| Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. | |
|
+6mihai airbusA380 ovidiu51 Virusu Dylan gaudi 10 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
gaudi Membru activ
Numarul mesajelor : 1152 Varsta : 46 Localizare : Ploiesti / Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2008
| Subiect: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 09:46 | |
| Ieri am trecut pe langa Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane (Strada Jandarmerie, Nr.9-11 - este strada ce da sub primul pod cel de langa Bricostore, Metro, City Mall, Ikea din Baneasa) si din masina am vazut un teren de antrenament in care se aflau si 2 avioane. Unul dintre avioane parea un avion de linie iar celalalt ceva mai mic oricum se vedea mai putin. Nu mi-am putut da seama ce sunt. Am cautat cu Google Earth. Iata imaginea din satelit. Apare doar un singur avion, dar sunt sigur ca am vazut doua. Astazi sambata 6 septembrie, incepand cu ora 10.00 (peste 15 minute este ziua Portilor deschise la I.G.J.R (http://www.jandarmeriaromana.ro/index.htm). Poate ajunge cineva acolo si ne poate spune ce tip de avioane sunt si in ce stare se afla. | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 10:55 | |
| - gaudi a scris:
- Ieri am trecut pe langa ...
acolo am facut eu armata prin '90 ...si se vorbea (la timpul viitor atunci) de chestia cu avioanele pentru pregatirea baietilor cu ochi albastri....auzisem ca-i un IL-18 da' acum vad ca "nu se leaga" cu imaginea....o fi un AN-24...si are parca si lipsa eleronul planului drept... altceva cu silueta asta nu prea or fost pe la noi....si-i clar ca nu poate sa fie decat ceva "aviatie autohtona" | |
|
| |
gaudi Membru activ
Numarul mesajelor : 1152 Varsta : 46 Localizare : Ploiesti / Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2008
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 11:56 | |
| IL-18 clar nu are cum sa fie, An-24 s-ar putea, desi nu cred, schema de vopsire a avionului, cat am putut eu sa vad din mers, nu semana cu cea albastra a Taromului. Cred ca cel mai probabil este vorba de un An-26, casat de armata.
Oare sa fie chiar acesta: link?
Schema de vopsire era identica. Sau poate ma insel... | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 12:04 | |
| - dylan a scris:
- o fi un AN-24...si are parca si lipsa eleronul planului drept... altceva cu silueta asta nu prea or fost pe la noi....si-i clar ca nu poate sa fie decat ceva "aviatie autohtona"
Antono- 24 all day long nu o sa ma apuc sa dau lista de caracteristici ca sa intaresc afirmatia, ca e prea dimineata... just trust me | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 12:35 | |
| | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 12:38 | |
| poti sa mai fi sigur de ceva in tara asta? | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| |
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 16:07 | |
| Antonovul de acolo presupun ca ar fi YR-AMX, a fost cineva acolo sa vada?. Daca stiam macar cu doua zile inainte as fi mers, dar programul e program | |
|
| |
airbusA380 Flight Level 200
Numarul mesajelor : 215 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 16/03/2008
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 17:26 | |
| - gaudi a scris:
Oare sa fie chiar acesta: link?
Deci f. tare, la Remark pe a.net scrie asa: 606 "Blue Eyes" transport. | |
|
| |
gaudi Membru activ
Numarul mesajelor : 1152 Varsta : 46 Localizare : Ploiesti / Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2008
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 17:37 | |
| Despre YR-AMX am aflat, tot de aici, de pe forum, ca se afla la facultatea de Electrotehnica Craiova. Ma repet inca odata: Schema de vopsire era aceasta. M-a frapat acel albastru deschis de pe coada si faptul ca arata foarte bine. An-urile de la Tarom aveau schema de vopsire aceasta - un albastru mult mai inchis. De aceea cred ca a fost totusi al armatei. | |
|
| |
Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 17:41 | |
| - airbusA380 a scris:
- gaudi a scris:
Oare sa fie chiar acesta: link?
Deci f. tare, la Remark pe a.net scrie asa: 606 "Blue Eyes" transport. chestia cu "blue eyes" se refera la faptul ca avionul e operat de ale noastre servicii secrete (Chris Lofting e totusi cineva si nu scrie la remarks ceva decat daca este sigur de informatie, iar noi - cei din Romanica - stim ca-i adevarat). eu ma refeream in postul meu la ochii albastri, adica astia de la anti-tero - ca fac pregatire si in baza de acolo. LE: AN-ul 26, 606 NU CRED sa fie tras pe dreapta.....eu personal nu l-am vazut de ceva vreme (cel putin la SCV)....si nici n-am mai auzit nimic de el.......nu-i mare lucru ca el sa fie cel din cazarma baneasa. nu ma pronunt. avem o salvare: Ovidiu51 !!! | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 06 Sept 2008, 18:25 | |
| am analizat poza asta din toate unghiurile si directiile si de pe google earth, etc. etc raman la concluzia ca e un AN-24, principala chestie care ma face sa cred asta, e ca, la 26, coada, vazut de sus si nu numai are o prelungire, ca un bot de rata daca vreti sa-i spuneti, datorita trapei... eu asa zic : AN-24 | |
|
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Lun 08 Sept 2008, 10:27 | |
| Scuze pt YR-AMX, stiu ca este la Craiova, am vrut sa scriu YR-AMZ, un An24 care a apartinut armatei si a fost transferat la SRI fara resurse. An-ul 26 inmatriculat 606 (ex YR-ADG) apartine lui SRI, anul trecut l-am vazut pe pe Otopeni. Pentru detalii privind flota "Öchilor Albastri" apasati aici: http://forum.keypublishing.co.uk/showthread.php?t=72304 | |
|
| |
mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Mar 10 Mar 2009, 11:04 | |
| Salutare la toata lumea !
Sunt nou pe acest site si pentru inceput va urez toate cele bune si cat mai multe si frumoase poze !
Legat de acest subiect, pot sa va spun foarte sigur ca avionul de la Craiova este un AN 24 V - varianta VIP - si a fost inmatriculat YR-AMV si a ajuns acolo prin 2000 sau 2001. A zburat pentru armata, Tarom, Air Banat si Romavia.
YR-AMZ si YR-AMX in ultimii ani dinaintea pensionarii au apartinut companiei ROMAVIA si au fost taiate si vandute la fier vechi, pe platforma din stanga intrarii in Baza 90 Tp. Aerian de la Otopeni. Nu mai stiu sigur ce varianta de AN 24 erau - V sau RV -.
Avionul din curte de la jandarmi poate sa fie unul din AN-urile de la TAROM care au mai ramas prin tara, YR-AMB, YR-AMH si YR-AMY. | |
|
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: antonovuri Vin 13 Mar 2009, 15:24 | |
| - mihai a scris:
- Salutare la toata lumea !
Sunt nou pe acest site si pentru inceput va urez toate cele bune si cat mai multe si frumoase poze !
Legat de acest subiect, pot sa va spun foarte sigur ca avionul de la Craiova este un AN 24 V - varianta VIP - si a fost inmatriculat YR-AMV si a ajuns acolo prin 2000 sau 2001. A zburat pentru armata, Tarom, Air Banat si Romavia Mihai, ia-o mai incet ca le ametesti rau de tot. YR-AMV a disparut prematur din flota: acesta a ars imediat dupa aterizarea pe Constanta, asta prin anii 80, informatie "foarte" certa. Echipajul a scapat sarind din avion in timpul rulajului, asa ceva nu se uita. Conform Hotărârii nr. 884 din 09/12/1998 (Hotărâre 884/1998) publicata în Monitorul Oficial nr. 478 din 14/12/1998 se zice: Art. 1. - Art. 1. - Se aprobă transmiterea, fără plată, a unui avion AN-24V cu resursa de zbor expirată şi amortizat integral, având caracteristicile prevăzute în anexă, din administrarea Companiei Române de Aviaţie "Romavia" - R.A. în administrarea Ministerului Educaţiei Naţionale şi în folosinţa Universităţii din Craiova, ca material didactic în lucrările de laborator ale secţiei "Echipamente şi instalaţii de bord" a Facultăţii de Electrotehnică ANEXA: - Citat :
- YR-AMZ si YR-AMX in ultimii ani dinaintea pensionarii au apartinut companiei ROMAVIA si au fost taiate si vandute la fier vechi, pe platforma din stanga intrarii in Baza 90 Tp. Aerian de la Otopeni. Nu mai stiu sigur ce varianta de AN 24 erau - V sau RV -.
YR-AMZ si YR-AMX erau An-24 V, amenajate VIP. - Citat :
- Avionul din curte de la jandarmi poate sa fie unul din AN-urile de la TAROM care au mai ramas prin tara, YR-AMB, YR-AMH si YR-AMY.
Toate cele trei, YR-AMB, AMH si AMY au fost vandute la basarabeni parca si de acolo mai departe Avionul din curtea jandarmeriei ar putea fi YR-AMZ | |
|
| |
mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Vin 13 Mar 2009, 21:14 | |
| Salut !
De la bun inceput tin sa spun ca nu doresc sa intru in polemica cu nimeni de pe acest site.
Ovidiu,
Mi-ai ridicat o minge la fileu si imi place dar...
Imi pare rau, nu am cum sa le ametesc pentru ca din 1992 si pana in 2002 am mancat pe paine dimineata, pranz si seara aviatie, in primul rand AN-uri si ceva elicoptere Puma, Alouette, MI-8 si MI-17 ca mecanic de aviatie.
Pana la proba contrarie privind AN-ul de la Craiova, adevarul este de ambele parti. Legat de anexa aratata, sincer sa fiu nu ma intereseaza. Am vazut destule.
Pentru a ne convinge care avion este la Craiova ( AMX sau AMV ) vin cu urmatoarea propunere :
Daca putem gasi pe cineva la Craiova care sa poata sa se urce in avion, va gasi in dreapta intrarii in cabina pilotilor pe peretele despartitor dintre cabina pilotilor si cala de bagaje, o placuta pe care sunt trecute tipul avionului, seria si inmatricularea civila. O poza cu aceasta placuta va spune totul. Si daca imi aduc bine aminte, pe ambele parti ale fuselajului sub ampenajul orizontal este trecuta seria completa a avionului.
Legat de AMZ acesta a fost taiat si dat la fier vechi impreuna cu un alt AN-24 de la Romavia, la putin timp dupa ce a fost taiat Boeing-ul 707 YR-ABD al lui Ceausescu. Ca un fapt divers, ampenajul orizontal de la Boeing a zacut vreo 2 ani abandonat prin iarba de langa platforma unde se afla si azi unul din BAC-urile Romaviei.
Avionul care a plecat la Craiova a fost dus pe calea aerului si a fost pregatit de zbor la Romaero si in Baza Aeriana de la Otopeni de o echipa de tehnicieni de la Romaero si Romavia. Zborul a avut loc intr-o zi de vara din 1999 sau 2000.
Legat de incidentul de la Constanta cu AMV, eu stiu ca acolo a fost implicat AMP.
La o discutie constructiva despre AN-uri, oricand cu cea mai mare placere.
P.S. Maine am sa merg la jandarmi sa vad care avion este acolo. | |
|
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: antonovuri Vin 13 Mar 2009, 22:15 | |
| Din punctul meu de vedere polemica duce la progres, cu ce stii tu, cu ce stiu eu poate restabilin cateva etape din istoria Antonovului la noi. Sunt sigur ca YR-AMV nu a supravetuit revolutiei, multi analisti din afara il confundau cu YR-AMW cel care a fost facut kadou marelui terorist Arafat de raposatul secretar general.
YR-AMP a cazut cu Burinaru la Arad in 1978, pe finala, se zice din cauza givrajului. Daca ajungi la jandarmerie ne faci o mare favoare, putem ajunge la o identificare certa
Identitatea lui YR-AMX este certificata de un document oficial (Hotărâre 884/1998), alta ipoteza nu are sustinere, poate cineva de la Craiova va reusi sa urce in avion sa citeasca placuta. | |
|
| |
mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 14 Mar 2009, 12:03 | |
| Am fost azi la Jandarmi si am aruncat o privire din strada. Nu ma risc la o poza. Ce-am vazut.
Acolo este un AN-24 RV care din pacate nu mai are nici un fel de inmatriculare dar in schimb se vede foarte bine coada avionului care atesta ca acesta a fost al TAROM-ului. Avionul este vopsit alb cu coada albastra. Acest avion este unul din cele care au avut inmatricularea cu YR-BM.... De fapt toate AN-urile care au fost inmatriculate cu YR-BM...au fost de la bun inceput ale Tarom-ului.
Deci, inca o data afirm ca YR-AMZ a fost taiat. Acest lucru l-am vazut cu ochii mei.
Legat de AMV si AMX exista posibilitatea, ca una sa fie pe hartie si alta la fata locului. Dovada, placuta.
AMW, asa este a fost facut cadou lui Arafat. O data cu AMW a fost trimis si MM Tudor Gheorghe pe post de mecanic de bord dar care a sfarsit tragic dupa o aterizare fortata in Sahara cu AMW si cu Arafat la bord. Se pare ca a fost impuscat impreuna cu pilotii, care se pare ca erau doi englezi, de catre garzile lui Arafat. Asa am auzit. Dupa aterizare avionul a fost abandonat acolo si ridicat ulterior de rusi, reparat si... am inteles ca zboara din nou...Toate astea s-au intamplat pe la jumatatea anilor 90.
Din informatiile pe care le am, pot spune ca la Arad a cazut YR-AMF care in timp ce facea ture de pista la un moment dat a fost dat la o parte pentru a permite aterizarea unui BAC de la TAROM. AN-ul a intrat intr-un front atmosferic care l-a givrat destul de repede iar sistemele de degivrare nu au mai facut fata, fapt care a dus la prabusirea lui.
Raman la afirmatia ca AMP a cazut la Constanta.
Daca te uiti un pic aici http://www.brugier.com/n_yr.htm si vei deschide la Romania fisierul cu YR-AAA.zip vei vedea ca la YR-AMD nu apare nici un AN-24 dar daca te uiti aici http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view_details.cgi?date=12291974®=YR-AMD&airline=Tarom, apare. Interesant, nu.
La fel cu YR-AMT intr-o parte apare seria avionului dincolo nu.
La YR-AMU nu apare nimic. Acest avion era un AN-24 RT si avea seria 1021912. De fapt era imediat dupa YR-AMS cu 1021911 si amandoua si-au trait viata numai la Baza Aeriana de la Otopeni.
Un lucru este cert. Aceste avioane au apartinut armatei si din pacate accidentele cu acestea nu apar nicaieri. Apar doar acele accidente care s-au produs in momentul in care avionul facea curse pentru diferite companii civile, vezi YR-AMR, YR-AMT. Despre ceea ce s-a intamplat cu ele ramane doar ceea ce se transmite din generatii in generatii.
In afara de AMD, AMF, AMP, AMT si AMW pe toate celelate enumerate mai sus le-am vazut, reparat si intretinut. | |
|
| |
mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Sam 14 Mar 2009, 12:08 | |
| Scuze, pentru YR-AMD aici http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view_year.cgi?year=1974
Este ultimul de jos. | |
|
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Antonovuri Sam 14 Mar 2009, 14:29 | |
| OK, ne-am edificat, la Jandarmerie este un An-24 RV de la Tarom, ramane sa il identificam. Accept informatia despre YR-AMZ, este marturia ta ca martor la distrugerea lui, OK. Despre avionul de la Craiova este randul tau sa aduci dovezi, eu le-am gasit, sunt in M.O. Colegul nostru retro a postat mai multe imagini cu avionul in cauza https://romanian-spotters.forumgratuit.ro/aeronave-in-romania-f6/avioanele-de-la-facultatea-de-electrotehnica-craiova-t518.htmeste un model timpuriu, se observa un singur cutit ventral la coada (specific primelor modele: AMX si AMZ) fata de doua cat aveau celelalte An-uri Povestea lui AMW este reala 100/100 YR-AMF a sfarsit la Cluj in 1986, PIC Bala nu a redresat avionul , care a percutat pista pe jamba de bot. http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19860905-1 Secventa in care a cazut AMP la Arad a fost intradevar dupa un BAC Accidentele armatei nu au aparut nicaieri pt ca se considera secret de stat, asta chiar si dupa revolutie. Mai stii ceva de 508 care la decolarea de pe Oradea (anii `90) a escamotat trenul inainte de desprindere? | |
|
| |
mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Dum 15 Mar 2009, 15:26 | |
| Incet, incet dar sigur le legam.
M-am uitat mai atent la pozele AN-ului de la Craiova si din pacate nu am reusit sa deslusesc ceva pe sub vopseaua aplicata in zonele unde mai apare inmatricularea avionului. In afara de ceea ce am spus mai sus legat de placuta ( si cred ca va fi greu de urcat in avion ) mai exista posibilitatea efectuarii unor poze mult mai bune in dreptul cabinei echipajului, acolo unde scrie tipul avionului, in dreptul inmatricularii de pe coada, pe fuselaj sub ampenajul orizontal ( acolo apare seria avionului ) dar si pe intradosul planurilor. Este foarte interesant ceea ce se mai poate vedea pe sub actuala " spoiala " pe care o are avionul.
Avionul de la Craiova este clar un AN-24 V. Acest tip de avion era echipat cu 2 motoare principale turbopropulsoare de tipul AI-24 S2 si un turbogenerator, pe post de APU, de tipul TG-16. Eliciile erau tractive ( plasate in fata motorului ) de tipul AV-72. Legat de cutitul ventral de la coada AN-ului, se pare ca mi-ai mai ridicat o minge la fileu. Mai discutam pe acest subiect.
508 - a fost un AN-26.
Da, prin iulie sau septembrie 1994, la Oradea. Mai multe nu pot spune despre ceea ce s-a intamplat acolo. Un lucru este cert si cred ca pot sa-l spun. Dupa ce s-a luat tot ceea ce se putea lua de pe el, pentru a se putea eventual folosi la alte avioane, a fost taiat si dat la fier vechi.
Daca te uiti un pic aici http://www.brugier.com/n_yr.htm si vei deschide la Romania fisierul cu YR-AAA.zip, vei vedea la AN-26 ca la sfarsitul listei apare YR-ADV. Probabil, ca o fi 508. Eu, unul cel putin nu imi aduc aminte de el decat cand avea inmatricularea cu cifre. Toate AN-urile 26 care au fost sau mai sunt in dotarea RoAF au avut inmatricularea cu YR-AD...
Astept si alte intrebari legate de istoria AN-urilor in Romania. | |
|
| |
Antoniu Flight Level 200
Numarul mesajelor : 219 Varsta : 79 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 03/02/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Joi 19 Mar 2009, 07:17 | |
| Mi-am permis pitina prelucrare Sorry!
Ultima editare efectuata de catre Antoniu in Joi 19 Mar 2009, 09:35, editata de 1 ori | |
|
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: 508 Joi 19 Mar 2009, 08:42 | |
| Super imaginea cu 508, poate unica. Pacat ca si-a terminat cariera asa de timpuriu. Pentru ca nu a purtat niciodata inmatriculare civila, nu apare in nici o evidenta. | |
|
| |
mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Joi 19 Mar 2009, 11:03 | |
| AN-26 508.
Recunosc ca am fost foarte surprins cand am vazut poza. Tot timpul am in minte si in memoria vizuala tot ceea ce s-a intamplat atunci, din momentul cand a plecat in aceea dupa-amiaza la un zbor de instructie ( a plecat din dreptul celebrei salcii de la Baza Otopeni ) si apoi cand l-am vazut prima oara dupa accident, tocmai aterizasem a doua zi la Oradea veniti special pentru el, si pana l-am lasat acolo...pe platforma aeroportului...pentru a fi taiat. Asta a fost acum 15 ani.
Nu credeam ca am sa mai vad vreodata o poza cu el...si tocmai de la accident. Cu un ochi rad si cu altul plang.
Crede-ti ca pot primi si eu aceasta poza pentru a o avea ca amintire ? Multumesc.
Legat de inmatricularea civila, am spus mai jos ca s-ar putea sa fie YR-ADV si ca nu imi mai aduc aminte de el cu inmatricularea civila.
Dar pot spune ca in 1992 la toate AN-urile 24 si 26 de la Baza Aeriana Otopeni se renunta la inmatricularea civila si inscrisul TAROM, se trece la inmatricularea militara dar se mentine vopsirea de la TAROM pana spre sfarsitul anilor '90. Bine, unele avioane erau trase pe dreapta iar cele care mai zburau in momentul in care se intorceau de la RK veneau vopsite in gri. De altfel, majoritatea AN-urilor care au fost vandute sau taiate au ramas cu vechea vopsire si inmatriculare militara.
Despre inmatricularea si vopsirea de-a lungul timpului a AN-urilor 24, 26 si 30 de la Baza Aeriana Otopeni este o intreaga poveste.
Poate intr-o zi le punem cap la cap si avem istoria tuturor AN-urilor 24, 26 si 30 in Romania. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. Joi 19 Mar 2009, 22:57 | |
| - mihai a scris:
- Poate intr-o zi le punem cap la cap si avem istoria tuturor AN-urilor 24, 26 si 30 in Romania.
Ar fi foarte interesant sa existe o asemenea istorie pentru toata aviatia romaneasca si poate ca nu ar fi rau sa inceapa cu An-24/26/30. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. | |
| |
|
| |
| Avioane Baza Antrenament I.G.J.R. | |
|