreciere cât se poate de generalistă, depinde şi de încărcătura (greutatea) avionului şi de alţi factori (inclusiv de "aşa vrea pilotul"). Edi . | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 | |
| |
| | | | Summit NATO in Bucuresti, 2-4 aprilie 2008 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |