| Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... | |
|
+11gabi-737 Stefan Dylan ovidiu51 Capt_Vio arianne RwO metalactual eugen valavia gaudi 15 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
chapel Airport Level
Numarul mesajelor : 5 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/11/2008
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... Mier 17 Dec 2008, 10:01 | |
| - gabi-737 a scris:
- Aeronava prezidentiala e imaginea unei tari, eu is de parere ca ar trebui de mult schimbat acel 707 cu ceva mai actual, in nici un caz inlocuita cu LCA sau LCB...
Oriunde merge o delegatie oficiala romaneasca se prezinta cu aeronave vechi, ce inspira un sentiment de tara de mana a-2-a, va dati seama cum ar arata presedintele Romaniei, fie el cine o fi coborand dintr-un A330 nou sau un B737 BBJ2 pe care sa scrie ROMANIA...alta impresie da.
Un singur motiv este pentru a pastra YR-ABB in flota: este vanat de spotteri de oriunde ca pe o raritate ce nu trebuie ratata Nu inteleg de unde dorinta asta genetica la romanii sa para ceea ce NU sunt. Noi suntem de mana 2-a, mai avem nevoie de cateva generatii sa ajungem prima mana !!!! In conditiile in care salariu minim este 500 Ron, nici macar Euro nu vad rostul unei aeronave noi, cand o sa o ducem toti bine si o sa avem ca cei din vest salariu minim 1500-2000 Euro cred ca atunci putem sa bagam banii si-n avioane. In tara asta nu avem nici macar autostrazi, dar vor sa cumpere avion la nivelul SUA, mai intai sa fie tara la nivelul SUA si dupa poate sa vina si avionul ... | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: aiurea in tramvai Mier 17 Dec 2008, 10:08 | |
| dupa mine,transponderu putea sa cada.asta este un emitator care transmite solului informatiile despre avion.oricum,707 e foarte vechi;dar cand armata zboara c130 hercules de pe timpul razboiului din vietnam,ce sa mai spui? asa a fost tot timpul sistemul sovietic:de a le tine pana cad.707 este preferatul meu;l-am urmarit de cand ma stiu.a avut si tarom 4 buc. 2 pax si 2 cargo,dintre care unul pierdut prin 95 la ndjamena,iesind din pista la aterizare dupa o ploaie torentiala. | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... Mier 17 Dec 2008, 10:17 | |
| - chapel a scris:
Nu inteleg de unde dorinta asta genetica la romanii sa para ceea ce NU sunt. Noi suntem de mana 2-a, mai avem nevoie de cateva generatii sa ajungem prima mana !!!! mana a doua poate la multe alte chestii, dar la avatie, pilotii romani au dovedit de-a lungul timpului ca sunt First Class... iar noi aici, vorbim de aviatie daca nu ma insel... hai sa lasam politica pentru altii care stiu mai multe despre ea | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: rezerva Mier 17 Dec 2008, 10:22 | |
| stie careva care avion a inlocuit ABB la zborul asta:cumva BRE?m-as bucura sa fie cunoscut;am lucrat la fabricatia sa acum 22 de ani | |
|
| |
Stefan Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 25/04/2008
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... Mier 17 Dec 2008, 11:29 | |
| - NATO a scris:
- stie careva care avion a inlocuit ABB la zborul asta:cumva BRE?m-as bucura sa fie cunoscut;am lucrat la fabricatia sa acum 22 de ani
B462 YR-BEA | |
|
| |
valavia Administrator
Numarul mesajelor : 2881 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 18/08/2008
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... Mier 17 Dec 2008, 12:00 | |
| - kkk a scris:
- eu cred ca tot transponderu asta se vrea sa fie doar o metoda de a achizitiona o zburatoare noua ca prea sa da cu tam tam-u legat de vechimea lui ABB. Ma repet, o fii tehnologic depasit dar tehnic o problema la transponder nu cred ca denota casarea pentru ca atunci Wizz-ul cu roata blocata ar trebuii trimis la MJV pentru distrugere instant si asta in conditiile in care cel mai vechi wizz ii din 98.... romanism ieftin si de prost gust
Problema cu transponderul lui ABB a fost una reala. Din cauza condensului acesta a refuzat sa mai functioneze. Da, aeronava este veche dar nu am inteles si nici nu o sa inteleg de ce s-a facut atata tam tam pe seama acestui transponder cand destule persoane din aviatie au spus ca este o problema care se mai intampla, se remediaza repede si usor iar aeronava, in ciuda vechimii, este una foarte buna. Tam tam-ul, parerea mea, a fost facut de presa in cautarea senzationalului acolo unde acesat nu a existat, but yet again, asa face presa in Romania, niste inculti | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... Mier 17 Dec 2008, 12:37 | |
| @valavia Nu contest ca transponderul s-a defectat, se defecteaza si la cele noi, dar problema este tamtamul fara rost dar absolut fara rost deoarece un transponder defect pe platforma nu ii caz de sinucidere si nici nu inseamna ca avionul respectiv poate trece la sectiunea w/o .......... Daca vor sa-l schimbe ca ii batran sa il schimbe dar fara sa se scape atat pe ei si sa faca tamtam de parca ar fii cazut si asta lka Balotesti..... |
|
| |
RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... Mier 17 Dec 2008, 12:52 | |
| Mai mult ca sigur, odata cu intrarea si celui de al 3-lea 738 la Tarom, 310-urile vor fi trase usor pe dreapta si transferate la Romavia. Unu o sa fie prezidential si unul o sa fie folosit probabil pentru transport de trupe pentru misiunile de mentinerea a pacii, sau unde o sa mai fie nevoie. Existau unele zvonuri cum ca e posibil sa fie vandut pentru transformare in cargo, chestie la care 310-urile se preteaza de minune in ziua de azi. Totusi e pacat ca cele 2 310-uri sunt varianta 325ET( extra tanks), si au cei mai lunga raza dintre toate 310-urile. Si din cate stiu nici nu's prea multe din astea...LCA si LCB faceau Bucuresti-New York fara escala (doar atunci cand vremea era nefavorabila, head-wind-uri, se facea un fuel-stop) | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... | |
| |
|
| |
| Probleme tehnice la aeronava cu care Băsescu urma să plece... | |
|